Waait het zo hard of staat alles zo schuinquote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef Bitlord het volgende:
De eerste nieuwigheid vandaag:
[ afbeelding ]
Telefoonlens en.volle snelheid gaan niet samen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waait het zo hard of staat alles zo schuin
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
k heb na mijn studie een nieuwe ov-kaart met dat voordeelurenabbo van de NS maar kan ik momenteel nog een papierenkaartje halen met 40% korting en dan bij de conducteur dat voordeelabbo laten zien i.c.m. dat papieren kaartje?
Bedankt, ik heb gelukkig een enkeltje nodig. Wel jammer dat je dat abbo niet op je oude Ov-kaart kan zetten waar nog geld opstaat, beetje omslachtig allemaal.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopen. Selecteer eerst ik heb geen OV-chipkaart op de kaartautomaat.
Omdat de prijs van een retourtje tegenwoordig de prijs is van twee enkeltjes. Omdat OV-chipkaart, omdat door de strot, omdat hufters, omdat smeerlappen, omdat enz.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ja, je kan alleen geen weekendretours meer kopen
Aai over je bolleke?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:07 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, omdat boeven, omdat tuig, omdat schoften, omdat rapalje.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
Het Fok! en Ovinnederland promotieteam op station Dronten!
[ afbeelding ]
Leuke foto. Maar doe eens wieiswie vlnr?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
je moet die muts iig wel kennenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Leuke foto. Maar doe eens wieiswie vlnr?
Welkom in Nederland, we kunnen weer iets gratis doen hoorquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Bitlord het volgende:
Het perron van Dronten is afgesloten wegens de drukte...
[ afbeelding ]
en terechtquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Basekid_NZ het volgende:
die drontenaren willen erg graag weg Zo te zien
Eckte Fok!kers.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die enequote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik sta achter de camera!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |