abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120179331

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (9x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

SPOILER: Prachtige goal Matavz, 4-0 PSV - Heracles
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Advocaat knipoogt naar de vierde man
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mooi Zweeds meisje op het vliegveld in Stockholm

11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , x-x
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , x-x
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x

23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3

27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , x-x

Johan Cruijff Schaal
5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2

SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker

Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 11-12-2012 08:29:21 ]
pi_120179415
PSV is slecht hihi :D
-XOXO-
pi_120179466
Topscorers geupdate?
pi_120179505
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topscorers geupdate?
Ja.
pi_120179519
Mooi

Ik heb weer zin in een wedstrijd :@
  dinsdag 11 december 2012 @ 08:38:53 #6
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_120179600
Volgende wedstrijd is NEC uit, ook al staat NEC 7e? ofzo, deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden. Geen doordeweekse wedstrijd, en van Bommel en Mertens zijn uitgerust.
pi_120180517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:38 schreef tja77 het volgende:
Volgende wedstrijd is NEC uit, ook al staat NEC 7e? ofzo, deze wedstrijd moet gewoon gewonnen worden. Geen doordeweekse wedstrijd, en van Bommel en Mertens zijn uitgerust.
Uitgerust, maar komen wel terug van een blessure :P Ik weet niet of dat een voordeel is.
pi_120181096
Speelt psv niet beter zonder Van Bommel en Mertens?
pi_120181561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 09:54 schreef stoeltafel het volgende:
Speelt psv niet beter zonder Van Bommel en Mertens?
Dat kun je volgens mij niet zeggen na 1 wedstrijd. Wat je wel kunt zeggen is dat tegen Ajax de slag op het middenveld verloren werd. Ik denk dat Hutchinson, zoals hij afgelopen zondag speelde, meer had kunnen uitrichten dan Van Bommel.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:19:45 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120181731
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat kun je volgens mij niet zeggen na 1 wedstrijd. Wat je wel kunt zeggen is dat tegen Ajax de slag op het middenveld verloren werd. Ik denk dat Hutchinson, zoals hij afgelopen zondag speelde, meer had kunnen uitrichten dan Van Bommel.
Twente is geen Ajax, qua creativiteit wel een heel zwak middenveld, veel loopvermogen maar dat is het dan ook
pi_120181782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Twente is geen Ajax, qua creativiteit wel een heel zwak middenveld, veel loopvermogen maar dat is het dan ook
Klopt, maar Van Bommel had moeite met het vele lopen. Kon hij niet belopen. Dat had de Hutch wel gekund.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:25:04 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120181876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Klopt, maar Van Bommel had moeite met het vele lopen. Kon hij niet belopen. Dat had de Hutch wel gekund.
Het gaat natuurlijk niet alleen om lopen maar om vrij lopen en voorkomen dat je tegenstander dat doet, ik vrees dat bij Hutch die slimheid ontbreekt.
pi_120181950
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

No way. De slag op het middenveld werd verloren door een verkeerde tactiek die ook nog eens half werd uitgevoerd, waardoor er ontzettend grote ruimtes ontstonden. Geen enkele middenvelder had dat wel kunnen belopen.
pi_120182078
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk niet alleen om lopen maar om vrij lopen en voorkomen dat je tegenstander dat doet, ik vrees dat bij Hutch die slimheid ontbreekt.
Ik denk dat je misschien gelijk hebt. Al is dat natuurlijk moeilijk te zeggen. Van Bommel heeft die slimmigheid wel, maar mist loopvermogen. Hutchinson hebben we zien stuntelen als rechtsback. Ik denk dat als je Van Bommel daar neer had gezet dat hij daar ook aan het stuntelen was gegaan. Nu moet ik zeggen dat ik Hutchinson een vrij beperkte speler vindt, maar in essentie is het een middenvelder.
pi_120182155
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:27 schreef vivelafete het volgende:

[..]

No way. De slag op het middenveld werd verloren door een verkeerde tactiek die ook nog eens half werd uitgevoerd, waardoor er ontzettend grote ruimtes ontstonden. Geen enkele middenvelder had dat wel kunnen belopen.
Werd mijn inziens ingegeven door Van Bommel die alleen maar achteruit liep. Zodra Strootman en Wijnaldum gingen afjagen, viel er een gat op het middenveld, omdat Van Bommel niet snel genoeg aansloot. Daar doken Eiksen en De Jong dan in.
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:36:26 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120182206
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Werd mijn inziens ingegeven door Van Bommel die alleen maar achteruit liep. Zodra Strootman en Wijnaldum gingen afjagen, viel er een gat op het middenveld, omdat Van Bommel niet snel genoeg aansloot. Daar doken Eiksen en De Jong dan in.
Beetje hetzelfde idee als bij het EK, toch jammer dat Van Bommel dat dan zelf niet inziet als hij niet volledig fit is of klaar is dat hij dan toch wil spelen ten koste van....
pi_120182247
Ik denk niet dat van Bommel en Mertens afgeschreven moeten worden op basis van de wedstrijd tegen Twente. PSV-Twente leek in veel opzichten op Ajax-PSV. Het gaat vooral om de instelling en de tactische opdracht die het verschil maakte.

Neemt niet weg, en dat heb ik al veel eerder gezegd, dat van Bommel duidelijk niet fit was. Als Hutchinson dan zo speelt als tegen Twente, dan kun je beter Hutch hebben dan een niet-fitte van Bommel. Tel daarbij op dat ook Manolev het als back uitstekend deed (Chadli heeft nauwelijks aan het spel deelgenomen) en ik durf wel te stellen dat PSV tegen Ajax meer balans op het middenveld had gehad met Hutchinson. Ik durf zelfs te beweren dat Manolev een betere back is dan Hutchinson.

Mertens is een uitstekende voetballer met een behoorlijk scherp vizier. Dat scherpe vizier ontbrak er tegen Twente nogal aan bij onze voorhoede. Pas in de laatste 15 minuten werd de wedstrijd beslist, terwijl PSV toch echt 90 minuten heer een meester was. Lens op links is altijd een optie, maar dan alleen als Matavz in vorm is en hoewel Matavz een goal en een assist aflevert, vond ik hem in balbezit echt niet overtuigen. Ik begreep zondag dan ook niet waarom Locadia niet werd gebracht om een 2-spitsensysteem te spelen. Wijnaldum eraf en Locadia (die ontegenzeggenlijk cool is voor de goal) achter/naast Matavz. Ik denk dat het dan eerder beslist was geweest, want Wijnaldum vond ik bij PSV echt de minste op het veld.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120183114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik durf zelfs te beweren dat Manolev een betere back is dan Hutchinson.
De eerste paar wedstrijden die Hutchinson RB speelde vond ik hem een verademing tov Manolev. Dat is ook weer snel weggeëbd. Manolev speelde afgelopen weekend naar behoren, maar ook die kan ieder willekeurig moeten weer terugvallen naar clownesk gestuntel.
We hebben (8, volgens Marcel) verdedigers die geen van allen een denderend niveau halen en allemaal inwisselbaar voor elkaar zijn. Het eindresultaat zal niet veel veranderen als je ipv Willems Bouma erin zet of Manolev voor Hutchinson. Het is allemaal te mager.
pi_120184004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Interessant, ik zou daarvoor de wedstrijd nog eens terug moeten zien.

Wat mij vooral op viel is dat er ongehoord grote gaten vielen door een wat mij betreft verkeerd gekozen speelstijl.
Zoals Van Bommel in een interview aangaf is er voor gekozen om zelf in te zakken en Ajax eerst te laten komen, en als ze dan eenmaal uitgeraasd waren ( :') ) zelf de trekker over halen.
Ten eerste vind ik dit een compleet verkeerde gedachtegang. Wat ik in een eerdere post al aangaf: je accentueert hier juist de sterke kant van Ajax en de zwakke kant van PSV mee. Ik vind het ook een mentaal negatieve gedachtegang, je speelt immers niet je eigen spel, maar laat dat over aan de tegenstander.
Ten tweede is het zo dat als je deze tactiek hanteert je het wel goed moet doen. Dat wil zeggen dat je gegroepeerd moet staan, een blok vormt. Ook moet je collectief inzakken en druk zetten op de juiste momenten. Hierin hebben we compleet gefaald. Ipv een blok werd het los zand. De verdedigers stonden tov van elkaar al veel te ver uit elkaar. Het ergste is nog dat onze spitsen (met name Lens) wel diep en erg scherp stonden. Hierdoor ontstond er een gigantisch middenveld met enorme ruimtes, die voor de verdedigende ploeg simpelweg niet te belopen waren. Ik denk dus niet zozeer dat het Van Bommel was die het niet kon belopen (hij is trouwens nooit de beste loper geweest), maar dat door collectief falen het niet te belopen was. Daarbij kwam ook nog eens dat Ajax het slim heeft aangepakt door Van Bommel en Strootman naar de zijkanten te drukken, waardoor er centraal veel ruimte viel, maar ook dit had weer opgevangen kunnen worden door collectief compact te verdedigen. Hierdoor kan je Ajax wel laten komen, maar hebben ze niet veel ruimte om combinaties op te zetten. Ik vind Ajax niet zo'n kwalitatief goed en creatief sterk team dat ze in de kleine ruimtes ook nog goed kunnen voetballen.

Al met al snap ik dus echt niet dat Advocaat hiervoor heeft gekozen en vind dat deze nederlaag vooral aan hem toe te schrijven is. De enige goede fase die we hebben gehad was vlak na rust. Toen was er een tiental minuten dat we wel vooruit voetbalde en prompt zag je dat Ajax het moeilijk begon te krijgen, dat ze het positioneel ook even kwijt waren.

Ik vind die afwijkende strategieën voor uitwedstrijden wel zo apart. Volgens mij is geen club daar ooit beter van geworden.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:39:12 #20
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_120184040
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
PSV is slecht hihi :D
maar datisjouwmening.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 december 2012 @ 12:21:05 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120185405
Strootman die niet steeds zeikt is wel een verademing. Zou hem goed doen dat voortaan altijd achterwege te laten _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120185546
Strootman _O_ Lekker in de winter naar Manchester.
pi_120185570
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Wat mij vooral op viel is dat er ongehoord grote gaten vielen door een wat mij betreft verkeerd gekozen speelstijl.
Zoals Van Bommel in een interview aangaf is er voor gekozen om zelf in te zakken en Ajax eerst te laten komen, en als ze dan eenmaal uitgeraasd waren ( :') ) zelf de trekker over halen.
Ten eerste vind ik dit een compleet verkeerde gedachtegang. Wat ik in een eerdere post al aangaf: je accentueert hier juist de sterke kant van Ajax en de zwakke kant van PSV mee. Ik vind het ook een mentaal negatieve gedachtegang, je speelt immers niet je eigen spel, maar laat dat over aan de tegenstander.
Ten tweede is het zo dat als je deze tactiek hanteert je het wel goed moet doen. Dat wil zeggen dat je gegroepeerd moet staan, een blok vormt. Ook moet je collectief inzakken en druk zetten op de juiste momenten. Hierin hebben we compleet gefaald. Ipv een blok werd het los zand. De verdedigers stonden tov van elkaar al veel te ver uit elkaar. Het ergste is nog dat onze spitsen (met name Lens) wel diep en erg scherp stonden. Hierdoor ontstond er een gigantisch middenveld met enorme ruimtes, die voor de verdedigende ploeg simpelweg niet te belopen waren. Ik denk dus niet zozeer dat het Van Bommel was die het niet kon belopen (hij is trouwens nooit de beste loper geweest), maar dat door collectief falen het niet te belopen was. Daarbij kwam ook nog eens dat Ajax het slim heeft aangepakt door Van Bommel en Strootman naar de zijkanten te drukken, waardoor er centraal veel ruimte viel, maar ook dit had weer opgevangen kunnen worden door collectief compact te verdedigen. Hierdoor kan je Ajax wel laten komen, maar hebben ze niet veel ruimte om combinaties op te zetten. Ik vind Ajax niet zo'n kwalitatief goed en creatief sterk team dat ze in de kleine ruimtes ook nog goed kunnen voetballen.

Al met al snap ik dus echt niet dat Advocaat hiervoor heeft gekozen en vind dat deze nederlaag vooral aan hem toe te schrijven is. De enige goede fase die we hebben gehad was vlak na rust. Toen was er een tiental minuten dat we wel vooruit voetbalde en prompt zag je dat Ajax het moeilijk begon te krijgen, dat ze het positioneel ook even kwijt waren.

Ik vind die afwijkende strategieën voor uitwedstrijden wel zo apart. Volgens mij is geen club daar ooit beter van geworden.
Ze mogen die tactiek best hanteren, maar wanneer er op een gegeven ogenblik druk naar voren wordt gegeven door 2 van de 3 middenvelders en 1 besluit achter te blijven, krijg je een gat. Daarnaast blijft de verdediging ook hangen. Dan speel je Ajax in de kaart. Bommel is leider genoeg om dat in het veld te herstellen. Dat heeft hij dan nagelaten. 90 minuten lang.

Ik vind dat dat Advocaats goed recht is. Op het moment dat jij denkt dat er op die manier het meeste te halen is, moet je zo spelen. Ik denk ook dat ze 20 meter verder naar voren hadden moeten spelen. Dan kun je eerder druk zetten en de tegenstander tot fouten verleiden waarna je er zelf uit kunt komen.
pi_120185603
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef Snuf. het volgende:
Strootman _O_ Lekker in de winter naar Manchester.
Nog wat talentjes over die wij kunnen overnemen?
pi_120185618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nog wat talentjes over die wij kunnen overnemen?
Ja, maar ik ga niet zeggen wie.
pi_120185630
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga niet zeggen wie.
:P

Brands leest mee hč.
pi_120185653
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:P

Brands leest mee hč.
Daarom.
pi_120185678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:38 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Afwijkende strategie kan ik me goed voorstellen maar dan moet je wel spelers hebben die die strategie uit kunnen voeren. Dit PSV is niet de ploeg die eens lekker op de verdediging kan leunen en dan 85 minuten de nul houdt om vervolgens naar 0-1 te counteren :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_120185831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Afwijkende strategie kan ik me goed voorstellen maar dan moet je wel spelers hebben die die strategie uit kunnen voeren. Dit PSV is niet de ploeg die eens lekker op de verdediging kan leunen en dan 85 minuten de nul houdt om vervolgens naar 0-1 te counteren :D
Zou natuurlijk wel mooi zijn. Zoals met Alex, Gomes en Cocu. Dat je weet dat het wel goed gaat komen. Nu is het wanneer het mis gaat. ;(
pi_120192686

Voor als ie nog niet gepost is _O-
  dinsdag 11 december 2012 @ 16:19:22 #31
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120194598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 15:33 schreef FL_Freak het volgende:

Voor als ie nog niet gepost is _O-
wat moet er gebeuren..?
ik heb even geen geluid hier..
juichen ze nou bij de 3-0?
pi_120194776
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef JaafkeGB het volgende:

[..]

wat moet er gebeuren..?
ik heb even geen geluid hier..
juichen ze nou bij de 3-0?
Het was het moment dat die tukkers gingen zingen en wij mee gingen doen met klappen.
pi_120195059
Al nieuws over nieuwe shirts?

Die zouden toch in jan de winkels liggen?

Ik heb speciaal daarvoor dit seizoen niks gekocht, thuis en uitshirt met nieuwe logo O+
pi_120195673
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Het was het moment dat die tukkers gingen zingen en wij mee gingen doen met klappen.
Haha, dat zal ze leren. :D
pi_120196552
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat mij vooral opviel in de eerst helft tegen Twente, was dat iedere keer als Twente aan het opbouwen was en Chadli naar binnen trok en Fer naar buiten ging Hutchinson continue twijfelde of hij Fer moest volgen of Chadli moest overnemen van Manolev. Idem als ze weer terugwisselden. Hierdoor stond Hutchinson er een beetje tussenin en ontstond er aan de linkerkant van PSV veel ruimte. Ook kwam Manolev een antal keer zonder rugdekking tegen Chadli te staan. Met van Bommel staat die organisatie een stuk beter.
pi_120199591
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 16:23 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik dacht er iets iets grappigs, maar dat viel dus tegen :')
pi_120201001
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Je had er bij moeten zijn :{w
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120202907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Dat was kei grappig hoor, gerechtigheid
pi_120225799
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_120241599
quote:
Hutchinson uitgeroepen tot Speler van het Jaar 2012 van Canada

Atiba Hutchinson is door de Canadese voetbalbond uitgeroepen tot Speler van het Jaar 2012 van Canada. Het is na 2010 de tweede keer dat hij deze titel krijgt. Hutchinson liet in een reactie weten dat het voor hem de mooiste titel is nadat hij zich heeft teruggevochten na een lange blessure. 'Ik wilde weer genieten om pijnvrij te kunnen spelen. Het gaat nu beter en beter. Het is voor mij een mooi jaar geweest,' aldus de PSV'er in een reactie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:11:00 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120241635
Klaar voor de Europese top
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_120241671
quote:
14s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef rubbereend het volgende:
Klaar voor de Europese top
20 miljoen en hij mag weg :D
pi_120241715
Jammer dan dat ie gratis weg loopt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:12:47 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120241716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

in de winter
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120241788
quote:
In Canada hebben ze niet veel professionele voetballers rondlopen?
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:14:34 #46
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120241831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef Gftw het volgende:
Jammer dan dat ie gratis weg loopt
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

quote:
3s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

in de winter
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120241858
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

[..]

Owja ;(
pi_120241880
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:13 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

In Canada hebben ze niet veel professionele voetballers rondlopen?
de guzman en lensky
pi_120242855
Nee. Het punt is vooral dat Hutchinson in Nederland, vooral door de supporters van PSV en de concurrenten van PSV niet serieus wordt genomen door al die wedstrijden op de rb positie.

Maar goed, van mening veranderen blijkt ook lastig, want als hij in een vooraf lastige wedstrijd één van de redenen is waarom die wedstrijd eenvoudig wordt gewonnen en zelfs de media hem roemen, dan nog nemen de eigen supporters hem niet serieus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:39:12 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120243113
Hutch niet serieus genomen door de PSVfans? :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120243175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Hutch niet serieus genomen door de PSVfans? :D
Heel veel mensen hier hebben de afgelopen weken duidelijk gemaakt dat ze hem een beroerde voetballer vinden ja.
pi_120243309
Huh, volgens mij zijn de meeste supporters het er wel over eens dat hij een matige rechtsback is en dat hij een goede middevelder is. Hij heeft alleen de pech dat we van Bommel en Strootman hebben (en Manolev :') ).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:43:16 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120243330
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:40 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Heel veel mensen hier hebben de afgelopen weken duidelijk gemaakt dat ze hem een beroerde voetballer vinden ja.
jij baseert je boude uitspraak op een paar weken hier. Lees eerst maar de jaren hiervoor terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120243463
quote:
6s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jij baseert je boude uitspraak op een paar weken hier. Lees eerst maar de jaren hiervoor terug
Natuurlijk baseer ik mij op het heden. Toen ik een paar weken terug opperde dat Hutchinson een adequate vervanger van Bommel zou zijn maakte iedereen me voor idioot en voorzitter van zijn fanclub uit.
pi_120243472
In 2010/2011 nog man van het seizoen op PSV netwerk. ;p
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 12 december 2012 @ 20:47:04 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120243507
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Natuurlijk baseer ik mij op het heden. Toen ik een paar weken terug opperde dat Hutchinson een adequate vervanger van Bommel zou zijn maakte iedereen me voor idioot en voorzitter van zijn fanclub uit.
iedereen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_120243574
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Gftw het volgende:
In 2010/2011 nog man van het seizoen op PSV netwerk. ;p
Dat heb ik de afgelopen weken ook steeds aangehaald en toen riepen diverse lui dat dat niets voorstelde omdat PSV toen bagger was
.... :')
pi_120243577
quote:
1s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Goede back up zeker. Maar van Bommel is zeker beter. Maar dat wil niet meteen zeggen dat Hutchinson slecht is...
pi_120243756
quote:
10s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

iedereen
Nou ja 1 of 2 waren het openlijk met me eens, een veelvoid vond hem psv-onwaardig en de rest hield zijn kop.

Maar kennelijk durven nu meer mensen toe te geven dat hij goed is als middenvelder. Heel goed van jullie.
pi_120243851
Pff wat is dit voor egotrip :')

Blijft een matige voetballer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')