wen er maar aan. En het is waar dat je kolopers van grote afstand kunt horen. Zeker 's avondsquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:52 schreef Piles het volgende:
Zeg, die koplopers door Almere, is dat alleen dit weekend of elke dag ivm Hanzelijn? Pokkeherrie
quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wen er maar aan. En het is waar dat je kolopers van grote afstand kunt horen. Zeker 's avonds
Dat schijnt ja, ik reis amper met de trein, dus het maakt me weinig uitquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
qua comfort zijn koplopers beter
wtf, denk je dat ze je pas na 3 dagen vinden ofzo als je strand?quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:58 schreef James1988 het volgende:
Klaar voor de laatste slag:
[ afbe hgvelding ]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/904613quote:Spoorlopers Veenendaal moeten sneeuwruimen
VEENENDAAL - De politie heeft een passende straf bedacht voor vijf jongeren die over treinrails liepen. Agenten troffen de waaghalzen aan op het spoor in Veenendaal.
De politie hield ze vrijdagmiddag aan en bedacht direct een alternatieve straf. Ze zijn aan het werk gezet bij Prorail.
De jongeren moeten helpen met het sneeuwvrij maken van het perron op station Veenendaal-West.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
Geniaal dit:
[..]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/904613
twitter:NS_online twitterde op zaterdag 08-12-2012 om 18:22:27Voor de duidelijkheid: morgen start onze nieuwe dienstregeling en zijn de aanpassingen vanwege het winterweer voorbij. #spoorbericht reageer retweet
Ja gozer, ik ben aan t werken. Misschien vannacht nog wat filmpjes.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
't is hier verdacht stil; kom op met die verhalen!
Het idee was om wat te knabbelen mee te nemen. Het enige wat op is gegaan zijn de broodjes en het bier in de koeltas (Warsteiner en Jupiler).quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
wtf, denk je dat ze je pas na 3 dagen vinden ofzo als je strand?
Dat zal ik morgen eens bekijken dan!quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten onder de stoelen in die stiltecoupé stopcontacten. Althans, dat werd mij verteld tijdens de rondleiding door de werkplaats.
niet bij de prullenbakjes, zoals op de MerwedeLingeLijn?quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij zitten onder de stoelen in die stiltecoupé stopcontacten. Althans, dat werd mij verteld tijdens de rondleiding door de werkplaats.
Ze zitten, als het goed is althans, ook in de 2e klas onder de stoelen.quote:Op zondag 9 december 2012 09:41 schreef dennistd het volgende:
Welke nationaliteit heeft ze.quote:Op zondag 9 december 2012 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Antikudo's voor conductrice trouwens. Lijkt wel een viswagen deze trein.
Ik ben geen bierdrinker of kenner, maar Warsteiner is toch wel mijn favorietje als smaakquote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef James1988 het volgende:
De laatste Benelux zou nu zo ongeveer op z'n eindbestemming moeten zijn aangekomen. Echt het einde van een tijdperk.
[..]
Het idee was om wat te knabbelen mee te nemen. Het enige wat op is gegaan zijn de broodjes en het bier in de koeltas (Warsteiner en Jupiler).
Wat een gaaf perspectief zoquote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef dennistd het volgende:
Gisteren reed loc 1182 een slag in de Benelux:
[ afbeelding ]
Oh, je was me voor. Wilde vandaag hetzelfde doen, zoals voorgaande jaar.quote:Op zondag 9 december 2012 10:53 schreef dennistd het volgende:
Voor wie graag het hele spoorboekje wil hebben maar niet alle tabellen handmatig wil downloaden. hier een zipje: http://www.spoornieuws.nl/temp/spoorboekje2013.zip
Ze ze al in Brussel? Nee toch, nou dan. Het kan nog....quote:Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ieks!!Een stofzuiger gevuld met reizigers die vanaf Schiphol vertrekt met 'Brussel Zuid' op de displays! Het moet niet veel gekker worden zeg
Vanmiddag misschien toch maar even bij de HSL hier om de hoek kijken. Verder een dagje thuis blijven.quote:Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ieks!!Een stofzuiger gevuld met reizigers die vanaf Schiphol vertrekt met 'Brussel Zuid' op de displays! Het moet niet veel gekker worden zeg
En ook nog een filmpje:quote:Op zondag 9 december 2012 10:43 schreef dennistd het volgende:
Gisteren reed loc 1182 een slag in de Benelux:
[ afbeelding ]
Maar de trein kwam niet?quote:Op zondag 9 december 2012 11:11 schreef greavy het volgende:
Was mijn bedoeling. Ik zou zelfs met VIRM (ja, ik...) van Dordrecht naar Zwolle gaan rechtstreeks, via Schiphol-Amsterdam en over de Hanzelijn....
Ik moet nog wat voor mijn opleiding afmaken (heb t/m dinsdag, maar ik ken mijzelf, vanavond of morgen na het werk doe ik het niet) dus ben thuis gebleven, en kwam rond 10 uur mijn nest uit rollen. Lag er ook pas om half 2 in, wekker zou om 7 uur al gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |