Pleeg toch zelfmoord man, stuk ellende.quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
Even voorbereiden op verbale AEL stront.
Bron: Van_Poppelquote:
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Pleeg toch zelfmoord man, stuk ellende.
Vuurwerkomzet zal ook dit jaar weer hoger zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
Aan de andere kant. Zolang ik op Facebook nog wanstaltige kerstbomen zie langskomen, valt het met crisis wel mee.
Nee.quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuurwerkomzet zal ook dit jaar weer hoger zijn.
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe keuken. Fuck die crisis.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
Aan de andere kant. Zolang ik op Facebook nog wanstaltige kerstbomen zie langskomen, valt het met crisis wel mee.
ik drink nu iedere avond om al die ellende te vergetenquote:Op maandag 10 december 2012 23:08 schreef OProg het volgende:
Economie of Arabische lente...... we gaan allemaal naar de klote.
Een wanstaltige keuken?quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe keuken. Fuck die crisis.
Ik in de morgen. Dan heb ik er langer plezier van.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
ik drink nu iedere avond om al die ellende te vergeten
nee in de ochtend geen drank voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik in de morgen. Dan heb ik er langer plezier van.
Wel op Facebook zetten dan hè. Dat is een grote verzameling foto's van lelijke dingen en kinderen.quote:
Die Italië-correspondent ook.quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef alors het volgende:
Die moslimkerel lijkt wel wat op Mike Boddé
Ik zag een enorme glimlach.quote:Op maandag 10 december 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Kan die Ewald Engelen ook lachen trouwens? Lijkt me een extreem zuur mannetje.
Hij had gezien dat Rambo ook nog een keer terug komt en wil het nu ook proberen.quote:
rambo kan echt niet meer :pquote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij had gezien dat Rambo ook nog een keer terug komt en wil het nu ook proberen.
Berlusconi ook niet.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 23:29 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
iedereen verdient een 2e kans
Jij doet je naam wel eer aan he?quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
mogen vrouwen uberhaupt in een moskee komen? volgens mij niet?
ze gaan via het achterkamertje naar binnenquote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
mogen vrouwen uberhaupt in een moskee komen? volgens mij niet?
oke sorry als ik niet alles weet van de islam.. en ook niet van het jodendom katholiek kerk. misshien heeft het er mee te maken dat ik niet zo gelovig ben.quote:
quote:
ik heb echt geen idee. ik heb net even gegoogled. en ze mogen inderdaad in een moskee zo te zien maar niet samen. voor het zingen de moskee uit zal wel geen doorgaan spreekwoord zijn in het arabischquote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
het was een terechte vraag van domtorentje, want ze gaan inderdaad neit via dezelfde deur naar binnen
Goed ingestudeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat is dit voor een toneelstukje? De Wassenaarse imam?
Dit lijkt inderdaad sterk op een één-tweetje.quote:
hij praat veel maar hij zegt nietsquote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
Ik hoef het niet met hem eens te zijn, maar hij praat netjes en is slim.
Wat dat betreft net een wijf.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij praat veel maar hij zegt niets
Dat zijn we al gewend, zie de hele Nederlandse politiek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij praat veel maar hij zegt niets
op zich al knap dat ze zo iemand hebben kunnen vinden...quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
Ik hoef het niet met hem eens te zijn, maar hij praat netjes en is slim.
Je hebt ook nog Enait, maar dat is next level.quote:Op maandag 10 december 2012 23:44 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
op zich al knap dat ze zo iemand hebben kunnen vinden...
en terechtquote:
Inderdaad, we moeten ze alle kansen geven en de uitkeringen voor ze met 50% verhogenquote:
haatbaardquote:Op maandag 10 december 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Enait, maar dat is next level.
Die is van het scharen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Vreede nog een afzakkertje in de woonboot?
Dat we onze Marokkaanse vrinden met fluwelen handschoenen moeten behandelenquote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Domtorentje het volgende:
afgelopen... mijn enige vraag van vanavond... wat kwam die imam nou eigenlijk doen of vertellen?
nee hij probeert ze juist op te voeden... ofzo..quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat we onze Marokkaanse vrinden met fluwelen handschoenen moeten behandelen
Anders worden ze boos, komt omdat ze geen buurthuis hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Domtorentje het volgende:
afgelopen... mijn enige vraag van vanavond... wat kwam die imam nou eigenlijk doen of vertellen?
Er is weer goed opgelet vandaag, het is maar goed dat er geen tentamenvragen over worden gesteld vanavond.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zouden meer mocros moeten doenquote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hij probeert ze juist op te voeden... ofzo..
Ook luisteren naar wat er gezegd word in praatprogramma's. Niet alleen Mocro's overigens....quote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
zouden meer mocros moeten doen
En kickbokslessen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet respect hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders worden ze boos, komt omdat ze geen buurthuis hebben.
Ach ja. Ze horen toch alleen maar wat ze willen horen. Of beter, wat ome Geertze influisterd.quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Er is weer goed opgelet vandaag, het is maar goed dat er geen tentamenvragen over worden gesteld vanavond.
ja ik zou het wel opnemen maar niet uitzenden, als ik hen wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 gasten voor vanavond bekend:
Frits Bolkestein
Instemmen met nieuwe Europese begrotingsregels kost Nederland volgens oud VVD-leider miljarden.
Adriaan van Dis
Schrijver van de tekst voor het 'Groot Dictee der Nederlandse Taal' 2012.
Dat zijn in ieder geval al 2 bekakt pratende personen aan tafel.
Inderdaad en ook nog:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad ook Katja Schuurman komt..
Helaas niet, als hij nou gewoon wat verstand had gehad in de ring dan had hij meer bereikt maar hij heeft nou eenmaal een ''badboy'' imago en maakt dat dan weer wél waar.quote:Op maandag 10 december 2012 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Badr Hari is een succesverhaal ja
Volgens mij kan hij niet beter met zijn verstandquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas niet, als hij nou gewoon wat verstand had gehad in de ring dan had hij meer bereikt maar hij heeft nou eenmaal een ''badboy'' imago en maakt dat dan weer wél waar.
Die is seniel inmiddels.quote:
Dan gaat Thijs Pauw tikken geven.quote:
Ik wilde nog zeggen, ib4.. Maar zij is tegenwoordig milf.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
Katja lijkt op de niet zo slimme versie van die Midden Oosten-correspondente.
Ze is moeder.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
Jemig wat zijn dr boobs opgezwollen Of waren die altijd al ZO groot?
Ja siliconen, maar die had ze altijd al.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
u jelly?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja siliconen, maar die had ze altijd al.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kind zoogt al lang niet meer hoor
ik neem het wel over.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kind zoogt al lang niet meer hoor
WTF?quote:
Ik hoop maar dat je ook wat iq van haar mag meezuigen. Je hebt het nodig.quote:
Echt! Hij ging nog net niet met z'n rug naar hem toezitten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:13 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dat voor arrogant figuur... Hij kijkt hem niet eens aan.
Ja zijn wij die Grieken even slim af!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Je bent het toch kwijt, maar je mag het nu nog niet zeggen. Slim Bolk.
Slob is goed, Segers is goed, Schouten is ook goed.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Voor zo meteen: Gert-Jan Segers is een prima vent. Inhoudelijk beter dan Slob.
de verkiezingsbeloften van ruttequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Specularium het volgende:
Alsof Nederland geen geld gaat geven.
Hij is 137, wat wil je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:17 schreef Domtorentje het volgende:
frits vergist zich wel erg vaak.... 2 jaar 2 dagen. Daarvoor al vergissing tussen eurozone en europesche unie
Zou je niet voor iedereen willen spreken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
bolkesteijn zegt wat iedereen denkt
Hij heeft zijn tijd gehad.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
een politicus die we serieus kunnen nemen?
veel succes met je griekenland. je krijgt je geld toch niet terug. waarom de executie blijven uitstellen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Zou je niet voor iedereen willen spreken.
.uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
v
[..]
veel succes met je griekenland. je krijgt je geld toch niet terug. waarom de executie blijven uitstellen?
en terecht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Adriaan laat Bolkestein niet uitspreken
Altijd al en ligt aan truitje ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Katja moet ook even geleerd overkomen?
Don Quichot en Bach.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Specularium het volgende:
En wat verbindt ons dan precies volgens Adriaan?
Al dat verschillende lekkere eten?
adriaanquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Domtorentje het volgende:
adriaan is te erg voor woorden. ook katja kan beter haar tietjes laten zien dan over europa praten denk ik
Katja is minder dom als het lijkt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Katja moet ook even geleerd overkomen?
quote:Religiestress.nl
Door topdrukte is de website Religiestress.nl tijdelijk onbereikbaar. De server kan de 400+ verzoeken per seconde niet aan. Wij adviseren u niet te stressen, en morgen opnieuw te proberen. Dank voor uw begrip.
met deze uitspraak kwalificeer je jezelf meer dan katjaquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Katja is minder dom als het lijkt.
ik hoopte nog dat je een troll was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
met deze uitspraak kwalificeer je jezelf meer dan katja
Als wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
met deze uitspraak kwalificeer je jezelf meer dan katja
helaasquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoopte nog dat je een troll was.
voor jou ja. Hoe oud bent je 14? vmbo? dan is het misschien nog te begrijpen.quote:
mits katja er is... wil eigenlijk wegzappen,. maar dan zie ik haar weer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik ga erheen mits er bier is.
Dus ik ga niet...
Ik kijk Nederland Zingt altijd op groot scherm.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:28 schreef Specularium het volgende:
Televisie is ook achter de voordeur.
16quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
voor jou ja. Hoe oud bent je 14? vmbo? dan is het misschien nog te begrijpen.
Zat er net aan te denken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Ook niet zo raar dat die Turken er niks van snappen.
Morgen wedstrijdje?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:41 schreef alors het volgende:
Ik heb nog nooit meegedaan, maar denk van mezelf dat ik heel goed zou zijn
je heb tegenwoordig gewoon spellingscontrole hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
zo moeilijk zijn die woorden niet. ik spel ze bijna wekelijks die net in het filmpje voorkwamen.
gebruik ik niet, want foute zinsconstructies maak ik de meeste fouten mee, en die pakt ie niet. Ik lees alles gewoon door.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
je heb tegenwoordig gewoon spellingscontrole hoor
Ja die woorden zijn de moeilijkheid ook niet het zijn die verbindingstreepjes en hoofdletters.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Eenskijken het volgende:
niet om stoer te doen ofzo, maar als je die woorden rustig in je hoofd opzegt, dan kan je MAKKELIJK eruit komen hoe je ze moet spelen. gewoon regels van de basisschool.
Precies, dan staat er zo'n rood streepje onder en kun je het juiste woord selecteren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
je heb tegenwoordig gewoon spellingscontrole hoor
er is ook altijd moois te vinden wat niet veel bezoekers trekt denk ik?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:44 schreef iFok. het volgende:
Iets moois trekt toch bezoekers?![]()
'We willen kijken hoe mooi het is geworden en niet hoeveel bezoekers het trekt'
o is dit niet die uitzending met bzn ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
20:30, Ned 1.
Of je moet Ali B. op volle toeren willen kijken.
Blijft geniaalquote:
Was ons mannen nog helemaal niet opgevallen. Bedankt alors.quote:
Hehe ik had het wel gezien, maar zag eerder niet dat het zo diep was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was ons mannen nog helemaal niet opgevallen. Bedankt alors.
Echt hèquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was ons mannen nog helemaal niet opgevallen. Bedankt alors.
Katja en Adriaan, dat zijn de beste vrienden die je maar kan vinden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef Specularium het volgende:
Katja en Adriaan, dat zijn de beste vrienden die je maar kan vinden.
Adriaan is schrijver en Katja heeft dikke tieten.
Snel slapen vanavond.quote:Frans Timmermans
Minister van Buitenlandse zaken is net terug van de Syrië-top in Marokko.
Wim Snoek
Oprichter van voetbalclub SV Nieuw Sloten over de dood van de grensrechter.
Henk van der Meyden
Theaterproducent over de 28ste editie van het Wereldkerstcircus.
Wat wordt er ontkent dan? Wat wil je er nog over horen?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:26 schreef Kenju het volgende:
Wat een linkse ontkenning allemaal, wanneer gaat het over MAROKKANEN!!!
Dat Marokkanen het hebben gedaan. Ze doen nu alsof het normale mensen zijn. Maar die Marokkaanse sociale 'genen' hebben ze het niet over, alsof het niet relevant is....quote:Op woensdag 12 december 2012 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat wordt er ontkent dan? Wat wil je er nog over horen?
Die man is hartstikke zenuwachtig.. respect dat ie daar zitten gaat.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:20 schreef marcodej het volgende:
Ingestudeerde condoleance, maar toch aan een zin beginnen waar je het einde niet van weet.
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:26 schreef Kenju het volgende:
Wat een linkse ontkenning allemaal, wanneer gaat het over MAROKKANEN!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde anders wel even...quote:
Ja! Inderdaad. Niemand zegt het, wat de WAARHEID is! O, wacht, nu discrimineer ik zeker??quote:Op woensdag 12 december 2012 23:37 schreef Trebo het volgende:
Maar dat mogen we niet zeggen natuurlijk!!
Walgelijke insinuatiequote:Op woensdag 12 december 2012 23:41 schreef Thas het volgende:
Ach kenker toch op met je "ik begrijp het niet", "verschrikkelijke gebeurtenis" en "ik schrik daarvan". Bah. Ook deze man geeft geen flikker om de grensrechter.
Hij is enkel aan het beschermen, geen enkele veroordeling.quote:
Ja wat dacht je zelf.. hij moet morgen weer naar die vereniging toe. Met al die kenker marrokaantjes.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij is enkel aan het beschermen, geen enkele veroordeling.
Ja, precies, en puur omdat hij die tent dus niet wil sluiten doet hij dat. Dat vind ik walgelijk, egoïstisch en oneerbiedig naar de nabestaanden.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:45 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ja wat dacht je zelf.. hij moet morgen weer naar die vereniging toe. Met al die kenker marrokaantjes.
Loopt ie elke dag met stront in z'n broek.
Dat is die paniekerige zelfbeschermingsreactie die je de vorige week ook overal zag.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Hij is enkel aan het beschermen, geen enkele veroordeling.
Moraalridder.. op het eind kiest iedereen voor zichzelf. Hoe dan ook.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja, precies, en puur omdat hij die tent dus niet wil sluiten doet hij dat. Dat vind ik walgelijk, egoïstisch en oneerbiedig naar de nabestaanden.
Stel je voor dat je de zoon bent van die grensrechter en je hoort die lui (als in, iedereen op TV, behalve VI) er zo over praten, hoe verschrikkelijk moedeloos moet je daar wel niet van worden? Zeer tragisch echt.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die paniekerige zelfbeschermingsreactie die je de vorige week ook overal zag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 23:48 schreef Trebo het volgende:
[..]
Moraalridder.. op het eind kiest iedereen voor zichzelf. Hoe dan ook.
Johan Derksen spreekt altijd de waarheid (ok, niet als het over voetbal gaat). Over Marokkanen, maar ook over Timmermans.quote:
Van Vollenhoven is wel een baasquote:
Laat maar lekker draaien.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
Kleine rampen, grote rampen. Doe ze in de wasmasjien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |