13 jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe oud is die gozert, jaar of 13? Als ik hem was zou ik gewoon bij opa en oma gaan wonen.
Psychologes zijn over het algemeen dom naar mijn ervaring.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat zij psychologe is, maar dat had ik de eerste keer ook al.
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat zij psychologe is, maar dat had ik de eerste keer ook al.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haar
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo heeft ze natuurlijk haar man leren kennen.........dat was een patient van haar
Nou in Stockholm zitten fietsenmakers hier in een omtrek van 100 km niet, dus ze MOETEN wel naa hun toe komen!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ga je dan niet ergens bij een grote stad zitten? Stockholm/Goteborg/Malmo i.p.v. in the middle of nowhere. Onvoorstelbaar.
Ze konden hier een goedkoop huis krijgen...dat lukt in de grotere steden natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom ga je dan niet ergens bij een grote stad zitten? Stockholm/Goteborg/Malmo i.p.v. in the middle of nowhere. Onvoorstelbaar.
Wtfquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:22 schreef alors het volgende:
'Mijn meting is ten eerste superieur omdat ik hem doe'
Eens per jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:23 schreef Lutte het volgende:
Kei dure apparaten, worden ze anderhalve keer gebruikt
paar boerentrienen waar hun zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk wel chicks verwacht over een aflevering in Zweden.
Ochermquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Zijn eerste en enige klant waarschjinlijk
Precies, geeft geen neuk om wat de rest vindt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Die vent zit daar alleen voor zichzelf, egoistisch eng mannetje lijkt het mij.
Zou hij vroeger homo zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Hij maakt zich nérgens druk om, best knap eigenlijk, zo simpel zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef Bayswater het volgende:
en een fatsoenlijke BH aandoenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ze zou ook d'r haar kunnen kammen.
Lekker fietsen zelf en afgeven op mensen die een gewone job hebben. Ondertussen moet zijn vrouw wel zo'n baan vinden,quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik er ook bij, hij met zijn superieure fietsen en peperdure exclusieve materialen. Al hun geld gaat op aan hem, alles staat in het teken van hem.
Per ongeluk de olie voor zijn fietskettingen gebruikt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Die vrouw heeft almaar nat of vet haar.
Naar die dure fietsen kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat doet die man op zo'n dag, beetje in z'n "zaak" zitten?
Fietsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Überhaupt een behaquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
en een fatsoenlijke BH aandoen
Wachten tot dat er een klant binnen stapt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |