quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:20 schreef hoarse het volgende:
[..]
NiceThe Rita's walls zijn vaak nog redelijk 'actief' in het gebeuren; door de band genomen doen Amerikaanse acts in HNW met iets meer variatie en komt de 'unchanging' variant vooral uit Europa. Is over genoeg geweldigs te vinden, voor diegenen die zich er in willen verdiepen; Die Reitenden Leichen - Blutgericht, The Rita - Voyage of the Decima MAS, Bachir Gemayel - St. Charbel zijn mijn favs. Immaculate Affection en Panic zijn mijn eigen HNW-projecten
Ook rare shit btw, fascinerend wel (kan helaas geen online shizzle vinden): http://www.discogs.com/Ne(...)rong/release/1856147
Evenals:
http://www.discogs.com/Hu(...)urder/release/960509
Twee redelijk recente WTF-projecten van Phil Blankenship (The Cherry Point):
- Sex Magik (spoken word plaat waarop ie de lyrics van die RHCP plaat opdreunt, heel fascinerend)
- Phil Blankenship Plays Criminally Insane (de audio van de barslechte film)
Ter inspiratie is er de site www.wtfmusic.orgquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kan prima in één post hoor.quote:
Je kunt ook gewoon de meest rare posten... zeg maar de rand van je smaak waarvan je zoiets hebt van 'hier weet ik eigenlijk niet meer wat ik er mee aan moet'...quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:01 schreef RaXz het volgende:
Ik zal er in het vervolg zoveel mogelijk in een post proppen, i.p.v. impulsief spammen, ik weet teveel vage muziek.![]()
Is dit nou wtf of iets voor bij de thee?quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 22:27 schreef Gehenna het volgende:
Zag dat het debut album van all-round held Daniel Higgs ook op Spotify staat
Magic Alphabet, an album by Daniel Higgs on Spotify.
een heel album vool met mond harp capriolen
[ afbeelding ]
Na het concert op ATP had ik later zijn cd/boek project 'Atomic Yggdrasil Tarot' blind gekocht.
Toen het een album vol met banjo-noise bleek te zijn, zorgde dat hier wel voor een opgetrokken wenkbrauwtje
Deze is ook mooi:quote:
quote:Stellar Wales is an album that combines the amplified electromagnetic fields and charged particle interactions of planets with field recordings of whales.
Ook echt te geweldig materiaalquote:Mar-Tie
The artist here was severely bipolar and when he didn't take his medication he became maniacally convinced that he was no longer Ned Martin Stringham (grandpa, husband and father) but Mar-Tie, Country Western Superstar.
quote:The Tangerine Awkestra
Every musician of this jazz band has only 3-7 years.
Dave soldier, got those kids, showed them some free jazz songs, and then challenged them to play something similar, then he trained those kids for about two days in the instruments. And them they made the songs. They also made the song names and album idea.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:59 schreef hoarse het volgende:
Kwam deze lijst trouwens een tijdje terug tegen op Discogs, kende een hoop al maar ook wat ontdekkingen. Sowieso een fijne verzameling raarheid.
http://www.discogs.com/li(...)nds-and-labels/14850
Deze is echt briljant bijvoorbeeld:
[..]
Ook echt te geweldig materiaal
Of dit:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Gehenna het volgende:
Hoewel ik het gebruik van cowbell in de Black Metal alleen maar kan toejuichen, is dit toch gewoon verschrikkelijk
quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:24 schreef Gehenna het volgende:
Oeh deze Bull of Heaven parody is ook smullen zeg:
Deze clip toevallig al gezien?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
Had vanavond tijdens 't strijken Biophilia van Björk opgezet.![]()
Dit is één van de wat minder toegankelijke, maar ook één van de betere songs op het album.
jaquote:
haha idd, vroeger was dat nogal een mindfuck. Als puber in de jaren 90 een beetje de hele dag MTV kijken en dan kwam ineens een clipje van Björk op, i.t.t. al die boybandclipjes etc. duurde dat wel even voor die verwerkt wasquote:Op woensdag 19 december 2012 02:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ja
heb ik al eerder gepost hier.
Een echte Björk-clip.
Eat that, Machinefabriekquote:
Toffe clip jaquote:
quote:
twitter:IdeologicOrgan twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 21:41:28a favorite, classic choral piece reageer retweet
wowquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Voortbups het volgende:
Mondharptio Aubergine... Drie mannen uit Zeeland die erg goed kunnen (samen) spelen op de mondharp!
haha ik moet altijd lachen om die clipjes van Sopor, zo over de top theatraal. Ik kan het gewoon niet meer serieus nemenquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Gehenna het volgende:
The Residents komen ook weer sinds tijden naar Nederland
www.paradiso.nl/web/Agend(...)ekgebouw-aant-IJ.htm
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:28 schreef Gehenna het volgende:
Deze solo van Marc Ribot op gitaar en ballon, is het vermelden wel waard:
Doet een beetje "heather woods broderick" aan.. erg tof!quote:
haha tof, in de categorie: Japaners die overal random doorheen schreeuwen is dit ook een pareltje:quote:
Komt op STRP in maartquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef Gehenna het volgende:
Preview van de nieuwe tour van Ryoji Ikeda:
Ryoji Ikeda :: superposition, AUG 5, 2012 preview at ZKM, Karlsruhe, Germany door ryoji ikeda studio
nice, inmiddels wel spijt van dat hij een jaar terug zowat naast mijn huis optrad en dat ik niet ben gegaan![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Meneer beuys heeft ook wel eens bij palinckx gezongen, fijne zanger wel
Dat deuntjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:05 schreef Trashcanman het volgende:
Ergens is het gewoon vrolijke psychedelische muziek met wat hoge vocalen, maar ik blijf m grappig vinden
quote:Hopeless Unbeliever: Hey schlongmonger, what's your favorite instrument?
Me: Corn.
Hopeless Unbeliever: No, I said instrument. Not vegetable.
Me: Oh, I thought you said vegetable. Well in that case, I'll still go with corn.
Hopeless Unbeliever: Wait, what? Are you out of your mind?
Me: No really, corn makes for some pretty awesome ambient bliss as well as a cheap source of carbohydrates.
Hopeless Unbeliever: Fine, recommend me some good "corn" music.
Me: Steve Roden plays a mean cob.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:17 schreef Darkestrah het volgende:
Ik was op RYM op de pagina van dit (overigens behoorlijk prettige) album, en bij de eerste review moest ik lachen.
[..]
Dit deed me ergens aan dit nummer denken:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Van dezelfde mixtape:
Wtf maar wel erg mooi.
oh gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef DjinN het volgende:
Mijn achterneefje is geboren!![]()
![]()
hij is mooi, en lief, en ik ben helemaal blij
Goede topic wel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef DjinN het volgende:
![]()
Gefeliciteerd, dat hij maar veel vreemde muziek mag gaan maken!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef DjinN het volgende:
![]()
Ah 't is ook WTF op die manierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef DjinN het volgende:
Ooopss verkeerde topic inderdaadMijn excuses mensen, dit hoorde eigenlijk ergens anders thuis idd
Kwam omdat ik via mijn tablet zat, dan klik ik nogal eens perongeluk het verkeerde topic aan, was nu dus ook het gevalquote:
Je mag wel blijven hangen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kwam omdat ik via mijn tablet zat, dan klik ik nogal eens perongeluk het verkeerde topic aan, was nu dus ook het geval
Will doquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag wel blijven hangen hoorPost gezellig mee
hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 10:56 schreef Darkestrah het volgende:
Niet helemáál relevant, maar toch best wel geinig.
Instant fanquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Darkestrah het volgende:
http://clppng.bandcamp.com/album/midcity
(Harsh) noise meets hiphop. Inclusief swag en alles.Beetje wennen.
Briljant: ja, wtf: mwoa niet echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef pikinhand het volgende:
Van een van de beste LP's ooit, maar het is (zacht gezegd) niet voor iedereen geschikt
Wtf is dit voor crap. Dit is geen muziek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef pikinhand het volgende:
Van een van de beste LP's ooit, maar het is (zacht gezegd) niet voor iedereen geschikt
Ja, wikipedia zegt:quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef Darkestrah het volgende:
Wtf is dit voor crap. Dit is geen muziek.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef pikinhand het volgende:
Owja die's tofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom net dit label tegen die alleen maar albums uitbrengt in 20kbps:
http://20kbps.sofapause.ch/releases.htm
overigens wel allemaal zo te downloaden
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:37 schreef Gehenna het volgende:
*muziek begint*
"...uhm ...volgens mij is er wat mis, hier krijg ik gewoon koppijn van.
Het lijkt of het gaatje niet helemaal in het midden zit ofzo.."
*download opnieuw*
"shit, weer de verkeerde"
*download voor de derde keer*
"hmm volgens mij hoort het dus zo te klinken.."
[flink wat tijd en een aantal luisterbeurten later]
"hé een paar nummers zijn eigenlijk toch wel erg tof"
[weer veel later]
[ afbeelding ]
Heb je nog aanbevelingen daaruit? Het is nogal een lijstquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja die's tof![]()
Nouja zit ook wel wat rotzooi tussen, dat wel.
Haha nee sorry, dan zou ik alles weer even moeten luisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Heb je nog aanbevelingen daaruit? Het is nogal een lijst
Ik ben fan. Bedanktquote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Darkestrah het volgende:
Wat een baasquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:31 schreef Gehenna het volgende:
Ik bedenk me net, dat hier Artis the Spoonman nooit is genoemd
Snel recht zetten:
Dit is dus die lepel-virtuoos waar Soundgarden een nummer over geschreven heeft
Ken je Dälek al? Iets minder extreem & wtf, maar ook erg tof:quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Darkestrah het volgende:
Onze hanquote:
Tof! is dat trouwens niet dezelfde titel als een of ander spel van hun... het spel is zelfs x-rated geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Gehenna het volgende:
Er komt een film aan over The Residents
http://residentsmovie.com/
Dat was 'Bad Day on the Midway' volgens mij, of ze moeten nog meer hebben gemaakt die ik niet kenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof! is dat trouwens niet dezelfde titel als een of ander spel van hun... het spel is zelfs x-rated geloof ik
http://www.mobygames.com/game/residents-freak-showquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat was 'Bad Day on the Midway' volgens mij, of ze moeten nog meer hebben gemaakt die ik niet ken
ahquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
http://www.mobygames.com/game/residents-freak-show
freak show hebben ze ook
Briljant!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Briljant!![]()
Ff downoaden die shit.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef Gehenna het volgende:
Hun live shows zien er ook wel funky uit bij de weg
Zlad is een heldquote:
OFFBLAST!!quote:
De metatekst is ook mooi!quote:
quote:All music is just performances of 4'33" in studios where another band happened to be playing at the time.
http://claytoncounts.com/290/290.swfquote:Perpetually incomplete experiment in randomized speech cut-up. This piece will not function properly in all browsers or on non-Flash-enabled phones. Not safe for work. And to be clear, it's not number 290, but at one time it was intended to be. Many thanks, also, to the lovely Zeni Nagy for her tireless assistance on the artwork.
Randomized speech cut-up dat klinkt als een bosbeetle productie...quote:Op dinsdag 16 april 2013 08:50 schreef Gehenna het volgende:
Een nieuwe Bull of Heaven
[..]
http://claytoncounts.com/290/290.swf
[ afbeelding ]
Rip-offs dat ze zijnquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Randomized speech cut-up dat klinkt als een bosbeetle productie...
quote:John Somebody
His 1982 work John Somebody for electric guitar and recorded speech is an early example of speech melody framed in tonal harmony. It is named for the prominent tape loop of a single female voice, repeating variations on the phrases
"You know who's in New York?
You remember that guy... J-John somebody?
He was a-- he was sort of a--..."
Johnson's early works were created long before the advent of digital music editing. Creating tape loops like this meant actually cutting and splicing long strips of magnetic tape into loops, running them through a player to dub onto a destination tape.
Seminal works of the minimalist music by Steve Reich including It's Gonna Rain (1965) and Come Out (1966) have been of major importance for Scott Johnson's compositions using the speaking language and tape loops to produce music
Dat dacht ik toen alquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef Iwanius het volgende:
Ooit heel populair maar als je het anno 2013 terugkijkt dan denk je:![]()
Dit is trouwens ook wel te gek van Ground Zero:quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
The Night Before The Death Of The Sampling Virus, an album by Tenko on Spotify.
Behoorlijk wtf album van Yoshihide Otomo, de die-hard fans zullen hem misschien beter kennen als 大友良英. Speelt in ontiegelijk veel projecten (Ground Zero is wel de bekendste denk ik, 'Revolutionary Pekinese Opera Ver.1.28' is wel een aanrader) en zijn output is daarom ook vrijwel niet bij te houden.
Dacht net eraan dat vsnares ook zo'n album heeft gemaakt, maar dit is dus van vsnaresquote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Gehenna het volgende:
Breakcore, maar dan waarbij elk sampletje komt van een geluidsopname van de bedavonturen van maker en zijn vriendin
oh nice, dat was mij weer ontgaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dacht net eraan dat vsnares ook zo'n album heeft gemaakt, maar dit is dus van vsnares
Wat een mooi ding zegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hebben jullie die wheelharp kickstarter gezien
http://www.kickstarter.co(...)e-wheelharp?ref=live
Als je niet misselijk wordt van de muziek, wordt je het wel van de achtergrond zegquote:
oh tof komt er een WTF festival?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef Prenzlauer het volgende:
supergave lineup, jammer van de afstand tussen festival en camping
Ditquote:
MUZ / Incubate Festival 2013quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef Prenzlauer het volgende:
supergave lineup, jammer van de afstand tussen festival en camping
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Origineel geen wtf-muziek, maar wel een wtf-creatie
Ik weet niet precies wat voor festival het is, maar Matthew Friedberger staat op Incubate.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef DO2 het volgende:
The Fiery Furnaces al genoemd hier, eigenlijk? Ook best wtf, wat mij betreft.
Niet compleet mesjogge, eerder prettig gestoord:
De film kunst was toen behoorlijk WTF iddquote:
vanaf 4:30 begin ik langzamerhand wat te herkennenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Origineel geen wtf-muziek, maar wel een wtf-creatie
nee gewoon bagger haha..quote:
zekers, maar dan wel vooral van zijn rare elektronische experimenten:quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee gewoon bagger haha..
iemand hier bekend met Varese?
quote:
ja klopt..met john zorn..zou ook gaan..maar me vriendin is maandag met keizersnee bevallen..quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zekers, maar dan wel vooral van zijn rare elektronische experimenten:
[..]Zondag nog gezien op het Gent Jazz Festival met Moonchild/Templars van John Zorn
waar hij ook ooit dit mee opnam:
Gefeliciteerd verse papaquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja klopt..met john zorn..zou ook gaan..maar me vriendin is maandag met keizersnee bevallen..
kreeg het er niet door hehe..
maar heb john zorn al 2x gezien en mike al...geen idee vaak...
kijk zo een beetje alles wat v tzadik label komt na..
jamie saft, bailey, book of angels..alles..en heb denk ik 50 cd's ervan ofzo..en spaar alles wat ik tegen kom
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja klopt..met john zorn..zou ook gaan..maar me vriendin is maandag met keizersnee bevallen..
kreeg het er niet door hehe..
maar heb john zorn al 2x gezien en mike al...geen idee vaak...
kijk zo een beetje alles wat v tzadik label komt na..
jamie saft, bailey, book of angels..alles..en heb denk ik 50 cd's ervan ofzo..en spaar alles wat ik tegen kom
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik zat er ook aan te denken om eens flink wat van Tzadik te verzamelen, maar ik ga nog niet zo heel hard (wel al veel geluisterd). Ik heb nu:
- Electric Masada - At the Mountains of Madness
- Masada - Live in Middelheim 1999
en het eerste Arcana boek
niet veel, maar het smaakt naar meer
Met Tzadik mag ik nog wel evenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ga je mij nu ook in tzadik voorbij net als met krang en fratsen
Veels te tonaal, zit geen vals nooitje tussenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Darkestrah het volgende:
Al een paar uur verslaafd aan Seaquence.![]()
Zelf muziek maken door middel van het maken van een soort zeediertjes. Erg cool.
Je kunt er nog wat prima noise uit trekken als je wilt hoor. Maar toegegeven, echt hele experimentele dingen kun je er niet mee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Veels te tonaal, zit geen vals nooitje tussenwel grappig gedaan
oew het begin is er haha..quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik zat er ook aan te denken om eens flink wat van Tzadik te verzamelen, maar ik ga nog niet zo heel hard (wel al veel geluisterd). Ik heb nu:
- Electric Masada - At the Mountains of Madness
- Masada - Live in Middelheim 1999
en het eerste Arcana boek
niet veel, maar het smaakt naar meer
ja dank u...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd verse papa
(oh en patton cds verzamelen is herkenbaar maar dat wist je ook al, na een kleine telling zit ik op zo'n 55 geluidsdragers met meneer patton erop )
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar heb sowieso denk ik 10.000 cd 's en 5000 lp 's
maar moet zeggen dat het de laatste jaren minder is geworde...quote:
Die man is een heldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:05 schreef Pulzzar het volgende:
Door de eerste seconden wordt dit WTF-muziek.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:26 schreef Trollscience het volgende:
Canadese groep uit de jaren '60, dit album was eigenlijk een privépressing op vinyl maar is in 1994 door een Duits bedrijf opnieuw uitgebracht op CD.
Het genre is heel moeilijk uit te leggen, het is een soort van musique conrète met psychedelische stereo-effecten en een spoken-word verhaal. Het laat mij heel erg denken aan David Lynch-achtig surrealisme.
Alles wat hij maakt is raar, maar in mijn geval was de rariteit wat subtieler.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die man is een heldmaar die heeft toch wel raardere dingen gemaakt?
thanx for the tipquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef Darkestrah het volgende:
Al een paar uur verslaafd aan Seaquence.![]()
Zelf muziek maken door middel van het maken van een soort zeediertjes. Erg cool.
Mijn favoriete kerst liedjequote:
Vrije geluiden is altijd goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef Voortbups het volgende:
Mondharptio Aubergine... Drie mannen uit Zeeland die erg goed kunnen (samen) spelen op de mondharp!
quote:
Ah ik twijfelde al of ik hier gepost hadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]deze stond ook in het vorige topic
![]()
je moet er maar gaan staan met je 1 2 3 4 5 act
Ik hoop ze ooit nog eens te zienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:37 schreef OMG het volgende:
Melt Banana is gaaf. In een ver verleden in Waterfront gezien.
nog niet, leuk bandje welquote:
Dit ik ben in het verleden naar 2 concerten geweest waar ze eigenlijk in het voorprogramma zouden staan maar uiteindelijk toch niet.quote:
Bosbeetle heeft een Zu-shirt volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:00 schreef Thezappa het volgende:
eugene chadbourne al bekend?
speelt hier met jimmy carl black..maar speelt met hele hoop "bekende"mensen
hier met ZU ... trouwens ook aanrader..
ZU zelf dan
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 01:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Bosbeetle heeft een Zu-shirt volgens mij.
Ik kan Dolmen Music niet meer zonder lachen luisteren. Ik vond het wel tof, totdat ik doorkreeg dat ze wel heel erg als een zeehond klinkt af en toe. Sindsdien blijft die zeehond hangenquote:
Ursus americanus vind ik erg goed, de nieuwe een stuk minder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja dank u...
is ook alwel aardig wat..en idd dat wist ik al haha..
iemand hier bekend met author and punisher..
super vet
Ik gedij er anders ook wel goed opquote:
* Gehenna zet wat plantjes voor de speakers en wacht geduldig afquote:
Beter dan het origineelquote:
Welke flipkip ben jij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:06 schreef FlipkipX het volgende:
Dag lieve kijkbuiskindertjes, dit liedje is ook behóórlijk straat:
De muziek is standaard, maar die clipquote:
Tof klinkt op het eerste gehoor een beetje als de residentsquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof klinkt op het eerste gehoor een beetje als de residents
Goedkope Zuid-Sudanese entry op RYM ook.quote:
Best vet wel.quote:
Vorig jaar Bill Orcutt solo gezien, ook redelijk wtf te noemen. Niet mijn ding.quote:
Ha augurk ik zie dat je ook op wtfmusic.org dingen hebt gezetquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:49 schreef SlappeAugurk het volgende:
http://snd.sc/1cQflst
klinkt ook erg goed!
Bij wtf staat link this thread als je die kopieert krijg je een directe link.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef SlappeAugurk het volgende:
Hey Bosbeetle,
Ff een vraagje hoe link je nummers van wtfmusic.org naar hierik heb het nu via soundcloud gedaan maar dat is nogal omslachtig vond ik. Ben benieuwd!
Ik zie die soundcloud dingen nooit, bekende issue met Chrome?quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij wtf staat link this thread als je die kopieert krijg je een directe link.
Maar als je wilt dat mensen het binnen fok kunnen afspelen dan moet je een soundcloud linkje gebruiken en tussen [soundcloud][/soundcloud] zetten dan krijg je zoiets
verdomd, met dat ik dit bericht zie, update Ghostery zich en laat hij bij deze versie wel zien dat hij Soundcloud blokkeerde. Dus opgelost nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef fripper het volgende:
soundcloud werkt hier prima met chrome.
Flash blokker geinstalleerd in chrome misschien ?
Ja ik zag het in het vinyl topic, wel tof.. je moet ze alleen in de koelkast bewarenquote:Op maandag 16 september 2013 16:52 schreef Gehenna het volgende:
Rare, maar bijzondere verpakking van The Flamping Lips:
https://vimeo.com/45483789
Een LP waarin het bloed van de muzikanten in zit...
[ afbeelding ]
Zijn trouwens maar 10 stuks van gemaakt.
Ah tof ga ik checkenquote:Op maandag 16 september 2013 17:14 schreef On het volgende:
Die nieuwe Kayo Dot is ook weer heerlijk chaotisch.
Eigenlijk zou ik er even heen moeten gaan...quote:
Ja poeh! wat een plaat zegquote:Op maandag 16 september 2013 17:14 schreef On het volgende:
Die nieuwe Kayo Dot is ook weer heerlijk chaotisch.
Dat is stiekem wel te gek eigenlijkquote:
Zo slecht dat het ook wel weer leuk is.quote:
Ik wou`m net plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |