Kans op buien met sneeuw tot vrijdag, daarna is het voorlopig afgelopen en komen we weer in de herfst. Op z'n Hollands dus...quote:
Fair enough, weer wat bijgeleerd.quote:Op maandag 10 december 2012 02:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blijkbaar
Op 12 december is het het vroegst donker, op 30 december het laatst licht (in Nederland).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Invullen uiterlijk maandag 18-8 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
Nee, we krijgen te maken met een:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
Het is maar nét te zien op de radar. Toch kan het dan vaak harder sneeuwen dan het zich laat zien op de radar.quote:
Geen winterweer, maar alle kansen op storm.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Wel 1 optimistverder "gewoon" kakweer en herfst!
![]()
[ afbeelding ]
Hey Kree!quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:26 schreef kree het volgende:
ha speedy tijd terug
Nou hier droog, wel koud
nou strakblauw hier in katwijk en zon.quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hey Kree!
Hier heeft het nog een tijdje gesneeuwd!
2cm is het resultaat!
Mooi, kan ik maandag gewoon weer opstappen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef INViCTuS het volgende:
Wel 1 optimistverder "gewoon" kakweer en herfst!
![]()
[ afbeelding ]
Ik mis hier alleen de zonquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:03 schreef kree het volgende:
[..]
nou strakblauw hier in katwijk en zon.
Beetje vorst nog net aan de grond en ruiten krabben maar dat is nu over.
Het lijkt bijna zomer hier.
Ik zit ook over emigreren te denken....overigens niet alleen vanwege het weerquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:40 schreef Gwywen het volgende:
Wat een pechvogels zijn jullie. Hier is het strakblauw, windstil, nul graden en er ligt een laagje sneeuw van afgelopen nacht.
Inderdaad! California lijkt mij wel wat, de ruimte het weer, de vrijheid, de auto'squote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zit ook over emigreren te denken....overigens niet alleen vanwege het weer
Hier in Assen sneeuwt het ondertussen heel licht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:33 schreef Infection het volgende:
Volgens het KNMI komt de sneeuw vanaf 20:00 uur vanavond, maar het lijkt nu al het land binnen te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |