Ze ziet eruit als een mietje. Maar dat zeg ik niet tegen haar, ze heeft al zo'n laag zelfbeeld.quote:Op zondag 9 december 2012 18:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die rode dragen op zich wel bij aan haar street credibility
Ik voel me echt plaatsvervangend beledigd als mensen haar lelijk vinden. Stom wel:)quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Woah, 6 sphynxen voor je OP!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En inderdaad, aangezien ze door veel mensen lelijk worden gevonden kan een extra (gelogen) complimentje geen kwaad
Haha, beledigd voel ik me niet echt...daarvoor hoor ik het te vaak denk ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik voel me echt plaatsvervangend beledigd als mensen haar lelijk vinden. Stom wel:)
Ik heb haar nooit echt leleijk gevonden. Ze is vooral ontzettend schattig.
Ik zie wel waarom veel mensen het lelijke beesten vinden, dan dan weer wel
Die ziet er net uit als een hyper actief kind "Yay nieuw speeltje, let's go!"quote:Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Woah, 6 sphynxen voor je OP!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En inderdaad, aangezien ze door veel mensen lelijk worden gevonden kan een extra (gelogen) complimentje geen kwaad
Ik vond het best moeilijk, om alle katten bij elkaar te krijgen. Dus sorry dat ik Raja heb gemist...quote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader vindt onze katten ook lelijk maar hij zegt dat hun lieve karakter alles goedmaakt.![]()
Al vindt hij Rani nu wel mooi nu ze een flinke vacht heeft gekweekt.
Cool trouwens dat Rani en Xena in de OP staan, mis alleen Raja nog.![]()
Hem.quote:Op zondag 9 december 2012 22:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik vond het best moeilijk, om alle katten bij elkaar te krijgen. Dus sorry dat ik Raja heb gemist...
Stond er een fotootje van haar in het vorige topic? Anders pm ff een pic, dan knutsel ik die erbij
Ik heb altijd een beetje probleem met kattehaar in kleding (ja, ik stofzuig elke dag de bank, zo een neuroot ben ik dan ook weer), dus opmerkelijk dat je pa daar dan weer niks over te melden heeftquote:Op zondag 9 december 2012 22:26 schreef vencodark het volgende:
Mijn vader vindt onze katten ook lelijk maar hij zegt dat hun lieve karakter alles goedmaakt.![]()
Al vindt hij Rani nu wel mooi nu ze een flinke vacht heeft gekweekt.
Cool trouwens dat Rani en Xena in de OP staan, mis alleen Raja nog.![]()
Mijn ouders hebben zelf 3 harige katten waarvan we 2 gigantisch haaruitval hebben dus die zijn dat juist gewend. Trouwens, Rani valt niet uit.quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje probleem met kattehaar in kleding (ja, ik stofzuig elke dag de bank, zo een neuroot ben ik dan ook weer), dus opmerkelijk dat je pa daar dan weer niks over te melden heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen m'n sjaal wroeten. Echt, Sushi denkt nog steeds dat ze een kitten is, zit steeds te zoeken en dan uiteindelijk gaat ze aan m'n oor lopen sabbelen.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De kat is het leukst met dit blondje![]()
![]()
Even tussen spoilertagsSabbelen doen die van ons niet meer. Rani ligt wel steeds vaker op mijn schouders en nek bij het slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen m'n sjaal wroeten. Echt, Sushi denkt nog steeds dat ze een kitten is, zit steeds te zoeken en dan uiteindelijk gaat ze aan m'n oor lopen sabbelen.
Domme Xena heeft zich gister verbrand aan de kachel. Blijkbaar was ze erop gaan liggen en ineens mauwde ze heel erg. De velletjes hingen eraan als kleine blaren. Mijn vriend heeft spul op d'r gesmeerd en nu ziet het er wel ok uit. De schade valt mee maar dit kan ook alleen Xena overkomen.![]()
Gestoofde sphynxquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:04 schreef Ordos20 het volgende:
Nog zo'n slimmerd. Ligt het aan mij, of worden spynxen een beetje rodig als ze op een hete verwarming hebben gelegen?
Schitterende foto!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, verwarmingliggen, dat doen de mijne ook graag. Maar niet thuis, alleen in vakantiehuisjes.... Onze verwarming biedt niet zo'n perfecte ligmogelijkheid, dan gaan ze op de vensterbank zitten en hun kont over de rand hangen, hihi
Op vakantie tijdens de kerst zaten de heren zo:
[ afbeelding ]
Wat mij inspireerde tot dit:
[ afbeelding ]
@Turbo: wat is Momo toch een klein ding he.... maar wel lief
Want onze verwarming ligt zo lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, verwarmingliggen, dat doen de mijne ook graag. Maar niet thuis, alleen in vakantiehuisjes.... Onze verwarming biedt niet zo'n perfecte ligmogelijkheid, dan gaan ze op de vensterbank zitten en hun kont over de rand hangen, hihi
Blijft een mugje inderdaad. Zeker als ik haar naast de andere katten zie, dan valt het op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:50 schreef zoeperzazke het volgende:
@Turbo: wat is Momo toch een klein ding he.... maar wel lief
Xena heeft met dat oogje, dat zie je wel hoor maar op deze foto's heeft ze steeds haar oogjes half dicht, dan valt het natuurlijk niet op nee. Het wordt ook niet slechter dus valt alles mee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Ooooh Venco wat een heerlijke update! Wat heb je drie pracht van sphynxen! Wie zat er nou ook alweer met het zielige oogje? Want je ziet er dus helemaal niks van zo....
Ik vind het echt heerlijk om te zien en word bijna jaloers als ik er 3 bij elkaar zie hahaAls ik niet al 2 HTK's zou hebben zou er zeker een kale bijkomen.
Hoe gaat het nu en nu je erop terugkijkt, om in een keer 3 van zulke katten in huis te hebben? Zeker omdat het sphynxen zijn moet je leven thuis toch behoorlijk zijn veranderd
De meeste mensen die ze alleen van foto's kennen komen inderdaad binnen met een ontzettende 'jakkes' op hun gezicht. Maar Momo zet dan haar charmeoffensief in, gaat meteen op schoot zitten knorren en kroelen, en na 10 minuten willen ze haar het liefst mee naar huis nemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef purplenarcis het volgende:
Ik vind jullie Sphynxen helemaal geweldig! Heb laatst alle 4 topics doorgelezen en mijn vooroordeel van: "iew naakte katten!" is helemaal weg! Ze zijn volgens mij echt superleuk!
Daar ging m'n koffiequote:
Mijn vader zei: mooi vind ik ze niet maar hun karakter maakt alles goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:12 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
De meeste mensen die ze alleen van foto's kennen komen inderdaad binnen met een ontzettende 'jakkes' op hun gezicht. Maar Momo zet dan haar charmeoffensief in, gaat meteen op schoot zitten knorren en kroelen, en na 10 minuten willen ze haar het liefst mee naar huis nemen
Piemels is in ieder geval heel orgineelquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vader zei: mooi vind ik ze niet maar hun karakter maakt alles goed.![]()
Ik moest zelf destijds ook aan het idee wennen maar zodra je ze ontmoet en leert kennen ben je heel snel om. Mijn schoonzusje vond ze eerst ook helemaal niets maar na een paar uurtjes bij ons was ze al bereid Xena (zeker niet de knapste) mee te smokkelen.
Mijn andere schoonzus, die ze alleen op foto's en filmpjes heeft gezien en niet heeft ontmoet, noemt ze trouwens nog steeds piemels.![]()
Ik begrijp het ook wel maar zie het zelf ook niet meer, behalve met Xena. Die zit ook met dat slechte oogje en haar kin is gerimpelder dan die van de rest. Al zeg ik altijd tegen haar hoe mooi ze is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Piemels is in ieder geval heel orgineel
Met stip staat 'net een alien' op 1, op de voet gevolgd door E.T. en Smeagol/Gollum. Maar altijd vinden ze heel ont-zet-tend lelijk. Maar wel heel lief.
Ik zie nog steeds wel waarom andere mensen haar lelijk vinden, maar zelf zie ik het niet meer. Zoals ze met dat scheve bekkie verliefd naar je staat te staren, achterpootjes 1 voor 1 optillend van puur genot van het vooruitzicht van geaaid worden.
Hahah die was zo zijn bril kwijtquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:45 schreef Turbomuis het volgende:
Momo in een ontzettend verliefde bui.
En ze houdt niet van brillen.
Altijd welkom om een keer te komen kroelen. Neem vriendlief mee, die is dan meteen 100% omquote:Op maandag 28 januari 2013 13:45 schreef miek221 het volgende:
*lurkmodus uit*
Ik kom regelmatig hier even foto's kijken en verhalen lezen. Ik ving Sphynxen mooi van lelijkheid, en zou ooit nog weleens zo'n kat willen hebben. Nu hebben we al vier katten en twee honden dus het is druk genoeg, en het er mag absoluut geen dier meer bij van vriendlief. Al kunnen er uitzonderingen gemaakt worden voor noodgevallen, maar liever niet.
Dus tot die tijd doe ik het met jullie foto's. Ik vind ze allemaal even leuk om te zien. Hopelijk kom ik een keer in de gelegenheid om er eentje in het echt te mogen aanschouwen.
*lurkmodus aan*
Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 28 januari 2013 14:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Altijd welkom om een keer te komen kroelen. Neem vriendlief mee, die is dan meteen 100% om
Cute!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Turbomuis het volgende:
Gewoon ff een lief fotootje van een bloot bolletje slaap.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |