Kut als je dan met 6-0 verliest .quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja voor het nieuwe seizoen als PSV 100 jaar bestaat.
ik bedoel het 100 jarig bestaan spuitelfquote:Op zondag 9 december 2012 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja het nieuwe seizoen begint komende zomer.
Wil die geen stap hoger op dan?quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Marcelo heeft Messi gewoon in zijn zak joh.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=132830quote:Op zondag 9 december 2012 23:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Psv zou toch nog tegen Barcelona spelen door die transfer van appelvlaai? Hoe is dat afgelopen?
Yup.quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik bedoel het 100 jarig bestaan spuitelf
Wie?quote:Op zondag 9 december 2012 23:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wil die geen stap hoger op dan?
Er zijn ook clubs die bij de afscheidswedstrijd van hun grootste speler ooit met 8-0 op hun bek gaan. Is het ook niet.quote:
en Messi natuurlijk. Omdat het moet ofzo. Achterlijk gegeil op Messi, briljante voetballer, maar dat NOS gegeil, daar ben ik wel klaar mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen gaat Jack een flink stuk ethiek inlassen.
Waarschijnlijk dus de hele uitzending over dat Gözübuyuk moment.
Ik sla over.quote:Op zondag 16 december 2012 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Studio Ethiek, 22.15 uur:
Wekelijks opiniërend praatprogramma over voetbal met gastheer Jack van Gelder. Te gast zijn Jan Mulder, Jan van Halst, Arno Vermeulen en Ronald de Boer.
WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP WOP
een pedante scheidsrechterquote:Op zondag 16 december 2012 22:21 schreef Grifte het volgende:
Hij legt het wel als een baas uit
Nochtans vond ik het wel een ijdeltuitigere eigengeilerij actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |