Pleeg toch zelfmoord man, stuk ellende.quote:Op maandag 10 december 2012 23:02 schreef Specularium het volgende:
Even voorbereiden op verbale AEL stront.
Bron: Van_Poppelquote:
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Pleeg toch zelfmoord man, stuk ellende.
Vuurwerkomzet zal ook dit jaar weer hoger zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
Aan de andere kant. Zolang ik op Facebook nog wanstaltige kerstbomen zie langskomen, valt het met crisis wel mee.
Nee.quote:Op maandag 10 december 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vuurwerkomzet zal ook dit jaar weer hoger zijn.
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe keuken. Fuck die crisis.quote:Op maandag 10 december 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
Aan de andere kant. Zolang ik op Facebook nog wanstaltige kerstbomen zie langskomen, valt het met crisis wel mee.
ik drink nu iedere avond om al die ellende te vergetenquote:Op maandag 10 december 2012 23:08 schreef OProg het volgende:
Economie of Arabische lente...... we gaan allemaal naar de klote.
Een wanstaltige keuken?quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe keuken. Fuck die crisis.
Ik in de morgen. Dan heb ik er langer plezier van.quote:Op maandag 10 december 2012 23:13 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
ik drink nu iedere avond om al die ellende te vergeten
nee in de ochtend geen drank voor mij.quote:Op maandag 10 december 2012 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik in de morgen. Dan heb ik er langer plezier van.
Wel op Facebook zetten dan hè. Dat is een grote verzameling foto's van lelijke dingen en kinderen.quote:
Die Italië-correspondent ook.quote:Op maandag 10 december 2012 23:21 schreef alors het volgende:
Die moslimkerel lijkt wel wat op Mike Boddé
Ik zag een enorme glimlach.quote:Op maandag 10 december 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
Kan die Ewald Engelen ook lachen trouwens? Lijkt me een extreem zuur mannetje.
Hij had gezien dat Rambo ook nog een keer terug komt en wil het nu ook proberen.quote:
rambo kan echt niet meer :pquote:Op maandag 10 december 2012 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij had gezien dat Rambo ook nog een keer terug komt en wil het nu ook proberen.
Berlusconi ook niet.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 23:29 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
iedereen verdient een 2e kans
Jij doet je naam wel eer aan he?quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
mogen vrouwen uberhaupt in een moskee komen? volgens mij niet?
ze gaan via het achterkamertje naar binnenquote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
mogen vrouwen uberhaupt in een moskee komen? volgens mij niet?
oke sorry als ik niet alles weet van de islam.. en ook niet van het jodendom katholiek kerk. misshien heeft het er mee te maken dat ik niet zo gelovig ben.quote:
quote:
ik heb echt geen idee. ik heb net even gegoogled. en ze mogen inderdaad in een moskee zo te zien maar niet samen. voor het zingen de moskee uit zal wel geen doorgaan spreekwoord zijn in het arabischquote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
het was een terechte vraag van domtorentje, want ze gaan inderdaad neit via dezelfde deur naar binnen
Goed ingestudeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat is dit voor een toneelstukje? De Wassenaarse imam?
Dit lijkt inderdaad sterk op een één-tweetje.quote:
hij praat veel maar hij zegt nietsquote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
Ik hoef het niet met hem eens te zijn, maar hij praat netjes en is slim.
Wat dat betreft net een wijf.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij praat veel maar hij zegt niets
Dat zijn we al gewend, zie de hele Nederlandse politiek bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij praat veel maar hij zegt niets
op zich al knap dat ze zo iemand hebben kunnen vinden...quote:Op maandag 10 december 2012 23:38 schreef iFok. het volgende:
Ik hoef het niet met hem eens te zijn, maar hij praat netjes en is slim.
Je hebt ook nog Enait, maar dat is next level.quote:Op maandag 10 december 2012 23:44 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
op zich al knap dat ze zo iemand hebben kunnen vinden...
en terechtquote:
Inderdaad, we moeten ze alle kansen geven en de uitkeringen voor ze met 50% verhogenquote:
haatbaardquote:Op maandag 10 december 2012 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Enait, maar dat is next level.
Die is van het scharen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Vreede nog een afzakkertje in de woonboot?
Dat we onze Marokkaanse vrinden met fluwelen handschoenen moeten behandelenquote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Domtorentje het volgende:
afgelopen... mijn enige vraag van vanavond... wat kwam die imam nou eigenlijk doen of vertellen?
nee hij probeert ze juist op te voeden... ofzo..quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat we onze Marokkaanse vrinden met fluwelen handschoenen moeten behandelen
Anders worden ze boos, komt omdat ze geen buurthuis hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 23:53 schreef Domtorentje het volgende:
afgelopen... mijn enige vraag van vanavond... wat kwam die imam nou eigenlijk doen of vertellen?
Er is weer goed opgelet vandaag, het is maar goed dat er geen tentamenvragen over worden gesteld vanavond.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zouden meer mocros moeten doenquote:Op maandag 10 december 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hij probeert ze juist op te voeden... ofzo..
Ook luisteren naar wat er gezegd word in praatprogramma's. Niet alleen Mocro's overigens....quote:Op maandag 10 december 2012 23:57 schreef Domtorentje het volgende:
[..]
zouden meer mocros moeten doen
En kickbokslessen.quote:Op maandag 10 december 2012 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet respect hebbenquote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders worden ze boos, komt omdat ze geen buurthuis hebben.
Ach ja. Ze horen toch alleen maar wat ze willen horen. Of beter, wat ome Geertze influisterd.quote:Op maandag 10 december 2012 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Er is weer goed opgelet vandaag, het is maar goed dat er geen tentamenvragen over worden gesteld vanavond.
ja ik zou het wel opnemen maar niet uitzenden, als ik hen wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 17:38 schreef golfer het volgende:
Eerste 2 gasten voor vanavond bekend:
Frits Bolkestein
Instemmen met nieuwe Europese begrotingsregels kost Nederland volgens oud VVD-leider miljarden.
Adriaan van Dis
Schrijver van de tekst voor het 'Groot Dictee der Nederlandse Taal' 2012.
Dat zijn in ieder geval al 2 bekakt pratende personen aan tafel.
Inderdaad en ook nog:quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad ook Katja Schuurman komt..
Helaas niet, als hij nou gewoon wat verstand had gehad in de ring dan had hij meer bereikt maar hij heeft nou eenmaal een ''badboy'' imago en maakt dat dan weer wél waar.quote:Op maandag 10 december 2012 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Badr Hari is een succesverhaal ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |