Geen Jack.quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Wat drink jij dan? Zeg geen Jack.
Ehhh...quote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaid
kutwyfquote:Op zondag 9 december 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en de grond is tegen je hand aangewaaid
quote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, had ik kunnen zien aankomen.![]()
SPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef krioro het volgende:
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.SPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee
Klopt, dat is ook weer zoquote:
Ik beweerde nietsquote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beweer je nu dat hij haar alleen horizontaal heeft gezien?
:vquote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beweer je nu dat hij haar alleen horizontaal heeft gezien?
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.Nohh ik kon t gewoon niet vinden via zoekenSPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf.
Ik stel me Vas altijd voor als zo'n chick uit Amsterdam-West die constant stoned is. Oh wacht.420 blaze itSPOILER: You're welcome VasjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Nooit Mary Poppins gezien?quote:Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik snap jouw sigs nooitbedenk eens een leuke voor mij
Vind ik ook wel leuk, hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die trui is best leuk hoorHelemaal niet ghetto
Idd, datquote:
Doet me denken aan Take That.quote:
Kom je 420 celebraten met me?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik zit hier echt te soppen, hoor. Poeh poeh.
Ik scheet stenen toen ik er achter kwam dat die schoorsteenveger Dick van Dyke isquote:
quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
wasquote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Take that, is dat niet zo'n verkrampte boyband?
Wie ben jij dan kkknappert_ ?quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Tuurlijk Fas, tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.quote:
Celebrate?quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.
Doe gewoon even normaal. Je kunt ook te ver gaan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef knappert_ het volgende:
Neem meteen de ramen even mee wil je?quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef Fascination het volgende:
To celebrate = vieren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zucht. *Typt straatwoordenboek.nl weer in.
420.quote:
waarom switch je de hele tijd van geslacht eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem meteen de ramen even mee wil je?
Shit.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe gewoon even normaal. Je kunt ook te ver gaan.
Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
To celebrate = vieren.
Oh snelle vasje.
Oke Jeffreyquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Waarom let jij daar op?quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom switch je de hele tijd van geslacht eigenlijk?
Dat valt gewoon op.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
Flikker nu maar weer opquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Ik vond hem leuker met die eerste, maar vas verneukte mijn hilarische moment.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind tochquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind toch
Ja liefje.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/420_(cannabiscultuur)
Bedoel je dit, Vas?
Uhm wat?quote:
irl ook een beetjequote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Chai is een jongen volgens haar icon.
Ja watquote:
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.quote:
Ik zei het bovenaan de pagina nog, dus dat is niet het geval. jwt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Wel?quote:
Dek je maar inquote:
Zelfs ik wist dat en ik ben minst stoner van iedereen hier.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.
iemand laat zijn kloontjes los hier?quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ik, en ik ben zelden stonedquote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maarquote:
Common misconceptions point to crazy theories about weed but the truth is it is actuly a number between 419 and 421quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry. Heb je überhaupt weleens een trekje van een joint gehad eigenlijk of dat ook niet?
sinds vas post?quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer precies is het onderwerp naar wiet gegaan?
That's what she said.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
zou raken met schoenlepelquote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef glannie het volgende:
Je bent zelf een Kloontje
http://images58.fotki.com(...)6175/DSCF3046-vi.jpg
aflevering daarvoor met die taart is ook wel geinigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |