Zeg je nu in moeilijke woorden dat ik eenzaam ben?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent de enigste die dat vindt.
Hoofdletters en interpunctie Re!quote:Op woensdag 12 december 2012 15:10 schreef Re het volgende:
ben je je aan het vervelen kardinaal?... doe dat lekker ergens anders wil je?
goed zo, niet laten intimideren nu kerel. Pak zequote:Op woensdag 12 december 2012 15:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoofdletters en interpunctie Re!
Je snapt dat er wel een verband is neem ik aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef FAUSTINO het volgende:
Opleiding derhalve zegt ook niets over de intelligentie van de persoon eigenlijk.
Er is zeker een verband echter word er veel te veel naar een stukje papier gekeken. En vrijwel iedereen op een enkeling na kan tegenwoordig studeren dus dat zegt ook niet echt zoveel tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:46 schreef Core2 het volgende:
[..]
Je snapt dat er wel een verband is neem ik aan?
waar baseer je dat laatste nou weer op?quote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Er is zeker een verband echter word er veel te veel naar een stukje papier gekeken. En vrijwel iedereen op een enkeling na kan tegenwoordig studeren dus dat zegt ook niet echt zoveel tegenwoordig hoor.
er aan beginnen is 1, ht afmaken is 2 en vergt wel enige vorm van kennisinnamequote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Er is zeker een verband echter word er veel te veel naar een stukje papier gekeken. En vrijwel iedereen op een enkeling na kan tegenwoordig studeren dus dat zegt ook niet echt zoveel tegenwoordig hoor.
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
er aan beginnen is 1, ht afmaken is 2 en vergt wel enige vorm van kennisinname
Dit is heel beledigend voor de overlevers van de nieuwjaarsbrief in café het Hemeltje jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:35 schreef novusordoseclorum het volgende:
Al weeg je 200 kilo en heb je de nieuwjaarsbrand in het Hemeltje overleefd, ik ben verlief op je.
Vind je oppervlakkige figuren niet erger? En dan oppervlakking omdat puur de hersencapaciteit niet meer te bieden heeft? Dus dat een gesprek echt gewoon niet dieper kan gaan dan wie heeft wie geneukt in GTST bijv.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:06 schreef FAUSTINO het volgende:
Geen hekel aan slimme mensen echter wel aan mensen die het pretenderen te zijn. Of natuurlijk de wijsneusjes welke menen alles beter te weten. Opleiding derhalve zegt ook niets over de intelligentie van de persoon eigenlijk.
Als je je in het echte leven net zo gedraagt als op fok dan verbaast me dat niks.quote:Op dinsdag 11 december 2012 05:02 schreef Mishu het volgende:
Ik merk dat ik me soms buitengesloten voel
Zeker is dat vervelend echter vind ik het een stuk meer vervelender wanneer men doet alsof men intelligent is en dat het achteraf gezien ineens niet zo is.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vind je oppervlakkige figuren niet erger? En dan oppervlakking omdat puur de hersencapaciteit niet meer te bieden heeft? Dus dat een gesprek echt gewoon niet dieper kan gaan dan wie heeft wie geneukt in GTST bijv.
TS heeft in die zin natuurlijk wel een kern van waarheid. Loop een gemiddelde kroeg binnen en je schrikt van de kilometers dikte qua plamuur, oppervlakkige gesprekken, en 'fake gezelligheid'. Ik geloof er niks van dat je die mensen ook een jaar of 20 geleden zo had. In ieder geval niet zo erg als nuquote:Op woensdag 12 december 2012 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je je in het echte leven net zo gedraagt als op fok dan verbaast me dat niks.
Verder herken ik totaal niks van je verhaal. Het ligt [dus] aan jou.
Noem dat IKEA-mensjesquote:Op woensdag 12 december 2012 22:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
TS heeft in die zin natuurlijk wel een kern van waarheid. Loop een gemiddelde kroeg binnen en je schrikt van de kilometers dikte qua plamuur, oppervlakkige gesprekken, en 'fake gezelligheid'. Ik geloof er niks van dat je die mensen ook een jaar of 20 geleden zo had. In ieder geval niet zo erg als nu
Het is een prachtig concept en zeer goed uitgedacht. Alleen iedereen koopt bij de IKEA want men wil als kuddedier niet uit de maat vallen. Houd daar niet van wil uniek meubilair in mijn huis of in zoverre iets wat geleefd heeft en een verhaal met zich meedraagt. En mocht het onmogelijk zijn om het te bemachtigen via de reguliere weg, nou dan fabriceer ik het zelf wel in elkaarquote:
Ga je ook nog reageren op alle serieuze antwoorden ?quote:Op woensdag 12 december 2012 21:45 schreef Mishu het volgende:
[..]
Dit is heel beledigend voor de overlevers van de nieuwjaarsbrief in café het Hemeltje ja
Sheldon, jij hier?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef Individual het volgende:
Ik ben zo slim dat ik niet begrijp waarom niet iedereen slim is en daar stoor ik me aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |