SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ster groene ogen had, ging ik er achteraan.
Het resultaat.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
Wel wat je van haar kan verwachten.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 17:52 schreef Knaller het volgende:
Komt er nog een vervolgpoging of geef je zo snel op?
quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Taexon het volgende:
Ts je doet het fout!
[ afbeelding ]
Zo doe je dat
Nee niet waar heb het op 20FOK!sters geprobeerd de meeste negeren het!quote:Op maandag 10 december 2012 17:54 schreef Taexon het volgende:
Ts je doet het fout!
[ afbeelding ]
Zo doe je dat
je wilde ook met mij meeten:0quote:Op maandag 10 december 2012 18:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee niet waar heb het op 20FOK!sters geprobeerd de meeste negeren het!
Jawel, mijn vriendin past niet zo goed bij me.quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je wil mij niet hosselen geloof me
ik ook niet , want ik verzuur je levenquote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, mijn vriendin past niet zo goed bij me.
klopt, jij bent zo'n iemand waar je een serieuze relatie mee wilt.quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je wil mij niet hosselen geloof me
Alleen als jij dat ook wilt dan kom ik naar je toe.quote:
Dat heb ik just nodig!quote:Op maandag 10 december 2012 18:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ook niet , want ik verzuur je leven
quote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
klopt, jij bent zo'n iemand waar je een serieuze relatie mee wilt.
Maak het dan uit, Meloewa is hier niet om een dikke ginger te vervangen. En zo over je vriendin praten siert je helemaal niet!quote:
Triceps is een grotere spiergroep dan de biceps.quote:
Tjaquote:Op maandag 10 december 2012 18:04 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee niet waar heb het op 20FOK!sters geprobeerd de meeste negeren het!
quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maak het dan uit, Meloewa is hier niet om een dikke ginger te vervangen. En zo over je vriendin praten siert je helemaal niet!Had dan nee gezegd toen ze jou vroeg!
newsflash
[..]
Triceps is een grotere spiergroep dan de biceps.
zeg dat dan nerdquote:Op maandag 10 december 2012 18:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat heb ik just nodig!
Ik wil weg bij die dikke ginger!
ik stuur geen fotos meer naar fokkersquote:Op maandag 10 december 2012 18:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik krijg nu zeker een foto van.jou in mn dm![]()
want enkel karakter zegt ook niet veel
Awh Meloewa je doet me pijn volgens mij steek je gewoon een zwaard door mijn ribbenkast de dag dat wij meeten.quote:
je verdient hetquote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dan gaat ze op me ziten...
Ben het met je eens, zo behandel je je vriendin niet!quote:
*zoekt naar fucks om te geven*quote:Op maandag 10 december 2012 18:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maak het dan uit, Meloewa is hier niet om een dikke ginger te vervangen. En zo over je vriendin praten siert je helemaal niet!Had dan nee gezegd toen ze jou vroeg!
newsflash
[..]
Triceps is een grotere spiergroep dan de biceps.
hoezo niet? Vraag aan.diverse FOK!sters ik heb nooit een pic doorgestuurd.quote:Op maandag 10 december 2012 18:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik stuur geen fotos meer naar fokkersthis leuk geweest
te triest inderdaadquote:Op maandag 10 december 2012 18:11 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ben het met je eens, zo behandel je je vriendin niet!
ja dat kan wel maar wat moet je met een foto van mij wil je hem boven je bed hangen?quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hoezo niet? Vraag aan.diverse FOK!sters ik heb nooit een pic doorgestuurd.
Ik ben al afgewezen ze praatte erover heen.quote:Op maandag 10 december 2012 18:12 schreef Akantha het volgende:
Omdat het niet geheel offtopic is!
YES EEN MEID GAAT COLA MET ME DRINKEN!
Met jou boven mijn bed, zou de nacht nooit meer zo goed zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat kan wel maar wat moet je met een foto van mij wil je hem boven je bed hangen?
Boy, that escalated quickly!quote:Op maandag 10 december 2012 18:17 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben al afgewezen ze praatte erover heen.
Naam is toch weg gestreept... Wijsneus.quote:
Nogal dus het voelde nog wel zo goed ook.quote:
weten hoe je eruit ziet, ben ik al heel lang benieuwd naar..quote:Op maandag 10 december 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat kan wel maar wat moet je met een foto van mij wil je hem boven je bed hangen?
En zeker geen mooie kerels.quote:Op maandag 10 december 2012 18:22 schreef SchoneZoon het volgende:
Als je 'chicks' gaat hosselen op FOK!, dan ben je wel erg diep gezonken![]()
Iedereen weet dat er geen mooie dames op FOK! zitten
ja dat kan ik ben ook naar veel mensen benieuwd. Maar krijg ook niksquote:Op maandag 10 december 2012 18:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
weten hoe je eruit ziet, ben ik al heel lang benieuwd naar..
En misschien dan boven mn bed hangen
En daar is de balans te vinden.quote:
Nope.quote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Als ze mooi waren zou je ze wel hosselen?
Idd. Opgelost.quote:Op maandag 10 december 2012 18:28 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Nou dan. Dan maakt het toch niet uit of ze mooi of lelijk zijn
wijfquote:Op maandag 10 december 2012 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
welke wijf wil met mij daten
stats: 105kg 1.95m 8% bf.
hallo zou wel pica van mij voor jou traden grquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja dat kan ik ben ook naar veel mensen benieuwd. Maar krijg ook niks
Ik geef niet zomaar opquote:Op maandag 10 december 2012 17:52 schreef Knaller het volgende:
Komt er nog een vervolgpoging of geef je zo snel op?
Oh laat maarquote:
Nope, we houden het leuk.quote:
Maakt niet uit, niemand wilt jou ooit hosselen.quote:
Hossel 4.quote:
Heb je tips?quote:Op maandag 10 december 2012 19:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
te wanhopig gaat em niet worde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |