Het was zijn vraag, niet de mijnequote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
^ < > zijn toch ook geen (respectievelijk) pijltje omhoog, links en rechts ?
v is evenveel een pijltje naar beneden als ^ een pijltje naar boven is.
Nee, ik ben m nu weer vergeten. En die anus van je is al verroestquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan me aan mn anus oxideren, dan typ je die post nu verder en klik je op invoeren.
Ja goed idee..quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Ezio het volgende:
We blackmailen Paling gewoon om een foto te posten.
quote:
quote:
Is dat een serieuze vraag? Who in their right mind...quote:
Je hebt geen idee hoe veel PM's ik van wd kreeg back in the day voor mijn pic.quote:
Fas is het nog aan het opzoeken @ straatwoordenboek.quote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gewoon iedereen die weet wat Roffa is. Jeugd van tegenwoordig___!
DM mij eens een picquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe veel PM's ik van wd kreeg back in the day voor mijn pic.
Is het haar gelukt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe veel PM's ik van wd kreeg back in the day voor mijn pic.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Fas is het nog aan het opzoeken @ straatwoordenboek.
[..]
[..]
Ik heb een paar dm's om mee te blackmailen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Ezio het volgende:
We blackmailen Paling gewoon om een foto te posten.
quote:
Nein.quote:
[..]
Nee, schatje.quote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Fas, stuur me eens een pic van Broekpaling ik weet dat je die hebt
watquote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Fas, stuur me eens een pic van Broekpaling ik weet dat je die hebt
Die foto's van jou jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef Ezio het volgende:
[..]MerciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
QuBe vroeg niet om pics.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ja, zal ik haar even vragen.
Oh pardon.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Laatste lurkers
µ
Fascination
Fascination
Broekpaling
Broekpaling
Broekpaling
wolvendagen
wolvendagen
krioro
wolvendagen
Jullie.
Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Fake trouwens.
http://people.apache.org/~leosimons/about-me/
Wantrouw.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Fake trouwens.
Ik kan geen genoeg van jou krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Laatste lurkers
µ
Fascination
Fascination
Broekpaling
Broekpaling
Broekpaling
wolvendagen
wolvendagen
krioro
wolvendagen
Jullie.
Verdikkie, je hebt me te pakkenquote:Op zondag 9 december 2012 23:30 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Fake trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier fotow van my =$
quote:Op zondag 9 december 2012 23:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Da's lamon, true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier fotow van my =$Ja nee
Stelletje goedgelovige knapenquote:Laatste voyeur(s)
Broekpaling
krioro
Broekpaling
krioro
dWc_RuffRyder
hier fotow van my =$quote:
Quotefaalquote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hier fotow van my =$
[/quote]
Da's lamon, true story
[/quote]
nee ben iCk vas en krio kunnen confirmen ;p
nee ben iCk vas en krio kunnen confirmen ;pquote:
Da's lamon, true storyquote:
Nee afu jij bent geil blond sletjequote:nee ben iCk vas en krio kunnen confirmen ;p
quote:Op zondag 9 december 2012 23:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
lijkt op deze :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier fotow van my =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik ben geen sletjequote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's lamon, true story
[..]
Nee afu jij bent geil blond sletje
quote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
lijkt op deze :Tesla coils bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Denken dat Mario blond is.quote:Op zondag 9 december 2012 23:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee afu jij bent geil blond sletje
Bijzonder accuraatquote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef Ezio het volgende:
Ik stel me altijd voor dat 4ebe er uit ziet als zo'n heel klein indonesisch vrouwtje met kippen die op haar erf loslopen en die altijd de rijstkoker aan heeft staan.
4EBE is toch niet indo?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef Ezio het volgende:
Ik stel me altijd voor dat 4ebe er uit ziet als zo'n heel klein indonesisch vrouwtje met kippen die op haar erf loslopen en die altijd de rijstkoker aan heeft staan.
WHquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
4e is in het echt 1.88m, roomblank en racistisch.
Wat wel klopt is dat ze kinderen haat.
M'n moeder doet ook elk jaar mee en elk jaar lijdt ze verlies.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nog meer die een eindejaarslot kopen? Enige keer per jaar dat ik aan een loterij mee doe.
Hoop op bingo dit jaar. [ afbeelding ]
Neinquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nog meer die een eindejaarslot kopen? Enige keer per jaar dat ik aan een loterij mee doe.
Nimmer.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik stel me Ezio altijd voor als een zwabber met een pint in z'n handen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef Ezio het volgende:
Ik drink geen bier, vuig slootwater dat het isquote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stel me Ezio altijd voor als een zwabber met een pint in z'n handen.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:42 schreef Fascination het volgende:
MAAR GEWOON VOLHOUDEN!!11 HET GAAT EEN KEER LUKKEN!!!11
oH, HET IS EEN ELITAIRE KONTFLIKKER.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, vuig slootwater dat het is
1.88 is ook een hoaxquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
4e is in het echt 1.88m, roomblank en racistisch.
Wat wel klopt is dat ze kinderen haat.
Not quite.quote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
![]()
ALSOF JULLIE QUITE DRAAIEN MET IEDERE MAAND EEN LOT!
Onzin, ik wilde dat ik bier luste, lekker goedkoopquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
oH, HET IS EEN ELITAIRE KONTFLIKKER.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Onzin, ik wilde dat ik bier luste, lekker goedkoop
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaidquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Alles kom mij aanwaaien in het leven, ik zweer, als ik zo een lot zou kopen zou ik winnen.
Geen Jack.quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Wat drink jij dan? Zeg geen Jack.
Ehhh...quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaid
kutwyfquote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaid
quote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, had ik kunnen zien aankomen.![]()
SPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef krioro het volgende:
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.SPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Klopt, dat is ook weer zoquote:
Ik beweerde nietsquote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beweer je nu dat hij haar alleen horizontaal heeft gezien?
:vquote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beweer je nu dat hij haar alleen horizontaal heeft gezien?
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.Nohh ik kon t gewoon niet vinden via zoekenSPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.420 blaze itSPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Nooit Mary Poppins gezien?quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik snap jouw sigs nooitbedenk eens een leuke voor mij
Vind ik ook wel leuk, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die trui is best leuk hoorHelemaal niet ghetto
Idd, datquote:
Doet me denken aan Take That.quote:
Kom je 420 celebraten met me?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik zit hier echt te soppen, hoor. Poeh poeh.
Ik scheet stenen toen ik er achter kwam dat die schoorsteenveger Dick van Dyke isquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
wasquote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Take that, is dat niet zo'n verkrampte boyband?
Wie ben jij dan kkknappert_ ?quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Tuurlijk Fas, tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.quote:
Celebrate?quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.
Doe gewoon even normaal. Je kunt ook te ver gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Neem meteen de ramen even mee wil je?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
To celebrate = vieren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.
420.quote:
waarom switch je de hele tijd van geslacht eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem meteen de ramen even mee wil je?
Shit.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal. Je kunt ook te ver gaan.
Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
To celebrate = vieren.
Oh snelle vasje.
Oke Jeffreyquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Waarom let jij daar op?quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom switch je de hele tijd van geslacht eigenlijk?
Dat valt gewoon op.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
Flikker nu maar weer opquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Ik vond hem leuker met die eerste, maar vas verneukte mijn hilarische moment.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind tochquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind toch
Ja liefje.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/420_(cannabiscultuur)
Bedoel je dit, Vas?
Uhm wat?quote:
irl ook een beetjequote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Chai is een jongen volgens haar icon.
Ja watquote:
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.quote:
Ik zei het bovenaan de pagina nog, dus dat is niet het geval. jwt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Wel?quote:
Dek je maar inquote:
Zelfs ik wist dat en ik ben minst stoner van iedereen hier.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.
iemand laat zijn kloontjes los hier?quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ik, en ik ben zelden stonedquote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maarquote:
Common misconceptions point to crazy theories about weed but the truth is it is actuly a number between 419 and 421quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry. Heb je überhaupt weleens een trekje van een joint gehad eigenlijk of dat ook niet?
sinds vas post?quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer precies is het onderwerp naar wiet gegaan?
That's what she said.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
zou raken met schoenlepelquote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef glannie het volgende:
Je bent zelf een Kloontje
http://images58.fotki.com(...)6175/DSCF3046-vi.jpg
aflevering daarvoor met die taart is ook wel geinigquote:
Sinds ik rastavrouw ben gewordenquote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer precies is het onderwerp naar wiet gegaan?
Zat me daar een partijtje te schranzen met die taart. Hallelujah.quote:Op maandag 10 december 2012 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
aflevering daarvoor met die taart is ook wel geinig
Achso.quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds ik rastavrouw ben geworden
truequote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat me daar een partijtje te schranzen met die taart. Hallelujah.
Dat was me een potje lomp.quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat me daar een partijtje te schranzen met die taart. Hallelujah.
http://www.flickr.com/photos/carlosgmpinto/5747073311/quote:Op maandag 10 december 2012 00:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sinds ik rastavrouw ben geworden
Tweeduizend............................................twaalf.quote:
FOCKED OP G!!1quote:
Kun jij niet gewoon je laptop uitzetten en van het balkon afspringen met je katten?quote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sidney is gewoon hooggeleid daar weten jullie rijke tata's niks van
NEIN.quote:A new version of iTunes (11.0) is available. Would you like to download it now?
TR gemacht.quote:Op maandag 10 december 2012 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon je laptop uitzetten en van het balkon afspringen met je katten?
Ik pas een pua-techniek toe.quote:
Vorige week al gedaan, daarna bij het downgraden per ongeluk alles vanaf september uit m'n library gegooid.quote:
laaggeleid gquote:Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sidney is gewoon hooggeleid daar weten jullie rijke tata's niks van
Hoe dan?quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Vorige week al gedaan, daarna bij het downgraden per ongeluk alles vanaf september uit m'n library gegooid.
Handig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Vorige week al gedaan, daarna bij het downgraden per ongeluk alles vanaf september uit m'n library gegooid.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
https://www.facebook.com/sidney.schmetz.5
Zal ik m adden?
quote:
Worked at Supermarktquote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik m adden?
You don't fool me.quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammer, als je dat niet gedaan had had ik je misschien wel gegeven.
Al 't geld van z'n rekening gepind.quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik m adden?
quote:
Fake.quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal ik m adden?
Ja echtquote:Op maandag 10 december 2012 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
You don't fool me.
[..]
Al 't geld van z'n rekening gepind.
ik ben ook altijd zo'n bijdehante nerd op fb altijd allemaal chickies die me addenquote:Op maandag 10 december 2012 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
dit is dan gewoon flauw
Downgraden.quote:Op maandag 10 december 2012 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al gedaan. Spijt is alles dat over is.
Eh, ik kan de uitleg die ik gevonden had op een forum even niet meer vinden.quote:
Hey ho.quote:
Say ribidibtitoetitoiquote:
Het is de schuld van de Rabobank.quote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Zulks een boel nieuwe users. Heeft er weer iemand deze SC lopen promoten?
ligt aan de ttquote:Op maandag 10 december 2012 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Zulks een boel nieuwe users. Heeft er weer iemand deze SC lopen promoten?
Oh hier, bovenste post, is wel een goede uitleg:quote:
Omdat jij gewoon een keer je bek moet houden.quote:Op maandag 10 december 2012 00:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon een erg actieve SC voor maandagochtend 0:22
Jij moet eens niet zo bijdehand doenquote:
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo bijdehand doen
Ja maar zo rol ik vraag maar na.quote:Op maandag 10 december 2012 00:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij moet eens niet zo bijdehand doen
Blijkbaar heeft ze niks beters te doen danquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.
Uit welke hoek kom jij nou weer aanwaaien?quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas heeft je de laatste tijd best wel zwart zitten maken hier.
Klopt, ik praat erg graag over jou je bent gewoon een leuk gespreksonderwerpquote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze niks beters te doen dan
Geloof ik meteenquote:
Yayquote:Op maandag 10 december 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt, ik praat erg graag over jou je bent gewoon een leuk gespreksonderwerp
Haar gedrag valt onder "meisjes plagen kusjes vragen".quote:
Oh zit dat zo..quote:Op maandag 10 december 2012 00:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar gedrag valt onder "meisjes plagen kusjes vragen".
Beetje saai.quote:
Jammer, Bp.quote:Op maandag 10 december 2012 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beetje saai.Ik vind het werk van de Beatles toen ze solo gingen niet om over naar huis te schrijven. Immagine van Lennon spuug ik op.
![]()
Alleen dat ene liedje van Harrison is wel leuk.![]()
![]()
Luister nu deze:![]()
Dit is lief doen hoorquote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Vanwaar deze hissy fit tussen vas en jaleesa?
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeftquote:Op maandag 10 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
Vanwaar deze hissy fit tussen vas en jaleesa?
Opgedroogd.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeft
Vuile sloerie
Watquote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
Ik hou gewoon van ruig.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, Bp.Ja, dat nummer van Prince is tof.
quote:Op maandag 10 december 2012 00:33 schreef krioro het volgende:
JaleesaJoia was toch die Turk die in US binnenkwam met de mededeling dat ze iedereen daar maar lelijk vond? Of zoiets.
En dan noem je dat nummer van Paul saai.quote:Op maandag 10 december 2012 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van ruig.![]()
![]()
![]()
Moet je horen hoe dit seks met je gehoor heeft.
Oh, dit moet lief doen nieuwe stijl zijn dan.quote:
Kinky.quote:Op maandag 10 december 2012 00:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fas wilt gewoon dat ik ruzie krijg met allemaal FOK!sters zodat ze me voor zichzef heeft
Vuile sloerie
Sowieso ben ik altijd liefquote:Op maandag 10 december 2012 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, dit moet lief doen nieuwe stijl zijn dan.
[..]
Kinky.
Oh, dit bedoelde ik:quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx![]()
Heb jij ook een foto?![]()
*om eerlijk te zijn ben ik nog geen mooie mannen op Fok! Tegen gekomen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |