Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Live is het ook geen held moet ik zeggen, album is niets mis mee.
moet ie beter naar Edje kijkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.
Moet je toch eens wat meer youtube video's kijken van hem live. In een grote zaal komt hij niet zo goed naar voren. Maar met kleine optredens in een 'knuzze' zaal is hij briljant.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Live is het ook geen held moet ik zeggen, album is niets mis mee.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
ik heb geen zin meer om me te ergeren! dag ik ga lekker in mijn bad liggen lezen....
Ik heb hem een keer live gezien in een voorprogramma twee jaar geleden toen hij nog niet bekend was. Vond het echt verschrikkelijk, was niets van te verstaan. Zijn album vind ik geweldig, maar misschien is 'ie live ook beter geworden inmiddels.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Live vind ik hem juist wel goed. Hij komt alleen een beetje schuchter over, geen podiumbeest.
Niet in slaap vallen he.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
ik heb geen zin meer om me te ergeren! dag ik ga lekker in mijn bad liggen lezen....
50 tinten grijs?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
hij lijkt wat op Klopping qua stemquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
Wat een achterlijk kapsel heeft die kerel.
Ja iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij is wel reuze enthousiast in ieder geval.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer live gezien in een voorprogramma twee jaar geleden toen hij nog niet bekend was. Vond het echt verschrikkelijk, was niets van te verstaan. Zijn album vind echt geweldig, maar misschien is 'ie live beter geworden inmiddels.
in bad gaan is waterverspillingquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef lies1947 het volgende:
Op Lowlands was hij ook wel goed dit jaar, van wat ik gezien heb. Maar ik kan begrijpen als mensen zeggen dat hij niet geweldig te verstaan is.quote:
Niet als je het maar 1x in de twee weken doet en verder niet doucht. Kan het vuil lekker losweken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
in bad gaan is waterverspilling
quote:
Mariah hoeft niet 2x vermeld te worden hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Wham![]()
Mariah![]()
Laat, want FOK! was weer weg.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Mariah hoeft niet 2x vermeld te worden hoor.
geocitiesquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef Jivis het volgende:
Leuk die sneeuwvlokjes. Vroeger hadden alle websites dat rond deze tijd van het jaar.
Op zijn Pietersquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Shirt met print eronder is wel jammer.
Ik zat ook al te kijken ja!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:21 schreef iFok. het volgende:
Schaduw van de klap / lach-man was zichtbaar
Dacht ik ook al ja!quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
die Vaatstra grap heeft hij van Fok!
Waar? Hoe bedoel je een lamp?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook zit daar geen lamp van achter?
Ja leuk, je bent grappiger dan Frans Bauer.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Zag ik nou Eric Corton meespelen met Penoza ?
jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Zag ik nou Eric Corton meespelen met Penoza ?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leuk, je bent grappiger dan Frans Bauer.
Daarom heb ik dat nog niet gekeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef Pedroso het volgende:
Zag ik nou Eric Corton meespelen in Penoza ?
Dan zou je toch een lamp schuin voor hem moeten hebben om een schaduw achter hem te krijgen? Of zeg ik nou iets raars?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
nou een lamp schuin achter zodat zijn schaduw voor hem is.
Zou als ik jou was de komende weken geen tv en radio aanzetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef Deckard het volgende:
Iedereen die op dit moment kerstliedjes afspeelt kan van mij de grafkanker krijgen. Kerstliedjes speel je pas af twee dagen voor kerst.
Vreselijk jah.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou als ik jou was de komende weken geen tv en radio aanzetten.
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #15quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
die Vaatstra grap heeft hij van Fok!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
NWS / Doorbraak zaak Marianne Vaatstra #15
Misschien leest Pieter wel mee
De Hoofdpiet kan dit weer niet alleen af met zijn ons-kent-ons show.quote:Erik van Muiswinkel houdt dit jaar zijn tweede oudejaarsconference. Dit jaar wordt hij bijgestaan door Sanne Wallis de Vries, Niels van der Laan, Jeroen Woe, Rog Ugert en Joep van Deudekom.
Het is een flitsend programma dat doormiddel van korte terugblikken, muziek en sketches de een beeld 2012 (door de ogen van Van Muiswinkel) schetst.
Bij ons aan tafel: Erik van Muiswinkel, Niels van der Laan en Jeroen Woe!
Zonder broekje naar het werk.quote:Op maandag 10 december 2012 09:44 schreef OProg het volgende:
Iets om een hele werkdag naar uit te kijken!
http://www.volkskrant.nl/(...)een-nieuwshype.dhtmlquote:De mensen die het vermogen hebben om de maatschappij als geheel van zinnige kritiek te voorzien, passen niet in het format van DWDD of Pauw & Witteman.
Daar heb ik personeel voor.quote:Op maandag 10 december 2012 07:57 schreef Karina het volgende:
Post dan meteen alles als je toch bezig bent he
Zeer waarschijnlijk niet. Maar het geeft wel aan dat ze hun ambities iets bij moeten stellen.quote:Op maandag 10 december 2012 11:49 schreef Specularium het volgende:
Bram heeft wel gelijk,
maar ik betwijfel of DWDD succesvol zou zijn als het niet het format van een magnetronmaaltijd had.
Sylvana ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef Chai het volgende:
Wat een achterlijk kapsel heeft die kerel.
quote:- Giel Beelen over de uit de hand gelopen grap van twee Australische DJ's. Ze deden zich voor als koningin Elizabeth II en kroonprins Charles waardoor ze allerlei informatie loskregen. Eén van de verpleegkundigen werd vrijdag dood aangetroffen in haar woning, waarschijnlijk heeft zij zelfmoord gepleegd.
- Wilfried de Jong komt vertellen over de drie Holland Sport specials die hij gemaakt heeft, over voetbalclub Manchester City, de Belgische wielrenner Dimitri de Fauw en het afscheid van Ruud van Nistelrooij.
- Erik van Muiswinkel over zijn tweede oudejaarsconference. Ook schuiven zijn companen Niels van der Laan en Jeroen Woe vanavond aan.
Muziek is er van de 'Grote Prijs van Nederland' winnaars Flow&CO en tafelheer is Jan Mulder.
Wat is verschillig precies ?quote:Op maandag 10 december 2012 18:23 schreef NoCigar het volgende:
Chiel twitteren van de week nog een foto van een ambtenaar die hem een parkeerboetes gaf met het onderschrift: 'Wie kent deze man?'
Dat mag als je verschillig bent.
Omdat ze een aflevering vullen me actualiteiten!quote:Op maandag 10 december 2012 18:55 schreef hexje het volgende:
Pff waarom zoveel aandacht voor die dj's??
Ben jij een Turk, hexje?quote:Op maandag 10 december 2012 19:02 schreef hexje het volgende:
Waarom schenken wij in Nederland aandacht aan deze non-nieuws?
Idd, Giel gaat alleen maar vertellen wat voor zogenaamd grappige dingen hij zelf allemaal doet op de radio. Verkapte reclame voor zijn eigen programma dus.quote:Op maandag 10 december 2012 16:48 schreef OProg het volgende:
Alleen Wilfried de Jong lijkt me leuk. De mening van Giel over uit de hand gelopen radiograppen zal me m'n reet roesten.
Kijk dat is nieuws.quote:Terwijl de Nederlandse kranten gedomineerd worden door nieuws over voetbalgeweld en de sneeuwval, worden in Brussel de voorbereidingen getroffen voor de 'totale unie', in de woorden van Brusselse diplomaten. .
Dat kan worden afgedaan als vergezicht, maar feit is dat de kans is groot dat premier Rutte deze week in Brussel zal besluiten om vergaande bevoegdheden over te dragen naar Europa.
En dat ook dat toen uit de hand had kunnen lopen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Giel gaat alleen maar vertellen wat voor zogenaamd grappige dingen hij zelf allemaal doet op de radio. Verkapte reclame voor zijn eigen programma dus.
Voor een jeugdserie vind ik het best leuk.quote:
Nu je dit zegt: welke series heb je eigenlijk nog meer voor de jeugd? Ik zit daar niet zo in.quote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef OProg het volgende:
Als je moet bezuinigen op de publieken krijg je shitseries voor kinderen.
Maar geen mediahype, dus het krijgt geen aandachtquote:
Het is zo nep, kinderlijk en braaf allemaal. Fort Alpha dat was pas een afspiegeling van hoe het er echt op de 'grote school' aan toe gaat. Dit vind ik gewoon valse voorlichting.quote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een jeugdserie vind ik het best leuk.
Vrijland weet ik toevallig. En dat was het wel.quote:Op maandag 10 december 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor een jeugdserie vind ik het best leuk.
[..]
Nu je dit zegt: welke series heb je eigenlijk nog meer voor de jeugd? Ik zit daar niet zo in.
Dat heb ik nooit gezien. Vroeger keek ik Degrassi Junior Highquote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Het is zo nep, kinderlijk en braaf allemaal. Fort Alpha dat was pas een afspiegeling van hoe het er echt op de 'grote school' aan toe gaat. Dit vind ik gewoon valse voorlichting.
Helaas werd Fort Alpha redelijk snel de nek omgedraaid.quote:Op maandag 10 december 2012 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Het is zo nep, kinderlijk en braaf allemaal. Fort Alpha dat was pas een afspiegeling van hoe het er echt op de 'grote school' aan toe gaat. Dit vind ik gewoon valse voorlichting.
Half 9 VI inderdaad.quote:
quote:
80'squote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Eddie Murphy. Heerlijk, die jaren 70.
80.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Eddie Murphy. Heerlijk, die jaren 70.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Winterstop, krijgen we dan weer WNL met Merel?
Dan is het toch Serious Request en top 2000 A Go Go?quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Volgens mij gaat die dikke weer wat doen.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Maakt niet zolang het Merel is.quote:Op maandag 10 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Dat is maar een week of 2 bij elkaar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het toch Serious Request en top 2000 A Go Go?
Welke dikke? Van de jakhalzen?quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die dikke weer wat doen.
Jakhals?quote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die dikke weer wat doen.
Ja gaan ze daarna niet meteen verder dan?quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is maar een week of 2 bij elkaar.
[..]
Welke dikke? Van de jakhalzen?
Ouwetje van Mart.quote:
Nee joh, Mathijs moet ook 4 keer per jaar op vakantie.quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gaan ze daarna niet meteen verder dan?
C'est tout.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Ik had het nog niet gezien, maar inderdaad, dit was het?
2 weken vakantie is genoegquote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, Mathijs moet ook 4 keer per jaar op vakantie.
Of de rijdende rechterquote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Engeland is de Queen heel belangrijk, stukje belangrijker dan hier. Tja..
Jochem Dopvleugel is toch leuker.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 december 2012 19:37 schreef alors het volgende:
Ik vind die kritiek op hun wel echt sneu hoor, dit is gewoon pech. Een Indiase verpleegster die hun accent niet herkende, de zusters die ook allemaal meewerkten. En iemand die er dan zelfmoord om gaat plegen.
En dat was dan nog het enige leuke wat Sjek ooit gedaan heeft.quote:
grapje van herman finkers?quote:Op maandag 10 december 2012 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.
Kopspijkers vergeten?quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat was dan nog het enige leuke wat Sjek ooit gedaan heeft.
quote:
Ja, ondanks Jack.quote:
quote:Op maandag 10 december 2012 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, Giel gaat alleen maar vertellen wat voor zogenaamd grappige dingen hij zelf allemaal doet op de radio. Verkapte reclame voor zijn eigen programma dus.
Ja idd, zoals voorspeldquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef IbanMayo het volgende:
Leuk item. Zogenaamd over de zelfmoord van die verpleegster maar eigenlijk gewoon wat veren in de reet van "de meester van de radiograp" Giel Beelen steken.
![]()
![]()
Ook niet meer over humor.quote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat helemaal niet over die verpleegster.
En dat na een week van bezinning.quote:
Ach, het is best grappig om te horen, maar inderdaad past het niet bepaald bij het onderwerp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |