quote:In deze aflevering van NCRVs De rijdende rechter veroorzaakt het strooien van kunstmest in een Zwolse volkswijk een hoop ellende. Meneer van Rijssen vindt dat zijn buurman veel te veel kunstmest gebruikt in zijn moestuintje. Er wordt zoveel bemest dat hij er ziek van wordt. En niet alleen hij, ook zijn tien chihuahuas. Ze zijn compleet van slag, braken en hebben diarree. Totale onzin volgens buurman Hilberink. Hij eet al jaren uit zijn tuintje en is nooit ziek. Meester Visser gaat samen met een legertje deskundigen op onderzoek uit in Zwolle.
Inderdaad verschrikkelijk is dat en het voegt totaal niets toe aan het programma. Leken die totaal niet juridisch onderlegd zijn, de meest rare oplossingen zien voordragen. Dan mag je blij zijn dat Nederland geen leken jury rechtspraak heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef WcPot het volgende:
Zijn er meer die zich ergeren aan het discussie groepje bij de rijdende rechter. Die kalende oudere man. Die denkt hele goede antwoorden te geven. En dan zit er nog een moslima die denkt ook heel leuk te zijnDat discussie groepje geeft helemaal geen extra toegevoegde waarde al zeg ik het zelf. En ik kan thuis zelf ook wel wat bedenken.
Die man is toch ook gemeenteraadslid of zoiets.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef livelink het volgende:
Nou, ik erger me er kapot aan. Die man met die superieure houding doet me altijd een beetje aan Mart Smeets denken, trouwens.
Ze zijn compleet van slag, braken en hebben diarree.quote:
Ik neem t ook altijd op en spoel dat altijd doorquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk is dat en het voegt totaal niets toe aan het programma. Leken die totaal niet juridisch onderlegd zijn, de meest rare oplossingen zien voordragen. Dan mag je blij zijn dat Nederland geen leken jury rechtspraak heeft.
Ik ook, alle stukjes uit de studio spoel ik door.quote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef Stefan het volgende:
Ik neem t ook altijd op en spoel dat altijd door
Die verschrikkelijk woordgrapjes van die meid ook brrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook, alle stukjes uit de studio spoel ik door.
Behalve natuurlijk de uitspraak van mééster Visser.
Daar zit een team van tekstschrijvers achter.quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk woordgrapjes van die meid ook brrrrrr
Zaak over een schuurtje
Wilt u uw buren ook wel in een schuur opsluiten
Zaak over een boom
Kan uw buurvrouw de boom in
Zaak over visvergunning
Wilt u ook de gemeente aan de haak slaan
Mieke deed dat veel spontaner (zo leek het)quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar zit een team van tekstschrijvers achter.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Voorstukje voor morgen gezien. Vuistslagen en alles.
Voor de PVV natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
Die man is toch ook gemeenteraadslid of zoiets.
Frits Huis, tribunelid in De Rijdende Rechterquote:
Oh, zo'n leefbaar partijkloon van Fortuyn. Bijna hetzelfde als de PVV.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Frits Huis, tribunelid in De Rijdende Rechter
Leeftijd: 61 jaar
Burgerlijke staat: Gehuwd, drie kinderen
Hobby: Gemeentepolitiek (raadslid gemeente Almere)
Beroep: Tekstschrijver
"Ik zit met plezier op de tribune van De Rijdende Rechter, omdat daar de alledaagse problemen aan de orde komen waar ik als gemeenteraadslid ook mee te maken heb."
[ afbeelding ]
Fractievoorzitter van Leefbaar Almere.
Lekker stinken vanavondquote:
Je bent wel vrij simpel he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, zo'n leefbaar partijkloon van Fortuyn. Bijna hetzelfde als de PVV.
Bedoel je Annabel Nanninga?quote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat meisje met die donkere ogen en al die oorbellen waar ze niet horen heeft ook nooit iets te zeggen trouwens.
Vind je? Dat vind ik nou een van de slechtste uit die hele groep. Ik kan die belg meestal wel goed pruimen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien is dat de mevrouw met de hoofddoek, die natuurlijk allerlei verwijten krijgt door haar afkomst/uiterlijk, nog het meest verstand van zaken lijkt te hebben en meestal met een nuttige opmerking komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |