Het bestand wat nodig is staat in een (verborgen) library map. (Bibliotheek in de NLse versie genaamd). Er zijn 2 library mappen, een algemene en een gebruikers library. De algemene vindt je metteen als je de HDD opent. En de 2e staat in de gebruiker map. In 1 van deze twee mappen zou dat bestand dus moeten staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Brandende vraag! Ik kan Tweetdeck niet meer gebruiken door een steeds terugkerende foutmelding. Nu heb ik contact opgenomen met Tweetdeck support en dit zou de oplossing moeten zijn:
Find the Local Storage file (~/Library/Containers/com.twitter.TweetDeck/Data/Library/Application Support/TweetDeck/localStorage)
Take a copy of the file (and hopefully, if you'd like us to look further, send it to us)
Delete the original file, and restart the app.
Let us know if this works. Thanks for your help!
Iemand een idee waar ik dat kan vinden? Ik kom alleen via programma's bij Tweetdeck, maar dat is dus niet de bedoeling. Waar zitten de program files op een Mac? Alvast bedankt!!
Heel erg bedankt! Heb de volledige map uit containers verwijderd en kan nu eindelijk weer Tweetdeck gebruiken. Super!quote:
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef DesmondKilometer het volgende:
?????? http://helenair.com/calen(...)f4-63f318562a05.html is er dus nu eindelijk een echte untethered jailbreak????
Is nep. Je moet ervoor betalenquote:
Is het dan toch het einde der tijdenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had zojuist een volledig system hang. Muisaanwijzer bewoog niet meer, MBA reageerde op geen enkele toets. Alleen hard rebooten was nog mogelijk.
Was wel mijn eerste volledige freeze in 8 jaar mac gebruikquote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het dan toch het einde der tijden?
Klote macquote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was wel mijn eerste volledige freeze in 8 jaar mac gebruik
Draadloos of bedraad?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben even wat muziek op mijn iPhone aan het zetten, 471 nummers om precies te zijn. Alleen duurt het synchroniseren, wat doorgaans vrij rap gaat, erg lang. Ongeveer 1 minuut per nummer. Terwijl ik deze post typ, is er welgeteld 1 nummer op mijn iPhone gezet.
Ik heb een iPhone 4S (16 GB), iTunes 11 op een iMac die het verder prima doet. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van deze belabberde snelheden? Ik heb geen zin om hier nog een paar uur op te wachten. En aangezien ik morgen ruim 2 uur in het OV mag zitten, is een beetje muziek wel erg prettig.
Dat is toch niet de vraag? Als de vraag was hoe je van een dvd speler een bluray speler maakt dan heb ik de domheid van Borizzz niet goed ingeschatquote:Op donderdag 20 december 2012 22:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Knappe software die van je optische drive een BluRay-speler maakt
Wat is je vraag? Hoe je met een DVD speler een BLU-RAY disc afspeelt of hoe je een digitale Blu-ray rip afspeelt?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:29 schreef Borizzz het volgende:
Pardon?
Volgens mij is de vraag vrij duidelijk. En ja, ik heb internet research gedaan & ik vraag enkel om ervaringen.
Uiteraard niet. Ik koop een externe drive; maar welk programma is fijn om te gebruiken?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is je vraag? Hoe je met een DVD speler een BLU-RAY disc afspeelt of hoe je een digitale Blu-ray rip afspeelt?
Dat eerste is niet mogelijk.. uiteraard.....
VLCquote:Op donderdag 20 december 2012 22:45 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Ik koop een externe drive; maar welk programma is fijn om te gebruiken?
Als ik klik op annuleer is kennelijk de enige optie om te herstellen en terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Wat moet ik doen als ik die iTunesupdate gewoon wil overslaan?quote:Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de iPhone 'iPhone' wilt herstellen? Hierdoor worden alle media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de iPhone-software geïnstalleerd.
De teruggezette software wordt gecontroleerd bij Apple. Nadat het proces is voltooid, hebt u de mogelijkheid om uw contactgegevens, agenda's, tekstberichten en andere instellingen te herstellen.
Annuleer | Herstel en werk bij
Power en home button tegelijk vasthouden tot je je appeltje ziet. Anders de kick out of recovery mode van TinyUmbrella gebruikenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een probleem met mijn iPhone. Op het scherm staat een afbeelding van een kabel en een icoontje van iTues, dat ik helemaal niet gebruik op mijn iPhone. Pobleem is dat ik dat neit weg krij. Op het scherm van mijn iMac krijg ik de volgende melding:
[..]
Als ik klik op annuleer is kennelijk de enige optie om te herstellen en terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Wat moet ik doen als ik die iTunesupdate gewoon wil overslaan?
Bedankt,. Heb het eerste gedaan. Appeltje verschijnt en vervolgens weer het scherm dat ik beschreef. Nu staat er dit:quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Power en home button tegelijk vasthouden tot je je appeltje ziet. Anders de kick out of recovery mode van TinyUmbrella gebruiken
Kan ik via mijn iMac de herstelmodus van mijn iPhone uitzetten? En stl dat ik terugga naar fabrieksinstellingen, werkt bij iMac alles dan weer bij via iCloud?quote:iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.
Ja. Welke iPhone en welke FW?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt,. Heb het eerste gedaan. Appeltje verschijnt en vervolgens weer het scherm dat ik beschreef. Nu staat er dit:
[..]
Kan ik via mijn iMac de herstelmodus van mijn iPhone uitzetten?
iPhone 5. Wat is FW, Firewall?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Welke iPhone en welke FW?
Firmware. Maar ben bang dat mijn idee niet gaat werken op de iPhone 5, even checkenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
iPhone 5. Wat is FW, Firewall?
Hoezo?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef nietzman het volgende:
VLC is onder geen enkele omstandigheid een prettig programma om te gebruiken.
Als ik terugga naar de fabrieksinstellignen ben ik volgens mij alles kwijt. Mar ik wet niet of het dan wel op mijn computer blijft staan en dat iCloud het dan automatisch terugzet...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Firmware. Maar ben bang dat mijn idee niet gaat werken op de iPhone 5, even checken
Als je iCloud aanstaat wordt vrijwel alles gesynct behalve muziekquote:Op donderdag 20 december 2012 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik terugga naar de fabrieksinstellignen ben ik volgens mij alles kwijt. Mar ik wet niet of het dan wel op mijn computer blijft staan en dat iCloud het dan automatisch terugzet...
Dus ik kan gewoon terug naar de fabrieksinstellingen en dan even wachten tot hij de hele shizzle weer syncht?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je iCloud aanstaat wordt vrijwel alles gesynct behalve muziek
Ja, na herstellen kan je de optie kiezen om je iCloud backup terug te zetten, als je dat gebruiktquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon terug naar de fabrieksinstellingen en dan even wachten tot hij de hele shizzle weer syncht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |