4EBE is toch niet indo?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef Ezio het volgende:
Ik stel me altijd voor dat 4ebe er uit ziet als zo'n heel klein indonesisch vrouwtje met kippen die op haar erf loslopen en die altijd de rijstkoker aan heeft staan.
WHquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
4e is in het echt 1.88m, roomblank en racistisch.
Wat wel klopt is dat ze kinderen haat.
M'n moeder doet ook elk jaar mee en elk jaar lijdt ze verlies.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nog meer die een eindejaarslot kopen? Enige keer per jaar dat ik aan een loterij mee doe.
Hoop op bingo dit jaar. [ afbeelding ]
Neinquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Nog meer die een eindejaarslot kopen? Enige keer per jaar dat ik aan een loterij mee doe.
Nimmer.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
Ik stel me Ezio altijd voor als een zwabber met een pint in z'n handen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef Ezio het volgende:
Ik stel me altijd voor dat 4ebe er uit ziet als zo'n heel klein indonesisch vrouwtje met kippen die op haar erf loslopen en die altijd de rijstkoker aan heeft staan.
Ik drink geen bier, vuig slootwater dat het isquote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stel me Ezio altijd voor als een zwabber met een pint in z'n handen.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:42 schreef Fascination het volgende:
MAAR GEWOON VOLHOUDEN!!11 HET GAAT EEN KEER LUKKEN!!!11
oH, HET IS EEN ELITAIRE KONTFLIKKER.quote:Op zondag 9 december 2012 23:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, vuig slootwater dat het is
1.88 is ook een hoaxquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef WAHRHEIT het volgende:
4e is in het echt 1.88m, roomblank en racistisch.
Wat wel klopt is dat ze kinderen haat.
Not quite.quote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]![]()
![]()
ALSOF JULLIE QUITE DRAAIEN MET IEDERE MAAND EEN LOT!
Onzin, ik wilde dat ik bier luste, lekker goedkoopquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
oH, HET IS EEN ELITAIRE KONTFLIKKER.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Onzin, ik wilde dat ik bier luste, lekker goedkoop
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaidquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Alles kom mij aanwaaien in het leven, ik zweer, als ik zo een lot zou kopen zou ik winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |