Hij drukt zijn snor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Ja. Kansloze exercitiequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
Tegen wie moet Ivar ook alweer?Barbara?
Yupquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kunnen we nog stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
hopelijk gaat ivar doorquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
Dat gebeurt als je te vaak fipoot.quote:
Scream Queens, beste talentenshow ooitquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef JRRY het volgende:
Eyelar MOET GEWOON DOOR
Floortje is een schreeuwlelijk die haar kans heeft gehad, ze blijkt niet succesvol te zijn.
Het enige wat ze laat zien is dat ze kan schreeuwen, blijkbaar is dit THE SCREAM OF HOLLAND
je kan op anja wie stemmenquote:
Alsof Eyelar het liedje perfect vertolkte. Floortje was beter, terechte uitslag van de jury. Volgens mij voor het eerstquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef JRRY het volgende:
Eyelar MOET GEWOON DOOR
Floortje is een schreeuwlelijk die haar kans heeft gehad, ze blijkt niet succesvol te zijn.
Het enige wat ze laat zien is dat ze kan schreeuwen, blijkbaar is dit THE SCREAM OF HOLLAND
Ohja, dat had ik beloofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elke live uitzending een fototje van Tessa om haar niet te vergeten.
Bedankt![]()
wie?quote:
zingen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Floortje zou toch een ballad zingen? Of niet
Ja, heb jij hem gehoord?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Maar het is Eyelar, ze ziet er bijna altijd goed uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Stickertje het volgende:
welke styliste geeft mensen kleding die hun dikker laat lijken...![]()
eyelar lijkt wel 80 kilo in dat ding
geen idee wie je bedoeltquote:
dat kan ze niet meer....quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
Misschien koos ze er zelf voor. Was ook zo bij Laurrhiequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Stickertje het volgende:
welke styliste geeft mensen kleding die hun dikker laat lijken...![]()
eyelar lijkt wel 80 kilo in dat ding
Nee man, Eyelar was beter. Heb je Floortje niet horen schreeuwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef portie het volgende:
[..]
Alsof Eyelar het liedje perfect vertolkte. Floortje was beter, terechte uitslag van de jury. Volgens mij voor het eerst
Misschien toen ze de zenuwen op de wc loste.quote:
Kun je als je doorwerkt 150 euro per uur mee verdienenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:07 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je kan ook via facebook stemmen:
http://facebookapp.thevoiceofholland.com
11 cent per stemEen paar weken terug stond het op de voice facebook pagina, maar ze lijken er nu niet zo veel meer mee te doen. Mara hij werkt nog wel.
Ik hoop dat Ivar wintquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Ivar-Babs strijd nog het meest boeiend geloof ik
Want die zou ik allebei wel willen houden. Van de andere duo's boeit het me echt niet wie het wordt.
Als d'r coach het niet wil.. tja..quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef hunter2011 het volgende:
ze zullen toch ook wel een spiegel daar hebben hangen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Misschien koos ze er zelf voor. Was ook zo bij Laurrhie
Hehequote:Op vrijdag 7 december 2012 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je als je doorwerkt 150 euro per uur mee verdienen
ben vandachte verandert ik hoop dat ivar of eyelar wintquote:
Zo komt de gesponsorde swarovskitroep beter uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zullen toch ook wel een spiegel daar hebben hangen...
Kan het me niet voorstellen, het gaat overquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik zapte te laat naar VI daar was blijkbaar net iets heel leuks geweest.
Uitzending gemistquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Jammer, ik zapte te laat naar VI daar was blijkbaar net iets heel leuks geweest.
was een grappige kantineman aan het woordquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, het gaat overvoetbal
Dat is kut als je dat hebt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Wat een vieze reclame net, vaginale schimmelinfecties
Altijd rond TVOHquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Peter het volgende:
Kutschimmel-creme-reclame? Zag ik dat goed net?
Met een witte afscheidingquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Gesponsord door Vodafone en Samsungquote:
Gun het allebei, alhoewel ik me bij Barbara wel ergerde toen ze begon te slijmen bij Johannes vanwege zijn followers-aantal (dat inmiddels flink is geslonken).quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind de Ivar-Babs strijd nog het meest boeiend geloof ik
Want die zou ik allebei wel willen houden. Van de andere duo's boeit het me echt niet wie het wordt.
Als ze de meeste stemmen heeft welquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:12 schreef jcdragon het volgende:
Gaat Floortje nou nog een keer zingen?
Nee, dat was kleine viezerik, dat was een rappertquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
blue waffle with whipped creamquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou het ook bij 'blue waffle' helpen?
Zingen kun je al met 1 stem!quote:
Is dat ook lekker met van die rooie dingen met haartjes?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
blue waffle with whipped cream
Sure, why not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Roel kan het makkelijk krabben bij een vrouwquote:
Hoezo ga je er automatisch vanuit dat ze om die reden liep te slijmen dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:13 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Gun het allebei, alhoewel ik me bij Barbara wel ergerde toen ze begon te slijmen bij Johannes vanwege zijn followers-aantal (dat inmiddels flink is geslonken).
leuke vrouw, wel gehaaid volgens mij
Met zijn snor of zijn kuifje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roel kan het makkelijk krabben bij een vrouw
Daar zijn ze hopelijk wel professioneel genoeg voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Duet samen en zo? Wat raar dit....
En die moeder doet weer alsof ze last heeft van acute kutschimmelquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
Floortje gaat door en is dan weer heel verbaasd.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef Stickertje het volgende:
floortjes moeder lijk een ietsiepietsie op raggel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |