Kans op buien met sneeuw tot vrijdag, daarna is het voorlopig afgelopen en komen we weer in de herfst. Op z'n Hollands dus...quote:
Fair enough, weer wat bijgeleerd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blijkbaar
Op 12 december is het het vroegst donker, op 30 december het laatst licht (in Nederland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Invullen uiterlijk maandag 18-8 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
Nee, we krijgen te maken met een:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Het is maar nét te zien op de radar. Toch kan het dan vaak harder sneeuwen dan het zich laat zien op de radar.quote:
Geen winterweer, maar alle kansen op storm.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Wel 1 optimistverder "gewoon" kakweer en herfst!
![]()
[ afbeelding ]
Hey Kree!quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:26 schreef kree het volgende:
ha speedy tijd terug
Nou hier droog, wel koud
nou strakblauw hier in katwijk en zon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Kree!
Hier heeft het nog een tijdje gesneeuwd!
2cm is het resultaat!
Mooi, kan ik maandag gewoon weer opstappen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Wel 1 optimistverder "gewoon" kakweer en herfst!
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis hier alleen de zonquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou strakblauw hier in katwijk en zon.
Beetje vorst nog net aan de grond en ruiten krabben maar dat is nu over.
Het lijkt bijna zomer hier.
Ik zit ook over emigreren te denken....overigens niet alleen vanwege het weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:40 schreef Gwywen het volgende:
Wat een pechvogels zijn jullie. Hier is het strakblauw, windstil, nul graden en er ligt een laagje sneeuw van afgelopen nacht.
Inderdaad! California lijkt mij wel wat, de ruimte het weer, de vrijheid, de auto'squote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zit ook over emigreren te denken....overigens niet alleen vanwege het weer
Hier in Assen sneeuwt het ondertussen heel licht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Infection het volgende:
Volgens het KNMI komt de sneeuw vanaf 20:00 uur vanavond, maar het lijkt nu al het land binnen te komen?
Oftewel het KNMI is in de war? Of is de sneeuw gewoon te vroeg?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier in Assen sneeuwt het ondertussen heel licht.
Verdwaalde sneeuwbui?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:53 schreef Infection het volgende:
[..]
Oftewel het KNMI is in de war? Of is de sneeuw gewoon te vroeg?
Zolang de voorspelde sneeuw van vanavond maar nog komt dan vind ik alles goed... gewoon een extraatje wat we deze middag krijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Verdwaalde sneeuwbui?
Edit: het sneeuwt ondertussen lekker door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:40 schreef tomaat52 het volgende:
Welke sneeuw?![]()
[ afbeelding ]Heeft elke camera zonder UV filter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Jammer inderdaad... 2 dagen sneeuw gehad afgelopen weekend en toen was het al weer weg. Van mij part mag er nog wel een halve meter bij komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef Blik het volgende:
Jammer dat alle sneeuwbuien uitsterven zodra ze het binnenland bereiken. Utrecht voorlopig nog sneeuwloos
Vorig jaar hadden we toch zelfs een ijsjournaal?quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag die kutsneeuw lekker wegblijven.
Straks komt Erben Wennemars weer veel te vaak op tv.
Dat klopt helemaal. Er is een periode geweest, vooral de jaren '90, die gewoon uitermate beroerd was qua sneeuw. Daarvoor was het ook altijd goed raak. Ik kan me herinneren dat sommigen zelfs sneeuwkettingen gebruikten om vooruit te komen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:38 schreef Gwywen het volgende:
Ligt het aan mij of valt er de afgelopen jaren, zeg vijf, zes jaar, meer sneeuw dan voor die tijd? Ik kan me winters herinneren toen ik een kind was die compleet zonder sneeuw voorbijgingen, van die kwakkelwinters met maandenlang regen bij 7 graden.
Ik herinner me maar één winter waarin ik heb gesleed als kind.
Het lijkt wel of het de afgelopen winters elke keer wel een paar keer flink raak is met sneeuw.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat die tijd maar weer eens komen dat er sneeuwjachten zijn met sneeuwduinen van 2m
ik zit straks als het goed is weer tussen 2 lijntjes inquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sneeuw en ijs gaan niet samen dus die verband is me wel duidelijk
Komt trouwens een leuk lintje recht over me straks, ben benieuwd wat daar uit gaat komen
Temps 2 graden boven normaal, maar goed de 30 hPa kaarten bieden optiesquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef michiel_merk het volgende:
Gelukkig geen denderende wc, en temperatuur is rond normaal
1979quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:22 schreef superworm het volgende:
En even plaatje gegoogled, inderdaad was het aantal sneeuwdekdagen de afgelopen decennia treurig, en juist de afgelopen 2 winters anders dan anders.
[ afbeelding ]
Helaas is dat zonder die sneeuw ook wel het gevalquote:Op woensdag 12 december 2012 08:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Rond Arnhem staat het al twee uur vast ivm een dun laagje sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |