Vrij reizen is vrij reizen. Punt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 02:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je reist richting het station waar je hebt ingecheckt zit je sowieso al fout en bovendien staat het letterlijk in de gebruiksvoorwaarden van de ov chipkaart dat als je op hetzelfde station uitcheckt als waar je ingecheckt hebt en er meer dan een uur tussenzit de borg niet teruggestort wordt.
daar kun je wat van vinden maar als je het er niet mee eens bent neem je toch lekker geen abo
Hoe wou je anders rijden dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:35 schreef b2py het volgende:
Ik zie trouwens dat er vandaag een trein continue Den Helder - Maastricht rijdt, met gratis half uur extra reistijd door omleiding via Utrecht.
Tikfout denk ik. Kreng wordt omgeleid via Hollandsche Radingquote:
Veel, want het schijnt enorm druk te zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle hanzelijnpendels rijden volgens plan volgens de reisplannerIk ga zo eens richting Zwolle. Benieuwd wie ik allemaal nog tegenkom vandaag
Gratis vandaag toxh? Ik check zo uit op Lelystad (en vul een Gtbv in voor een halfuur langer Utrecht-Lelystad.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:54 schreef Zug-Chef het volgende:
Wel zuur dat je vandaag voor een enkele reis Zwolle - Lelystad nog ¤ 18,80 moet neertellen en morgen slechts ¤ 9,50...
Hanzelijn is gratis vandaag jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh dat zou kunnen, maar dat geeft de reisplanner in ieder geval niet aan.
http://www.hanzelijnverbindt.nl/quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:10 schreef Zug-Chef het volgende:
Oh dat zou kunnen, maar dat geeft de reisplanner in ieder geval niet aan.
Eensch. Nu maar hopen dat NS en ProRail de problemen eindelijk eens definitief oplossen...quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De 487ste jankpost over stilstaan bij Hoofddorp zitten we echt niet meer op te wachten![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrij reizen is vrij reizen. Punt.
Waait het zo hard of staat alles zo schuinquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef Bitlord het volgende:
De eerste nieuwigheid vandaag:
[ afbeelding ]
Telefoonlens en.volle snelheid gaan niet samen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waait het zo hard of staat alles zo schuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |