eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog maar 1,5 favoriet...
Het mag gaan tussen Leona en Ivar
Dat regeltje kan nu wel weg denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
Op 24 augustus was de eerste aflevering van de Voice of Holland 3
Done. Die OP is trouwens wel erg langquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat regeltje kan nu wel weg denk ik
Als John geld ziet/ruikt mag allesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt niet......
iets met wurgcontracten
Whut?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Pheno het volgende:
Dus de single wordt niet weggehaald van Sandra en de rest van de verliezers wel? Mijn God, de treurigheid.
Ik denk dat dit misschien een uitzondering wordt bij nader inzienquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt niet......
iets met wurgcontracten
Dat ze haar single niet verwijderen snap ik wel, dom als ze het wel deden als een single die niet uitgezonden is al op 2 staat, maar dan hadden ze die van de anderen idd ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Pheno het volgende:
Dus de single wordt niet weggehaald van Sandra en de rest van de verliezers wel? Mijn God, de treurigheid.
op 1?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Sandra staat inmiddels op #1
Daar gaat het niet om. De finalisten moeten nu een podiumplaats krijgen, niet de verliezers. Sorry, ik kan slecht tegen deze treurigheid van Mr de Mol. Trek iedereen gelijk graag, in plaats van deze voortrekkerij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze haar single niet verwijderen snap ik wel, dom als ze het wel deden als een single die niet uitgezonden is al op 2 staat,
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Raar dat zoveel mensen blijkbaar wel haar single downloaden, en dat ze dan niet genoeg stemmen in de uitzending krijgt.
De nep Adele verdiend ook 2000,- per week door downloads, dus ja....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Raar dat zoveel mensen blijkbaar wel haar single downloaden, en dat ze dan niet genoeg stemmen in de uitzending krijgt.
Ja, daar dacht ik ook aan, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ik) en dat die gewoon niet het stempubliek zijn...
1) Sandra van Nieuwland - A Night Like Thisquote:
Die hitlijsten zouden niet uit moeten maken of iemand finalist is of niet, Robbie Williams staat ook in de top 10 daar, da's toch ook geen Voice finalist?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De finalisten moeten nu een podiumplaats krijgen, niet de verliezers. Sorry, ik kan slecht tegen deze treurigheid van Mr de Mol. Trek iedereen gelijk graag, in plaats van deze voortrekkerij.
Dit, en dan heeft Leona ws ook nog redelijk wat 'wat een tof wijf' stemmers, die haar verder niet zo nodig op hun ipod hoeven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ik) en dat die gewoon niet het stempubliek zijn...
Dat Floortje met die afgrijselijke versie op 2 staat snap ik echt nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
1) Sandra van Nieuwland - A Night Like This
2) Floortje Smit - Every Breath You Take
3) Leona Phillipo - Could You Be Loved
4) Sandra van Nieuwland - More
5) Sandra van Nieuwland - New Age
6) Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
7) Adele - Skyfall
8) Johannes Rypma - When The Lady Smiles
9) Passenger - Let Her Go
10) Rihanna - Diamonds
[...]
11) Sandra van Nieuwland - Beggin'
14) Ivar Oosterloo - Baby
Floortje toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Sandra staat inmiddels op #1
Exact. Mijn zus stemt zich rot op Leona omdat ze haar leuk en mooi vindt (mijn zus valt op damesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dit, en dan heeft Leona ws ook nog redelijk wat 'wat een tof wijf' stemmers, die haar verder niet zo nodig op hun ipod hoeven.
Floortje staat altijd op #2. Idols, sterren Dansen op het IJs, dat andere programma waar ik de naam niet meer van weet en nog ietsquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Floortje met die afgrijselijke versie op 2 staat snap ik echt niet![]()
Over Dansen op het IJs gesproken, ik zag een filmpje van een vet serieus oefenende Paul Turnerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje staat altijd op #2. Idols, sterren Dansen op het IJs, dat andere programma waar ik de naam niet meer van weet en nog iets
Het is dat de rest van de deelnemers echt kut zijn... anders had ik het wel leuk gevonden om te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Over Dansen op het IJs gesproken, ik zag een filmpje van een vet serieus oefenende Paul Turner![]()
Leona valt ook op dames, leuk koppeltje misschienquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Exact. Mijn zus stemt zich rot op Leona omdat ze haar leuk en mooi vindt (mijn zus valt op dames) en die downloadt echt haar nummer niet, want geen iPod.
Leona is pas getrouwd met haar damequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leona valt ook op dames, leuk koppeltje misschien
dat zou me idd niet verbazenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je gewoon naar iTunes gaat, en dan staat rechts de top 10. Dan klik je op 'meer weergeven' en daar ook staat Floortje toch echt op 1 (niet dat ik vind dat ze het verdientquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. De beginpagina is minder up-to-date dan het volledige overzicht
En wellicht die andere 'talenten'-jacht op sosquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Volgende week zit ik ik Londen, dus kan niet kijken.
Bedankt allemaal voor een leuke TVOH LCen veel plezier in de finale LC.
Tot XFA LC ?![]()
Ohw. Ik zie hier Sandra bovenaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je gewoon naar iTunes gaat, en dan staat rechts de top 10. Dan klik je op 'meer weergeven' en daar ook staat Floortje toch echt op 1 (niet dat ik vind dat ze het verdient)
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dit misschien een uitzondering wordt bij nader inzien
Als John een aandeel er in krijgt zou ie stom zijn als ie het niet deed, Sandra zou veel meer verkopen dan welke winnaar straks ook.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
xfaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
Je bent er niet bij The Voice Kidsquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
Klopt, en grotendeels vanwege de aangepaste live shows.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel het kutste seizoen van de 3....
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent er niet bij The Voice Kids?
ja.....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, en grotendeels vanwege de aangepaste live shows.
ik zeg doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..
Dat begint over 2 wekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..
gquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
going downhillquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Nee man, beste.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Er zijn er gewoon zoveel die eigenlijk veel te snel zijn afgevallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:50 schreef notenmix het volgende:
[..]
Eens, kwalitatief een van de beteren, ook al kun je twisten over de kwartfinalisten.
Dat roep ik al een tijdje, het niet-echte Voice publiekquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra dr singletje is nu ook verwijderd. Genoeg opgebracht denk ik...quote:
Zijn auditiequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
En toch stelt het allemaal geen ruk meer voor als je dan deze ziet van vorige week
Jaaaaaaaa ik krijg echt geen genoeg van die stem...quote:
Mij ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom boeit het me nu niet meer wie The Voice wint?
Het is ook gewoon een kutfinalequote:Op zaterdag 8 december 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ook niet
Ik ga weer heerlijk youtuben... Ella, Jahmene, James![]()
![]()
dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom boeit het me nu niet meer wie The Voice wint?
Eens, helemaal!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook
Gun Ivar het dan nog het meeste geloof ik, vandaag vond ik hem best goed
Dus dat...quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gevoel heb ik ook
Gun Ivar het dan nog het meeste geloof ik, vandaag vond ik hem best goed
Jahmene zijn auditie... die vergeet ik ook nooit meerquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutfinale
Ik doe mee...
Floortje wordt altijd tweede. Altijd!quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ben bang dat Ivar het niet gaat redden tegen Johannes
en dat Florotje het niet redt tegen Leona
idd, kutfinale
Heb ik was gemist ofzo, heb je helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kutfinale
Ik doe mee...
over een tijdje biedt Google je een betaalde upgrade aan om de kraak te verwijderenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Kraakt Youtube bij jullie ook af en toe zo de laatste tijd?
Of ligt dat aan mijn computert?
Mooi.....!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
En toch stelt het allemaal geen ruk meer voor als je dan deze ziet van vorige week
Dat is bij hem dus bij elk liedje zo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi.....!
Ondanks een paar schoonheidsfoutjes is dit prachtig, omdat hij meent wat hij zingt (of in ieder geval beseft waar hij over zingt). Dat ontbreekt heel vaak bij de Nederlandse kandidaten, vind ik.
Op mijn laptop heb ik er ook heel er last vanquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Kraakt Youtube bij jullie ook af en toe zo de laatste tijd?
Of ligt dat aan mijn computert?
Ik ook op mijn laptop!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Op mijn laptop heb ik er ook heel er last van
Kippevel en dat is wat er bij mij ontbreekt bij de Nederlandse kandidaten de laatste afleveringen, ik had dat wel bij Sandra in het begin en bij Tessa.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:36 schreef Day het volgende:
[..]
Mooi.....!
Ondanks een paar schoonheidsfoutjes is dit prachtig, omdat hij meent wat hij zingt (of in ieder geval beseft waar hij over zingt). Dat ontbreekt heel vaak bij de Nederlandse kandidaten, vind ik.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:13 schreef jcdragon het volgende:
Eigenlijk maakt het me ook niet meer uit wie er gaat winnen. Het begint nu op die andere talentenjachten te lijken.
Ik val bij toeval in dit topic en ging even youtuben nav wat jij zei en ehm... Nou ja... *dept ogen weer droog na het zien vande auditie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa ik krijg echt geen genoeg van die stem...
Zijn Judges House optredenIk moest er van janken
En hoe was dat vorig seizoen anders dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:13 schreef jcdragon het volgende:
Eigenlijk maakt het me ook niet meer uit wie er gaat winnen. Het begint nu op die andere talentenjachten te lijken.
Ook niet zoveelquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoe was dat vorig seizoen anders dan?
Ik heb dat 'anders' vooral geinterpreteerd als: 'hier verdient ome Sjon aan, aan de rest niet'quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ook niet zoveelmaar toen hadden ze de spelregels ook niet opeens aangepast. De Voice zou anders zijn dan de rest.
Soberso verdient Ome Sjon eraan. Hij is de grote winnaarquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dat 'anders' vooral geinterpreteerd als: 'hier verdient ome Sjon aan, aan de rest niet'![]()
En ook was The Voice het gróte programma, want slecht talent was er niet bij. Maar met alle respect vind ik Johannes écht bij far niet bij de top 10 horen, meer een Popstars-zanger. Dus zoveel grootser is The Voice ook niet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:13 schreef jcdragon het volgende:
Sluit ik me bij aanquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook niet zo dat hij niets kan, onze Johannes. Ik vind Ivar echt niet veel beter.
Met niet-aantrekkingskracht bedoel je dat bijna niemand voor ze koos met de audities?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Johannes nu een hype is komt door de niet-aantrekkingskracht van Nick & Simon. Heeft het concept uit evenwicht gebracht.
Ik denk Anjaquote:
Had je vorig jaar wel iets dat je erg leuk vond, Benny?quote:
Die van Chrisquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je vorig jaar wel iets dat je erg leuk vond, Benny?
Oh ja!quote:
Maar de singles uit het eerste seizoen winnen het sowieso. Dat komt omdat het ook 'eigen' nummers warenquote:
Vond ik ook jammer, hoop dat de finale een spektakel wordt om die blamage van vrijdag te kunnen vergeven. Gisteren was echt best wel saai.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zouden ze gister eigenlijk geen duetten hebben gedaan? Best zonde...
Nou ja, ik zou zeggen tien uur klaar, maar misschien doen ze een keer iets leuks?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Is de finale eigenlijk op dezelfde tijd als we nu gewend zijn of is het zitten we tot 00:00 te kijken?
1,5 uur, daar kan ik me prima in vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou zeggen tien uur klaar, maar misschien doen ze een keer iets leuks?
Het zal wel gewoon tot half twaalf duren, waarna we elkaar zitten aan te kijken met een 'Hoe kan DAT nou uren hebben geduurd'-blikquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,5 uur, daar kan ik me prima in vinden
Wordt Floortje tweedequote:Op zaterdag 8 december 2012 21:22 schreef iBenny het volgende:
De hele top 7 vol The Voice-meuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om alleen de finale te kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 00:15 schreef iBenny het volgende:
De halve finale van The Voice is nog niet eerder zo goed bekeken als gister. Een kantnotitie daarbij is ook dat de uitzending nu 2,5 uur duurde, terwijl dat vorige seizoenen ca. 1,5 uur was. Dus gemiddeld gezien zijn het zeer goede cijfers.
Halve finale
Seizoen 1: 2.768.000
Seizoen 2: 3.196.000
Seizoen 3: 3.269.000
Finale
Seizoen 1: 3.744.000
Seizoen 2: 3.607.000
Seizoen 3: -------
Ja, elke download telt even zwaar als 2 smsjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus Johannes scoort nog best goed in de verkoop!
Als Sandra nog in de competitie had gezeten, hadden ze die downloads ongetwijfeld voor tien laten tellenquote:Op zondag 9 december 2012 00:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, elke download telt even zwaar als 2 smsjes.
Die kijkcijfers zijn toch als je live meekijkt. Mensen gaan misschien de eerdere afleveringen niet live kijken en nemen het op. De finale willen ze dan wel live kijken.quote:Op zondag 9 december 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om alleen de finale te kijken
Ben ook niet technisch, dus zo maar even voor ejiraMquote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef ejiraM het volgende:
Ik ben klaar voor de finale![]()
Wel jammer dat ik technisch niet zo handig ben, anders was het sowieso een Friese vlag geweest
quote:Op zondag 9 december 2012 02:07 schreef ejiraM het volgende:
Ik ben klaar voor de finale![]()
Wel jammer dat ik technisch niet zo handig ben, anders was het sowieso een Friese vlag geweest
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik val bij toeval in dit topic en ging even youtuben nav wat jij zei en ehm... Nou ja... *dept ogen weer droog na het zien vande auditie.
Het zou voor mij de enige reden zijn om nog te kijken vrijdagquote:
Linkje? Ik heb er niets van meegekregen.quote:Op zondag 9 december 2012 09:49 schreef Holy_Goat het volgende:
De echte Sandra kwam even naar boven toen ze er uit lag. Wat een heks...
Professionals zoals Trijntje Onderbuik? Of nemen we dan 'echte'?quote:Op zondag 9 december 2012 16:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
- volgend jaar de publieksjury zouden vervangen door een professionele jury
Ik ben het daar niet mee eens, maar ik vind het wel opvallend dat N&S relatief veel kandidaten hebben waarvoor alleen zij hebben gedrukt: maar liefst 9!! Trijntje heeft er 5 waarvoor alleen zij gedrukt heeft, Roel 4 en Marco 2, maar Marco is als coach een enorme meeloper, dus dat verbaast weinig. Het zegt wellicht wel wat over N&S als coach....quote:- een kandiaat enkel mag worden aangenomen als minstens twee coaches drukken (Nick en Simon tellen voor 1), dan krijgen we niet weer dat een type Johannes de blinde auditie overleeft
Ook niet mee eens. Ik zou het wel leuk vinden als het lot en niet de coach bepaalt wie tegen wie moet.quote:- bij de gevechten de sterke kandidaten zouden worden gekoppeld aan de zwakke kandidaten (1 vs 9, 2 vs. 10, ...)
Daar zijn deze coaches niet toe in staat.quote:- de coaches volgend jaar op een eerlijke manier cijfers zouden geven. Je zag bijvoorbeeld twee weken geleden (30 november) dat voor Tessa de meetlat hoger werd gelegd dan voor Sandra en Leona en dat Leona werd gespaard omdat ze het voordeel van de twijfel kreeg. Fout, je moet elke kandidaat even streng beoordelen zonder rekening te houden met hoe het origineel is uitgevoed en zonder rekening te houden met persoonlijke omstandigheden
Leuk stemgeluid, niet echt een goede zanger. Ik hoore bij de eerste 30 seconden al een flink aantal noten die er naast zaten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |