Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!quote:Op zondag 9 december 2012 23:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik was toen op vakantie, dat weet ik nog!![]()
Dat vraag je je echt nog af met het oog op diegene wie het heeft geplaatst?quote:
Niet allemaal hoor! ^^ Zijn er nog steeds een boel die ik nooit IRL gezien heb, zoals dus GeeBeetje en Mar en Uniekje, om er maar een paar te noemen. En sigme, skoap, Mini, Mc, en aurum en UKS en Co en Lau en Amsel!quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er steeds meer achter hoe goed jullie elkaar irl kennen inderdaad
En mar, dat gevoel van kriebels als hij thuiskomt heb ik ook nog steeds
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er steeds meer achter hoe goed jullie elkaar irl kennen inderdaad
En mar, dat gevoel van kriebels als hij thuiskomt heb ik ook nog steeds
Nee, hoe stom!quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!
Oh daar was ik ook niet, dus dat ging dan ook misquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hoe stom!
Ik kon toen ook niet naar de bbq bij phaidra, ging toen ook op vakantie.
Lust je bitterballen?quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja want jou heb ik nog nooit gemeet!
^^quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).
Dit ja!quote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is hier geen besloten incrowd-kliekje, voor iedereen die binnenkomt is het aanhaken, meekletsen en kennismaken (willekeurige volgorde).
Edit: en de allereerste reactiequote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om nu eindelijk eens écht af te gaan vallen, in plaats van alleen maar te zeuren dat ik mezelf te dik vind en hopen dat ik 's ochtends wakker word en op miraculeuze wijze ineens het perfecte figuur blijk te hebben.
Op dit moment weeg ik 61 kilo bij een lengte van 161cm. Streefgewicht 55 kilo. Vanaf nu wil ik gaan afvallen. Vandaar dat mijn eetlijstje voor vandaag er nogal vreemd uitziet, lol![]()
ontbijt: 3 hardgekookte eieren (waarvan ik alleen het eigeel heb gegeten, jummie). 2 boterhammen met (veel) nutella.
lunch: 250 gram half-om-half gehakt.
avondeten: frikadel, handvol frites.
overig: 5 glazen coca-cola.
Dus... Vanaf morgen een beter lijstje, I promise
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, wat en maf lijstje! Eet je als lunch alleen maar gehakt?![]()
![]()
Maar succes vanaf nu
Het was een draak van een tent.quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik postte hier net een paar weken toen ik naar de befaamde rattenvleesmeet ging.
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?quote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik postte hier net een paar weken toen ik naar de befaamde rattenvleesmeet ging.
Jup.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te postenquote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
Maar omdat iedereen coco zo leuk vind, zijn we niet streng genoeg.
Ja!quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat was de steengrillmeet in Utrecht toch?
quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben niet echt veranderd sinds toen.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te posten
Vooruit, met de billen bloot dan maar!quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En misschien ook doordat ik regelmatig 'vergeet' lijstjes te posten
2008quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:59[/url] schreef MariaEtcetera het volgende:
Hallooo! *voorstelstukje* Ik ben een 22-jarige Fok!Newb en wil graag Overtollig Vet kwijt! BMI van ongeveer 26 ende zo. Dit topic lijkt me gezellig, dus als het okee is wil ik graag meeposten![]()
Ik doe Evy (les 15 ftw) en doe pogingen tot gezond eten.
Oh en ik heb een beetje taille, en een hangbuikje, en een bol achterste, ik vind de ananas-optie van enkele pagina's terug wel passendOf een niet-bestaand soort buitenaards fruit.
Is wel enigszins verbetering geweest.quote:Op zondag 9 december 2012 23:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Ze zijn echt wel wat verbeterd hoor! Ik eet nu groente en fruit
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zal t vanaf vandaag eens bij gaan houden dan. Ook omdat ik vanaf deze dag zou starten met het Grote Eindelijk Weer In Vorm Raken Plan.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vooruit, met de billen bloot dan maar!
Soms is de timing gewoon verkeerd. Maar ach, nu hoeven we niet te vechten over waar we gaan wonenquote:Op zondag 9 december 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is wel enigszins verbetering geweest.
Feit is dat jouw persoonlijkheid een te grote weging heeft op ons oordeel.
Vrouwen oordeelden niet omdat je ze inpakte en zo'n chronisch dingetje had, ik oordeelde niet, naja hoepeloorbellen. Gewoon 1 dikke crush sinds ik je kende, jij moest zonodig getrouwd zijn en zo
Ik was ook een beetje boos/erg geschrokken. Eigenwijs is ze (weet ik wel waar ik t van hebquote:
Ik zit al een tijdje in die categorie, maar het valt me op dat er de laatste paar maanden meer loos is (inclusief sterfgeval in mijn eigen nabije omgeving).quote:Op maandag 10 december 2012 08:15 schreef Nallie het volgende:
Mogge
Wat een gezelligheid gisteravond
En inderdaad naar Coco... ik denk ook dat veel van ons in de leeftijd zijn dat de ouders echt 'ouder' worden!
Is ook weer zo, en m'n Limburgs is ook niet je van het.quote:Op maandag 10 december 2012 07:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Soms is de timing gewoon verkeerd. Maar ach, nu hoeven we niet te vechten over waar we gaan wonen
Plus, waarschijnlijk zou mijn zuiderse temperament botsen met jouw noorse nuchterheid.quote:Op maandag 10 december 2012 08:45 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Is ook weer zo, en m'n Limburgs is ook niet je van het.
Sterkte met je mams! Hoop dat het niet ernstig is.
They all float...quote:Op maandag 10 december 2012 08:57 schreef V1z0R het volgende:
Tja, als je zo denkt dan drijft de deksel van de haaienvinnensoep al snel in de foe-yong-hai
Gewoon terug gooien!quote:Op maandag 10 december 2012 08:58 schreef Jagärtrut het volgende:
beterschap Pruch!
Boh, ik zit op kantoor, maar ze zijn de sneeuw van het dak aan het afhalen. Dat is echt ontzettend irritant. Elke keer flotst er een hoop sneeuw voorbij, en dan gaat er weer zo'n mannetje in een electrisch verstelbaar bakje omhoog of omlaag...En dan weer, flots...
Oh goede tip, ik zat al te denken wat ik moest halen. Oscillicoconblabla geloof ik niet in, dat is alleen maar suikerwatertroepquote:Op maandag 10 december 2012 09:10 schreef Nallie het volgende:
Ja mijn vader is ook 'pas' 56. En ik heb mn verliezen al wel gehad dus dat scheelt ook
Mn stiefmoeder is pas 43, dus die gaat nog wel ff mee gelukkig
Die griepmiddeltjes helpen bij mij altijd als een trein Perr, dus misschien in je pauze ff naar Etos op t stationOscillococcinum ofzo en antigrippine of die hotdrink van eachina force!
Oscillo nog wat is een pilletje hoorquote:Op maandag 10 december 2012 09:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh goede tip, ik zat al te denken wat ik moest halen. Oscillicoconblabla geloof ik niet in, dat is alleen maar suikerwatertroepmaar antigrippine ofzo is idd wel een goede.
Da's korreltjes in een buisje die je onder je tong moet laten smelten, of is het er tegenwoordig ook in pilletjesvorm? Oscillococcinum.quote:Op maandag 10 december 2012 09:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oscillo nog wat is een pilletje hoor
Pilletje, korreltje... same differencequote:Op maandag 10 december 2012 09:24 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's korreltjes in een buisje die je onder je tong moet laten smelten, of is het er tegenwoordig ook in pilletjesvorm? Oscillococcinum.
Beterschap proesj
En sterkte voor cocomams, hopelijk valt het mee!
Vandaag even dagje rust, lijkt me handig na 1 dag bijna 10 km lopen en een dag 5 km lopen, 6,5 km fietsen en 1 uur krachttrainen
O: 2 rijstwafels met kaas
T: cappuccino, appel
L: paprikasoep met ballen, salade, kwark met kokos
T: cappuccino, worteltjes
D: nog even verzinnen, het is wel goed stamppotweer op zich
T: warme appel met kaneel
Natuur"geneesmiddel" met eendenextract ofzo. Heb je de keuringsdienst van waarde hierover gezien?quote:Op maandag 10 december 2012 09:18 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oscillo nog wat is een pilletje hoor
Placeeeeebo, placeboquote:Op maandag 10 december 2012 09:30 schreef Nallie het volgende:
/Care wat erin zit, het werkt als een tiet
Ossielokoksinumquote:Op maandag 10 december 2012 09:31 schreef V1z0R het volgende:
"Hoe spreekt u dat nu uit?"
Ja, occilococcinum, net zoals je het zegt...
Ik zal mij eerst even voorstellen :-) Sinds augustus ben ik aan het hardlopen, voor het opbouwen van conditie en simpelweg om in beweging te blijven. Afgelopen weekend heb ik mij ook gemeld in het hardloopforum,quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef oLexie het volgende:
Hallo!
Ik zag vanmiddag een reclame van een workout, Insanity workout. Een 60 dagen programma waarin je 6 dagen per week een workout van 45 minuten volgt.
Heb op internet alleen maar goede ervaringen gelezen en ben hem momenteel dus aan het downloaden. Het zou me leuk lijken (en motiverend) als meerdere mensen mee zouden doen en we een topic bijhouden met de resultaten. Je valt er veel van af en wordt super fit, heb zelf al veel zin om te beginnen (morgen).
Meer mensen die interesse hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |