Is beta beschikbaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef Poit het volgende:
Net eerste potje God Of War Multiplayer Beta gedaan! Fucking awesome.
Bruut hard gewonnen natuurlijk
Ik heb m op de gamescom gespeeld in multiplayer maar vond het maar matig eigenlijk... God of war is geen multiplayergame imo. De singleplayer heb ik wel weer zin in, maar moet eerst god of war 3 nog even uitspelen. Dat is het nadeel van samenwonen, gamen komt er bijna niet meer van. Ben al een dik half jaar bezig met infamous 2...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef Poit het volgende:
Net eerste potje God Of War Multiplayer Beta gedaan! Fucking awesome.
Bruut hard gewonnen natuurlijk
Ik ben uitgenodigd, plus krijgt later beta toegang dacht ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Is beta beschikbaar
Heb je er nog wat voor nodig of is plus genoeg?
Ik vind het heel erg "powerstone" aanvoelen. Je kan je pop steeds sterker maken en nieuwe skills unlocken. Verder is het vooral brawlen maar zit er nog behoorlijk wat diepgang in. Tactisch bashen is veel beter dan gewoon overal op in rennen. Al kan je daar ook soms geluk mee hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb m op de gamescom gespeeld in multiplayer maar vond het maar matig eigenlijk... God of war is geen multiplayergame imo. De singleplayer heb ik wel weer zin in, maar moet eerst god of war 3 nog even uitspelen. Dat is het nadeel van samenwonen, gamen komt er bijna niet meer van. Ben al een dik half jaar bezig met infamous 2...
Zitten een paar leuke tussen, maar sommige zijn ook echtquote:
Jij hebt ze allemaal al gezien?quote:Op zondag 16 december 2012 15:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zitten een paar leuke tussen, maar sommige zijn ook echt
Nee, ik bedoel alleen de titels he! De films zelf heb ik noooooooiiiitt gezien!quote:
quote:
Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super Mario Bros Uquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 19:50:12 ]
quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!
Dat is wel de tofste launchgame! Ben benieuwd of je hem over een half jaartje nog steeds regelmatig gebruikt. Ik durf nu de stap om een wii u te halen nog niet aan gezien hoe veel mijn Wii gebruikt is... Hoop dat de Wii u het qua games-aanbod en vooral speelgemak (games zonder motion control dus) wat beter gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Super Mario Bros URitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Ik kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen, maar ik denk dat ik er nog wel veel mee game! We zullen zienquote:Op zondag 16 december 2012 20:33 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel de tofste launchgame! Ben benieuwd of je hem over een half jaartje nog steeds regelmatig gebruikt. Ik durf nu de stap om een wii u te halen nog niet aan gezien hoe veel mijn Wii gebruikt is... Hoop dat de Wii u het qua games-aanbod en vooral speelgemak (games zonder motion control dus) wat beter gaat doen.
NEIN!quote:
NEIN HELGA!!!quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Is het leuk op je werk? Mario is leuk JEWEETNIETWATJEMISTERMYGEWRD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Super Mario Bros U![]()
Wil jij het dan kopen?quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NEIN HELGA!!!
Ik sta er niet achter Shar! Maargoed ik wens je het allerbeste er mee!
Ga je nu je Wii verkopen? Voor een heel klein prijsje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |