Lees de OP.quote:Op maandag 10 december 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen zin om heel topic door te lezen. Is er al een datum/plaats geprikt?
Dan is er dus nog geen datum of plaats geprikt.quote:Op maandag 10 december 2012 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
asdfghjk
daar staat alsnog niet of er een datum of plaats is geprikt
Utrecht kan wel centraal liggen, maar als de meeste FOK!kers uit Groningen komen, gaan we niet in Utrecht een meet organiseren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:19 schreef wazmetjouwG het volgende:
Utrecht ligt het meest centraal van Nederland, verder goede uitgaansstad en een reuze station. Dus grotere kans met dat vervoer goed zit. Alleen een suggestie.
Is niet te oud.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:14 schreef Akantha het volgende:
Misschien heel misschien of ben ik al te oud? 20
Dan kom ik misschien hangt af van de plek dan.quote:
Als je kijkt naar dat plaatje is utrecht handiger dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Utrecht kan wel centraal liggen, maar als de meeste FOK!kers uit Groningen komen, gaan we niet in Utrecht een meet organiseren.
Doe anders een van die kleine dorpjes die er precies tussenin ligt. Heel FOK dat dorp onveilig maken enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:39 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Als je kijkt naar dat plaatje is utrecht handiger dan Amsterdam.
Project X FOK! ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Doe anders een van die kleine dorpjes die er precies tussenin ligt. Heel FOK dat dorp onveilig maken enzo.
Project X FOK! JONGmeet livebeelden!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:45 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Doe anders een van die kleine dorpjes die er precies tussenin ligt. Heel FOK dat dorp onveilig maken enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Project X FOK! JONGmeet livebeelden!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Project X FOK! JONGmeet livebeelden!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2012 00:00:09 ]
weg met die zooiquote:Op woensdag 12 december 2012 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
Mag de slowchat even ergens anders plaats vinden? Dank u.
Ik ook niet. Staat ook in de OP.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
4 januari kan ik helaas niet, jammer
Zondag is niet altijd even handig i.v.m. activiteiten die dan niet open zijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:38 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Doe gewoon een zondag. Dan kan bijna altijd iedereen.
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ikquote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zondag is niet altijd even handig i.v.m. activiteiten die dan niet open zijn.
Dat zou kunnen. Als er nou even een polletje komt wie wat wilt doen en hoeveel te besteden heeft, dan kunnen we daarover beslissen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ik
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op donderdag 13 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Als er nou even een polletje komt wie wat wilt doen en hoeveel te besteden heeft, dan kunnen we daarover beslissen.
Dank u.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create
Er is nog geen datum vastgelegd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:54 schreef KingRoland het volgende:
bijna januari jongens , doe gewoon snel
Ik zou het enigszins lowbudget houden. Niet alle jongeren hebben het ruim, en karten is redelijk aan de prijs. Zeker als daar ook al reiskosten bijkomenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er was wel een kartbaan die op zondag juist goedkoper is geloof ik
Als we een klein groepje hebben die willen lasergamen (ik heb daar niet op gestemd, maar ik vind het prima), dan kan de rest ondertussen een drankje doen, denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
Lasergamen![]()
Oke het is wel duidelijk wie er als enigste daar op heb gestemd... je kan daar ook drinken
En op de zondag avond is 4 uur lasergamen 22,50
Is er eigenlijk al een datum besproken?quote:Op zondag 16 december 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als we een klein groepje hebben die willen lasergamen (ik heb daar niet op gestemd, maar ik vind het prima), dan kan de rest ondertussen een drankje doen, denk ik.
Je gaat toch niet de volle 4 uur lasergamen.
Nope.quote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een datum besproken?
Moet je opletten wie er in het topic posten.quote:Op zondag 16 december 2012 19:48 schreef wazmetjouwG het volgende:
Klein vraagje wordt dit een sausagefest of komen er ook meiden?
quote:Op zondag 16 december 2012 20:07 schreef -niemand- het volgende:
waar precies word de meet gehouden?
hopelijk niet te ver weg
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef Rockiejj het volgende:
Ik haal even de OP weg.
Als er een nieuwe datum en tijd is gevonden komt hij weer terug.
Zie op mobiel niet dat geslachtpoppetje maatquote:Op zondag 16 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je opletten wie er in het topic posten.
Als je niet weet wie er een mannetje is, en wie een vrouwtje in JNG! kom je hier niet vaak..quote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Zie op mobiel niet dat geslachtpoppetje maat
klik dan op het profielquote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Aan de zijkant zie je een roze of blauw kleurtje. Je kunt wel raden wat wat is.quote:Op zondag 16 december 2012 20:44 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Haha thanke bro haha voel me nu echt dom maar echt bedankt.quote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan de zijkant zie je een roze of blauw kleurtje. Je kunt wel raden wat wat is.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
Oh shit, ik stemde voor bowlen, maar ik dacht dat het blowen was..
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens andersquote:
gekkie toch, wat schattigquote:Op zondag 30 december 2012 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens anders
Ja ach, je moet de kids toch een beetje sturen hè, op die leeftijd.quote:
Vervolgen tijdenquote:Op zondag 30 december 2012 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens anders
En daar ben jij de juiste persoon voor?quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, je moet de kids toch een beetje sturen hè, op die leeftijd.
Toen we nog jong warenquote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervolgen tijden![]()
Je kan trouwens bowlen naast de stairway toch?
Eigenlijk D_A natuurlijk maar die is nergens te bekennen!quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daar ben jij de juiste persoon voor?
Die huppelt ook nog op FOK! rond hoor. Niet meer zoveel alleen volgens mij. En ik zag merel laatst nog posten. Verder eigenlijk weinig mensen van vroeger.quote:Op zondag 30 december 2012 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk D_A natuurlijk maar die is nergens te bekennen!
Ik ben nooit wezen poolen daar eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen we nog jong waren
Jeps en poolen enzo
Ja ik wel, 1 keer, het was een typisch, gemêleerd, Utrechts publiekquote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die huppelt ook nog op FOK! rond hoor. Niet meer zoveel alleen volgens mij. En ik zag merel laatst nog posten. Verder eigenlijk weinig mensen van vroeger.
[..]
Ik ben nooit wezen poolen daar eigenlijk.
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik wel, 1 keer, het was een typisch, gemêleerd, Utrechts publiek
Doe maar niet...!quote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.
Ach, als KLBers zijn zeiken, moet ik altijd even aan emimich denken, en dan giechel ik een beetje van binnenquote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef wazmetjouwG het volgende:
Dus lekker uitgaan in Utrecht om 7 uur centraal station? Welke datum?
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.
s'ochtonds its gonna be.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:02 schreef wazmetjouwG het volgende:
Zullen we de ochtend vermijden? Niet de favo tijd van een Marokkaan.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.
Zondag natuurlijk. Vrijdag moet men naar school en zaterdag is werkdag voor de bijbaantjes.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.
quote:
Gewoon na school lijkt me dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zondag natuurlijk. Vrijdag moet men naar school en zaterdag is werkdag voor de bijbaantjes.
1,30 is genoeg joh, rijke stinkerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.
Dus voor sommige mensen betekent dat om 3 uur uit zijn en dan nog even het halve land door om Fokkers te meeten.quote:
Wat dan, je wil voor het donker thuis zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus voor sommige mensen betekent dat om 3 uur uit zijn en dan nog even het halve land door om Fokkers te meeten.
Wat dacht je zelf?
Voor het avondeten graag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan, je wil voor het donker thuis zijn?
Niet als je naar een echte stad gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef wazmetjouwG het volgende:
Zondag lijkt me kut dan is alles dicht.
Dit. En koopzondag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als je naar een echte stad gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |