Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik was toen op vakantie, dat weet ik nog!![]()
Dat vraag je je echt nog af met het oog op diegene wie het heeft geplaatst?quote:
Niet allemaal hoor! ^^ Zijn er nog steeds een boel die ik nooit IRL gezien heb, zoals dus GeeBeetje en Mar en Uniekje, om er maar een paar te noemen. En sigme, skoap, Mini, Mc, en aurum en UKS en Co en Lau en Amsel!quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er steeds meer achter hoe goed jullie elkaar irl kennen inderdaad
En mar, dat gevoel van kriebels als hij thuiskomt heb ik ook nog steeds
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er steeds meer achter hoe goed jullie elkaar irl kennen inderdaad
En mar, dat gevoel van kriebels als hij thuiskomt heb ik ook nog steeds
Nee, hoe stom!quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!
Oh daar was ik ook niet, dus dat ging dan ook misquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hoe stom!
Ik kon toen ook niet naar de bbq bij phaidra, ging toen ook op vakantie.
Lust je bitterballen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!
^^quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).
Dit ja!quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).
Edit: en de allereerste reactiequote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?![]()
![]()
Maar succes vanaf nu
Het was een draak van een tent.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik postte hier net een paar weken toen ik naar de befaamde rattenvleesmeet ging.
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik postte hier net een paar weken toen ik naar de befaamde rattenvleesmeet ging.
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te postenquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Maar omdat iedereen coco zo leuk vind, zijn we niet streng genoeg.
Ja!quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?
quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben niet echt veranderd sinds toen.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te posten
Vooruit, met de billen bloot dan maar!quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te posten
2008quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59[/url] schreef MariaEtcetera het volgende:
Hallooo! *voorstelstukje* Ik ben een 22-jarige Fok!Newb en wil graag Overtollig Vet kwijt! BMI van ongeveer 26 ende zo. Dit topic lijkt me gezellig, dus als het okee is wil ik graag meeposten![]()
Ik doe Evy (les 15 ftw) en doe pogingen tot gezond eten.
Oh en ik heb een beetje taille, en een hangbuikje, en een bol achterste, ik vind de ananas-optie van enkele pagina's terug wel passendOf een niet-bestaand soort buitenaards fruit.
Is wel enigszins verbetering geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ze zijn echt wel wat verbeterd hoor! Ik eet nu groente en fruit
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal t vanaf vandaag eens bij gaan houden dan. Ook omdat ik vanaf deze dag zou starten met het Grote Eindelijk Weer In Vorm Raken Plan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooruit, met de billen bloot dan maar!
Soms is de timing gewoon verkeerd. Maar ach, nu hoeven we niet te vechten over waar we gaan wonenquote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is wel enigszins verbetering geweest.
Feit is dat jouw persoonlijkheid een te grote weging heeft op ons oordeel.
Vrouwen oordeelden niet omdat je ze inpakte en zo'n chronisch dingetje had, ik oordeelde niet, naja hoepeloorbellen. Gewoon 1 dikke crush sinds ik je kende, jij moest zonodig getrouwd zijn en zo
Ik was ook een beetje boos/erg geschrokken. Eigenwijs is ze (weet ik wel waar ik t van hebquote:
Ik zit al een tijdje in die categorie, maar het valt me op dat er de laatste paar maanden meer loos is (inclusief sterfgeval in mijn eigen nabije omgeving).quote:Op maandag 10 december 2012 08:15 schreef Nallie het volgende:
Mogge
Wat een gezelligheid gisteravond
En inderdaad naar Coco... ik denk ook dat veel van ons in de leeftijd zijn dat de ouders echt 'ouder' worden!
Is ook weer zo, en m'n Limburgs is ook niet je van het.quote:Op maandag 10 december 2012 07:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Soms is de timing gewoon verkeerd. Maar ach, nu hoeven we niet te vechten over waar we gaan wonen
Plus, waarschijnlijk zou mijn zuiderse temperament botsen met jouw noorse nuchterheid.quote:Op maandag 10 december 2012 08:45 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Is ook weer zo, en m'n Limburgs is ook niet je van het.
Sterkte met je mams! Hoop dat het niet ernstig is.
They all float...quote:Op maandag 10 december 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Tja, als je zo denkt dan drijft de deksel van de haaienvinnensoep al snel in de foe-yong-hai
Gewoon terug gooien!quote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
beterschap Pruch!
Boh, ik zit op kantoor, maar ze zijn de sneeuw van het dak aan het afhalen. Dat is echt ontzettend irritant. Elke keer flotst er een hoop sneeuw voorbij, en dan gaat er weer zo'n mannetje in een electrisch verstelbaar bakje omhoog of omlaag...En dan weer, flots...
Oh goede tip, ik zat al te denken wat ik moest halen. Oscillicoconblabla geloof ik niet in, dat is alleen maar suikerwatertroepquote:Op maandag 10 december 2012 09:10 schreef Nallie het volgende:
Ja mijn vader is ook 'pas' 56. En ik heb mn verliezen al wel gehad dus dat scheelt ook
Mn stiefmoeder is pas 43, dus die gaat nog wel ff mee gelukkig
Die griepmiddeltjes helpen bij mij altijd als een trein Perr, dus misschien in je pauze ff naar Etos op t stationOscillococcinum ofzo en antigrippine of die hotdrink van eachina force!
Oscillo nog wat is een pilletje hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh goede tip, ik zat al te denken wat ik moest halen. Oscillicoconblabla geloof ik niet in, dat is alleen maar suikerwatertroepmaar antigrippine ofzo is idd wel een goede.
Da's korreltjes in een buisje die je onder je tong moet laten smelten, of is het er tegenwoordig ook in pilletjesvorm? Oscillococcinum.quote:Op maandag 10 december 2012 09:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oscillo nog wat is een pilletje hoor
Pilletje, korreltje... same differencequote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's korreltjes in een buisje die je onder je tong moet laten smelten, of is het er tegenwoordig ook in pilletjesvorm? Oscillococcinum.
Beterschap proesj
En sterkte voor cocomams, hopelijk valt het mee!
Vandaag even dagje rust, lijkt me handig na 1 dag bijna 10 km lopen en een dag 5 km lopen, 6,5 km fietsen en 1 uur krachttrainen
O: 2 rijstwafels met kaas
T: cappuccino, appel
L: paprikasoep met ballen, salade, kwark met kokos
T: cappuccino, worteltjes
D: nog even verzinnen, het is wel goed stamppotweer op zich
T: warme appel met kaneel
Natuur"geneesmiddel" met eendenextract ofzo. Heb je de keuringsdienst van waarde hierover gezien?quote:Op maandag 10 december 2012 09:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oscillo nog wat is een pilletje hoor
Placeeeeebo, placeboquote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef Nallie het volgende:
/Care wat erin zit, het werkt als een tiet
Ossielokoksinumquote:Op maandag 10 december 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:
"Hoe spreekt u dat nu uit?"
Ja, occilococcinum, net zoals je het zegt...
Ik zal mij eerst even voorstellen :-) Sinds augustus ben ik aan het hardlopen, voor het opbouwen van conditie en simpelweg om in beweging te blijven. Afgelopen weekend heb ik mij ook gemeld in het hardloopforum,quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!
Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.
Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).
Meer mensen die interesse hebben?
Zo klopt hij hierquote:Op maandag 10 december 2012 09:58 schreef Perruche het volgende:
Thee! Heb net een bak pot op maar ga er zo voor nog een
quote:Op maandag 10 december 2012 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vervolgens ging Duuf eigenhandig het groene hart ontbossen en toen ben ik maar naar de bank verhuisd.
Komt goed, want daarna ga je leuke dingen doenquote:Op maandag 10 december 2012 07:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zal t vanaf vandaag eens bij gaan houden dan. Ook omdat ik vanaf deze dag zou starten met het Grote Eindelijk Weer In Vorm Raken Plan.
Nee dusquote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef Nallie het volgende:
/Care wat erin zit, het werkt als een tiet
En nee ik heb de aflevering dus niet gezien
KRIMINEEELE!quote:Op maandag 10 december 2012 10:35 schreef the85mc het volgende:
Net wat aparts gezien. Op een weggetje langs een groenstrook in de wijk stond een auto midden op de weg stil en blokkeerde de weg. Ik dacht dat die auto kapot was, maar de bestuurder keek me een beetje raar aan. Ik zag een ander gastje uit een straat lopen, door de groenstrook naar die auto toe met een telefoon in zn hand.
Omdat de bestuurder zo raar keek heb ik t kenteken onthouden. Blijkt die niet te matchen met autotype.
Dan reageer ik verrekte goed op placebo'squote:Op maandag 10 december 2012 10:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag weer om 8 uur wakker gebeld door de ambulancegelukkig was ik nog ruim op tijd voor de overdracht.
[..]
Nee dushttp://www.kwakzalverij.nl/761/Oscillococcinum
Het is homeopathie en er is geen enkele basis voor dat dat het placebo effect kan overstijgen.
Dat is niet erg, als je maar niet denkt dat het beter is dan naaldjes in je oor, massage of zelfs de goede oude tijd om je beter te laten wordenquote:Op maandag 10 december 2012 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan reageer ik verrekte goed op placebo's
Oh dan moet ik je teleurstellenquote:Op maandag 10 december 2012 10:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is niet erg, als je maar niet denkt dat het beter is dan naaldjes in je oor, massage of zelfs de goede oude tijd om je beter te laten worden.
Boiron is blij met je![]()
Klopt, zit alcohol in. Maar ik heb dan ook geen auto.quote:Op maandag 10 december 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Met nyquil mag je toch niet eens meer rijden?
Toch maar even politie gebeld. Zij kunnen zo eigenaar van t gejatte kenteken opsporen. Maar de politieman had niet echt interesse geloof ik. Dus blijkbaar mag je ongestraft met valse platen rijden..quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 10:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klopt, zit alcohol in. Maar ik heb dan ook geen auto.
Wordt door de jeugd ook veel misbruik van gemaaktzijn ze in elk geval niet verkouden!
NyQuill hangover is dus ook iets. Depressie na het gebruik er van...quote:Dextromethorphan HBr
A cough suppressant. Well, actually, in the body it becomes dextrorphan, a cough suppressant, and levorphanol, a painkiller five times as powerful as morphine. Like PCP and ketamine, DXM is also an NMDA receptor antagonist, so the National Institute on Drug Abuse lists it as a "dissociative" drug.
Dat is geen homeopathie.quote:Op maandag 10 december 2012 10:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik je teleurstellenik geloof wel degelijk in bepaalde alternatieve geneeswijzen namelijk
Ik heb trouwens maar 1x oscillodinges gebruikt. En toen werkte t. Mijn all time favorite is nog steeds Nyquil uit de VS. Briljant spul!
True thatquote:Op maandag 10 december 2012 10:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Komt goed, want daarna ga je leuke dingen doen
Nyquil heb ik mee laten nemen door mijn collega uit NY... Heb nu 2 flessen thuis staanquote:Op maandag 10 december 2012 10:42 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik je teleurstellenik geloof wel degelijk in bepaalde alternatieve geneeswijzen namelijk
Ik heb trouwens maar 1x oscillodinges gebruikt. En toen werkte t. Mijn all time favorite is nog steeds Nyquil uit de VS. Briljant spul!
Ik heb nog een website gevonden die precies uitlegt hoe homeopathie werkt.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nyquil heb ik mee laten nemen door mijn collega uit NY... Heb nu 2 flessen thuis staan
quote:Op maandag 10 december 2012 11:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb nog een website gevonden die precies uitlegt hoe homeopathie werkt.
Naaldjes in je oor -> accupunctuur -> alternatieve geneeswijzen... toch?quote:Op maandag 10 december 2012 11:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is geen homeopathie.
En het spul doet me nogal hieraan denken![]()
http://www.southpark.nl/c(...)gh-on-cough-medicine
Tofheid!quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, maar eerst Puff's pakketje op de post doen!
Ik denk dat het best kan werken, maar dat gangbare homeopathische middelen zo verdund zijn dat het theoretisch geen effect meer kan hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
Waarom zou homeopathie totaal niet werken wanneer voedingsmiddelen al zoveel invloed kunnen hebben op je gezondheid?
Ik denk dat het in sommige gevallen een goede aanvulling is op de reguliere geneeskunde, geen vervanging van..
homeopathie is een onmogelijke verdunning en het ongeloofwaardige geheugen van water verhaal.quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
Waarom zou homeopathie totaal niet werken wanneer voedingsmiddelen al zoveel invloed kunnen hebben op je gezondheid?
Ik denk dat het in sommige gevallen een goede aanvulling is op de reguliere geneeskunde, geen vervanging van..
Het moge toch algemeen bekend zijn dat "normale" artsen geen hoge pet ophebben van homeopatie. Kruidengeneeskunde wordt daarentegen steeds meer geaccepteerd. En ik kan het me van uit hun oogpunt ook prima voorstellen.quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
dit dusquote:Op maandag 10 december 2012 11:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik denk dat het best kan werken, maar dat gangbare homeopathische middelen zo verdund zijn dat het theoretisch geen effect meer kan hebben.
Daarnaast kan placebo ook gewoon werken (aangetoond). Maar goed, je kan ook pijn wegdenken. Alles kan, het brein is krachtig!
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 10 december 2012 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Nyquil =/= homeopathie Puff, da's drugs met alcohol gecombineerd.
Ik ken wel een aantal huisartsen die juist wel een hoge pet op hebben van homeopathie. Maar misschien doen ze dat ook wel gewoon omdat het hip is en ze er mensen mee naar hun praktijk lokkenquote:Op maandag 10 december 2012 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het moge toch algemeen bekend zijn dat "normale" artsen geen hoge pet ophebben van homeopatie. Kruidengeneeskunde wordt daarentegen steeds meer geaccepteerd. En ik kan het me van uit hun oogpunt ook prima voorstellen.
Vind dit typisch zo'n onderwerp waar eigenlijk niet over valt te discussieren. Als het voor jou helpt, dan helpt het. Of het nou "bewijsbaar" is of niet.
(overigens werkt homeopathie natuurlijk totaal anders dan hoe voedingsmiddelen of kruidenpreparaten werken)
Las het verkeerd.quote:Op maandag 10 december 2012 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Trouwens, dit is een mooie pagina over supplementen en bewijzen:
http://www.informationisb(...)ake-oil-supplements/
Ik verbaas me over de positie van melatonine?quote:Op maandag 10 december 2012 11:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Trouwens, dit is een mooie pagina over supplementen en bewijzen:
http://www.informationisb(...)ake-oil-supplements/
Die staat idd opvallend laag!quote:Op maandag 10 december 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de positie van melatonine?
Hij zit onder de worth it line inderdaad. Ik denk dat dat komt, omdat er goede resultaten gevonden zijn bij mensen met onregelmatig rooster met nachtdiensten, maar niet met mensen die een normaal dag/nachtritme zouden hebben.quote:Op maandag 10 december 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik verbaas me over de positie van melatonine?
Dooie accu? Dingen kunnen slecht tegen vorst als ze al een beetje gaar zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 10:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ook geen goede start. Polo startte niet meer, dus ik vrees een vroegtijdig overlijden van mijn bolide. Vanavond ff kijken of we 'm kunnen reanimeren, maar ik vrees.
Heb je al zo'n hoefijzerkussen? Zodra ik zwanger worden overweeg, neem ik zo'n ding.quote:En hier ook een pijnlijke schouder, ribben en algeheel auw gevoel. Kon mn draai niet vinden door de pijn vannacht, maar ja ibu-verbod. Vervolgens ging Duuf eigenhandig het groene hart ontbossen en toen ben ik maar naar de bank verhuisd.
Thanks! Alleen is hij nog niet op de post omdat ik moet weten hoeveel 't waard isquote:Op maandag 10 december 2012 11:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Tofheid!
Hier, een tempo: [ afbeelding ]
Sommige dingen die 'men' aanziet voor homeopathie, berusten niet op dat principe. Principe van homeopathie = spul vaak verdunnen en schudden zodat de energie van het oorspronkelijke spul in de verdunning gaat zitten. Er zitten nauwelijks nog moleculen van de oorspronkelijke stof in de verdunning.quote:Op maandag 10 december 2012 11:22 schreef MarMar het volgende:
Dat is géén homeopathiequote:Op maandag 10 december 2012 12:20 schreef Nallie het volgende:
Ik denk niet dat je ziektes kan genezen met homeopathie inderdaad, maar voor kwaaltjes ofzo heeft t bij mij zeker wel gewerkt. Met name de spullen van VSM, ik zweer bij arnica en cardiflor bijvoorbeeld.
Bijna lunchtijd
Niet alle producten zijn homepathisch inderdaad, maar veel wel. Calendulan bijvoorbeeld wel.quote:Op maandag 10 december 2012 12:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is géén homeopathie
O wacht, alleen als het een smeerseltje is. Als drankje is het dat wel.
Accu is nog geen jaar oud. Startmotor doet het ook, maar hij slaat niet aan.quote:Op maandag 10 december 2012 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Dooie accu? Dingen kunnen slecht tegen vorst als ze al een beetje gaar zijn.
[..]
Heb je al zo'n hoefijzerkussen? Zodra ik zwanger worden overweeg, neem ik zo'n ding.
Terwijl calendula nou prima iets is wat je in een waarachtige dosering in cremepjes kan stoppen en waarbij een rustgevend effect op de huid niet onlogisch is (die spullen zijn er ook zat).quote:Op maandag 10 december 2012 12:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet alle producten zijn homepathisch inderdaad, maar veel wel. Calendulan bijvoorbeeld wel.
Ja want vroeger zei de reclame ook 'homeopathie van VSM'quote:Op maandag 10 december 2012 12:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Terwijl calendula nou prima iets is wat je in een waarachtige dosering in cremepjes kan stoppen en waarbij een rustgevend effect op de huid niet onlogisch is (die spullen zijn er ook zat).
Rare jongens daar van VSM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 12:43 schreef An24 het volgende:
Hij is binnen
Soms heb je bij mensen in de sportschool van WAT DOE JE HIER JIJ BENT AF... nou, dat is bij jou zo mbt slankheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
Mooie jurk, mooi lijf!
en je mag heus blijven hoor!![]()
Hij is binnen
Tieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
![]()
Wat een onzin vind ik dat altijd. Alsof je niets meer hoeft te doen als je een goed lichaam hebt. Ook dán moet je er aan werken. Er zijn maar heel weinig mensen met een 'perfect' lichaam die (zolang de (leef)tijd het ze toestaat) niet veel hoeven te doen om het te (onder)houden.quote:Op maandag 10 december 2012 12:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Soms heb je bij mensen in de sportschool van WAT DOE JE HIER JIJ BENT AF... nou, dat is bij jou zo mbt slankheid!
Mooie jurk, mooi lijf!
en je mag heus blijven hoor!![]()
: 9 ~quote:Op maandag 10 december 2012 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goddamn An! Ik zou je zo doen *insert kwijl smiley maar mobiel en geen idee hoe dat moet*
Als er iemand moet blijven werken ben ik dat wel....ik groei heel makkelijkquote:Op maandag 10 december 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een onzin vind ik dat altijd. Alsof je niets meer hoeft te doen als je een goed lichaam hebt. Ook dán moet je er aan werken. Er zijn maar heel weinig mensen met een perfect lichaam die (zolang de (leef)tijd het ze toestaat) niet veel hoeven te doen om het te (onder)houden.
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 10 december 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
hij accentueert je sterke punten goed An!
Hij is binnen
Het ligt vast aan de naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
![]()
Ik heb geen screen-cap van gisterenavond, maar je kan zo de competitie aan met An Lemmens.![]()
Of beter nog, zij met jou!
Nice hoor!
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-12-2012 13:02:10 ]***
Soms vat je dingen iets te serieus opquote:Op maandag 10 december 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat een onzin vind ik dat altijd. Alsof je niets meer hoeft te doen als je een goed lichaam hebt. Ook dán moet je er aan werken. Er zijn maar heel weinig mensen met een 'perfect' lichaam die (zolang de (leef)tijd het ze toestaat) niet veel hoeven te doen om het te (onder)houden.
aardappels zijn toch ook groentequote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef MarMar het volgende:
Die lunch klinkt super Aurum, maar ik vind dat er toch nog wel een beetje groente bij je D mag
quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Dankzij An is de wereld weer een fractie meer lesbisch
quote:Op maandag 10 december 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Dankzij An is de wereld weer een fractie meer lesbisch
Hij is binnen
Wat een geil jurkje is dat. Ja. Geil ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
Geen zorgen voor de dag van morgen.
Tinkquote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. hard broodje met boter
t. speltpap
t. chocolade
l. tomatensoep + bord chinees (groente) + bord chinees (vlees) + bakje ijs
t. ...
voel me roten weet niet of ik nu ziek, moe, depressief of gewoon gefrustreerd ben. De traantjes zitten iig hoog en ik heb moeite mijn professionaliteit te bewaren en gewoon enthousiast aan het wrk te gaan.
JA! Maar ik wilde niets gemeen zijn en zeggen "huu wat een lelijke spiegel".quote:Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Is het niemand opgevallen dat de spiegel spuug ende spuuglelijk is? Hm? Nou? Anyone?
Nee, dat weet ik niet. en ik word ook nergens blij van op het moment eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Tink![]()
Weet je wanneer je iets hoort van de sollicitatie?"
Dingen doen waar je blij van wordt?
Kun je een pauze inlassen om even de druk te verlichten? Verder zoveel mogelijk dingen uitstellen naar later moment, belangrijke beslissingen moet je niet nemen in zo'n bui.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje
o. hard broodje met boter
t. speltpap
t. chocolade
l. tomatensoep + bord chinees (groente) + bord chinees (vlees) + bakje ijs
t. ...
voel me roten weet niet of ik nu ziek, moe, depressief of gewoon gefrustreerd ben. De traantjes zitten iig hoog en ik heb moeite mijn professionaliteit te bewaren en gewoon enthousiast aan het wrk te gaan.
Jeetje dat klinkt wel heel naarquote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. en ik word ook nergens blij van op het moment eigenlijk
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Is het niemand opgevallen dat de spiegel spuug ende spuuglelijk is? Hm? Nou? Anyone?
Galajurken => hindoestaanse winkels => win. Weet niet of je qua prijs heel veel lager kunt.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Als we het dan toch over jurkjes hebben. Gezocht: winkel in Amsterdam en omstreken waar ze jurken in onderstaande categorie verkopen, maar dan goedkoper (en in een echte winkel kan je passen, cruciaal detail). Dus lang, open rug, etc.
http://nelly.com/nl/kledi(...)ena-dress-211374-14/
http://nelly.com/nl/kledi(...)ena-dress-211743-14/
Iemand een idee?
Geen idee, maar ik vind ze mooi.quote:Op maandag 10 december 2012 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Als we het dan toch over jurkjes hebben. Gezocht: winkel in Amsterdam en omstreken waar ze jurken in onderstaande categorie verkopen, maar dan goedkoper (en in een echte winkel kan je passen, cruciaal detail). Dus lang, open rug, etc.
http://nelly.com/nl/kledi(...)ena-dress-211374-14/
http://nelly.com/nl/kledi(...)ena-dress-211743-14/
Iemand een idee?
quote:Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef loveli het volgende:
Volgens mij had ik dat zelf ook al eens gezegdquote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
JA! Maar ik wilde niets gemeen zijn en zeggen "huu wat een lelijke spiegel".
doe ik al. professionele afspraken verschoven naar januari etc. Maar ik moet natuurlijk wel gewoon presteren he.quote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je een pauze inlassen om even de druk te verlichten? Verder zoveel mogelijk dingen uitstellen naar later moment, belangrijke beslissingen moet je niet nemen in zo'n bui.
quote:Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Galajurken => hindoestaanse winkels => win. Weet niet of je qua prijs heel veel lager kunt.
Heb nog een nauwe d. blauw fluwelen jurk van Asos met lange mouwen en open rug, die ik niet op tijd heb teruggestuurd. Voor mij model stopnaald omdat geen curves, voor 20 euro mag 'ie weg. 10 + verzendkosten, heb geen fut om 'em voor de kerst nog op MP te zetten.
Maat? En inschatting van jouw jurk op mijn lijf?quote:Op maandag 10 december 2012 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Galajurken => hindoestaanse winkels => win. Weet niet of je qua prijs heel veel lager kunt.
Heb nog een nauwe d. blauw fluwelen jurk van Asos met lange mouwen en open rug, die ik niet op tijd heb teruggestuurd. Voor mij model stopnaald omdat geen curves, voor 20 euro mag 'ie weg. 10 + verzendkosten, heb geen fut om 'em voor de kerst nog op MP te zetten.
Inschatting dat als je curves hebt, de jurk een stuk beter staat. Zaten ook extra schoudervullingen in die het er bij mij niet beter op maakten.quote:Op maandag 10 december 2012 13:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maat? En inschatting van jouw jurk op mijn lijf?
Het zou wel een indirect compliment zijn geweest, want er is verder helemaal niks aan An af te dingen. Dus niet van: oké, goeie tieten misschien, maar wel lelijke [insert een lichaamsdeel dat wat minder floreren wil]. Geen minpuntje te ontdekken.quote:Op maandag 10 december 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
JA! Maar ik wilde niets gemeen zijn en zeggen "huu wat een lelijke spiegel".
Prima, deal wmbquote:Op maandag 10 december 2012 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Inschatting dat als je curves hebt, de jurk een stuk beter staat. Zaten ook extra schoudervullingen in die het er bij mij niet beter op maakten.
Wat mij betreft flikker ik 'em in een envelop (als ik het postkantoor haal) en als 'ie niet past zet jij 'em op MP en delen we de evt winst?
quote:Op maandag 10 december 2012 13:54 schreef loveli het volgende:
Enige ondersteuning intern is er ook niet, of wel?
Die is inderdaad de lieve man die hij altijd is. Maar wat er in mijn hoofd gebeurt, daar heeft hij natuurlijk geen invloed op.quote:
Nog een paar weekjes, dan is het voorbij.quote:Op maandag 10 december 2012 14:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe lang is je opzegtermijn?
Knuffel voor de laatste loodjes!quote:Op maandag 10 december 2012 14:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes, dan is het voorbij.
quote:Op maandag 10 december 2012 14:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Het zou wel een indirect compliment zijn geweest, want er is verder helemaal niks aan An af te dingen. Dus niet van: oké, goeie tieten misschien, maar wel lelijke [insert een lichaamsdeel dat wat minder floreren wil]. Geen minpuntje te ontdekken.![]()
Dus dan potverdomme die spiegel maar. Huu, An wat een stomme spiegel!
http://topvintage.nl/nl/v(...)ess-with-3/4-sleevesquote:Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Waar heb je die jurk ook al weer gekocht An?
En XM, waar kocht jij je jurkjes ook alweer? Ik ga een mooi jurkje kopen voor mezelf. en een goede bh.
Hij is binnen
Dit is te veel van het goedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op de foute ondergoedrandjes![]()
en dan ben je zeker ook nog aardig?
Worry is a misuse of imagination
Die van An gaat jou ook goed staan.quote:Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
En XM, waar kocht jij je jurkjes ook alweer? Ik ga een mooi jurkje kopen voor mezelf. en een goede bh.
Die ja, ik heb korte mouwen:quote:Op maandag 10 december 2012 14:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)ess-with-3/4-sleeves
Mijn tieten hebben helaas flink aan volheid ingeboetquote:Op maandag 10 december 2012 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Die van An gaat jou ook goed staan.
Is ook voor kleine boobies....staat erbij....quote:Op maandag 10 december 2012 14:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn tieten hebben helaas flink aan volheid ingeboet
Ik heb er ook een paar items van in mijn kast hangenquote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Die ja, ik heb korte mouwen:
http://topvintage.nl/nl/v(...)vintage-pencil-dress
Ook in groen en zwart. Hier koopt Xm ook geloof ik.
Prob: ik hoop hetmeestal wel
Ik vrees dat deze winkel ook in mijn favo lijst komtquote:Op maandag 10 december 2012 14:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar items van in mijn kast hangen
Die zelfgemaakte fotoquote:Op maandag 10 december 2012 14:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik vind niet alles mooi...
http://topvintage.nl/nl/v(...)-olive-pinup-couture
2e foto van rechts
Vind je? Ik vind die jurk haar prachtig staan. alleen die schoenen op de achtergrond. ...quote:
Misschien vertekent het wat, die foto lijkt heel breed. Maar anyway vind ik hem haar niet mooi staan van die foto.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet. Beter dan de gratenpakhuizen van H&M.
Oh, misschien ligt het echt aan mijn scherm danquote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind die jurk haar prachtig staan. alleen die schoenen op de achtergrond. ...
Ik vind het heel raar om niet dunne mensen sneu te noemen.quote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien vertekent het wat, die foto lijkt heel breed. Maar anyway vind ik hem haar niet mooi staan van die foto.
Los daarvan vind ik het heel raar om dunne mensen "gratenpakhuizen" te noemen. Dikke mensen noem je toch ook geen "walrus" ofzo. Heb een collega die echt dun is en die heeft er dagelijks mee te maken, vind ze supervervelend.
Het gaat er niet om dat ze "niet dun is"quote:Op maandag 10 december 2012 14:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar om niet dunne mensen sneu te noemen.
Ik vind het wel mooi staan bij d'rquote:Op maandag 10 december 2012 14:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze "niet dun is". Ik vind het gewoon geen mooie foto, en ik vind die jurk haar niet mooi staan. Maatje groter had mooier gestaan denk ik.
Maar haar buik wordt zo afgetekend alsof ze een retentieblaas heeftquote:Op maandag 10 december 2012 14:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi staan bij d'rif you got it, flunt it.
quote:Op maandag 10 december 2012 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar haar buik wordt zo afgetekend alsof ze een retentieblaas heeft
De spiegel bij de H&M is dan ook ietwat corrigerendquote:Op maandag 10 december 2012 14:47 schreef MarMar het volgende:
Aan punten voorbij gaan we dan allebei, ik zie op die foto een trotse vrouw in een toffe jurk, jij ziet sneu.
Ik zie ook wel dingen die ik sneu vind, maar dat zou ik op mijn beurt dan weer niet zeggen.
En die meiden van de H&M vind ik écht gratenpakhuizen, daar is niets gezonds aan. Ik zou dat graag anders zien, zeker gezien hoe de generatie van mijn dochters naar dat soort modellen kan kijken en verwacht dat zij er in die kleding ook zo uitzien in de spiegel.
Nope, ze is megabreed.quote:Op maandag 10 december 2012 14:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh, misschien ligt het echt aan mijn scherm dan![]()
Sorry dame op de foto
quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De spiegel bij de H&M is dan ook ietwat corrigerend
lol for real? Schiet niet op dan met bestellen onlinequote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
TopVintage iddquote:Op maandag 10 december 2012 14:17 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, dat heb ik nou nooit.quote:Op maandag 10 december 2012 14:53 schreef MarMar het volgende:
Met van die TL lampen dat je ALLE putjes in je benen ziet enzo.. en dan alsof het kraters zijn van 10 cm diep.
Dat corrigeert dan mooi de verkeerde kant op, ik ken weinig paskamers waarvan ik depressiever word.quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat jij nou zwanger bent, dat hoeft de rest van de wereld niet meteen te zienquote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
TopVintage idd
En ik vind dat positiekleding maar stom is. Je wordt/bent moeder, dus je hoeft niet meer sexy te zijn, want je bent toch moddervet. Dat ik zwanger ben, wil niet zeggen dat ik ook in verkapte tent-burka's wil lopen.
XM, bij dressesonly hebben ze superleuke zwangerdingesjurkjes! Dan wil ik die aanklikken, zie ik erbij "positiemode" en denk ik ohnee.quote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
TopVintage idd
En ik vind dat positiekleding maar stom is. Je wordt/bent moeder, dus je hoeft niet meer sexy te zijn, want je bent toch moddervet. Dat ik zwanger ben, wil niet zeggen dat ik ook in verkapte tent-burka's wil lopen.
Echt wel. Eenmalig, dus ik ga het flaunten tot het mensen de neus uitkomt.quote:Op maandag 10 december 2012 14:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat jij nou zwanger bent, dat hoeft de rest van de wereld niet meteen te zien
De courgette?quote:Op maandag 10 december 2012 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Echt wel. Eenmalig, dus ik ga het flaunten tot het mensen de neus uitkomt.
Neuh, das mijn taak vrees ikquote:
Ebayen of googelen op artikelnummer, niet zo snel opgevenquote:Op maandag 10 december 2012 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
Hmm, de jurkjes die mijn perfect zouden passen zijn uitverkocht. Dan maar weer aan het werk.
Ik vond kleding van noppies erg mooi. Gewoon nette (werk)kleding, bloesjes, jurkjes, rokjes etc. Niet goedkoop, maar ok. De spijkerbroek die ik had zat ook erg mooi! Vind het jammer dat ik die nu niet meer aan kanquote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
TopVintage idd
Goede reden voor een broertje/zusjequote:Op maandag 10 december 2012 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond kleding van noppies erg mooi. Gewoon nette (werk)kleding, bloesjes, jurkjes, rokjes etc. Niet goedkoop, maar ok. De spijkerbroek die ik had zat ook erg mooi! Vind het jammer dat ik die nu niet meer aan kan.
Dan staat een burka misschien best mooiquote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar jij was heul mooi zwanger, met zo'n bal onder je truitje. Ik word waarschijnlijk gewoon allround walrus.
Stretch jurkjes hoef je geen positiemode voor te kopen en het zit wel mooi en lekker.quote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar jij was heul mooi zwanger, met zo'n bal onder je truitje. Ik word waarschijnlijk gewoon allround walrus.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan staat een burka misschien best mooi
Dat deed ik ook idd, ik kon nooit zwangerschapskleding vinden die ik de moeite waard vond om te kopen, zeker niet gezien je het niet eens zolang draagt. En als het dan toch lelijk moet, dan kan je netzogoed een joggingbroek van manlief jattenquote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Stretch jurkjes hoef je geen positiemode voor te kopen en het zit wel mooi en lekker.
Ik pas nog evenquote:Op maandag 10 december 2012 15:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goede reden voor een broertje/zusje
Marktplaats?quote:Op maandag 10 december 2012 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was ook niet van plan om veel te kopen, maar moet er voor mn werk toch gewoon repré uitzien.
Bankhangen gaat veel beter in een joggingbroek dan in een driedelig pakquote:Op maandag 10 december 2012 15:04 schreef loveli het volgende:
Niet om het een of ander, maar als je vent joggingbroeken heeft mag je ze wat mij betreft ritueel verbranden. What is he thinking?
Ik heb ook gewone stretchjurkjes lang kunnen dragen. Daarnaast een paar basics dus vrij duur gekocht, want ik werd zo ongelukkig van het overige aanbod (bijv H&M, prenatal), dat zat voor geen meter!quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat deed ik ook idd, ik kon nooit zwangerschapskleding vinden die ik de moeite waard vond om te kopen, zeker niet gezien je het niet eens zolang draagt. En als het dan toch lelijk moet, dan kan je netzogoed een joggingbroek van manlief jatten
Datquote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bankhangen gaat veel beter in een joggingbroek dan in een driedelig pak.
Noppies (goed maar duur) en soms C&A. Prenatal heeft ook mooi spul soms (wel goed zoeken). Er was ook nog een merk met echt mooie kleding, maar daarvan ben ik de naam vergeten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, ik wil kunnen passen. Ben nu helemaal mn maten kwijt. Maar ga eens bij de tips van perr en phaidra kijken.
Burda = zelf makenquote:
Naar een coupeuse gaan!quote:Op maandag 10 december 2012 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan nog geen knoop aanzetten. Ik ga wel voor geld uitgeven.
Cool!quote:
y/wquote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en begrijp ik nu goed dat Maria ook naar de Bingo komt op 26 januari?
Kom je ook? Is in Rotterdam.quote:
Het is op een zaterdag.quote:Op maandag 10 december 2012 15:26 schreef laziness het volgende:
Ik zal er eens over nadenken want januari is chaos op het werk.
Ik werk dan wel extra en heb het weekend dan wel nodig om bij te komen vrees ik. Niks meer gewend johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |