eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb nog maar 1,5 favoriet...
Het mag gaan tussen Leona en Ivar
Dat regeltje kan nu wel weg denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
Op 24 augustus was de eerste aflevering van de Voice of Holland 3
Done. Die OP is trouwens wel erg langquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat regeltje kan nu wel weg denk ik
Als John geld ziet/ruikt mag allesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt niet......
iets met wurgcontracten
Whut?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Pheno het volgende:
Dus de single wordt niet weggehaald van Sandra en de rest van de verliezers wel? Mijn God, de treurigheid.
Ik denk dat dit misschien een uitzondering wordt bij nader inzienquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt niet......
iets met wurgcontracten
Dat ze haar single niet verwijderen snap ik wel, dom als ze het wel deden als een single die niet uitgezonden is al op 2 staat, maar dan hadden ze die van de anderen idd ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Pheno het volgende:
Dus de single wordt niet weggehaald van Sandra en de rest van de verliezers wel? Mijn God, de treurigheid.
op 1?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Sandra staat inmiddels op #1
Daar gaat het niet om. De finalisten moeten nu een podiumplaats krijgen, niet de verliezers. Sorry, ik kan slecht tegen deze treurigheid van Mr de Mol. Trek iedereen gelijk graag, in plaats van deze voortrekkerij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze haar single niet verwijderen snap ik wel, dom als ze het wel deden als een single die niet uitgezonden is al op 2 staat,
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Raar dat zoveel mensen blijkbaar wel haar single downloaden, en dat ze dan niet genoeg stemmen in de uitzending krijgt.
De nep Adele verdiend ook 2000,- per week door downloads, dus ja....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Raar dat zoveel mensen blijkbaar wel haar single downloaden, en dat ze dan niet genoeg stemmen in de uitzending krijgt.
Ja, daar dacht ik ook aan, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ik) en dat die gewoon niet het stempubliek zijn...
1) Sandra van Nieuwland - A Night Like Thisquote:
Die hitlijsten zouden niet uit moeten maken of iemand finalist is of niet, Robbie Williams staat ook in de top 10 daar, da's toch ook geen Voice finalist?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De finalisten moeten nu een podiumplaats krijgen, niet de verliezers. Sorry, ik kan slecht tegen deze treurigheid van Mr de Mol. Trek iedereen gelijk graag, in plaats van deze voortrekkerij.
Dit, en dan heeft Leona ws ook nog redelijk wat 'wat een tof wijf' stemmers, die haar verder niet zo nodig op hun ipod hoeven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht... ik denk dat de downloaders gemiddeld wat ouder zijn (zoals ik) en dat die gewoon niet het stempubliek zijn...
Dat Floortje met die afgrijselijke versie op 2 staat snap ik echt nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
1) Sandra van Nieuwland - A Night Like This
2) Floortje Smit - Every Breath You Take
3) Leona Phillipo - Could You Be Loved
4) Sandra van Nieuwland - More
5) Sandra van Nieuwland - New Age
6) Sandra van Nieuwland - Keep Your Head Up
7) Adele - Skyfall
8) Johannes Rypma - When The Lady Smiles
9) Passenger - Let Her Go
10) Rihanna - Diamonds
[...]
11) Sandra van Nieuwland - Beggin'
14) Ivar Oosterloo - Baby
Floortje toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Barbara, Eyelar en Maame zijn verwijderd. Sandra staat inmiddels op #1
Exact. Mijn zus stemt zich rot op Leona omdat ze haar leuk en mooi vindt (mijn zus valt op damesquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dit, en dan heeft Leona ws ook nog redelijk wat 'wat een tof wijf' stemmers, die haar verder niet zo nodig op hun ipod hoeven.
Floortje staat altijd op #2. Idols, sterren Dansen op het IJs, dat andere programma waar ik de naam niet meer van weet en nog ietsquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Floortje met die afgrijselijke versie op 2 staat snap ik echt niet![]()
Over Dansen op het IJs gesproken, ik zag een filmpje van een vet serieus oefenende Paul Turnerquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Floortje staat altijd op #2. Idols, sterren Dansen op het IJs, dat andere programma waar ik de naam niet meer van weet en nog iets
Het is dat de rest van de deelnemers echt kut zijn... anders had ik het wel leuk gevonden om te kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Over Dansen op het IJs gesproken, ik zag een filmpje van een vet serieus oefenende Paul Turner![]()
Leona valt ook op dames, leuk koppeltje misschienquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Exact. Mijn zus stemt zich rot op Leona omdat ze haar leuk en mooi vindt (mijn zus valt op dames) en die downloadt echt haar nummer niet, want geen iPod.
Leona is pas getrouwd met haar damequote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leona valt ook op dames, leuk koppeltje misschien
dat zou me idd niet verbazenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je gewoon naar iTunes gaat, en dan staat rechts de top 10. Dan klik je op 'meer weergeven' en daar ook staat Floortje toch echt op 1 (niet dat ik vind dat ze het verdientquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. De beginpagina is minder up-to-date dan het volledige overzicht
En wellicht die andere 'talenten'-jacht op sosquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Volgende week zit ik ik Londen, dus kan niet kijken.
Bedankt allemaal voor een leuke TVOH LCen veel plezier in de finale LC.
Tot XFA LC ?![]()
Ohw. Ik zie hier Sandra bovenaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je gewoon naar iTunes gaat, en dan staat rechts de top 10. Dan klik je op 'meer weergeven' en daar ook staat Floortje toch echt op 1 (niet dat ik vind dat ze het verdient)
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dit misschien een uitzondering wordt bij nader inzien
Als John een aandeel er in krijgt zou ie stom zijn als ie het niet deed, Sandra zou veel meer verkopen dan welke winnaar straks ook.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
xfaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
Je bent er niet bij The Voice Kidsquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot XFA LC ?![]()
Klopt, en grotendeels vanwege de aangepaste live shows.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel het kutste seizoen van de 3....
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent er niet bij The Voice Kids?
ja.....quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, en grotendeels vanwege de aangepaste live shows.
ik zeg doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..
Dat begint over 2 wekenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, die is eerst nog? Weet ik nog niet..
gquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
going downhillquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |