quote:
Ja, doe ik ook als het wat zwaarder wordt, valt een beetje onder cheaten vind ik eerlijk gezegd. Zo maak je meer gebruik van de elasticiteit van je spieren en pezen en bovendien hou je meer ATP/glycogeen over voor het concentrische gedeelte.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Erg netjes. Het valt me altijd op dat die gasten zo hard naar beneden gaan.
Ik train met ongeveer 2sec. uitstoten en 4sec. laten zakken. Niet bevorderlijk voor je trainingsgewicht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook als het wat zwaarder wordt, valt een beetje onder cheaten vind ik eerlijk gezegd. Zo maak je meer gebruik van de elasticiteit van je spieren en pezen en bovendien hou je meer ATP/glycogeen over voor het concentrische gedeelte.
Ik vind het wel risky, je moet dan wel erg stevig in je schoenen staan. 1 klein foutje en je lazert omverquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook als het wat zwaarder wordt, valt een beetje onder cheaten vind ik eerlijk gezegd. Zo maak je meer gebruik van de elasticiteit van je spieren en pezen en bovendien hou je meer ATP/glycogeen over voor het concentrische gedeelte.
Je droomt in het imperial systemquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:49 schreef seto het volgende:
[..]
Droomde ook een keer dat ik squats aan het doen was en het allemaal super makkelijk ging, dus ik dacht: even een nieuwe PR zetten! Schijven aan de ene kant erop gezet, kan ik ineens nergens dezelfde schijven meer vinden, alleen maar schijven met de meest debiele gewichten zoals 1,3 en 4,7 kg
Alleen vergat je erbij te dromen dat je in zo'n grote, relaxte Amerikaanse hardcore gym aan het trainen was.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je droomt in het imperial systemMetric dude, metric!
ws. via marketplace.au een oud partijtje opgekocht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:46 schreef star_gazer het volgende:
Ik had pas een nachtmerrie dat ze hier in de gym alle gewichten hadden vervangen voor gewichten in imperial.
Onee wacht, dat is dus echt zostelletje randmongolen begrijpt niet dat Australië al sinds de jaren 80 metric is...
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet bevorderlijk voor je trainingsgewicht.
Op zich is er niks mis mee, bedoel, op Aruba train ik ook met imperial ipv metric. En die gym heeft gewoon 2.5 lbs schijven (ok, een setje, maar ze hebben het. Kan ik in m'n eigen gym niet zeggen).quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:46 schreef star_gazer het volgende:
Ik had pas een nachtmerrie dat ze hier in de gym alle gewichten hadden vervangen voor gewichten in imperial.
Onee wacht, dat is dus echt zostelletje randmongolen begrijpt niet dat Australië al sinds de jaren 80 metric is...
Nee, er staat nu een mooi franchise logootje op de dumbbells. Domme Amerikaanse franchise (die naamquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
ws. via marketplace.au een oud partijtje opgekocht.
BTW: welke briljante gym is dit?
Spreek je die gasten daar neit op aan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis mee, bedoel, op Aruba train ik ook met imperial ipv metric. En die gym heeft gewoon 2.5 lbs schijven (ok, een setje, maar ze hebben het. Kan ik in m'n eigen gym niet zeggen).
Zodra ik uit het gips ben ga ik trouwens eens checken of de basic fit gym bij mij in de buurt wat is. M'n huidige gym, ik weet het niet, er gaan te vaak dingen stuk in mijn beleving, plates die stuk gaan. Dat het gebeurd kan ik begrijpen, maar ze laten het stukke spul te lang staan. Als je ziet dat het kapot dreigt te gaan bestel nieuwe shit (of betere shit of spreek mensen erop aan dat ze anders met je materiaal om moeten gaan). Maar goed, voor de rest is prijs/openingstijden/afstand wel optimaal.
Die naam idd:quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, er staat nu een mooi franchise logootje op de dumbbells. Domme Amerikaanse franchise (die naam). De gym is trouwens wel baas; oly platform, veel barbells, twee squat racks, een flat bench, een incline bench, zware dumbbells, cables en een hoop ander spul dat ik in principe niet vaak gebruik.
Wtf wie noemt zijn sportschool nou hard candy?quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, er staat nu een mooi franchise logootje op de dumbbells. Domme Amerikaanse franchise (die naam). De gym is trouwens wel baas; oly platform, veel barbells, twee squat racks, een flat bench, een incline bench, zware dumbbells, cables en een hoop ander spul dat ik in principe niet vaak gebruik.
ga jij maar eens rustig naar beneden met 325kg in je nekquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Erg netjes. Het valt me altijd op dat die gasten zo hard naar beneden gaan.
madonnaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wtf wie noemt zijn sportschool nou hard candy?
De uitbaters? Nee, wel een enkeling om te zorgen dat ze hun shit opruimen. Maar ik vind het eigenlijk niet mijn taak om te vertellen hoe je je eigen toko moet runnen. Komt ook omdat ik al zat te denken om te switchen van sportschool.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Spreek je die gasten daar neit op aan?
Ja, maar op een gegeven moment moet je die klont gewicht toch weer afremmen en de bewegingsrichting omdraaien. Ik denk dat ik dit gewicht precies een halve ROM uit kan voerenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ga jij maar eens rustig naar beneden met 325kg in je nek
Enkel naar beneden en dan omkieperen?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment moet je die klont gewicht toch weer afremmen en de bewegingsrichting omdraaien. Ik denk dat ik dit gewicht precies een halve ROM uit kan voeren
ik denk dat dit gewicht dwars door me heen op de grond pleurtquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, maar op een gegeven moment moet je die klont gewicht toch weer afremmen en de bewegingsrichting omdraaien. Ik denk dat ik dit gewicht precies een halve ROM uit kan voeren
Dan kan m'n houten poot het haardvuur in...quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
ik denk dat dit gewicht dwars door me heen op de grond pleurtals ik het überhaupt unracked krijg
is btw een pedofilm,lolquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef esv7 het volgende:
[..]
Wtf wie noemt zijn sportschool nou hard candy?
Powerliften is ook gewoon goede form > reps. Verschil tussen powerliften/bodybuilden is dat powerlifters voor de meest efficiente form gaan om het doel te bereiken (gewicht verplaatsen) en bodybuilders vaak(/vaker) forms/oefeningen gebruiken die minder efficient zijn (minder gewicht verplaatsen), maar toch zorgen voor meer (geisoleerde spiergroei)quote:Op maandag 10 december 2012 23:24 schreef borstmelk het volgende:
dit maakt het voor mij wel duidelijk, het verschil tussen powerliften/bodybuilden. ik koos zelf altijd reps over form heb het vanmiddag in de sportschool wel af moeten leren op een kut manier.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
haha, misschien een leuke om die film voor de gein cadeau te doen aan ze Star_gazert?quote:
Die is wel sick trouwens, je zou bijna medelijden krijgen met die vent als ie op die tafel ligtquote:
ik begin het steeds meer te snappen, een powerlifter traint natuurlijk voor de nummers dus makkelijker meer gewicht omhoog. en de bodybuilder wil zoveel mogelijk zijn spieren prikkelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:02 schreef Zith het volgende:
[..]
Powerliften is ook gewoon goede form > reps. Verschil tussen powerliften/bodybuilden is dat powerlifters voor de meest efficiente form gaan om het doel te bereiken (gewicht verplaatsen) en bodybuilders vaak(/vaker) forms/oefeningen gebruiken die minder efficient zijn (minder gewicht verplaatsen), maar toch zorgen voor meer (geisoleerde spiergroei)
Bjiv. de typische powerlift-benchpress (holle rug, benen erbij betrekken,) vs typische bodybuilder-benchpress (voeten van de vloer, rug minder/niet hol). Bij de PL versie heb je een goede vorm, til je het zwaarst, bij de BB versie heb je een goede vorm, isoleer je de chest.
Squat hetzelfde: 'PL-squat' is breed staan, veel spieren erbij betrekken, veel tillen en zoeken ze de 'bounce' op zodat ze met minder energie meer gewicht kunnen tillen. 'BB-squat' is meer geisoleerd op de benen en probeert de bewegingsenergie zo veel mogelijk weg te houden van de rebounce. Beide richten zich op form > reps.
Verder, wat praat die man moeilijk zeg, 3 woorden, adempauze, 3 woorden.
Meatheadsquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Dat idee heb ik wel vaker bij bodybuilders![]()
Laatst ook youtube filmpjes van Roellie en z'n trainer from hell bekeken, zelfde idee
Maargoed. Als je er zo beestachtig uitziet, hoef je ook niet welbespraakt te zijn lijkt meMisschien maar goed ook: minder lullen, harder trainen.
quote:Volgens Hari's advocate Bénédicte Ficq is de vechtsporter sinds zijn arrestatie in juli 23 kilo afgevallen.
LOL.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je droomt in het imperial systemMetric dude, metric!
wanneer doe je deadlifts en squatsquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:39 schreef Mithras82 het volgende:
incline db press
pull ups
Pendlay rows
db shoulder press
cable flies
niet op een upper body dagquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wanneer doe je deadlifts en squats
Yepquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dus je gaat nog deadliften na het squatten?
Juicen in de bajes is natuurlijk lastig. Al zal het vast wel te krijgen zijn als je een beetje je best doet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
In voorarrestatie zitten is slecht voor je gains:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ank-nieuwe-kans.html
[..]
Geen roids, dus valt de ecto af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
In voorarrestatie zitten is slecht voor je gains:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ank-nieuwe-kans.html
[..]
Over welk stukje heb je het? Ik kan nergens een stuk vinden waar ik die indruk krijg. Vind 'm wel duidelijk in z'n woorden. Het het "stotteren" kan ook zijn omdat ie zoekt naar de juiste woorden, hij weet ook dat er wat opgenomen wordt en wil dus ook geen gekke dingen zeggen. Liever stiltes dan constant "uhhhh".quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef borstmelk het volgende:
nu denk ik trouwens wel dat kai greene in dat filmpje die tekst heeft in moeten studeren van zijn sponsor, zie m moeilijk kijken terwijl die de woorden probeert te herinneren.
Wat is je complete schema, dan is het veel makkelijker oordelen voor ons.quote:
Aquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat is je complete schema, dan is het veel makkelijker oordelen voor ons.
4x per week ma/di voor A en do/vr voor Bquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef slacker_nl het volgende:
Wat is dat A/B want dat heb je bij die andere ook.. Doe je 2x per week trainen en wissel je de weken af met A en B ofzo?
wk1 A - upper, A - downer
wk2 B - upper, B - downer
wk3 A - upper, A - downer
wk4 B - upper, B - downer
Moet ik dat zo zien?
Waarom doe je dan niet een four-day-split? Ik zie veel oefeningen terugkomen in een week. Ahh, ik zie in je postgeschiedenis dat deze manier van trainen jouw ding is. Ik zou het iig heel anders aanpakken.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
4x per week ma/di voor A en do/vr voor B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |