Dat is toch geen links / rechts thema manquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemen
Ik val altijd in slaap bij Studio Voetbal ... ....quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
Dat zeg ik niet. Maar de manier waarop het gebeurd is gezag ondermijnend, en dat is nou juist de kern van de zaak.quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus je mag niks meer zeggen als trainer ? en welke voorbeeldfunctie? hun voorbeeld is Badr Hari en niet ene Robert Maaskantje
Hij gaat wel meer tekeer inderdaad, showmannetje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef manny het volgende:
Ik heb die maaskant een paar jaar geleden wel eens gezien bij een bekerwedstrijd tegen de graafschap, ik zat 5 meter achter hem. Die gast zit echt letterlijk 90 minuten lang te zeiken tegen de vierde man, continu misbaar maken. Kan toeval zijn geweest, maar het was die wedstrijd echt niet normaal meer. Moest er vandaag meteen weer aan denken.
Het is toch Cherie, op z'n Frans?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanavond bij de samenvattingen hoorde ik Tjerrie. Echt met zo'n mislukte Engelse uitspraak.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Op z'n eddy wally's.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch Cherie, op z'n Frans?
AZ supporter, weet dus alles over klappertjes.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
Ik denk het wel...quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook Sjenée ipv Geneequote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was een verdienstelijk tafeltennisser.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |