Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef krioro het volgende:
[..]
To celebrate = vieren.
Oh snelle vasje.
Oke Jeffreyquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Waarom let jij daar op?quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
waarom switch je de hele tijd van geslacht eigenlijk?
Dat valt gewoon op.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
Flikker nu maar weer opquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef knappert_ het volgende:
Jeffrey! Lees meestal wat mee op Fok! ook niet zo heel actief! Maar lag in een deuk net, en ach, voor de verandering is wat posten (:
Ik vond hem leuker met die eerste, maar vas verneukte mijn hilarische moment.quote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig veranderde je je PI, ik moest al bijna huilen.
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind tochquote:Op zondag 9 december 2012 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom let jij daar op?
Ik ben nu weer het geslacht waar ik al jaren onder bekend ben op fok.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt gewoon op, wel sneu maar goed wat jij leuk vind toch
Ja liefje.quote:Op zondag 9 december 2012 23:58 schreef Fascination het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/420_(cannabiscultuur)
Bedoel je dit, Vas?
Uhm wat?quote:
irl ook een beetjequote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Chai is een jongen volgens haar icon.
Ja watquote:
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.quote:
Ik zei het bovenaan de pagina nog, dus dat is niet het geval. jwt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Wel?quote:
Dek je maar inquote:
Zelfs ik wist dat en ik ben minst stoner van iedereen hier.quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.En dan moet ik zeker naar Amsterdam komen. Yeah.. no.
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jongens, wie weet hier wat 420 inhoudt?
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja, hoeveel joints je per maand rookt.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kent bijna niemand dat, hoor.
iemand laat zijn kloontjes los hier?quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ik, en ik ben zelden stonedquote:Op maandag 10 december 2012 00:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom maarquote:
Common misconceptions point to crazy theories about weed but the truth is it is actuly a number between 419 and 421quote:Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef glannie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=420
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry. Heb je überhaupt weleens een trekje van een joint gehad eigenlijk of dat ook niet?
sinds vas post?quote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer precies is het onderwerp naar wiet gegaan?
That's what she said.quote:Op maandag 10 december 2012 00:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde niet zoveel. Zal wel iets verkeerd hebben gedaan.
zou raken met schoenlepelquote:Op maandag 10 december 2012 00:02 schreef glannie het volgende:
Je bent zelf een Kloontje
http://images58.fotki.com(...)6175/DSCF3046-vi.jpg
aflevering daarvoor met die taart is ook wel geinigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |