quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:27 schreef Dientje12 het volgende:
Oh shit, ik stemde voor bowlen, maar ik dacht dat het blowen was..
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens andersquote:
gekkie toch, wat schattigquote:Op zondag 30 december 2012 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens anders
Ja ach, je moet de kids toch een beetje sturen hè, op die leeftijd.quote:
Vervolgen tijdenquote:Op zondag 30 december 2012 10:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist kanonnenvoer, meets worden in de Stairway gehouden en nergens anders
En daar ben jij de juiste persoon voor?quote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, je moet de kids toch een beetje sturen hè, op die leeftijd.
Toen we nog jong warenquote:Op zondag 30 december 2012 11:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervolgen tijden![]()
Je kan trouwens bowlen naast de stairway toch?
Eigenlijk D_A natuurlijk maar die is nergens te bekennen!quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daar ben jij de juiste persoon voor?
Die huppelt ook nog op FOK! rond hoor. Niet meer zoveel alleen volgens mij. En ik zag merel laatst nog posten. Verder eigenlijk weinig mensen van vroeger.quote:Op zondag 30 december 2012 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eigenlijk D_A natuurlijk maar die is nergens te bekennen!
Ik ben nooit wezen poolen daar eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2012 11:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen we nog jong waren
Jeps en poolen enzo
Ja ik wel, 1 keer, het was een typisch, gemêleerd, Utrechts publiekquote:Op zondag 30 december 2012 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die huppelt ook nog op FOK! rond hoor. Niet meer zoveel alleen volgens mij. En ik zag merel laatst nog posten. Verder eigenlijk weinig mensen van vroeger.
[..]
Ik ben nooit wezen poolen daar eigenlijk.
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.quote:Op zondag 30 december 2012 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik wel, 1 keer, het was een typisch, gemêleerd, Utrechts publiek
Doe maar niet...!quote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.
Ach, als KLBers zijn zeiken, moet ik altijd even aan emimich denken, en dan giechel ik een beetje van binnenquote:Op zondag 30 december 2012 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga nog eens zoeken naar foto's. Dat waren de tijden dat je wel nog gewoon foto's op rapidshare kon zetten zonder wachtwoorden en zonder mensen in KLB die iedereen gingen afzeiken.
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef wazmetjouwG het volgende:
Dus lekker uitgaan in Utrecht om 7 uur centraal station? Welke datum?
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.
s'ochtonds its gonna be.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:02 schreef wazmetjouwG het volgende:
Zullen we de ochtend vermijden? Niet de favo tijd van een Marokkaan.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
7 uur s'ochtonds it is. Maandag graag, voordat we naar school gaan. Kunnen we even meeten bij de AH to Go.
Zondag natuurlijk. Vrijdag moet men naar school en zaterdag is werkdag voor de bijbaantjes.quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.
quote:
Gewoon na school lijkt me dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:03 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Zondag natuurlijk. Vrijdag moet men naar school en zaterdag is werkdag voor de bijbaantjes.
1,30 is genoeg joh, rijke stinkerd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan allemaal 3 eus meenemen voor een frikandel broodje en bijbehorend blikje energie.
Dus voor sommige mensen betekent dat om 3 uur uit zijn en dan nog even het halve land door om Fokkers te meeten.quote:
Wat dan, je wil voor het donker thuis zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:02 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Dus voor sommige mensen betekent dat om 3 uur uit zijn en dan nog even het halve land door om Fokkers te meeten.
Wat dacht je zelf?
Voor het avondeten graag.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan, je wil voor het donker thuis zijn?
Niet als je naar een echte stad gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef wazmetjouwG het volgende:
Zondag lijkt me kut dan is alles dicht.
Dit. En koopzondag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet als je naar een echte stad gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |