Gebruikte gisteren weer eens een Windows pc. M'n hand ging continue naar waar het trackpad op m'n MacBook zit. Voelt gehandicapt zonderquote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef DaMook het volgende:
Trackpad voor bij de iMac is binnen, wel heul erg wennen.
Heb ik bij de laptops van mijn ouders ook, wil ik gestures gebruikenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gebruikte gisteren weer eens een Windows pc. M'n hand ging continue naar waar het trackpad op m'n MacBook zit. Voelt gehandicapt zonder![]()
Mission Control is toch wel erg fijn met die trackpad.
Screenshot maken en knippenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Even een vraag: hoe kun je profielfoto's van contactspersonen uit WhatsApp opslaan? Als ik mijn vinger erop hou gebeurt er niks. Of kan ik screenshots maken?
Bedankt, gelukt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Screenshot maken en knippen
Dat zal best ja. Enig idee hoe ik deze sneller kan krijgen? Of heb ik gewoon een defecte gekregen..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn MBA is ongeveer 2 keer zo snel
Apple Menu - About this Mac - More Info - System Report - Hardware: Serial-ATAquote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef Deventer__ het volgende:
Net een Samsung 830 in m'n mbp 2010 gezet. Alleen nu valt de snelheid me toch wat tegen.
[ afbeelding ]
Dat moet toch sneller kunnen? Helemaal lege installatie van Mountain Lion. Weet iemand hoe ik dat ding sneller krijg?
Staat allebei 3 gigabitquote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apple Menu - About this Mac - More Info - System Report - Hardware: Serial-ATA
Wat staat er daar bij Link Speed en Negotiated Link Speed?
quote:
De SATA controller op het mobo kan dus niet sneller. Die 830 is dus beetje overkill.quote:SATA1 spec = 1.5 Gbps speed (bits) = real world max about 130Mb/s (bytes)
SATA2 spec = 3.0 Gbps speed (bits) = real world max about 260Mb/s (bytes)
SATA3 spec = 6.0 Gbps speed (bits) = real world max. estimate 550Mb/s (bytes)
SATA3 or more commonly called SATA 6Gbps is supposed to be a little more efficient so I estimated a little more than 2x faster.
[bron]
Ooh naja het werkt allemaal alsnog veeeel sneller dan die gewone hardeschijf.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
De SATA controller op het mobo kan dus niet sneller. Die 830 is dus beetje overkill.
In je volgende laptop (met SATA3 6.0 Gbps) werkt hij wel op de volledige snelheid.
Het bestand wat nodig is staat in een (verborgen) library map. (Bibliotheek in de NLse versie genaamd). Er zijn 2 library mappen, een algemene en een gebruikers library. De algemene vindt je metteen als je de HDD opent. En de 2e staat in de gebruiker map. In 1 van deze twee mappen zou dat bestand dus moeten staan.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Brandende vraag! Ik kan Tweetdeck niet meer gebruiken door een steeds terugkerende foutmelding. Nu heb ik contact opgenomen met Tweetdeck support en dit zou de oplossing moeten zijn:
Find the Local Storage file (~/Library/Containers/com.twitter.TweetDeck/Data/Library/Application Support/TweetDeck/localStorage)
Take a copy of the file (and hopefully, if you'd like us to look further, send it to us)
Delete the original file, and restart the app.
Let us know if this works. Thanks for your help!
Iemand een idee waar ik dat kan vinden? Ik kom alleen via programma's bij Tweetdeck, maar dat is dus niet de bedoeling. Waar zitten de program files op een Mac? Alvast bedankt!!
Heel erg bedankt! Heb de volledige map uit containers verwijderd en kan nu eindelijk weer Tweetdeck gebruiken. Super!quote:
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 20 december 2012 15:32 schreef DesmondKilometer het volgende:
?????? http://helenair.com/calen(...)f4-63f318562a05.html is er dus nu eindelijk een echte untethered jailbreak????
Is nep. Je moet ervoor betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |