Heel veel mensen hier hebben de afgelopen weken duidelijk gemaakt dat ze hem een beroerde voetballer vinden ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Hutch niet serieus genomen door de PSVfans?
jij baseert je boude uitspraak op een paar weken hier. Lees eerst maar de jaren hiervoor terugquote:Op woensdag 12 december 2012 20:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heel veel mensen hier hebben de afgelopen weken duidelijk gemaakt dat ze hem een beroerde voetballer vinden ja.
Natuurlijk baseer ik mij op het heden. Toen ik een paar weken terug opperde dat Hutchinson een adequate vervanger van Bommel zou zijn maakte iedereen me voor idioot en voorzitter van zijn fanclub uit.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij baseert je boude uitspraak op een paar weken hier. Lees eerst maar de jaren hiervoor terug
iedereenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Natuurlijk baseer ik mij op het heden. Toen ik een paar weken terug opperde dat Hutchinson een adequate vervanger van Bommel zou zijn maakte iedereen me voor idioot en voorzitter van zijn fanclub uit.
Dat heb ik de afgelopen weken ook steeds aangehaald en toen riepen diverse lui dat dat niets voorstelde omdat PSV toen bagger wasquote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Gftw het volgende:
In 2010/2011 nog man van het seizoen op PSV netwerk. ;p
Goede back up zeker. Maar van Bommel is zeker beter. Maar dat wil niet meteen zeggen dat Hutchinson slecht is...quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Natuurlijk baseer ik mij op het heden. Toen ik een paar weken terug opperde dat Hutchinson een adequate vervanger van Bommel zou zijn maakte iedereen me voor idioot en voorzitter van zijn fanclub uit.
Nou ja 1 of 2 waren het openlijk met me eens, een veelvoid vond hem psv-onwaardig en de rest hield zijn kop.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff wat is dit voor egotrip
Blijft een matige voetballer
Prima functionele voetballer. Die door omstandigheden op RB is terecht gekomen. Waar hij wisselvallig speelt maar zeker zijn nut heeft bewezen.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff wat is dit voor egotrip
Blijft een matige voetballer
de rest hield zijn kopquote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja 1 of 2 waren het openlijk met me eens, een veelvoid vond hem psv-onwaardig en de rest hield zijn kop.
Maar kennelijk durven nu meer mensen toe te geven dat hij goed is als middenvelder. Heel goed van jullie.
Lees het nog eens terug anders.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de rest hield zijn kopdat iemand zich niet met een discussie bemoeid wil niet zeggen dat hij het met de een dan wel de ander eens is hoor
Allemaal PSV'ers? Maar van mij hoeft hij geen vBommel te vervangen nee.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen weken ook steeds aangehaald en toen riepen diverse lui dat dat niets voorstelde omdat PSV toen bagger was
....
quote:Pff wat is dit voor egotrip
En dit jaquote:[..]
de rest hield zijn kopdat iemand zich niet met een discussie bemoeid wil niet zeggen dat hij het met de een dan wel de ander eens is hoor
Jij bent een echte kenner, maar ondertussen roept en ziet iedereen met 2 ogen en het verstand boven het niveau ui wel dat Hutchinson op het middenveld 20 keer beter is dan op de back.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja 1 of 2 waren het openlijk met me eens, een veelvoid vond hem psv-onwaardig en de rest hield zijn kop.
Maar kennelijk durven nu meer mensen toe te geven dat hij goed is als middenvelder. Heel goed van jullie.
Dat sowieso ja. Ik vind Manolev als back eigenlijk beter dan Hutchinson. En ik blijf erbij dat Hutchinson fit beter is dan Bommel op 90%.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent een echte kenner, maar ondertussen roept en ziet iedereen met 2 ogen en het verstand boven het niveau ui wel dat Hutchinson op het middenveld 20 keer beter is dan op de back.
Manolev heeft nu toevallig een paar aardige wedstrijden. Maar de afgelopen jaren is het gewoon drama in het kwadraat. Simpele fouten als verkeerde been dekken en dergelijke.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ik vind Manolev als back eigenlijk beter dan Hutchinson. En ik blijf erbij dat Hutchinson fit beter is dan Bommel op 90%.
Dat is niet helemaal waar. Toen Fredje hem op de back neerzette speelde hij zowel een Europa League wedstrijd als de daaropvolgende uitwedstrijd tegen Utrecht heel sterk. Toen ging er een zucht van verlichting door veel mensen dat we eindelijk een degelijke op de back hadden staan, maar daar kwamen velen snel op terug. Kan ook niet anders, want die 2 fantastische wedstrijden speelde hij in 1 week, daarna ging het wat bergafwaarts op die positie.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:41 schreef Xaobotnik het volgende:
Vond Hutch op het middenveld eigenlijk steeds beter worden. Vanaf het moment dat hij op rechtsback stond, heb ik het nooit veel gevonden. Velen anderen vonden hem daar wel goed, tot mijn verbazing. Maar vanaf het begin liep hij daar maar wat te stuntelen, en is daar nooit beter geworden.
maar nog altijd is/was hij de beste rechtsback die we hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Toen Fredje hem op de back neerzette speelde hij zowel een Europa League wedstrijd als de daaropvolgende uitwedstrijd tegen Utrecht heel sterk. Toen ging er een zucht van verlichting door veel mensen dat we eindelijk een degelijke op de back hadden staan, maar daar kwamen velen snel op terug. Kan ook niet anders, want die 2 fantastische wedstrijden speelde hij in 1 week, daarna ging het wat bergafwaarts op die positie.
Absoluut. Kleur nog smaak op die positie, maar de beste in de selectie. Het blijft vreemd.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar nog altijd is/was hij de beste rechtsback die we hebben
De vraag is nu trouwen gerechtvaardigd wat goede, haalbare rechtsbacks zijn. Misschien dat er één iemand van de jeugd door kan maar we hebben met een vertrekkende Manolev en Hutch wel een groot gat op die plek. Zeker als je bedenkt dat Derijck afgelopen zomer eigenlijk ook weg mocht.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Absoluut. Kleur nog smaak op die positie, maar de beste in de selectie. Het blijft vreemd.
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat hartstikke goed van jou!!!!!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen weken ook steeds aangehaald en toen riepen diverse lui dat dat niets voorstelde omdat PSV toen bagger was
....
Die schijn had het inderdaad bij sommigen. Ik heb even teruggekeken wat ik ervan vond:quote:Op woensdag 12 december 2012 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Toen Fredje hem op de back neerzette speelde hij zowel een Europa League wedstrijd als de daaropvolgende uitwedstrijd tegen Utrecht heel sterk. Toen ging er een zucht van verlichting door veel mensen dat we eindelijk een degelijke op de back hadden staan
Was over een wedstrijdje later, maar toch die periode.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Xaobotnik het volgende:
Hutchinson op de rechtsback, hoorde ik al meer mensen opperen. Ik snap niet zo goed waarom. Maar na gisteren kunnen we denk ik wel zeggen dat dat geen goed idee is.
Bommel is geen aanvaller. Vroeger kwam hij wel vanaf het middenveld en had hij met enige regelmaat een gevaarlijk schot. Maar dat maakt je geen aanvaller. Nu heeft hij dat loopvermogen niet eens. Daarbij zijn er al genoeg problemen, een linie terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Even een idee wat ik nog niet eerder heb gehoord. Zou het een mogelijkheid zijn om, zolang ons onderbroekenmodel geblesseerd is ,Bommel achter Matavz te proberen? Hij heeft een goede steekbal, is fysiek sterk en balvast, kan van afstand schieten en ziet de gaten goed en blijft ook cool voor de goal. Dan Hutchinson en Stroot erachter?
Bovendien hoeft hij dan minder mee te verdedigen. Wordt hij ook niet zo snel moe....
te statisch.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Even een idee wat ik nog niet eerder heb gehoord. Zou het een mogelijkheid zijn om, zolang ons onderbroekenmodel geblesseerd is ,Bommel achter Matavz te proberen? Hij heeft een goede steekbal, is fysiek sterk en balvast, kan van afstand schieten en ziet de gaten goed en blijft ook cool voor de goal. Dan Hutchinson en Stroot erachter?
Bovendien hoeft hij dan minder mee te verdedigen. Wordt hij ook niet zo snel moe....
quote:'PSV volgt verdedigers Arias, Schär en Van den Hoorn voor lange termijn'
Volgens PSV watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad volgt PSV voor de lange termijn onder andere de verdedigers Arias, Fabian Schär (Basel) en Mike van der Hoorn (FC Utrecht). De Colombiaanse rechtsback Arias werd de afgelopen jaren vaker in verband gebracht met PSV. PSV wilde de back vorig seizoen ook al halen, toen koos hij echter voor Sporting. Afgelopen zomer zou hij opnieuw in beeld zijn gekomen indien Manolev was vertrokken.
PSV Netwerk
Fabian Schär is een 20-jarige rechtsbenige centrale verdediger die uitkomt voor Basel.
Brenet, Koch en Hendrix zijn dan dus voor de hele lange termijn?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oh, dus ze denken toch nog aan de verdediging
[..]
Manolev, Bouma en Hutch vertrekken zo goed als zeker komende zomer(/winter?). Hou je Marcelo/Derijck/Pieters en Willems over, als die al blijven. Derijck en Marcelo heb je geen fuck aan. Voeg alleen Koch/Hendrix en Brenet toe en je hebt wel een hele dun bezette linie achterin.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Brenet, Koch en Hendrix zijn dan dus voor de hele lange termijn?
Evenals Arias dus. Maar ben al lang blij dat er iemand fris op staat zoals Schär. Als ik straks lees dat ze ook Jorge Texeira(Zurich) (weer) volgen, ben ik tevredenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
Vd Hoorn staat trouwens al een tijd op een lijst van PSV. Was al een tijd bekend.
Met deze verdediging is dat gewoon goed nieuwsquote:Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
er moet gewoon bijna een hele nieuwe verdediging komen
Eens. Al heb ik nog steeds het vertrouwen dat Marcelo met een betere buurman toch echt PSV-niveau is. En ik verwacht dat Zanka minimaal het niveau van Marcelo gaat halen.quote:Op donderdag 13 december 2012 07:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met deze verdediging is dat gewoon goed nieuws
Kan iemand binnen PSV dit moddergooien in de media misschien stoppen? Het past niet bij onze club. En Van Raaij heeft trouwens gelijk. Het is gewoon normaal dat mensen (coryfeeën van de club) een mening over de gang van zaken binnen onze club hebben. Vaak gebeurt dit uit vrees dat er iets niet goed gaat, met goede bedoelingen dus. Dit moet gewoon kunnen en de club moet hier mee om kunnen gaan. Maar wij hebben blijkbaar drie alfamannetjes (Sanders, Brands en Advocaat) bovenaan de rangorde staan, die niet tegen kritiek kunnen. Treurig, want zo met mensen omgaan die vroeger iets betekend hebben voor de club, schaadt het imago behoorlijk. Naast het feit dat het misschien ook wel iets oplevert als ze met deze mensen in gesprek zouden gaan.quote:Van Raaij: 'Ik laat me niet muilkorven'
EINDHOVEN - Ex-voorzitter Harry van Raaij (76) heeft woensdag gereageerd op kritiek van PSV-trainer Dick Advocaat over optredens van oud-bestuursleden in de media.
"Ik laat me niet muilkorven", aldus Van Raaij. "Als supporter moet ik bepaalde dingen kunnen zeggen. Of ik die bij het bestuur moet neerleggen in plaats van de media? Ze nodigen me nooit meer uit."
Daarom, zo verschrikkelijk is het allemaal niet. Het zit hem meer in het opbouwen dan in het voorkomen van tegendoelpunten.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
We hebben nu gemiddeld precies 1 tegengoal per wedstrijd. Daar kan ik wel mee leven als het zo door gaat
Sommige kunnen echt overdrijven.
Vorig jaar hadden we 47 doelpunten tegen. Ajax 36 en het jaar daarvoor 30.
Anderzijds zou de heer van Raaij ook wel wat meer respect mogen opbrengen voor het feit dat Sanders de rotzooi die hij gecreëerd heeft en die Reker niet aan durfde te pakken, aan het opruimen is en daar een bijzonder goede stap in gezet heeft. Het is niet dat de visie van van Raaij destijds zoveel gebracht heeft. Ja, een halve finaleplek in de CL en een bijna bankroet van de club. Hartstikke evenwichtige erfenis, zou ik zo zeggen.....quote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kan iemand binnen PSV dit moddergooien in de media misschien stoppen? Het past niet bij onze club. En Van Raaij heeft trouwens gelijk. Het is gewoon normaal dat mensen (coryfeeën van de club) een mening over de gang van zaken binnen onze club hebben. Vaak gebeurt dit uit vrees dat er iets niet goed gaat, met goede bedoelingen dus. Dit moet gewoon kunnen en de club moet hier mee om kunnen gaan. Maar wij hebben blijkbaar drie alfamannetjes (Sanders, Brands en Advocaat) bovenaan de rangorde staan, die niet tegen kritiek kunnen. Treurig, want zo met mensen omgaan die vroeger iets betekend hebben voor de club, schaadt het imago behoorlijk. Naast het feit dat het misschien ook wel iets oplevert als ze met deze mensen in gesprek zouden gaan.
Van Raaij doet wel gewoon mee in het modder gooien met zijn "Of ik die bij het bestuur moet neerleggen in plaats van de media? Ze nodigen me nooit meer uit.". Klinkt een beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef Lemming22 het volgende:
lijk. Het is gewoon normaal dat mensen (coryfeeën van de club) een mening over de gang van zaken binnen onze club he
Wel jammer dat die man dat zo doet, zijn beleid heeft wel veel kampioenschappen opgeleverd maar uiteindelijk teveel geld gekostquote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van Raaij doet wel gewoon mee in het modder gooien met zijn "Of ik die bij het bestuur moet neerleggen in plaats van de media? Ze nodigen me nooit meer uit.". Klinkt een beetje gefrustreerd.
34 tegendoelpunten vind ik teveel op een seizoen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
We hebben nu gemiddeld precies 1 tegengoal per wedstrijd. Daar kan ik wel mee leven als het zo door gaat
quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Anderzijds zou de heer van Raaij ook wel wat meer respect mogen opbrengen voor het feit dat Sanders de rotzooi die hij gecreëerd heeft en die Reker niet aan durfde te pakken, aan het opruimen is en daar een bijzonder goede stap in gezet heeft. Het is niet dat de visie van van Raaij destijds zoveel gebracht heeft. Ja, een halve finaleplek in de CL en een bijna bankroet van de club. Hartstikke evenwichtige erfenis, zou ik zo zeggen.....
Natuurlijk moet het moddergooien stoppen en moeten de huidige beleidsdragers daar mee starten. Maar we moeten niet vergeten dat het van Raaij is geweest die (samen met Waterkneus) is begonnen met het kleineren van PSV op basis van 1 slechte wedstrijd tegen Ajax.
Ik ben het wel met jullie eens hoor. Van Raaij en Waterreus zijn niet helemaal fair in hun kritiek. Alleen de manier waarop ons bestuur daarop in de media in de aanval gaat, valt me wat tegen. Ik had gehoopt dat ze dat wat diplomatieker hadden weten op te lossen. Want dit heen en weer verwijten maken lijkt nergens op. Ook niet van Van Raaij inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van Raaij doet wel gewoon mee in het modder gooien met zijn "Of ik die bij het bestuur moet neerleggen in plaats van de media? Ze nodigen me nooit meer uit.". Klinkt een beetje gefrustreerd.
We doen het dit jaar ook beter dan vorig seizoen maar dat is voor een groot deel te danken aan het feit dat de rest van het elftal zich krom moet lopen om de verdediging te ontzien.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Raaij is door de club ook gewoon uitgekotst destijds, dat zou bij iedereen pijn doen. Verder mag hij zeggen wat hij wil aangezien hij niks meer bij PSV doet. Beetje kritiek is ook zeker op zijn plek bij het gevoerde beleid van ome Marcel de afgelopen jaren.... Dan zie ik het liefst dat een man als van Raaij dat doet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van der Hoorn is een talent, speelt dit seizoen uitstekend.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:36 schreef Lemming22 het volgende:
Volgens TwitterRick volgt PSV Arias, Van der Hoorn en Schär voor de lange termijn. Iemand hier die iets over hun niveau kan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |