Zucht, je hebt alleen een Xbox?quote:
B-boss Rossdale tellin' like it is, YEA!!!quote:
Nee die filmpje mag ik gewoon posten! Die DGVF crap post ik niet meer dus dat lijkt me al mooi!!quote:Op maandag 17 december 2012 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Mensen hier geven net zo weinig om GK als om die kinderachtige meuk van Emar.
Kap dus nou maar gewoon met die crap te posten, we zijn ouder dan 13 en vinden die troep dus al lang niet meer grappig.
Neeeeeeee mijn wii blijftquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEIN HELGA!!!
Ik sta er niet achter Shar! Maargoed ik wens je het allerbeste er mee!
Ga je nu je Wii verkopen? Voor een heel klein prijsje?
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?quote:
Laten we het er op houden dat ik mij wii nog nodig hebquote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?
quote:Op maandag 17 december 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik mij wii nog nodig heb
Sowieso je consoles verkopenquote:Op maandag 17 december 2012 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HOESO? Want je kan alles toch ook op de U spelen?
Je speelt het toch nooit meer dus weg er mee! Zo min mogelijk in huis hebben is het beste!quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Sowieso je consoles verkopen![]()
Snap dat nooit hoor.
Ik bewaar altijd al m'n consoles met alle spellen die ik erbij heb , ook al speel ik er nooit meer op.
Lekker boeiend die 100 euro die je nog kan krijgen voor een oude console met 30 spellen erbij...
Dat is het juist.quote:Op maandag 17 december 2012 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je speelt het toch nooit meer dus weg er mee! Zo min mogelijk in huis hebben is het beste!
Waar woon je in , in een kartonnen doos ?quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef koei het volgende:
Nee, eens met aquila! Dingen die je niet meer gebruikt zijn gewoon zonde van de ruimte. Ik heb al niet eens tijd voor het spelen van alle nieuwe goede games, laat staan als ik ook nog retro-games zou gaan spelen. Geef m dan door aan iemand die er nog wel iets mee doet.
Pfft , cultuurbarbarenquote:Op maandag 17 december 2012 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Eensch met AQ en Koei. Als ik oude games op een nieuwere console kan spelen doe ik de oude console weg, ik hoef niet onnodig veel spul in mijn huis wat toch niet meer gebruikt wordt. Ik heb dus nog wel een oude gameboy liggen want die games kan ik nergens anders op spelen
Ik bedenk me net wel dat ik nog die 1e gameboy ergens heb liggen maar die ben ik gewoon vergeten. Dat turtles spelletje wat ik toen veel speelde was wel tof..quote:
Tetris op de gameboyquote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net wel dat ik nog die 1e gameboy ergens heb liggen maar die ben ik gewoon vergeten. Dat turtles spelletje wat ik toen veel speelde was wel tof..
grijs gespeeldquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Poit het volgende:
ALLES MOET VERZAMELD WORDEN!!!EINZTWEIPOLIZEI!!!!!
Ah! gelijkgestemden!quote:
Je bent een wijs man Poit!quote:Op maandag 17 december 2012 11:46 schreef Poit het volgende:
ALLES MOET VERZAMELD WORDEN!!!EINZTWEIPOLIZEI!!!!!
Len is het al in productie?quote:Op maandag 17 december 2012 12:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je bent een wijs man Poit!
Ik ben alleen de helft van mn games kwijt omdat ik alles uitleen en vergeet aan wie.
Daar ga je al...quote:Op maandag 17 december 2012 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedenk me net wel dat ik nog die 1e gameboy ergens heb liggen maar die ben ik gewoon vergeten. Dat turtles spelletje wat ik toen veel speelde was wel tof..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |