Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super Mario Bros Uquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 19:50:12 ]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!
Dat is wel de tofste launchgame! Ben benieuwd of je hem over een half jaartje nog steeds regelmatig gebruikt. Ik durf nu de stap om een wii u te halen nog niet aan gezien hoe veel mijn Wii gebruikt is... Hoop dat de Wii u het qua games-aanbod en vooral speelgemak (games zonder motion control dus) wat beter gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Super Mario Bros URitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik denk dat ik er nog wel veel mee game! We zullen zienquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel de tofste launchgame! Ben benieuwd of je hem over een half jaartje nog steeds regelmatig gebruikt. Ik durf nu de stap om een wii u te halen nog niet aan gezien hoe veel mijn Wii gebruikt is... Hoop dat de Wii u het qua games-aanbod en vooral speelgemak (games zonder motion control dus) wat beter gaat doen.
NEIN!quote:
NEIN HELGA!!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Super Mario Bros U![]()
Wil jij het dan kopen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEIN HELGA!!!
Ik sta er niet achter Shar! Maargoed ik wens je het allerbeste er mee!
Ga je nu je Wii verkopen? Voor een heel klein prijsje?
Zucht, je hebt alleen een Xbox?quote:
B-boss Rossdale tellin' like it is, YEA!!!quote:
Nee die filmpje mag ik gewoon posten! Die DGVF crap post ik niet meer dus dat lijkt me al mooi!!quote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Mensen hier geven net zo weinig om GK als om die kinderachtige meuk van Emar.
Kap dus nou maar gewoon met die crap te posten, we zijn ouder dan 13 en vinden die troep dus al lang niet meer grappig.
Neeeeeeee mijn wii blijftquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEIN HELGA!!!
Ik sta er niet achter Shar! Maargoed ik wens je het allerbeste er mee!
Ga je nu je Wii verkopen? Voor een heel klein prijsje?
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?quote:
Laten we het er op houden dat ik mij wii nog nodig hebquote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik mij wii nog nodig heb
Sowieso je consoles verkopenquote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?
Je speelt het toch nooit meer dus weg er mee! Zo min mogelijk in huis hebben is het beste!quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Sowieso je consoles verkopen![]()
Snap dat nooit hoor.
Ik bewaar altijd al m'n consoles met alle spellen die ik erbij heb , ook al speel ik er nooit meer op.
Lekker boeiend die 100 euro die je nog kan krijgen voor een oude console met 30 spellen erbij...
Dat is het juist.quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je speelt het toch nooit meer dus weg er mee! Zo min mogelijk in huis hebben is het beste!
Waar woon je in , in een kartonnen doos ?quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef koei het volgende:
Nee, eens met aquila! Dingen die je niet meer gebruikt zijn gewoon zonde van de ruimte. Ik heb al niet eens tijd voor het spelen van alle nieuwe goede games, laat staan als ik ook nog retro-games zou gaan spelen. Geef m dan door aan iemand die er nog wel iets mee doet.
Pfft , cultuurbarbarenquote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Eensch met AQ en Koei. Als ik oude games op een nieuwere console kan spelen doe ik de oude console weg, ik hoef niet onnodig veel spul in mijn huis wat toch niet meer gebruikt wordt. Ik heb dus nog wel een oude gameboy liggen want die games kan ik nergens anders op spelen
Ik bedenk me net wel dat ik nog die 1e gameboy ergens heb liggen maar die ben ik gewoon vergeten. Dat turtles spelletje wat ik toen veel speelde was wel tof..quote:
Tetris op de gameboyquote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net wel dat ik nog die 1e gameboy ergens heb liggen maar die ben ik gewoon vergeten. Dat turtles spelletje wat ik toen veel speelde was wel tof..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |