SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoek anders nog een hilarisch nep Twitter berichtje op
twitter:RWaterkneus twitterde op zondag 09-12-2012 om 22:31:38In deze week van bezinning uiteraard geen waterkneus bij #studiovoetbal Dat zou totaal ongepast zijn. reageer retweet
In de NCAA heb je ook rellen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.
En de NBA is lang niet zo duur hoor, je kunt kaartjes voor 10, 15 dollar krijgen. Nu ook op redelijk plaatsen, bovenin 1e ring bij teams als Detroit etc... Detroit is toch niet echt een 'mooie' stad qua criminalieit, geweld, etc....
Ach... net weer 'fit' en waarschijnlijk tamelijk boos op Bengston na zo'n passquote:
staat ergens op een floppyquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je nog de minthy.rar gevonden???
zouden ze bij fok ook moeten doen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Evertjan het volgende:
gewoon weer net zoals vroeger en toelatingscommissies invoeren bij de amateur clubs
Daaromquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan en wolfrolf iig niet doorheen.
Echt zo kinderachtig hequote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan wolfrolf iig niet doorheen.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan wolfrolf iig niet doorheen.
Echt zo kinderachtig he
Gaat hij een topic kapen met gay ass huwelijksaanzoek in de TT en dan hem dit topic DM'en.
Wie is wolfrolfquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan en wolfrolf iig niet doorheen.
Zeg, ik wens niet in een topic in VBL besproken te worden. Vlieg opquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je nog de minthy.rar gevonden???
Ik snap niet dat die man dit inspreekt en dan denkt 'Ja dit is grappig!'quote:Op zondag 9 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
De Nos moet echt stoppen met dit soort filmpjes...
Haten op VBLquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, ik wens niet in een topic in VBL besproken te worden. Vlieg op
quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan ook opdonderenquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjek blijft hem aanmoedigen. Al kon zelfs hij zijn gezicht strak houden dit maal.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die man dit inspreekt en dan denkt 'Ja dit is grappig!'
Als jullie dit niet achter een computer zouden typen zou het vast hilarisch zijnquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, nadat ik die bazenpost van J0rdiii heb beantwoordquote:
minthy.rar is een kutfilmpje?quote:
Een wezen met tetten.quote:
Het is FOK! he. We hebben foto's nodig voor verificatie.quote:
Hmm liefst naakt natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is FOK! he. We hebben foto's nodig voor verificatie.
Lelijker dan.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lelijker als Sjek kan het niet wezen
Ja kloptquote:
Dan blijft er weinig overquote:Op zondag 9 december 2012 23:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Chelsea gaat het serieus nemen ja.
zie PSVquote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Logica van Van Halst. Als een club veel geld uitgeeft win je geen prijzen meer.
qua lengte ook nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
Sneijder kan niet eens meekomen in de PL qua fitheid en conditie
Nee? Lekker geld graaien joh, is goed voor de economiequote:Op zondag 9 december 2012 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar Sneijder moet niet naar PSG gaan
Voor Parijs ja, dan gaat Yo Yo shoppenquote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee? Lekker geld graaien joh, is goed voor de economie
Bedankt voor deze toevoeging of zo?quote:Op zondag 9 december 2012 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Gerd Müller weet het alleen zelf niet meer.
Huh nu al? over 20 minuten pas toch?quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
En we gaan naar...
VBL / Match of the Day #9: Nowenber (sorry voor de TT)
klopt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Huh nu al? over 20 minuten pas toch?
Geen dank.quote:Op zondag 9 december 2012 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toevoeging of zo?
Ja voor het nieuwe seizoen als PSV 100 jaar bestaat.quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Psv zou toch nog tegen Barcelona spelen door die transfer van appelvlaai? Hoe is dat afgelopen?
Het is pas 2012quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Psv zou toch nog tegen Barcelona spelen door die transfer van appelvlaai? Hoe is dat afgelopen?
zomer van 2013 doen ze dat. barca rollen we zo op, natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
En dat is komende zomer?quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja voor het nieuwe seizoen als PSV 100 jaar bestaat.
Kut als je dan met 6-0 verliest .quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja voor het nieuwe seizoen als PSV 100 jaar bestaat.
ik bedoel het 100 jarig bestaan spuitelfquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja het nieuwe seizoen begint komende zomer.
Wil die geen stap hoger op dan?quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Marcelo heeft Messi gewoon in zijn zak joh.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132830quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Yup.quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik bedoel het 100 jarig bestaan spuitelf
Wie?quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wil die geen stap hoger op dan?
Er zijn ook clubs die bij de afscheidswedstrijd van hun grootste speler ooit met 8-0 op hun bek gaan. Is het ook niet.quote:
en Messi natuurlijk. Omdat het moet ofzo. Achterlijk gegeil op Messi, briljante voetballer, maar dat NOS gegeil, daar ben ik wel klaar mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen gaat Jack een flink stuk ethiek inlassen.
Waarschijnlijk dus de hele uitzending over dat Gözübuyuk moment.
Ik sla over.quote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Ethiek, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast zijn Jan Mulder, Jan van Halst, Arno Vermeulen en Ronald de Boer.
WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP
een pedante scheidsrechterquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Hij legt het wel als een baas uit
Nochtans vond ik het wel een ijdeltuitigere eigengeilerij actie
Pedant mannetje inderdaadquote:
Het is hoe je het opvatquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hij pist in feite in de gezichten van de nabestaande van de doodgeschopte scheidsrechter door zichzelf op een voetstuk te plaatsen en zichzelf belangrijker te maken dan wat er gebeurd is.
Dat is zo. Maar laat hem dan gewoon goed fluiten in plaats van persoonlijke statements maken puur om zelf in de spotlights te staan, of dom theater maken in een verkeerde wedstrijd, op het verkeerde moment. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:
Net nu je van mario en dick af bent.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Tyron het volgende:
Leuk toch, een persoonlijkheid als scheidsrechter.
Dat was hij altijd al, hij zit nu alleen bij de verkeerde clubquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
En Koeman begint ook een steeds grotere baas te worden. Eerlijk is eerlijk.
Inderdaad, al vanaf hij bij Feyenoord is vind ik hem goed/tof, daarvoor niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
En Koeman begint ook een steeds grotere baas te worden. Eerlijk is eerlijk.
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemenquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef TheGOAT het volgende:
Mensen die Maaskant en Koeman gelijk geven willen blijkbaar geen verandering in de sport. Hoevaak moet er duidelijk worden dat er verandering nodig is?
De manier waarop een Maastkant dan reageert laat toch zien hoe hij er tegenover staat? Als je op zo'n voet doorgaat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemen
Dus je mag niks meer zeggen als trainer ? en welke voorbeeldfunctie? hun voorbeeld is Badr Hari en niet ene Robert Maaskantjequote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De manier waarop een Maastkant dan reageert laat toch zien hoe hij er tegenover staat? Als je op zo'n voet doorgaat.
Of je het wilt of niet, voetballers en coaches hebben een voorbeeldfunctie, en zo geef je toch niet echt het goede voorbeeld...
Dat is toch geen links / rechts thema manquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemen
Ik val altijd in slaap bij Studio Voetbal ... ....quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
Dat zeg ik niet. Maar de manier waarop het gebeurd is gezag ondermijnend, en dat is nou juist de kern van de zaak.quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus je mag niks meer zeggen als trainer ? en welke voorbeeldfunctie? hun voorbeeld is Badr Hari en niet ene Robert Maaskantje
Hij gaat wel meer tekeer inderdaad, showmannetje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef manny het volgende:
Ik heb die maaskant een paar jaar geleden wel eens gezien bij een bekerwedstrijd tegen de graafschap, ik zat 5 meter achter hem. Die gast zit echt letterlijk 90 minuten lang te zeiken tegen de vierde man, continu misbaar maken. Kan toeval zijn geweest, maar het was die wedstrijd echt niet normaal meer. Moest er vandaag meteen weer aan denken.
Het is toch Cherie, op z'n Frans?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanavond bij de samenvattingen hoorde ik Tjerrie. Echt met zo'n mislukte Engelse uitspraak.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Op z'n eddy wally's.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch Cherie, op z'n Frans?
AZ supporter, weet dus alles over klappertjes.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
Ik denk het wel...quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook Sjenée ipv Geneequote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was een verdienstelijk tafeltennisser.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
Denkt dat die mr bigstar isquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Zolang Maaskant geen scheldwoorden of geweld gebruikt mag hij doen wat hij wilt wat mij betreftquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de manier waarop het gebeurd is gezag ondermijnend, en dat is nou juist de kern van de zaak.
Uiteindelijk is de scheidsrechter de baas op het veld, en dat moet je respecteren. Als je dan als trainer zo ermee omgaat, geef je toch verkeerde signalen af?
Uh, als jij mij woorden in de mond wil leggen moet jij op deze stoel gaan zitten. Jij bent maar een eenvoudige presentator, die een anchorman acteert.quote:
Oh dus ook een tijdje voor Ajax geweestquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AZ supporter, weet dus alles over klappertjes.
Jack moet een voorbeeld nemen aan Jan Boskamp. Lekker afvallen, Bamihapje overslaan gewoon een Twixje pakkenquote:
In dit land worden zulke dikke mensen niet op tv geaccepteerd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat is jouw Geografische locatie dan
Of wordt Sjek buiten Nederland overal geblocked
Ooh, dus het gaat om de woorden op zich, en niet op het toontje, of de manier? Dus ik mag zeggen dat ik jou niet erg aardig vind, geen prettig gezelschap, je liever kwijt dan rijk bent, vind dat je je gedraagd als een kind van 5, zolang ik maar niet 'klootzak' zeg?quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang Maaskant geen scheldwoorden of geweld gebruikt mag hij doen wat hij wilt wat mij betreft
Welk geluid zou Jack maken als hij klaarkomt?quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jack moet een voorbeeld nemen aan Jan Boskamp. Lekker afvallen, Bamihapje overslaan gewoon een Twixje pakken
Maar Sjek ... ... Inderdaad, vies dik. BAH!
SjekSjek... .. .SJEEEEEEEEEKquote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welk geluid zou Jack maken als hij klaarkomt?
Bluaargh!quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Nou Jan van Halst, wat vond je er van, zeg het maar. "quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |