Ze ziet eruit als een mietje. Maar dat zeg ik niet tegen haar, ze heeft al zo'n laag zelfbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die rode dragen op zich wel bij aan haar street credibility
Ik voel me echt plaatsvervangend beledigd als mensen haar lelijk vinden. Stom wel:)quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Woah, 6 sphynxen voor je OP!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En inderdaad, aangezien ze door veel mensen lelijk worden gevonden kan een extra (gelogen) complimentje geen kwaad
Haha, beledigd voel ik me niet echt...daarvoor hoor ik het te vaak denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik voel me echt plaatsvervangend beledigd als mensen haar lelijk vinden. Stom wel:)
Ik heb haar nooit echt leleijk gevonden. Ze is vooral ontzettend schattig.
Ik zie wel waarom veel mensen het lelijke beesten vinden, dan dan weer wel
Die ziet er net uit als een hyper actief kind "Yay nieuw speeltje, let's go!"quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Woah, 6 sphynxen voor je OP!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En inderdaad, aangezien ze door veel mensen lelijk worden gevonden kan een extra (gelogen) complimentje geen kwaad
Ik vond het best moeilijk, om alle katten bij elkaar te krijgen. Dus sorry dat ik Raja heb gemist...quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader vindt onze katten ook lelijk maar hij zegt dat hun lieve karakter alles goedmaakt.![]()
Al vindt hij Rani nu wel mooi nu ze een flinke vacht heeft gekweekt.
Cool trouwens dat Rani en Xena in de OP staan, mis alleen Raja nog.![]()
Hem.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik vond het best moeilijk, om alle katten bij elkaar te krijgen. Dus sorry dat ik Raja heb gemist...
Stond er een fotootje van haar in het vorige topic? Anders pm ff een pic, dan knutsel ik die erbij
Ik heb altijd een beetje probleem met kattehaar in kleding (ja, ik stofzuig elke dag de bank, zo een neuroot ben ik dan ook weer), dus opmerkelijk dat je pa daar dan weer niks over te melden heeftquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader vindt onze katten ook lelijk maar hij zegt dat hun lieve karakter alles goedmaakt.![]()
Al vindt hij Rani nu wel mooi nu ze een flinke vacht heeft gekweekt.
Cool trouwens dat Rani en Xena in de OP staan, mis alleen Raja nog.![]()
Mijn ouders hebben zelf 3 harige katten waarvan we 2 gigantisch haaruitval hebben dus die zijn dat juist gewend. Trouwens, Rani valt niet uit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje probleem met kattehaar in kleding (ja, ik stofzuig elke dag de bank, zo een neuroot ben ik dan ook weer), dus opmerkelijk dat je pa daar dan weer niks over te melden heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen m'n sjaal wroeten. Echt, Sushi denkt nog steeds dat ze een kitten is, zit steeds te zoeken en dan uiteindelijk gaat ze aan m'n oor lopen sabbelen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De kat is het leukst met dit blondje![]()
![]()
Even tussen spoilertagsSabbelen doen die van ons niet meer. Rani ligt wel steeds vaker op mijn schouders en nek bij het slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen m'n sjaal wroeten. Echt, Sushi denkt nog steeds dat ze een kitten is, zit steeds te zoeken en dan uiteindelijk gaat ze aan m'n oor lopen sabbelen.
Domme Xena heeft zich gister verbrand aan de kachel. Blijkbaar was ze erop gaan liggen en ineens mauwde ze heel erg. De velletjes hingen eraan als kleine blaren. Mijn vriend heeft spul op d'r gesmeerd en nu ziet het er wel ok uit. De schade valt mee maar dit kan ook alleen Xena overkomen.![]()
Gestoofde sphynxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef Ordos20 het volgende:
Nog zo'n slimmerd. Ligt het aan mij, of worden spynxen een beetje rodig als ze op een hete verwarming hebben gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |