Leona heeft gunfactorquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
Zij verkoopt nu al genoeg.
Dus Leona gaat door denk ik, hoe raar ook
Duh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Reclame? Zodat we lang kunnen stemmen op Sandra?
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januariquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is die rug in je fobo echt van jou?
wehehe, wat een meesterzetquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Als onderzetter werkt het vast primaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn man wil zo'n cd. Maar die zet ie dan maar op als ik niet thuis ben.
Lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januari
En Dais, ik dacht al wat is met zijn haar
Mij is de eetlust wel vergaan na deze verkrachting van Venus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, weer reclame. Niets meer te eten. Shit.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Peter het volgende:
Wel slim.. Je zint je eigen melodielijn zodat niemand merkt dat je geen toon kunt houden.
dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Klank en toon, alles klinkt gewoon hetzelfde. Maar ik ben bevooroordeeld, ik mag haar niet zo.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Niemand vindt mijn garpje 'langspeelplaat' leuk?
Ik ga even een pokemon vangen, brbquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mij is de eetlust wel vergaan na deze verkrachting van Venus.
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch had Tessa hier ook moeten staan
Je brengt me op een idee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als onderzetter werkt het vast prima
Leona was nationaal sonfestivalkandidaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bij mij niet![]()
Daar hebben we er al zes van...
Dank jequote:
John's kwakje is ermeequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januari
En Dais, ik dacht al wat is met zijn haar
Ach, als Leona allemaal toffe backings krijgt, mag Sandra ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
Geen eerbetoon aan Tom Waits vanavond in the Voice op zijn 63e verjaardag?
Eigenlijk hadden Tessa/Leona/Sandra gewoon 1/2/3 moeten worden, in welke volgorde dan ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch had Tessa hier ook moeten staan
The voice geeft niks om echte muziek. Dat je dat vanavond nog niet gehoord hebtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
Niet mee eens. Leona kan misschien meer schreeuwen en hoger, maar Sandra kan noten mooier makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef laracroftonline het volgende:
Leona is vocaal sterker dan Sandra als het gaat om de beheersing van noten.
Maar ondergeschikt aan Tom. ver.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]Zo een mooi nummer, al vind ik de versie van Rod Stewart ook geweldig.
quote:
Alsof er ook maar een backingzangeres is die de onnavolgbare melodielijnen van Sandra kan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, als Leona allemaal toffe backings krijgt, mag Sandra dit
Zou wel moeten hequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Leona was nationaal sonfestivalkandidaatDie heeft sowieso een streepje voor
.
Da's een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Leona kan misschien meer schreeuwen en hoger, maar Sandra kan noten mooier maken
In ieder geval langerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Leona kan misschien meer schreeuwen en hoger, maar Sandra kan noten mooier maken
Deze twee zouden in de finale moeten staan, dat vind ik welquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou wel moeten he
Maar toch vind ik het terecht als Sandra van haar wint
Ja, is geweest en Floortje is ook doorquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Is the script al geweest of komen die nog?
Ik hoor tien keer liever Ivar dan Leonaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Deze twee zouden in de finale moeten staan, dat vind ik wel
Samen met Johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef Peter het volgende:
[..]
Deze twee zouden in de finale moeten staan, dat vind ik wel
Die komen als backing vocals bij Leona.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Is the script al geweest of komen die nog?
Vind je? Ik vind juist dat ze Sandra onterecht de hemel in prijst.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef notenmix het volgende:
Natuurlijk moet Trijntje er weer voor zorgen dat het publiek voor Leona gaat.... achtergrondzangeressen. Dat schele mokkel legt er wel dik bovenop wie ze in de finale wil.
Arme croc!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Stickertje het volgende:
mijn linker croc scheurde net een beetje uit... ik denk dat ik heb moet lijmen
Geen idee wie floortje is maar dank!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef notenmix het volgende:
[..]
Ja, is geweest en Floortje is ook door
Eerlijk dat je dat durft te zeggen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Stickertje het volgende:
mijn linker croc scheurde net een beetje uit... ik denk dat ik heb moet lijmen
Sandra herken je direct op de radio, van Leona hebben we al Edsilia, Berget, dat meisje dat met Blof zingt (Jovanka oid?), Nathalie etc etc etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
Leona is meer een allrounder. Sandra meer genremuziek.
Maar die kan niet vrolijk kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En dat hoeft van mij niet zo. We hebben Floortje al
Ja, al jaren, maar niemand koopt een single van haar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En dat hoeft van mij niet zo. We hebben Floortje al
en als ik zeg dat ik witte tennis sokken draag in de crocs? maakt dat het nog erger?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef notenmix het volgende:
[..]
Eerlijk dat je dat durft te zeggen...
3 weken oprij had leona meer stemmen dan sandraquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef laracroftonline het volgende:
Leona is vocaal sterker dan Sandra als het gaat om de beheersing van noten.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef notenmix het volgende:
[..]
Eerlijk dat je dat durft te zeggen...
Nuf said.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al jaren, maar niemand koopt een single van haar.
Alleen in een multiplayer Half-Life 3.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef notenmix het volgende:
Is Johannes inmiddels al kapot geschoten?
Heb je ook Uggs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik witte tennis sokken draag in de crocs? maakt dat het nog erger?
Kappen nou hoor, serieus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef notenmix het volgende:
Eenheidsworst inderdaad, wellicht is de tijd eens rijp voor een show met afwijkende doorleefde stemmen zonder stemmachines.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef portie het volgende:
[..]
The voice geeft niks om echte muziek. Dat je dat vanavond nog niet gehoord hebt
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef notenmix het volgende:
Leona is wat mij betreft een typisch achtergrondzangeresje. Maar ik gun haar de finale wel, om er als eerste uit te donderenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra herken je direct op de radio, van Leona hebben we al Edsilia, Berget, dat meisje dat met Blof zingt (Jovanka oid?), Nathalie etc etc etc
Ah, die zooi dat altijd breekt als er weer een update isquote:
Op de radio?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eenheidsworst inderdaad, wellicht is de tijd eens rijp voor een show met afwijkende doorleefde stemmen zonder stemmachines.
lolwut?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die zooi dat altijd breekt als er weer een update is
Sorry, maar die 3 dames hebben echt wel herkenbare stemmen. Je doet ze nu te kort, vind ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Sandra herken je direct op de radio, van Leona hebben we al Edsilia, Berget, dat meisje dat met Blof zingt (Jovanka oid?), Nathalie etc etc etc
Die vind ik enigquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef kip-kerrie het volgende:
Wow zagen jullie die google chrome reclame????
Ik luister ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of ik Tom nog af kan luisteren. 7 minuten, dus volgens mij wel, RTL kennende.
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Zitten er nu meer idioten dan normaal in dit topique?
Dat zei je moeder ook bij je geboortequote:
In badjas en sweatpants in je crocs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee... maar wel namaak converse all stars
Lijkt er wel op jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Ah is dat het, ik heb ook niks met jazzquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb echt zó niks met Sandra... ik weet het, het is smaak.. maar het is zó niet mijn ding. Ik heb niks met jazz, dat is het gewoon.
Ik had een nieuwe laptop gekregen op het werk. Meteen chrome er weer opgezet. Maar toen kon ik niet meer scrollen op Fok! en andere sitesquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef kip-kerrie het volgende:
Wow zagen jullie die google chrome reclame????
Het gaat om de reclame!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, die zooi dat altijd breekt als er weer een update is
[/fokboek]quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe laptop gekregen op het werk. Meteen chrome er weer opgezet. Maar toen kon ik niet meer scrollen op Fok! en andere sites. Dus toen heb ik Firefox geinstalleerd en toen deed alles het wel
[/liefdagboek]
Flikker toch op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:42 schreef notenmix het volgende:
[..]
Gewoon zoals ik het zeg.... vol met lood die knul.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Sandra is toch geen jazzquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb echt zó niks met Sandra... ik weet het, het is smaak.. maar het is zó niet mijn ding. Ik heb niks met jazz, dat is het gewoon.
Nog niet gezien. Ik kijk en luister naar Tomquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Day het volgende:
[..]
Het gaat om de reclame!
(ik gebruik het niet eens)
Van Laurhhie? Dubbel lol.quote:
Wie is Sandra?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef notenmix het volgende:
Sandra is misschien niet de smaak van iedereen, ze heeft wel haar eigen stijl. Ik zal er geen cd van kopen, maar het natuurlijk echt wel de beste uit de rij Ben, Iris en Sandra
Sorry, imo zijn die zangeressen afzonderlijk toch wel te herkennen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuwe LT, met W8 . Als ik quote is het meestal dubbel of zelfs triple .....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik had een nieuwe laptop gekregen op het werk. Meteen chrome er weer opgezet. Maar toen kon ik niet meer scrollen op Fok! en andere sites. Dus toen heb ik Firefox geinstalleerd en toen deed alles het wel
[/liefdagboek]
sssaaaaannnnnddddddrrrrrraaaaaaa.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Leona is toch gewoon een achtergrondzangeres?
Ivar, Floortje en Johannesquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef z0rz0r het volgende:
is er al een finalist bekend? ik schakel net pas in. gelukkig sandra gemist
Maar waarom een plat beeldscherm dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben de breedbeeld TV niet voor niets uitgevonden
Ik kijk al weken niet meerquote:
Toen ik dat een paar weken geleden zei werd ik serieus bijna gelynchtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:45 schreef iBenny het volgende:
Leona is toch gewoon een achtergrondzangeres?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Joooo-pi het volgende:
Leona moet een paar stappen naar achteren, dan kan Sandra zingen
Lol, dat heb ik ook. Vrijdagavond is youtubeavond!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk al weken niet meer
Nu dus ook niet
klinkt perfectquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Symphonic het volgende:
damn dit klinkt veel fijner dan Sandra zojuist
Ik kijk volgende week sowieso nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Als Leona wint kijk ik volgende week niet
Het begin kon iets beter, ze was toen net iets te ver achter de muziek. Maar ze heeft zich prima herpaktquote:
gequotequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef iBenny het volgende:
Als Leona wint kijk ik volgende week niet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik ook. Vrijdagavond is youtubeavond!
Natural woman ... Wie kent ze nog?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt perfect
maar toch 13 in een dozijn
Johannes nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik met zoveel kandidaten dit seizoen. Het is allemaal zo saai.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg het beeld van Regi Blinker niet meer uit m'n hoofd, sinds ik haar zonder make-up bij Real Life zag.
Vastgesneeuwdquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Roel zijn auto ergens achteraf heeft geparkeerd vandaag
welke?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
Die reacties op Twitter... Ik kom popcorn te kort
Dat is het in principe altijd, maar zoals Van velzen zegt niemand voegt wat toe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik met zoveel kandidaten dit seizoen. Het is allemaal zo saai.
Kloptquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar die zingt weer iets minderAl was het vanavond best goed voor zijn doen.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:48 schreef LeBeau het volgende:
Oeh, geweldig om te zien hoe duidelijk Leona niet tevreden was met de cijfers.
zeker welquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben het vaak eens met Roel
Nu dus niet
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Van Velzen had even een discriminerende opmerking
Maar je kan haar kneden, hoe lang ze al zingt..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker wel
ze zingt echt perfect
maar de uniekheid ontbreekt
Eerlijk... wat is er nou precies eigen aan Leona? Ze kan leuk liedjes nazingen, doet ze goed en is niks mis mee... maar ze maakt het niet eigen. Sandra doet dat dan wel elke keer op een eigen manier, maar ze doet het tenminste op een eigen manier.... of je er van houd of nietquote:
Ze lezen echt mee hierquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Day het volgende:
Bullshit, Roel.
Je vindt Sandra beter, prima, kwestie van smaak.
Dat was toch ook zo toen ze nog met vier in één groepje waren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
Maar Sandra heeft dus een uitgerekt liedje en een reclameblok van tien minuten gehad om te stemmen. Leona krijgt twee minuten?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker wel
ze zingt echt perfect
Sandra is zeker authentiek, maar zo ongestraft een nummer verneuken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker wel
ze zingt echt perfect
Dat woorden stretchen van Sandra is best uniek ja. Of je met zoiets mals nou positief eigen bezig bent?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk... wat is er nou precies eigen aan Leona? Ze kan leuk liedjes nazingen, doet ze goed en is niks mis mee... maar ze maakt het niet eigen. Sandra doet dat dan wel elke keer op een eigen manier, maar ze doet het tenminste op een eigen manier.... of je er van houd of niet
Zoek eens liveoptredens van haar op youtube. Die energie die ze uitstraalt zie je niet vaak..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk... wat is er nou precies eigen aan Leona? Ze kan leuk liedjes nazingen, doet ze goed en is niks mis mee... maar ze maakt het niet eigen. Sandra doet dat dan wel elke keer op een eigen manier, maar ze doet het tenminste op een eigen manier.... of je er van houd of niet
Te wit?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Starlie het volgende:
Stomme kut waarom mocht Tessa niet in het achtergrondkoor?
Ze moest kleur bekennen zei hijquote:
Paar weken geleden was eht andersomquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
Maar Sandra heeft dus een uitgerekt liedje en een reclameblok van tien minuten gehad om te stemmen. Leona krijgt twee minuten?
ik denk dat ze dat toch echt niet zelf bedenkt hoorquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Sandra is zeker authentiek, maar zo ongestraft een nummer verneuken?
Afscheid nemen bestaat niet...quote:
Kwestie van smaak, ik vond dit fijner dan het origineelquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Sandra is zeker authentiek, maar zo ongestraft een nummer verneuken?
Ook een probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch ook zo toen ze nog met vier in één groepje waren?
Dan had de eerste van de vier ook veeeel meer stemtijd. Toen was het ook geen probleem, toch?
Past bij Trijntjequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef laracroftonline het volgende:
Sandra is het type Duffy gemixed met Birdy met een gargamel neus!
Oh Duffy, meer mierzoet wordt het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef laracroftonline het volgende:
en de saaiheid van lana del rayquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef laracroftonline het volgende:
en Leona inderdaad een look-alike van Regi Blinkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef laracroftonline het volgende:
Gedaan... dan nog zingt ze een liedje na.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Zoek eens liveoptredens van haar op youtube. Die energie die ze uitstraalt zie je niet vaak..
Echt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat wint ze makkelijk, ik denk dat 60% voor Leona gaat
eens over leona dan met 55%quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat wint ze makkelijk, ik denk dat 60% voor Leona gaat
Jawel. Werd net verteld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat toch echt niet zelf bedenkt hoor
Ik nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwestie van smaak, ik vond dit fijner dan het origineel
eng wijf die lanaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en de saaiheid van lana del ray
Ja, Rutte zei laatst ook dat Griekenland geen geld meer kreeg.quote:
Dat is best wel gek eigenlijk. In de US tellen de downloads mee trouwens als stemmen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Koen66 het volgende:
NL mag inderdaad met stemmen Sandra niet zo, wel met downloaden
Echt heel erg gemeend. Alsof ze in een citroen hapt en: 'Hmmmm, lekker' zeiquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
Sandra: "Heeeey Leoon. Fantastisch gedaan. Echt fantastisch gedaan"
Dat kwam er een beetje vreemd uit
quote:
Ze heeft dat liedje zo ontzettend vernaggeld.quote:
Die vond ik goed, tot dat ik haar live hoorde zingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Duffy, meer mierzoet wordt het niet
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef MaLo het volgende:
Sandra gaat ook steeds meer op Trijn lijken. Uiterlijk, stem, zelfs maniertjes, het wordt steeds meer een kloon.
Ja, behalve dat Leona in dit verhaal de Charly is, want Sandra is al tijden niet de populairste.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
*bam* Charly vs. Chris wordt ff genoemd. Over sjabloontjes gesproken....
dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt heel erg gemeend. Alsof ze in een citroen hapt en: 'Hmmmm, lekker' zei
de top 50 zegt wat andersquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, behalve dat Leona in dit verhaal de Charly is, want Sandra is al tijden niet de populairste.
Na 3 seizoenen nog niks, altijd dezelfde zinnetjes, het is net Wendy. Wat dat betreft is die RTL meuk 1 pot nat.quote:
Ja dat vond ik dus ook haar stem en de manier waarop ze praat tis net Trijn, ik keek niet naar het beeld en dan valt het heel erg op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef MaLo het volgende:
Sandra gaat ook steeds meer op Trijn lijken. Uiterlijk, stem, zelfs maniertjes, het wordt steeds meer een kloon.
Heb nog geen bevestiging gehad, dus ik zal het wel niet goed gedaan hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt toch voor ons Fokkers gedaan![]()
Nee. Juist andersom....quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, behalve dat Leona in dit verhaal de Charly is, want Sandra is al tijden niet de populairste.
Maar het gaat om de stemmen, niet om de top nogwat. Leona scoort al weken boven Sandra. Leona is de Charly. Nu maar hopen dat ze niet zijn lot volgtquote:
Het is vaak zo dat de achtergrondzangers beter zingen dan de leadzangers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zoals Leona kan zingen, zulke noten haalt Sandra toch niet, dus hoe kan Leona achtergrond zijn dan?
Waarheid!quote:
dit vind ik de moeilijkste...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Leona door gaat.....
Maar ik wil Sandra.
(En daarom DENK ik Leona)
Ja oke, maar zó goed? Oke, dan ben ik noob vermoed ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
Het is vaak zo dat de achtergrondzangers beter zingen dan de leadzangers.
Gewoon Sandra, vandaar de lagere cijfers voor Leona.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Leona door gaat.....
Maar ik wil Sandra.
(En daarom DENK ik Leona)
Met Gordon kun je wel lachen. Maar inderdaad...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
Verdomme wat een ellende, kerstliedjes zingen met LATV. En doen alsof je het leuk vindt.
Ik moest even nadenkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Lutte het volgende:
Verdomme wat een ellende, kerstliedjes zingen met LATV. En doen alsof je het leuk vindt.
Komt er een remake van 300?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
Flikker toch heen met je "titanenstrijd"
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt er een remake van 300?
THIS IS SPARTA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |