Dat dacht ik toen alquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:23 schreef Iwanius het volgende:
Ooit heel populair maar als je het anno 2013 terugkijkt dan denk je:![]()
Dit is trouwens ook wel te gek van Ground Zero:quote:Op maandag 3 juni 2013 16:52 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
The Night Before The Death Of The Sampling Virus, an album by Tenko on Spotify.
Behoorlijk wtf album van Yoshihide Otomo, de die-hard fans zullen hem misschien beter kennen als 大友良英. Speelt in ontiegelijk veel projecten (Ground Zero is wel de bekendste denk ik, 'Revolutionary Pekinese Opera Ver.1.28' is wel een aanrader) en zijn output is daarom ook vrijwel niet bij te houden.
Dacht net eraan dat vsnares ook zo'n album heeft gemaakt, maar dit is dus van vsnaresquote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Gehenna het volgende:
Breakcore, maar dan waarbij elk sampletje komt van een geluidsopname van de bedavonturen van maker en zijn vriendin
oh nice, dat was mij weer ontgaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dacht net eraan dat vsnares ook zo'n album heeft gemaakt, maar dit is dus van vsnares
Wat een mooi ding zegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:37 schreef Bosbeetle het volgende:
hebben jullie die wheelharp kickstarter gezien
http://www.kickstarter.co(...)e-wheelharp?ref=live
Als je niet misselijk wordt van de muziek, wordt je het wel van de achtergrond zegquote:
oh tof komt er een WTF festival?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef Prenzlauer het volgende:
supergave lineup, jammer van de afstand tussen festival en camping
Ditquote:
MUZ / Incubate Festival 2013quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:05 schreef Prenzlauer het volgende:
supergave lineup, jammer van de afstand tussen festival en camping
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Origineel geen wtf-muziek, maar wel een wtf-creatie
Ik weet niet precies wat voor festival het is, maar Matthew Friedberger staat op Incubate.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef DO2 het volgende:
The Fiery Furnaces al genoemd hier, eigenlijk? Ook best wtf, wat mij betreft.
Niet compleet mesjogge, eerder prettig gestoord:
De film kunst was toen behoorlijk WTF iddquote:
vanaf 4:30 begin ik langzamerhand wat te herkennenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Origineel geen wtf-muziek, maar wel een wtf-creatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |