Leona heeft gunfactorquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
Zij verkoopt nu al genoeg.
Dus Leona gaat door denk ik, hoe raar ook
Duh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Reclame? Zodat we lang kunnen stemmen op Sandra?
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januariquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is die rug in je fobo echt van jou?
wehehe, wat een meesterzetquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
Als onderzetter werkt het vast primaquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn man wil zo'n cd. Maar die zet ie dan maar op als ik niet thuis ben.
Lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januari
En Dais, ik dacht al wat is met zijn haar
Mij is de eetlust wel vergaan na deze verkrachting van Venus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
Oh, weer reclame. Niets meer te eten. Shit.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Peter het volgende:
Wel slim.. Je zint je eigen melodielijn zodat niemand merkt dat je geen toon kunt houden.
dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Klank en toon, alles klinkt gewoon hetzelfde. Maar ik ben bevooroordeeld, ik mag haar niet zo.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Niemand vindt mijn garpje 'langspeelplaat' leuk?
Ik ga even een pokemon vangen, brbquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mij is de eetlust wel vergaan na deze verkrachting van Venus.
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch had Tessa hier ook moeten staan
Je brengt me op een idee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als onderzetter werkt het vast prima
Leona was nationaal sonfestivalkandidaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bij mij niet![]()
Daar hebben we er al zes van...
Dank jequote:
John's kwakje is ermeequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel beginnen aan zoiets in januari
En Dais, ik dacht al wat is met zijn haar
Ach, als Leona allemaal toffe backings krijgt, mag Sandra ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
Geen eerbetoon aan Tom Waits vanavond in the Voice op zijn 63e verjaardag?
Eigenlijk hadden Tessa/Leona/Sandra gewoon 1/2/3 moeten worden, in welke volgorde dan ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef iBenny het volgende:
En toch had Tessa hier ook moeten staan
The voice geeft niks om echte muziek. Dat je dat vanavond nog niet gehoord hebtquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef Bayswater het volgende:
Niet mee eens. Leona kan misschien meer schreeuwen en hoger, maar Sandra kan noten mooier makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:37 schreef laracroftonline het volgende:
Leona is vocaal sterker dan Sandra als het gaat om de beheersing van noten.
Maar ondergeschikt aan Tom. ver.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]Zo een mooi nummer, al vind ik de versie van Rod Stewart ook geweldig.
quote:
Alsof er ook maar een backingzangeres is die de onnavolgbare melodielijnen van Sandra kan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, als Leona allemaal toffe backings krijgt, mag Sandra dit
Zou wel moeten hequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Leona was nationaal sonfestivalkandidaatDie heeft sowieso een streepje voor
.
Da's een kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niet mee eens. Leona kan misschien meer schreeuwen en hoger, maar Sandra kan noten mooier maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |