Hoe wou je anders rijden dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:35 schreef b2py het volgende:
Ik zie trouwens dat er vandaag een trein continue Den Helder - Maastricht rijdt, met gratis half uur extra reistijd door omleiding via Utrecht.
Tikfout denk ik. Kreng wordt omgeleid via Hollandsche Radingquote:
Veel, want het schijnt enorm druk te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle hanzelijnpendels rijden volgens plan volgens de reisplannerIk ga zo eens richting Zwolle. Benieuwd wie ik allemaal nog tegenkom vandaag
Gratis vandaag toxh? Ik check zo uit op Lelystad (en vul een Gtbv in voor een halfuur langer Utrecht-Lelystad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Wel zuur dat je vandaag voor een enkele reis Zwolle - Lelystad nog ¤ 18,80 moet neertellen en morgen slechts ¤ 9,50...
Hanzelijn is gratis vandaag jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh dat zou kunnen, maar dat geeft de reisplanner in ieder geval niet aan.
http://www.hanzelijnverbindt.nl/quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh dat zou kunnen, maar dat geeft de reisplanner in ieder geval niet aan.
Eensch. Nu maar hopen dat NS en ProRail de problemen eindelijk eens definitief oplossen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De 487ste jankpost over stilstaan bij Hoofddorp zitten we echt niet meer op te wachten![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij reizen is vrij reizen. Punt.
Waait het zo hard of staat alles zo schuinquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef Bitlord het volgende:
De eerste nieuwigheid vandaag:
[ afbeelding ]
Telefoonlens en.volle snelheid gaan niet samen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waait het zo hard of staat alles zo schuin
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
k heb na mijn studie een nieuwe ov-kaart met dat voordeelurenabbo van de NS maar kan ik momenteel nog een papierenkaartje halen met 40% korting en dan bij de conducteur dat voordeelabbo laten zien i.c.m. dat papieren kaartje?
Bedankt, ik heb gelukkig een enkeltje nodig. Wel jammer dat je dat abbo niet op je oude Ov-kaart kan zetten waar nog geld opstaat, beetje omslachtig allemaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopen. Selecteer eerst ik heb geen OV-chipkaart op de kaartautomaat.
Omdat de prijs van een retourtje tegenwoordig de prijs is van twee enkeltjes. Omdat OV-chipkaart, omdat door de strot, omdat hufters, omdat smeerlappen, omdat enz.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopen
Aai over je bolleke?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:07 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, omdat boeven, omdat tuig, omdat schoften, omdat rapalje.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
Het Fok! en Ovinnederland promotieteam op station Dronten!
[ afbeelding ]
Leuke foto. Maar doe eens wieiswie vlnr?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
je moet die muts iig wel kennenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Leuke foto. Maar doe eens wieiswie vlnr?
Welkom in Nederland, we kunnen weer iets gratis doen hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Bitlord het volgende:
Het perron van Dronten is afgesloten wegens de drukte...
[ afbeelding ]
en terechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Basekid_NZ het volgende:
die drontenaren willen erg graag weg Zo te zien
Eckte Fok!kers.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die enequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik sta achter de camera!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
wen er maar aan. En het is waar dat je kolopers van grote afstand kunt horen. Zeker 's avondsquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef Piles het volgende:
Zeg, die koplopers door Almere, is dat alleen dit weekend of elke dag ivm Hanzelijn? Pokkeherrie
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wen er maar aan. En het is waar dat je kolopers van grote afstand kunt horen. Zeker 's avonds
Dat schijnt ja, ik reis amper met de trein, dus het maakt me weinig uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
qua comfort zijn koplopers beter
wtf, denk je dat ze je pas na 3 dagen vinden ofzo als je strand?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:58 schreef James1988 het volgende:
Klaar voor de laatste slag:
[ afbe hgvelding ]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/904613quote:Spoorlopers Veenendaal moeten sneeuwruimen
VEENENDAAL - De politie heeft een passende straf bedacht voor vijf jongeren die over treinrails liepen. Agenten troffen de waaghalzen aan op het spoor in Veenendaal.
De politie hield ze vrijdagmiddag aan en bedacht direct een alternatieve straf. Ze zijn aan het werk gezet bij Prorail.
De jongeren moeten helpen met het sneeuwvrij maken van het perron op station Veenendaal-West.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Geniaal dit:
[..]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/904613
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 18:22:27Voor de duidelijkheid: morgen start onze nieuwe dienstregeling en zijn de aanpassingen vanwege het winterweer voorbij. #spoorbericht reageer retweet
Ja gozer, ik ben aan t werken. Misschien vannacht nog wat filmpjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
't is hier verdacht stil; kom op met die verhalen!
Het idee was om wat te knabbelen mee te nemen. Het enige wat op is gegaan zijn de broodjes en het bier in de koeltas (Warsteiner en Jupiler).quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
wtf, denk je dat ze je pas na 3 dagen vinden ofzo als je strand?
Dat zal ik morgen eens bekijken dan!quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten onder de stoelen in die stiltecoupé stopcontacten. Althans, dat werd mij verteld tijdens de rondleiding door de werkplaats.
niet bij de prullenbakjes, zoals op de MerwedeLingeLijn?quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten onder de stoelen in die stiltecoupé stopcontacten. Althans, dat werd mij verteld tijdens de rondleiding door de werkplaats.
Ze zitten, als het goed is althans, ook in de 2e klas onder de stoelen.quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Welke nationaliteit heeft ze.quote:Op zondag 9 december 2012 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Antikudo's voor conductrice trouwens. Lijkt wel een viswagen deze trein.
Ik ben geen bierdrinker of kenner, maar Warsteiner is toch wel mijn favorietje als smaakquote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef James1988 het volgende:
De laatste Benelux zou nu zo ongeveer op z'n eindbestemming moeten zijn aangekomen. Echt het einde van een tijdperk.
[..]
Het idee was om wat te knabbelen mee te nemen. Het enige wat op is gegaan zijn de broodjes en het bier in de koeltas (Warsteiner en Jupiler).
Wat een gaaf perspectief zoquote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef dennistd het volgende:
Gisteren reed loc 1182 een slag in de Benelux:
[ afbeelding ]
Oh, je was me voor. Wilde vandaag hetzelfde doen, zoals voorgaande jaar.quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef dennistd het volgende:
Voor wie graag het hele spoorboekje wil hebben maar niet alle tabellen handmatig wil downloaden. hier een zipje: http://www.spoornieuws.nl/temp/spoorboekje2013.zip
Ze ze al in Brussel? Nee toch, nou dan. Het kan nog....quote:Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ieks!!Een stofzuiger gevuld met reizigers die vanaf Schiphol vertrekt met 'Brussel Zuid' op de displays! Het moet niet veel gekker worden zeg
Vanmiddag misschien toch maar even bij de HSL hier om de hoek kijken. Verder een dagje thuis blijven.quote:Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ieks!!Een stofzuiger gevuld met reizigers die vanaf Schiphol vertrekt met 'Brussel Zuid' op de displays! Het moet niet veel gekker worden zeg
En ook nog een filmpje:quote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef dennistd het volgende:
Gisteren reed loc 1182 een slag in de Benelux:
[ afbeelding ]
Maar de trein kwam niet?quote:Op zondag 9 december 2012 11:11 schreef greavy het volgende:
Was mijn bedoeling. Ik zou zelfs met VIRM (ja, ik...) van Dordrecht naar Zwolle gaan rechtstreeks, via Schiphol-Amsterdam en over de Hanzelijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |