Thanks!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier
Enne...geen verzendkosten!
Ik heb voor Sushi (weegt ong. 2,5 kilo) maat S gepakt.
Dat is volgens mij best zeldzaam voor huisdierenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef vencodark het volgende:
Wow onze Rani is zo cute. Ze speelde met een ballon.Aan het knoopje meeslepen enzo. Als ze maar voorzichtig, mag niet knallen.
![]()
Heb het gefilmd, zal kijken of ik het online krijg.
Thx! Ze heeft inderdaad een apart kleurtje he? Op d'r neus zie je het het beste, soort rood-bruine haartjesquote:Op zondag 25 november 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wow![]()
Ik vind die bruinige gloed (kan het even niet anders omschrijven) zo mooi!
Ja, die kleur is echt geweldig mooiquote:Op zondag 25 november 2012 11:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Thx! Ze heeft inderdaad een apart kleurtje he? Op d'r neus zie je het het beste, soort rood-bruine haartjes
Alleen onze Rani doet het. De rest totaal niet.quote:Op zondag 25 november 2012 12:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dank je
Ik vind dat apporteren ook zo fijn he. Doen sommige 'gewone' katten op zich ook wel, maar sphynxjes doen dat volgens mij standaard. Ik lekker met m'n laptoppie op de bank, elke 10 seconden de IKEA-muis weggooien die vervolgens weer op mijn schoot wordt gedeponeerd (herhalen tot in het oneindige).
Herkenbaar??
Om je vervolgens gemiddeld 3 uur lang niet met rust te latenquote:Op zondag 2 december 2012 20:34 schreef Ordos20 het volgende:
En vergeet niet, net als een hondje, staat ze de hele tijd op tafel naar je te kijken, en naar je uit te reiken om je te verwelkomen dat je thuis bent. Niet zoals sommige katten even langs je vegen met hun lijf, maar oprecht geïnteresseerd dat je er weer bent.
Vooral constant kopjes geven aan je hand die op de muis ligt. Of een half uur hetzelfde plekje likken.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Om je vervolgens gemiddeld 3 uur lang niet met rust te laten
Dat is snel! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:17 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar Momo is niet klein...
Overigens zijn de nageltjes binnen. Straks proberen, ben benieuwd...
Ja, achter doen we morgen ofzo. Dit was ff genoeg gedoe voor 1 avondquote:Op donderdag 6 december 2012 23:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hahahaha, die kleur.
Oh ja, pas op voor je vingers...
Ga je de achterpootjes ook doen? Die doen bij mij altijd zo'n zeer...
Kunstnageltjes, ok. Maar waarom in hemelsnaam van die groteske roze/rode?!quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef Turbomuis het volgende:
Nou, voor zitten ze erop. Manmanman, wat een misbaar. Net of we haar pootjes eraf wilden knippen ofzo. Ze beet zowaar. Maar goed, met die drie tanden is dat niet heel indrukwekkend.
Toen ze ze om had rende ze meteen naar de krabpaal en begon er zinloos overheen te vegen.
Maar mevroi is nu een echt dame, met rode nageltjes.
Ik lach me kapot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende keer neem ik geen rood. Vind het toch een tikje... ehm... rood...
Vraag het me nu ook af. Geloof dat het Lief was dat die wel lachuh vond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunstnageltjes, ok. Maar waarom in hemelsnaam van die groteske roze/rode?!![]()
Sinds je moeder bent geworden heb je ook meteen van die handige moederlijke tips! Hoei!quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou ze de volgende keer opzetten met latex handschoenen aan, dan plakken je vingers niet aan elkaar. Gewoon bij de Appie te koop
Zeker! Vergeet niet om ossegal in huis te halen voor de schijnbaar onmogelijke vlekken en met schoonmaakazijn krijgt Mien Dobbelsteen ieder huishoudelijk apparaat weer als nieuw!quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Sinds je moeder bent geworden heb je ook meteen van die handige moederlijke tips! Hoei!
Bohquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ain't I pretty?
[ afbeelding ]
Wat zou ze anders zeggen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ze zei!
Momo doet een pieperig mauwtje. Maar over het algemeen is het een heel hoog zeikerige 'iek!" wat eruit komt.quote:Op zondag 9 december 2012 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Of Miauw, Mrauw, Prrrauw. Zoveel varianten en Pisces koos de juiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |