SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troost je TS. Afgaand op je OP kom jij op mij nou niet bepaald noemenswaardig intelligenter over dan de massa waarboven jij jezelf om God mag weten welke reden, zo verheven voelt. Je haalt enorm veel zaken door elkaar en het lijkt je aan (o.a. sociaal) inzicht zo goed als geheel te ontbreken.
Hint: wanneer ze je een wijsneus noemen doelen ze waarschijnlijk op hetzelfde onaangename karaktertrekje dat ook hier tot uiting komt en het heeft helemaal niets te maken met je vermeende intelligentie.![]()
Je suis Charlie Sheen
Heb je het nu over mij?quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:57 schreef Ziba het volgende:
Overigens denk ik dat jij teveel 'voelt' en je jezelf teveel vindt en misschien wat wijsneuzerig overkomt of zo. Aan wijsneuzen/betweters hebben veel mensen een hekel, mijn inziens terecht ook. Als je mij begrijpt.
Hoelang ben je al van school af, dromer?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:11 schreef loop het volgende:
Er zit volgens mij bij veel uni mensen ook nog zoiets scheef in de bovenkamer dat mensen die langer studeren, na de studie zoiets hebben van "Hee, studeren is goed, dat vind iedereen, dat zeggen alle pappa's en mamma's tenminste, ik heb heel veel gestudeerd en mijzelf allemaal dingen onthouden (loon, huis, auto e.d.) dus nu hoor ik meer te verdienen dan anderen want ik ben goed, zelfs beter dan lager opgeleiden!". En met die houding treden ze de mensen om zich heen tegemoet waar sommige mensen nog (positief) op reageren ook en hen een soort denkbeeldige status toekennen.
Tegenwoordig is het normaler dat een opleiding niet altijd garantie geeft voor de hoogte van het loon. En ieder mens weet ergens wel dat de huidige crisis mede is ontstaan door diegenen die de lager opgeleiden diende te leiden, daarnaast denkt de mens vooral aan zichzelf en genoeg hoger intelligente mensen die dan ingewikkeldere manieren verzinnen om zoveel mogelijk geld binnen te harken cq graaien.
Het onderwijs zou zo moeten worden dat er maar 1 nivo is, de minder intelligente mensen zouden dan simpelweg langer nodig hebben, iedereen heeft immers een zelfde brein met ongeveer dezelfde capaciteiten. Daarna zelfstudie/private opleidingen en curssussen of vanuit het bedrijfsleven en dan mag iedereen zichzelf maar eens gaan bewijzen in de praktijk. En van hen zal men begrijpen dat zij gewoon een problematische jeugd hebben gehad, bv. misbruik/mishandeling, psychische stoornissen in de familie of gewoon een omgeving die minder stimuleerde om te leren, dat zijn dingen waardoor je niet beter gaat presteren op school.
Ook niet mee eens, dan zouden er onderhand al wat grootsere ontdekkingen zijn gedaanquote:
Het zijn net mensen die autistenquote:Op dinsdag 11 december 2012 15:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Meer dan de helft is niet zwakbegaafd. Mensen met het Syndroom van Asperger zijn best vaak hoogbegaafd.
Je hebt autisten met een IQ <60 en autisten met een IQ >130.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:22 schreef NotYou het volgende:
dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Troost je TS. Afgaand op je OP kom jij op mij nou niet bepaald noemenswaardig intelligenter over dan de massa waarboven jij jezelf om God mag weten welke reden, zo verheven voelt. Je haalt enorm veel zaken door elkaar en het lijkt je aan (o.a. sociaal) inzicht zo goed als geheel te ontbreken.
Hint: wanneer ze je een wijsneus noemen doelen ze waarschijnlijk op hetzelfde onaangename karaktertrekje dat ook hier tot uiting komt en het heeft helemaal niets te maken met je vermeende intelligentie.![]()
op mij kom je over als een irritant betweterig persoon
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Het probleem is tegenwoordig eerder wie niet?quote:
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vrijetijdskunde gestudeerdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het probleem is tegenwoordig eerder wie niet?
IEDEREEN HOOGOPGELEID!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het probleem is tegenwoordig eerder wie niet?
En verder dit. En misschien gewoon persoonlijkheden die botsen. Heb heus niet altijd geweldige collega's gehad, maar het botste meestal op persoonlijk vlak of inderdaad het 'maaiveld'-principe. Ik houd gewoon van hard en efficient werken. Dat wordt/werd niet overal gewaardeerdquote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Devion het volgende:
Ik ben hoger opgeleid, maar heb nooit problemen gehad om met lassers, automonteurs e.d. te werken. Zelfs al waren het Polen, Letten etc.. Gezellig potje kaarten in de pauze maakt al veel goed en kweekt goodwill en begrip aan beide kanten.
Waar ik WEL tegen aan loop is mentaliteit die je in veel Noord Europese/Germaanse landen tegenkomt. In Zweden hebben ze daar zelfs een woord voor en zijn ze trots op, lagom. Of zoals wij het zeggen "je hoofd niet boven het maaiveld uitsteken". BAH!
Competitief willen zijn is wat veel Nederlanders gewoon niet waarderen, zeker niet in routine werk. Je moet gewoon je werk doen, maar niet te snel anders lijken je collega's langzaam. Die mentaliteit....Misschien dat je daar tegenaan loopt, want opleiding zegt bar weinig.
Dan ben je slim opgeleidquote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Devion het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vrijetijdskunde gestudeerd.
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:59 schreef Devion het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb geen vrijetijdskunde gestudeerd.
Ik zie enige tegenstrijdigheden.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:58 schreef Devion het volgende:
Misschien dat je daar tegenaan loopt, want opleiding zegt bar weinig.
Dan ben je de enige.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik zie enige tegenstrijdigheden.
Ik ben dan ook gewoon enig.quote:
Ik zeg enige, niet enig.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon enig.
Je bedoelde je zei enige, niet enig? Beetje een heden, verleden probleem?quote:
Je bent de enigste die dat vindt.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon enig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |