Pedant mannetje inderdaadquote:
Het is hoe je het opvatquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hij pist in feite in de gezichten van de nabestaande van de doodgeschopte scheidsrechter door zichzelf op een voetstuk te plaatsen en zichzelf belangrijker te maken dan wat er gebeurd is.
Dat is zo. Maar laat hem dan gewoon goed fluiten in plaats van persoonlijke statements maken puur om zelf in de spotlights te staan, of dom theater maken in een verkeerde wedstrijd, op het verkeerde moment. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:
Net nu je van mario en dick af bent.quote:Op zondag 16 december 2012 22:22 schreef Tyron het volgende:
Leuk toch, een persoonlijkheid als scheidsrechter.
Dat was hij altijd al, hij zit nu alleen bij de verkeerde clubquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
En Koeman begint ook een steeds grotere baas te worden. Eerlijk is eerlijk.
Inderdaad, al vanaf hij bij Feyenoord is vind ik hem goed/tof, daarvoor niet.quote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
En Koeman begint ook een steeds grotere baas te worden. Eerlijk is eerlijk.
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemenquote:Op zondag 16 december 2012 22:25 schreef TheGOAT het volgende:
Mensen die Maaskant en Koeman gelijk geven willen blijkbaar geen verandering in de sport. Hoevaak moet er duidelijk worden dat er verandering nodig is?
De manier waarop een Maastkant dan reageert laat toch zien hoe hij er tegenover staat? Als je op zo'n voet doorgaat.quote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemen
Dus je mag niks meer zeggen als trainer ? en welke voorbeeldfunctie? hun voorbeeld is Badr Hari en niet ene Robert Maaskantjequote:Op zondag 16 december 2012 22:28 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
De manier waarop een Maastkant dan reageert laat toch zien hoe hij er tegenover staat? Als je op zo'n voet doorgaat.
Of je het wilt of niet, voetballers en coaches hebben een voorbeeldfunctie, en zo geef je toch niet echt het goede voorbeeld...
Dat is toch geen links / rechts thema manquote:Op zondag 16 december 2012 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de maatschappij ? Dat ongeval met die grens gebeurt ook net zo goed op de parkeerplaats , pretpark etc maar dat durven de linkse heertjes uiteraard niet te benoemen
Ik val altijd in slaap bij Studio Voetbal ... ....quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is het al ethisch? De stream doet het niet dus ik geloof jullie op je woord.
Of is het gewoon ronduit kut met peren?
Dat zeg ik niet. Maar de manier waarop het gebeurd is gezag ondermijnend, en dat is nou juist de kern van de zaak.quote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dus je mag niks meer zeggen als trainer ? en welke voorbeeldfunctie? hun voorbeeld is Badr Hari en niet ene Robert Maaskantje
Hij gaat wel meer tekeer inderdaad, showmannetje.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef manny het volgende:
Ik heb die maaskant een paar jaar geleden wel eens gezien bij een bekerwedstrijd tegen de graafschap, ik zat 5 meter achter hem. Die gast zit echt letterlijk 90 minuten lang te zeiken tegen de vierde man, continu misbaar maken. Kan toeval zijn geweest, maar het was die wedstrijd echt niet normaal meer. Moest er vandaag meteen weer aan denken.
Het is toch Cherie, op z'n Frans?quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vanavond bij de samenvattingen hoorde ik Tjerrie. Echt met zo'n mislukte Engelse uitspraak.
quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Op z'n eddy wally's.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch Cherie, op z'n Frans?
AZ supporter, weet dus alles over klappertjes.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
Ik denk het wel...quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook Sjenée ipv Geneequote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was een verdienstelijk tafeltennisser.quote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Waar heeft die man gespeeld, hoeveel interlands heeft hij gespeeld. Wat doet zo'n persoon in een voetbalprogramma?
Denkt dat die mr bigstar isquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef Oliver23 het volgende:
Arno Vermeulen
Zolang Maaskant geen scheldwoorden of geweld gebruikt mag hij doen wat hij wilt wat mij betreftquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de manier waarop het gebeurd is gezag ondermijnend, en dat is nou juist de kern van de zaak.
Uiteindelijk is de scheidsrechter de baas op het veld, en dat moet je respecteren. Als je dan als trainer zo ermee omgaat, geef je toch verkeerde signalen af?
Uh, als jij mij woorden in de mond wil leggen moet jij op deze stoel gaan zitten. Jij bent maar een eenvoudige presentator, die een anchorman acteert.quote:
Oh dus ook een tijdje voor Ajax geweestquote:Op zondag 16 december 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AZ supporter, weet dus alles over klappertjes.
Jack moet een voorbeeld nemen aan Jan Boskamp. Lekker afvallen, Bamihapje overslaan gewoon een Twixje pakkenquote:
In dit land worden zulke dikke mensen niet op tv geaccepteerd.quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wat is jouw Geografische locatie dan
Of wordt Sjek buiten Nederland overal geblocked
Ooh, dus het gaat om de woorden op zich, en niet op het toontje, of de manier? Dus ik mag zeggen dat ik jou niet erg aardig vind, geen prettig gezelschap, je liever kwijt dan rijk bent, vind dat je je gedraagd als een kind van 5, zolang ik maar niet 'klootzak' zeg?quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang Maaskant geen scheldwoorden of geweld gebruikt mag hij doen wat hij wilt wat mij betreft
Welk geluid zou Jack maken als hij klaarkomt?quote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jack moet een voorbeeld nemen aan Jan Boskamp. Lekker afvallen, Bamihapje overslaan gewoon een Twixje pakken
Maar Sjek ... ... Inderdaad, vies dik. BAH!
SjekSjek... .. .SJEEEEEEEEEKquote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welk geluid zou Jack maken als hij klaarkomt?
Bluaargh!quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Nou Jan van Halst, wat vond je er van, zeg het maar. "quote:Op zondag 16 december 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |