quote:In deze aflevering van NCRVs De rijdende rechter veroorzaakt het strooien van kunstmest in een Zwolse volkswijk een hoop ellende. Meneer van Rijssen vindt dat zijn buurman veel te veel kunstmest gebruikt in zijn moestuintje. Er wordt zoveel bemest dat hij er ziek van wordt. En niet alleen hij, ook zijn tien chihuahuas. Ze zijn compleet van slag, braken en hebben diarree. Totale onzin volgens buurman Hilberink. Hij eet al jaren uit zijn tuintje en is nooit ziek. Meester Visser gaat samen met een legertje deskundigen op onderzoek uit in Zwolle.
Inderdaad verschrikkelijk is dat en het voegt totaal niets toe aan het programma. Leken die totaal niet juridisch onderlegd zijn, de meest rare oplossingen zien voordragen. Dan mag je blij zijn dat Nederland geen leken jury rechtspraak heeft.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef WcPot het volgende:
Zijn er meer die zich ergeren aan het discussie groepje bij de rijdende rechter. Die kalende oudere man. Die denkt hele goede antwoorden te geven. En dan zit er nog een moslima die denkt ook heel leuk te zijnDat discussie groepje geeft helemaal geen extra toegevoegde waarde al zeg ik het zelf. En ik kan thuis zelf ook wel wat bedenken.
Die man is toch ook gemeenteraadslid of zoiets.quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef livelink het volgende:
Nou, ik erger me er kapot aan. Die man met die superieure houding doet me altijd een beetje aan Mart Smeets denken, trouwens.
Ze zijn compleet van slag, braken en hebben diarree.quote:
Ik neem t ook altijd op en spoel dat altijd doorquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Inderdaad verschrikkelijk is dat en het voegt totaal niets toe aan het programma. Leken die totaal niet juridisch onderlegd zijn, de meest rare oplossingen zien voordragen. Dan mag je blij zijn dat Nederland geen leken jury rechtspraak heeft.
Ik ook, alle stukjes uit de studio spoel ik door.quote:Op maandag 10 december 2012 23:05 schreef Stefan het volgende:
Ik neem t ook altijd op en spoel dat altijd door
Die verschrikkelijk woordgrapjes van die meid ook brrrrrrquote:Op maandag 10 december 2012 23:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook, alle stukjes uit de studio spoel ik door.
Behalve natuurlijk de uitspraak van mééster Visser.
Daar zit een team van tekstschrijvers achter.quote:Op maandag 10 december 2012 23:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk woordgrapjes van die meid ook brrrrrr
Zaak over een schuurtje
Wilt u uw buren ook wel in een schuur opsluiten
Zaak over een boom
Kan uw buurvrouw de boom in
Zaak over visvergunning
Wilt u ook de gemeente aan de haak slaan
Mieke deed dat veel spontaner (zo leek het)quote:Op maandag 10 december 2012 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar zit een team van tekstschrijvers achter.
quote:Op maandag 10 december 2012 23:04 schreef marcodej het volgende:
Voorstukje voor morgen gezien. Vuistslagen en alles.
Voor de PVV natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
Die man is toch ook gemeenteraadslid of zoiets.
Frits Huis, tribunelid in De Rijdende Rechterquote:
Oh, zo'n leefbaar partijkloon van Fortuyn. Bijna hetzelfde als de PVV.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Frits Huis, tribunelid in De Rijdende Rechter
Leeftijd: 61 jaar
Burgerlijke staat: Gehuwd, drie kinderen
Hobby: Gemeentepolitiek (raadslid gemeente Almere)
Beroep: Tekstschrijver
"Ik zit met plezier op de tribune van De Rijdende Rechter, omdat daar de alledaagse problemen aan de orde komen waar ik als gemeenteraadslid ook mee te maken heb."
[ afbeelding ]
Fractievoorzitter van Leefbaar Almere.
Lekker stinken vanavondquote:
Je bent wel vrij simpel he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, zo'n leefbaar partijkloon van Fortuyn. Bijna hetzelfde als de PVV.
Bedoel je Annabel Nanninga?quote:Op maandag 10 december 2012 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat meisje met die donkere ogen en al die oorbellen waar ze niet horen heeft ook nooit iets te zeggen trouwens.
Vind je? Dat vind ik nou een van de slechtste uit die hele groep. Ik kan die belg meestal wel goed pruimen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien is dat de mevrouw met de hoofddoek, die natuurlijk allerlei verwijten krijgt door haar afkomst/uiterlijk, nog het meest verstand van zaken lijkt te hebben en meestal met een nuttige opmerking komt.
Ow die Belg mag van mij weer door de schredder, zijn eerste normale commentaar was pasgeleden over het huizen bouwen in Belgiëquote:Op dinsdag 11 december 2012 08:39 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Vind je? Dat vind ik nou een van de slechtste uit die hele groep. Ik kan die belg meestal wel goed pruimen.
Nee die studente, ik weet even niet hoe ze heet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bedoel je Annabel Nanninga?
Wel mooi om te zien is dat de mevrouw met de hoofddoek, die natuurlijk allerlei verwijten krijgt door haar afkomst/uiterlijk, nog het meest verstand van zaken lijkt te hebben en meestal met een nuttige opmerking komt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ow nee, dan weet ik niet wie je bedoeld.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die studente, ik weet even niet hoe ze heet.
juistquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef Plasterk het volgende:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/tribuneleden
Esmaralda?
Die bedoelde ik, haal haar om een of andere reden altijd door de war met Nanninga. Die daar blijkbaar heul niet meer bij zitquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:00 schreef Plasterk het volgende:
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/tribuneleden
Esmaralda?
Dat is een dikkerd, deze Esmeralda niet, maar veel zinnigs komt er niet uit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, haal haar om een of andere reden altijd door de war met Nanninga. Die daar blijkbaar heul niet meer bij zit
Je afkomst gebruiken om te verbloemen dat je een onbeschoft stuk vreten bent...quote:[b]Op dinsdag 11 december 2012 12:31
[ afbeelding ]
"Door mijn Amsterdamse achtergrond geef ik ongezouten mijn mening."
Gerda geeft zelf ook aan dat ze maar gewoon wat staat te schreeuwen.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:39 schreef themole het volgende:
Ah bitchende bejaarden, altijd leuk. En ze vechten ook nog.
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/dinsdag-rijdende-rechter
Laatst ook, liep ik naar de kassa in een bouwmarkt, hoor ik achter me opeens een bejaarde heel passief agressief "nou gaat u maar voor hoor, ook al stond ik er al eerder". Ik had die mensen niet gezien, laat staan dat ze in de rij stondenquote:Op dinsdag 11 december 2012 20:00 schreef Mgolovic het volgende:
Ze zeggen ooit iets over de jeugd van tegenwoordig, maar de bejaarden van tegenwoordig...
want?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik moet deze posten.
[ afbeelding ]
Gerrie moet in de jury.quote:
Alsof wat er nu zit zo veel intellect op tafel smijt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Deze uitspraak is niet realistisch, zeg maar.
studio sport, oid?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had wel een paar goede analyses net, dus ik zeg doen!
Nee, kwartje valt niet, Leg uit.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Gerrie's antwoord op alles: "Dat geloof ik niet".
Maar... daar is geen Rijdende rechter topicquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zeurpiet, ga jij maar naar klb!
Team chiwawa.quote:
Eerst die smoelen nog even zien, maar iemand met 10 sjiewaawaas heeft niet bijvoorbaat mijn sympathy vote.quote:
Je bent niet echt creatief, he?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar... daar is geen Rijdende rechter topic
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent niet echt creatief, he?
Mmh, een zesje dan voor de moeite.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
2 dingen die nergens op slaan.
Steve! Steve! Steve!quote:
*kef* *kef* *kef* *kef* *kef* *kef*quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
10 hondjesAlsof niemand daar last van heeft.
Dat kun je geen honden noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat is nog geneens 1 jack russel, joh!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Nee, dat is Heino.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef YazooW het volgende:
Zou hij dat zelf zijn op die foto achter hem?
quote:
Zal de lucht wel niet zijn, buurman zal wel af en toe een handje mest over de schutting gooien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:29 schreef Injetta het volgende:
De honden krijgen diaree van de lucht van kunstmest?
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:30 schreef Little_Acorn het volgende:
Zag ik dat nou goed in de preview, een knokpartij?
Ja, en?quote:
no shit!!!!!!!!quote:
Ik vind het ook lastigquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
TXT888 maar even aangeknald.
Ik vind het knap dat jullie het verstaan.
Niets moeilijks aan voor mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef tralalala het volgende:
TXT888 maar even aangeknald.
Ik vind het knap dat jullie het verstaan.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik raad verplicht beide partijen aan acuut in therapie te gaan, apart wel te verstaan. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.![]()
maar hij was nooit ziekquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef pullup het volgende:
Aw nu is ie zo ziek dat ie niet meer op TV kan komen
En dat kwam omdat die ene zijn vrouw dood ging, daar ging het fout.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Het gaat nooit over het eigenlijke probleem, ze kunnen elkaar gewoon niet uitstaan.
Een stukkie emoosie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:32 schreef Gert het volgende:
Zo... daar is iemand een tikkie emotioneel en boos.
quote:
Zullen wel fokhondjes zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Zijn ze daar niet voor dan? Om te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |