SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoek anders nog een hilarisch nep Twitter berichtje op
twitter:RWaterkneus twitterde op zondag 09-12-2012 om 22:31:38In deze week van bezinning uiteraard geen waterkneus bij #studiovoetbal Dat zou totaal ongepast zijn. reageer retweet
In de NCAA heb je ook rellen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:40 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Toch zie ik de City fans niet bij de United fans erbij zitten of andersom.
En de NBA is lang niet zo duur hoor, je kunt kaartjes voor 10, 15 dollar krijgen. Nu ook op redelijk plaatsen, bovenin 1e ring bij teams als Detroit etc... Detroit is toch niet echt een 'mooie' stad qua criminalieit, geweld, etc....
Ach... net weer 'fit' en waarschijnlijk tamelijk boos op Bengston na zo'n passquote:
staat ergens op een floppyquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je nog de minthy.rar gevonden???
zouden ze bij fok ook moeten doen.quote:Op zondag 9 december 2012 22:49 schreef Evertjan het volgende:
gewoon weer net zoals vroeger en toelatingscommissies invoeren bij de amateur clubs
Daaromquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan en wolfrolf iig niet doorheen.
Echt zo kinderachtig hequote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan wolfrolf iig niet doorheen.
quote:Op zondag 9 december 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan wolfrolf iig niet doorheen.
Echt zo kinderachtig he
Gaat hij een topic kapen met gay ass huwelijksaanzoek in de TT en dan hem dit topic DM'en.
Wie is wolfrolfquote:Op zondag 9 december 2012 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, daar komen idioten als evertjan en wolfrolf iig niet doorheen.
Zeg, ik wens niet in een topic in VBL besproken te worden. Vlieg opquote:Op zondag 9 december 2012 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb je nog de minthy.rar gevonden???
Ik snap niet dat die man dit inspreekt en dan denkt 'Ja dit is grappig!'quote:Op zondag 9 december 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
De Nos moet echt stoppen met dit soort filmpjes...
Haten op VBLquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, ik wens niet in een topic in VBL besproken te worden. Vlieg op
quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan ook opdonderenquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjek blijft hem aanmoedigen. Al kon zelfs hij zijn gezicht strak houden dit maal.quote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die man dit inspreekt en dan denkt 'Ja dit is grappig!'
Als jullie dit niet achter een computer zouden typen zou het vast hilarisch zijnquote:Op zondag 9 december 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, nadat ik die bazenpost van J0rdiii heb beantwoordquote:
minthy.rar is een kutfilmpje?quote:
Een wezen met tetten.quote:
Het is FOK! he. We hebben foto's nodig voor verificatie.quote:
Hmm liefst naakt natuurlijkquote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is FOK! he. We hebben foto's nodig voor verificatie.
Lelijker dan.quote:Op zondag 9 december 2012 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lelijker als Sjek kan het niet wezen
Ja kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |