abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61552229

Het vorige deel: Slank de nazomer in #222- Lullen smullen
Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_61552275
Fipo!
Dit was m'n post nog van het vorige topic zo'n beetje. Hij was dicht, maar zal 'm alsnog posten.
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:25 schreef conleche het volgende:

[..]

POIDH!!

Ik vind boeken met plaatjes ook leuker, dus als iemand nou zo nu en dan eens een pic post. Mijn dank!
Geen idee wat een poidh is. Het zou een 'picture of ... ' kunnen zijn
Eerst keek ik naar een zilverkleurig schakelding, omdat ik zo een al gekregen had van meneer exlief. Maar een nieuwe kopen, dan vind ik ze met mijn dikke polsen nooit zo leuk. Ik kwam uit op een met een leren bandje en paarsig klokje. Raar vond ik het wel dat die verkoopster mij zoiets ook aanraadde omdat ik er volgens haar 'sportief' uitzag. Ik begreep totaal niet waar ze het over had met m'n wijde pijpen broek, vans en felgekleurde tas. Misschien wilde ze liever 'stinkhippie' zeggen maar vond ze dat niet zo netjes
Hier lijkt ie het meest op denk ik:
Het mooi kotsende meisje.
pi_61552310
Pff.. ik moet nog tot 6 hoor ik net
pi_61552405
Ik heb een probleem. Er staat nog ¤ 20 op m'n rekening en ik wil alweer voor ¤ 60 aan schoenen gaan kopen. En dat terwijl ik nog geen twee week geleden twee paar laarzen gekregen heb. Ik koop elke maand minstens 2 paar schoenen of laarzen. Het is een verslaving, echt waar. Bestaan daar afkickklinieken voor?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61552422
Ik heb >50 paar schoenen. Ik zeg niets.
pi_61552448
VS: Pics or it didn't happen!
  donderdag 11 september 2008 @ 15:40:09 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61552450
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Fipo!
Raar vond ik het wel dat die verkoopster mij zoiets ook aanraadde omdat ik er volgens haar 'sportief' uitzag. Ik begreep totaal niet waar ze het over had met m'n wijde pijpen broek, vans en felgekleurde tas. Misschien wilde ze liever 'stinkhippie' zeggen maar vond ze dat niet zo netjes
Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_61552464
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:38 schreef Merel het volgende:
Ik heb een probleem. Er staat nog ¤ 20 op m'n rekening en ik wil alweer voor ¤ 60 aan schoenen gaan kopen. En dat terwijl ik nog geen twee week geleden twee paar laarzen gekregen heb. Ik koop elke maand minstens 2 paar schoenen of laarzen. Het is een verslaving, echt waar. Bestaan daar afkickklinieken voor?
Same here. Ik heb ook net 2 paar laarzen gekocht en nu wil ik alweer 2 paar nieuwe schoenen. Alleen zijn die niet E60,- per stuk, maar E100,-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 11 september 2008 @ 15:42:34 #9
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61552508
Voor Co, een visuele post.

Mijn dag vandaag:

Ik stond in alle vroegte om zoals altijd mijn boodschappen te doen bij de plaatselijke kruidenier

De centjes waren er, nu nog de juiste produkten!

Er waren mooie knollen

En ook de bananen waren lang en stevig

Kirrend van blijdschap vulde ik mijn tassen en toog relaxed naar huis

Thuis aangekomen deed ik mijn taken

En maakte me op voor een heerlijke dag!

Nou, tot zover dus.
pi_61552550
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mooi horloge. En als je kledingstijl "sportief" wordt genoemd is dat een synoniem voor "niet netjes".
Zeg dan 'casual'. Bij 'sportief' denk ik aan iemand met uhh een trainingsjack en shiny shiny witte nikes en een joggingbroek ofzo. En een plastic horloge met LCD schermpje

Een fotoreportage:

Ik met mijn 'sportieve' outfit: schoenen

+ broek
http://www.republic.co.uk(...)/61574/61574_lg2.jpg
+ hippie shirt

+ gekleurde stoffen tas
(kan geen goede van vinden)

--> Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk

[ Bericht 29% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 11-09-2008 15:51:11 ]
pi_61552589
SHE!! (die knollen!)

CF: je kan toch je hoofd eraf knippen/shoppen?

Mijn kledingstijl is meestal ook wel vrij sportief, maar vandaag ben ik jaren '50 en net als PF heb ik heul veul schoenen. (maar ik gooi dan ook zelden iets weg.)

Verders ben ik nog steeds brakkebrak en als ik zo om 5 uur naar huis ga, ga ik proberen een dutje te doen om vanavond weer fris en fruitig te zijn. De problemo is echter, dat ik overdag niet zo goed kan slapen. Iemand tips??
pi_61552624
Slaapmasker. En nu wil ik graag een foto zien van jouw outfit!

Ik maak nooit fot's van mezelf, heb er echt een hekel aan om op de foto te gaan
pi_61552672
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:

En dan nog meer schoenen willen hé
pi_61552681
Gewoon trainen, of ga naar curling kijken @ tv

SHE, wat een verschrikkelijke plaatjes in je post !
pi_61552717
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Over schoenen gesproken, een deel van mijn collectie. Inmiddels zijn er al weer diverse paren schoenen bijgekomen en liggen er ook nog schoenen bij mijn vriend thuis:

Ik mis:
witte
paarse
blauwe
groene
dierenprint
etc
pi_61552742
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:49 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een gezellige foto!! Zie ook heel lieve schoentjes ertussen staan! Ik bewaar m'n schoenen altijd in schoenendozen, dan blijven ze het mooist. Maar nu heb ik wel overal van die dozen staan!

CF: ben in de galerie, no pics today!
pi_61552781
Hoe komen er nu opeens een balisto en een prince naast me
Mên, ik moet meer eten meenemen!

Oh, en een blikje cola light
pi_61552784
Heee...Ik was op zoek naar kutten kanen!

Bah..Nog steeds misselijk ( maar wel constant de neiging om nog meer naar binnen te werken... )
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61552805
oja! snel, TT change!
pi_61552815
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar zo loop ik er meestal niet bij eigenlijk
Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61552838
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:53 schreef vamperotica het volgende:
kutten kanen
Speciaal voor Viking dan!
pi_61552871
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:54 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd kleren aan die net niet passen bij de winkels waar ik binnenloop. Heb ik net een mantelpakje aan op de dag dat ik zo'n skate-winkel binnenwandel omdat ik leuke sneakers zoek, of loop ik juist in een gescheurde spijkerbroek als ik iets bij een luxe juwelier wil uitzoeken. En dan hóór je die mensen gewoon denken "Wat doet zij hier, zij hoort hier niet!"
M'n broek was heel Maar meestal zit het niet zo bij elkaar als gisteren. Dat hoef je natuurlijk niet te geloven en maakt me totaal niet uit, maar op het moment heb ik zelfs laarsjes
pi_61552913
301 posts in het vorige topic. (jaja, verkapte tvp)

Nog 1 uurtje <3
pi_61553010
quote:
Op donderdag 11 september 2008 15:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik mis:
witte
paarse
blauwe
groene
dierenprint
etc
Ik heb groenblauwe schoenen, maar die staan hier niet op Witte schoenen komen er never nooit niet in want die zijn (edit:) meestal lelijk. Paarse schoenen... neuh, mijn laarzen zijn al roodbruin/paars achtig. Moeilijk te combineren

Gouden schoenen heb ik trouwens wel, maar daar heb ik geen foto van

Ik wil deze :

of deze

en deze

en deze

en deze

Ik wil ze allemaal (en nog wel meer)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 11-09-2008 20:43:43 ]
pi_61553049
Het probleem met zulke dunne (of juist die bewerkte) hakken is altijd dat je er zo mee tussen de straatstenen blijft steken. Ik vind dat zo zonde, al m'n lieve schoenen met beschadidgde hakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')