abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:25:36 #100
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_120030357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Nies het volgende:
Ignorance is bliss.

Mocht mijn vriend (die ik niet heb :') ) ooit in een dronken/geilige bui een dergelijk eenmalige actie uithalen zou ik het niet willen weten.
Als er gevoelens bijkomen of het is geen eenmalige actie meer dan is het wat anders, maar ongelukjes gebeuren. Het schuldgevoel zoekt ie zelf maar uit, dat is zijn verdiende loon mbt zo'n actie, maar mij daar graag niet mijn leven moeilijker mee maken.
Hier hetzelfde, mocht mijn vriendin het ooit in haar hoofd halen om te doen, dan wil ik het niet weten. Hou het dan maar lekker voor jezelf. Als er een structureel probleem is binnen de relatie, dan hebben we het daar wel over en niet over de gevolgen van dit structurele probleem. Met gevoelens is het wat anders, maar soms denk ik ook wel eens "het is maar seks".

Maar onbedoeld vreemdgaan? Ik kan me er niets bij voorstellen, dat lijkt me toch nog altijd een vrij bewuste actie.
Don't let my username fool you...
pi_120030566
Accepteer wat je gedaan hebt en accepteer ook de gevolgen. Nu jij meer weet over jezelf en waar je toe in staat bent heeft jouw partner dat recht ook.
hi there good people
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:31:55 #102
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120030605
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Maar onbedoeld vreemdgaan? Ik kan me er niets bij voorstellen, dat lijkt me toch nog altijd een vrij bewuste actie.
Ik verbaas me er juist over dat zoveel mensen lijken te denken dat het een bewuste actie is. Als er één gebied is waar mensen zich niet rationeel gedragen dan is het wel op het vlak van liefde, gevoelens en seks.

Maar aan de andere kant past dat wel een beetje bij de huidige maatschappij. Tegenwoordig denken veel mensen dat het hele leven een opeenvolging van doelbewuste keuzes is, en als het niet goed met je gaat zal je wel de 'verkeerde keuzes' hebben gemaakt. Ik vraag me dan altijd af hoeveel levenservaring mensen hebben die dat roepen. Sommige dingen overkomen je nu eenmaal, en menselijk gedrag is niet altijd even rationeel en goed doordacht, zeker niet als er alcohol in het spel is.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_120030966
vreemd gaan ? it happens ; so what ?
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:45:04 #104
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_120031189
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:31 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik verbaas me er juist over dat zoveel mensen lijken te denken dat het een bewuste actie is. Als er één gebied is waar mensen zich niet rationeel gedragen dan is het wel op het vlak van liefde, gevoelens en seks.
Tja, ik ben zelf heel nuchter, ook in zo'n dingen. Ook al zou ik zo geil als de pest zijn en die mogelijkheid deed zich voor, dan zou ik toch in mijn achterhoofd houden dat ik een partner heb. Ik ben nog nooit ergens zo door verblind dat ik verder geen aandacht meer heb voor mijn omgeving. Ik denk altijd aan de gevolgen van mijn acties, bij alles wat ik doe, ook onder invloed van alcohol.

quote:
Maar aan de andere kant past dat wel een beetje bij de huidige maatschappij. Tegenwoordig denken veel mensen dat het hele leven een opeenvolging van doelbewuste keuzes is, en als het niet goed met je gaat zal je wel de 'verkeerde keuzes' hebben gemaakt. Ik vraag me dan altijd af hoeveel levenservaring mensen hebben die dat roepen. Sommige dingen overkomen je nu eenmaal, en menselijk gedrag is niet altijd even rationeel en goed doordacht, zeker niet als er alcohol in het spel is.
Gedeeltelijk ben ik het met je eens, de hele "succes is een keuze" mentaliteit zorgt nu juist voor de grote hoeveelheid burn outs die mensen in Nederland tegenwoordig hebben. Maar dat wil niet zeggen dat mensen zich niet bewust zijn van de gevolgen van hun acties, ik denk dat ze dat goed weten, maar misschien willen ze het niet zien. Vreemdgaan vind ik toch echt een bewuste actie, dat je nog een keer met iemand zoent in een geile bui kan ik heel goed begrijpen, maar voordat je er seks mee hebt, moet je eerst met diegene mee naar huis zodat je alleen bent, dan ga je richting slaapkamer (andere plaatsen mogen ook), kleed je elkaar uit en ga je bovenop elkaar liggen (om het even plastisch te beschrijven :P ) en daar zijn heel wat stappen waarbij je je kunt afvragen of het wel verstandig is om te doen. Kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat je in al die tijd niet een keer gedacht hebt aan je partner. Het is niet iets dat in een fractie van een seconde gebeurd is zoals bijvoorbeeld een keer zoenen in een kroeg...
pi_120031474
Misschien zwart wit, maar je raakt dronken, neukt een ander en dat is dan geen keuze?
hi there good people
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:53:37 #106
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120031574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

en daar zijn heel wat stappen waarbij je je kunt afvragen of het wel verstandig is om te doen.
Ja, maar wel onder invloed van drank en waarschijnlijk ook lust-gevoelens, al die dingen beïnvloeden je vermogen om rationeel na te denken over waar je mee bezig bent.

Bij doelbewust vreemdgaan denk ik toch eerder aan een van te voren geplande vreemdga-actie, niet aan iets wat je in een dronken bui doet, waar je aan het begin van de avond misschien nog helemaal niet mee bezig was, en waarvan je de volgende morgen denkt "wtf heb ik nu weer gedaan?"
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:59:31 #107
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120031846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Javi het volgende:
Misschien zwart wit, maar je raakt dronken, neukt een ander en dat is dan geen keuze?
Nee, dat vind ik geen keuze. Als ik naar de kroeg ga doe ik dat omdat ik daar goede gevoelens bij heb, ik laat me dus leiden door mijn gevoelens. Ik ga niet eerst even heel rationeel er over na lopen denken of ik wel naar de kroeg moet gaan. Dat doe ik alleen als ik b.v. de volgende dag iets belangrijks heb en besluit niet te gaan of weinig te drinken die avond, pas dan neemt mijn ratio het over van mijn gevoelens.

Het is dus niet zo zwart wit, een groot deel van wat wij doen wordt bepaald door gevoelens, gebeurt op de automatische piloot. Lang niet alles wat wij doen is rationeel doordacht.
pi_120031954
Als je vooraf met elkaar hebt afgesproken niet vreemd te gaan moet je het vertellen. Dat achteraf gedraai van standpunten vind ik altijd zo vermoeiend. Zeg dan van tevoren dat je als je de behoefte hebt de buuf door te blaffen met je dronken harses je het niet zou vertellen. Dan weet iedereen van tevoren waar hij/zij aan toe is.

Overigens ben je helemaal triest als je je hebt laten neuken door een bekende van je vriend, die een gevoelige relatie heeft met hem.
pi_120032182
Ik vind dat hele " ik ben dronken dus ik neuk iemand omdat ik daar gevoelens bij heb en daarna als ik mijn roes heb uitgeslapen nemen mijn hersens het weer over "een zwak excuus.
hi there good people
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:10:01 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_120032291
Ik snap het probleem niet. Waarom zou seks iets exclusiefs moeten zijn voor 1 partner de rest van je leven. Seks is wat anders dan liefde..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:11:48 #111
103012 Nies
Die hekse
pi_120032361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:51 schreef Javi het volgende:
Dat is net zo goed een keuze als daarna je partner lastigvallen met jouw schuldgevoelens.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:13:48 #112
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120032430
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef Javi het volgende:
Ik vind dat hele " ik ben dronken dus ik neuk iemand omdat ik daar gevoelens bij heb en daarna als ik mijn roes heb uitgeslapen nemen mijn hersens het weer over "een zwak excuus.
Het ontslaat je natuurlijk niet van je verantwoordelijkheid...

Ik heb in een dronken bui een keer iets tegen een vriend gezegd wat hem gekwetst heeft, heb ik de volgende dag ook heel veel spijt van gekregen en mijn excuses voor aangeboden. Maar was het een rationele keuze om dat tegen hem te zeggen? Nee, want als er ik rationeel over had nagedacht had ik het nooit gezegd omdat ik beseft had dat het hem zou kwetsen. Onder invloed werkt je ratio niet zo goed als je zou willen.
pi_120032503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:53 schreef Joanne35 het volgende:
niet aan iets wat je in een dronken bui doet, waar je aan het begin van de avond misschien nog helemaal niet mee bezig was, en waarvan je de volgende morgen denkt "wtf heb ik nu weer gedaan?"
In de tussentijd zijn er talloze opties geweest om weg te gaan...

En als je niet voor jezelf in kunt staan onder invloed van alcohol, drink dan niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_120032550
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:40 schreef Deetch het volgende:
Wil je dat jij het hem vertelt of dat hij er zelf achterkomt over een poosje? Vreemdgaan komt nl. altijd uit.
gelul altijd
:')
compact en kleverig.
pi_120032579
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:36 schreef Softfeel het volgende:
Ben meids genoeg en ben eerlijk,
Dan ben je het kwijt.

Is ook beter voor hem om te vertellen want als hij het zou doen dan wil je het ook weten
Ja dat is het juist, dan ben je het zelf kwijt en zit hij ermee, vertellen is egoïstisch :')
pi_120032679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee, want als er ik rationeel over had nagedacht had ik het nooit gezegd omdat ik beseft had dat het hem zou kwetsen. Onder invloed werkt je ratio niet zo goed als je zou willen.
Ga ik in mee, maar het blijft toch jouw verantwoordelijkheid wat je in zo een toestand doet toch ? !
hi there good people
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:21:40 #117
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_120032730
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Javi het volgende:

[..]

Ga ik in mee, maar het blijft toch jouw verantwoordelijkheid wat je in zo een toestand doet toch ? !
Ja, maar dat zei ik ook in het stuk dat je uit bovenstaande quote hebt weggeknipt ;)
pi_120032748
Sja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten he . Met andere woorden je hebt iets gedaan waardoor je een ander goed kan kwetsen, dan denk ik wel dat je voor jezelf beter er eerlijk over kan zijn want anders blijf je steeds met een knagend gevoel zit.
En accepteer dat het soms ook even niet prettig consequenties aan vast zitten . Ik denk dat in dit soort gevallen wel eerlijkheid het beste is .
pi_120032965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, maar dat zei ik ook in het stuk dat je uit bovenstaande quote hebt weggeknipt ;)
touche :P
hi there good people
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:35:03 #120
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_120033237
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef fathank het volgende:
Ik snap het probleem niet. Waarom zou seks iets exclusiefs moeten zijn voor 1 partner de rest van je leven. Seks is wat anders dan liefde..
Eens.

Maar dan moet je niet die commitment wel maken natuurlijk.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:38:03 #121
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_120033324
Als je van hem houdt, vertel je het hem.
Als je alleen van jezelf houdt, zwijg je.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 12:39:12 #122
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_120033362
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Tja, ik ben zelf heel nuchter, ook in zo'n dingen. Ook al zou ik zo geil als de pest zijn en die mogelijkheid deed zich voor, dan zou ik toch in mijn achterhoofd houden dat ik een partner heb. Ik ben nog nooit ergens zo door verblind dat ik verder geen aandacht meer heb voor mijn omgeving. Ik denk altijd aan de gevolgen van mijn acties, bij alles wat ik doe, ook onder invloed van alcohol.

[..]

Gedeeltelijk ben ik het met je eens, de hele "succes is een keuze" mentaliteit zorgt nu juist voor de grote hoeveelheid burn outs die mensen in Nederland tegenwoordig hebben. Maar dat wil niet zeggen dat mensen zich niet bewust zijn van de gevolgen van hun acties, ik denk dat ze dat goed weten, maar misschien willen ze het niet zien. Vreemdgaan vind ik toch echt een bewuste actie, dat je nog een keer met iemand zoent in een geile bui kan ik heel goed begrijpen, maar voordat je er seks mee hebt, moet je eerst met diegene mee naar huis zodat je alleen bent, dan ga je richting slaapkamer (andere plaatsen mogen ook), kleed je elkaar uit en ga je bovenop elkaar liggen (om het even plastisch te beschrijven :P ) en daar zijn heel wat stappen waarbij je je kunt afvragen of het wel verstandig is om te doen. Kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat je in al die tijd niet een keer gedacht hebt aan je partner. Het is niet iets dat in een fractie van een seconde gebeurd is zoals bijvoorbeeld een keer zoenen in een kroeg...
Dit! Helemaal mee eens.

En zelfs bij zoenen heb je je kop er nog bij vind ik, maar ok... dat terzijde.
Mensen die vinden dat vreemdgaan niet rationeel is vind ik (het is mijn mening he, ik zeg ook ik VIND) ontzettend slap en die durven dus blijkbaar niet de verantwoordelijkheid te nemen voor hun keuzes.

Maar goed, iedereen denkt weer anders over dit soort dingen ;)
pi_120033492
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef Inverted_World het volgende:
Maar dan moet je niet die commitment wel maken natuurlijk.
Exact, dat is wel vaak het probleem natuurlijk.

"Ik wil niet dat je vreemd gaat *huilhuil* !!" om later zelf de beentjes open te gooien.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:10:08 #124
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120034539
Die zien we hier niet meer terug :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_120035013
quote:
Dat is ook prima, alleen wel even overleggen. Mijn vriendin en ik hebben de afspraak gemaakt dat als er ooit lustgevoelens voor een ander zijn we daar gewoon over praten (en voor allebei een goede regeling eruit slepen natuurlijk :9 ) .
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:22:03 #126
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120035021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Een tijdje geleden ben ik onbedoeld vreemdgegaan. Ik had te veel gedronken en eindigde met iemand in bed.
Dat zal allemaal wel meevallen. :')
pi_120044428
Ik heb niet de intentie gehad om vreemd te gaan. In het restaurant waar we waren was ik al aangeschoten en toen we naar het hotel gingen hadden we nog wat wijntjes gedronken. Die laatste paar wijntjes had ik nooit moeten doen en hem vertrouwen ook niet. Maar heb het wel gedaan en nu heb ik veel spijt van dit. Ook naar mijn vriend toe. Omdat ik van hem hou wil ik het vertellen maar ben bang dat ik hem kwijt raak. En als ik dit andersom draai dan zou ik bij hem weg willen. Daar ben ik bang voor.

De tips niet vertellen weet ik niet of ik dat kan want ik heb er zelf veel problemen mee om zo te liegen en verbergen.
pi_120044492
Hoe bedoel je 'hotel'? Waarom waren jullie aanwezig in dat hotel?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 17:10:18 ]
pi_120044633
quote:
Het moet niet, maar dan moet je het wel even van tevoren bespreken. Een open relatie is niet een vanzelfsprekend iets, daar moet men het met elkaar eens zijn. Gezien de reacties van TS is er geen sprake van zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 17:14:18 ]
pi_120045092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef birdy-x het volgende:
De tips niet vertellen weet ik niet of ik dat kan want ik heb er zelf veel problemen mee om zo te liegen en verbergen.
Zie dat dan tenminste als een teken dat je niet zo egoïstisch bent dat je geen geweten hebt; je weet dat je een fout begaan hebt en door het niet te vertellen bedrieg je hem eigenlijk nog verder, logisch dat dat wringt, als hij dat bij jou zou doen zou je dat ook vreselijk vinden, toch?

Hoe wil je hier later op terug kunnen kijken? Dat je tegenover iemand die jou vertrouwt de moed had om eerlijk te zijn over een fout die je hebt gemaakt of dat je verder ging met liegen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120045321
Vertellen, jij gaat dit toch niet verborgen kunnen houden.. Jouw vriend gaat echt wel een keer merken dat er iets wringt lijkt me..

En wat is de relatie tussen die jongen en je vriend dan?
pi_120045362
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zie dat dan tenminste als een teken dat je niet zo egoïstisch bent dat je geen geweten hebt; je weet dat je een fout begaan hebt en door het niet te vertellen bedrieg je hem eigenlijk nog verder, logisch dat dat wringt, als hij dat bij jou zou doen zou je dat ook vreselijk vinden, toch?

Hoe wil je hier later op terug kunnen kijken? Dat je tegenover iemand die jou vertrouwt de moed had om eerlijk te zijn over een fout die je hebt gemaakt of dat je verder ging met liegen?
Dramaqueen :{w "Hoe wil je er later op terugkijken..." pffffff... Kom op zeg.

Je hebt een fout gemaakt en je kunt twee dingen doen.
1) Het vertellen, nog niet van je schuldgevoel af zijn en zonder relatie zitten.
2) Het niet vertellen, je schuldgevoel wegslikken en doorgaan met een leuk leven met je vriend.

of je gaat lekker melodramatisch doorpiekeren en je afvragen hoe je later wel niet op jezelf terug zult kijken, of je het wel kunt, of je je geweten wel aan de kant kunt zetten etc..., waardoor je zeker de rust niet zult vinden... Tijd om een keuze te maken.
pi_120046084
kun je jezelf recht in je ogen kijken als je het niet vertelt? ja? dan niet vertellen.
pi_120048300
Blabla, lekker makkelijk om alcohol als reden te gebruiken. Je bent een slet en ik hoop dat je vriend er achter komt en je verlaat.

oO<
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120049310
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dramaqueen :{w "Hoe wil je er later op terugkijken..." pffffff... Kom op zeg.

Je hebt een fout gemaakt en je kunt twee dingen doen.
1) Het vertellen, nog niet van je schuldgevoel af zijn en zonder relatie zitten.
2) Het niet vertellen, je schuldgevoel wegslikken en doorgaan met een leuk leven met je vriend.

of je gaat lekker melodramatisch doorpiekeren en je afvragen hoe je later wel niet op jezelf terug zult kijken, of je het wel kunt, of je je geweten wel aan de kant kunt zetten etc..., waardoor je zeker de rust niet zult vinden... Tijd om een keuze te maken.
Alles zolang je maar niet hoeft stil te zijn bij waarom je doet wat je doet, toch?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:31:14 #136
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_120049697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef birdy-x het volgende:
Ik heb niet de intentie gehad om vreemd te gaan. In het restaurant waar we waren was ik al aangeschoten en toen we naar het hotel gingen hadden we nog wat wijntjes gedronken. Die laatste paar wijntjes had ik nooit moeten doen en hem vertrouwen ook niet. Maar heb het wel gedaan en nu heb ik veel spijt van dit. Ook naar mijn vriend toe. Omdat ik van hem hou wil ik het vertellen maar ben bang dat ik hem kwijt raak. En als ik dit andersom draai dan zou ik bij hem weg willen. Daar ben ik bang voor.

Je kan ook even stoppen met er een big deal van te maken (en de schuld bij die vent leggen) en verder gaan met je leven. Er was een avond teveel gedronken en er gebeurde het een en ander wat wellicht niet had moeten gebeuren. Deed je dit omdat je diep van binnen ontevreden was over de relatie? Nee, maar puur omdat je lam was. Moet je daarvoor een relatiecrisis op gang brengen? Nee, die tijd kan je wel beter besteden.

Alleen als je zeker weet dat je vriend er links of rechtsom sowieso wel achter gaat komen kan je hem beter voor zijn. Maar als dit niet aan de orde is dan heeft niemand er wat mee te winnen als je er zelf een probleem van gaat lopen maken. Problemen zijn er in deze wereld namelijk al meer dan genoeg.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_120049852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
Hoe bedoel je 'hotel'? Waarom waren jullie aanwezig in dat hotel?
We bleven slapen omdat we ver van huis waren. Was voor werk.
pi_120049928
Doe sowieso een SOA-test voordat je vriend het op een vreemde manier te weten krijgt.
pi_120050047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef Canillas het volgende:

[..]

Alles zolang je maar niet hoeft stil te zijn bij waarom je doet wat je doet, toch?
Stil staan bij wat je gedaan hebt kan je prima alleen, toch?
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:40:36 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_120050085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef birdy-x het volgende:

[..]

We bleven slapen omdat we ver van huis waren. Was voor werk.
Samen op één hotelkamer? Heb dat nog nooit ergens bij zakenreizen gezien...
pi_120050137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

De waarheid vertellen bedoel je ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je kan ook even stoppen met er een big deal van te maken (en de schuld bij die vent leggen) en verder gaan met je leven. Er was een avond teveel gedronken en er gebeurde het een en ander wat wellicht niet had moeten gebeuren. Deed je dit omdat je diep van binnen ontevreden was over de relatie? Nee, maar puur omdat je lam was. Moet je daarvoor een relatiecrisis op gang brengen? Nee, die tijd kan je wel beter besteden.

Alleen als je zeker weet dat je vriend er links of rechtsom sowieso wel achter gaat komen kan je hem beter voor zijn. Maar als dit niet aan de orde is dan heeft niemand er wat mee te winnen als je er zelf een probleem van gaat lopen maken. Problemen zijn er in deze wereld namelijk al meer dan genoeg.
Maar iets in me zegt dat ik dit moet opbiechten aan hem. Het komt niet uit dat ik vreemdgegaan ben en wil hem ook niet kwetsen maar weet niet of ik er zelf mee kan blijven rondlopen.
pi_120050387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Samen op één hotelkamer? Heb dat nog nooit ergens bij zakenreizen gezien...
We hadden kamers naast elkaar. Normaal delen we echt geen kamer.
pi_120050421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef birdy-x het volgende:
De waarheid vertellen bedoel je ?
Ja, zou je zelf dit bedrog er nog eens bij willen hebben als het omgekeerd was?

Wat vind je belangrijker; liegen om jezelf voor de consequenties buiten schot te houden of eerlijk zijn?
quote:
Maar iets in me zegt dat ik dit moet opbiechten aan hem. Het komt niet uit dat ik vreemdgegaan ben en wil hem ook niet kwetsen maar weet niet of ik er zelf mee kan blijven rondlopen.
Ja, dat is je geweten, luister ernaar.
pi_120050497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Nee maar dat soort dingen gebeuren hoor. Écht!

[ afbeelding ]
Hahaha _O- Idd, sex hebben/vreemdgaan doe je niet 'per ongeluk' . Ook niet wanneer je dronken bent. :{w
pi_120050529
:D
pi_120050718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Hahaha _O- Idd, sex hebben/vreemdgaan doe je niet 'per ongeluk' . Ook niet wanneer je dronken bent. :{w
Precies.

Onbewust schuilde gewoon een lekker makkelijk sletje in TS. :Y

Ontopic: Hij verteld het anders wel aan je vriendje. :Y

De vraag is, hoe was het?

Trouwens, voor een verzetje kan je me altijd een berichtje sturen.. ik zal niks doorvertellen O-)
pi_120050737
Heel eerlijk , ik vind je verhaal niet kloppen je bent dronken ja , maar je bent schijnbaar bewust genoeg om mee te gaan naar die andere kamer.
Ja en dan is het heel makkelijk ik was dronken en oh van de situatie is misbruik gemaakt .
Neem een beetje verantwoordelijkheid zeg , vreemdgaan doe je samen en doe je toch wel degelijk bewust. Het is toch niet dat je dronken bent en spontaan vergeet dat je een vriend hebt .

Tuurlijk fouten maken kan maar neem ook de verantwoordelijkheid voor je fouten en probeer het niet in een heel laf verhaaltje te maken
pi_120050774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ja, zou je zelf dit bedrog er nog eens bij willen hebben als het omgekeerd was?

Wat vind je belangrijker; liegen om jezelf voor de consequenties buiten schot te houden of eerlijk zijn?

[..]

Ja, dat is je geweten, luister ernaar.
Als ik het zou weten dan zou ik de relatie beindigen daarom ben ik ook zo bang. En nu met de kerstdagen als het uitkomt dan weet iedereen wie en wat ik gedaan heb. Ook nog eens moet ik ze allemaal 3 dagen lang zien.
pi_120050833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Als ik het zou weten dan zou ik de relatie beindigen daarom ben ik ook zo bang. En nu met de kerstdagen als het uitkomt dan weet iedereen wie en wat ik gedaan heb. Ook nog eens moet ik ze allemaal 3 dagen lang zien.
Dus niemand mag weten dat je een dame van plezier bent?

Daar is niks mis mee, mannen vinden dat wel leuk voor een avond ;)
pi_120050845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef birdy-x het volgende:
Het alternatief is blijven liegen, zit dat je lekker?
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:01:33 #151
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_120051051
Gewoon eerlijk zijn..

Gaat ie bij je weg, is het eigen schuld, dikke bult..

En, dronken zijn, is echt geen excuus.
*Team Anti-Waaif*
pi_120051165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , ik vind je verhaal niet kloppen je bent dronken ja , maar je bent schijnbaar bewust genoeg om mee te gaan naar die andere kamer.
Ja en dan is het heel makkelijk ik was dronken en oh van de situatie is misbruik gemaakt .
Neem een beetje verantwoordelijkheid zeg , vreemdgaan doe je samen en doe je toch wel degelijk bewust. Het is toch niet dat je dronken bent en spontaan vergeet dat je een vriend hebt .

Tuurlijk fouten maken kan maar neem ook de verantwoordelijkheid voor je fouten en probeer het niet in een heel laf verhaaltje te maken
Het was op mijn kamer waar hij mij begon aan te raken. En ik liet het toe maar voelde alsof ik geen keuze had.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:57 schreef Canillas het volgende:

[..]

Het alternatief is blijven liegen, zit dat je lekker?
Nee totaal niet, maar met wie ik ben vreemdgegaan is het probleem.
pi_120051293
Waarom is dat een probleem dan?
pi_120051468
Hij is niet echt van mijn leeftijd.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:10:25 #155
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_120051507
Alleen doen als je het accepteert dat hij het daarom uitmaakt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:10:41 #156
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_120051515
Ik zou je de tyfus laten krijgen namelijk.
pi_120051550
Ga je het hem na de kerstdagen vertellen?
pi_120051592
En hoe meer ik het lees denk ik lekker makkelijk de ander de schuld geven en zelf geen verantwoording nemen .
Met andere woorden is het schijnbaar iemand die je vriend kent en ben je gewoon bang dat het uitkomt en wil je het daarom vertellen.
En heeft het niets met eerlijkheid te maken maar dat je bang bent dat het gewoon uitkomt en dat wil je voor zijn.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:13:17 #159
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_120051648
Het is z´n vader.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:14:12 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120051676
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef formerjellybean het volgende:

En heeft het niets met eerlijkheid te maken maar dat je bang bent dat het gewoon uitkomt en dat wil je voor zijn.
Juist. En lekker het kutgevoel afwentelen op je vriend. Onder het mom van eerlijkheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120051744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:12 schreef formerjellybean het volgende:
En hoe meer ik het lees denk ik lekker makkelijk de ander de schuld geven en zelf geen verantwoording nemen .
Met andere woorden is het schijnbaar iemand die je vriend kent en ben je gewoon bang dat het uitkomt en wil je het daarom vertellen.
Als dit het geval is zijn er twee opties

1 Ontkennen..

2 Of ontzettend afgaan voor hem en z'n vrienden en z'n familie.

Sterkte TS!
pi_120051780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:13 schreef Keith_Bakker het volgende:
Het is z´n vader.
Gevalletje achter gesloten deuren dit ;)
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:18:35 #163
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120051808
je bent ook gewoon een makkelijk sletje, wees daar eerlijk over
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:19:41 #164
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_120051881
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:03 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Het was op mijn kamer waar hij mij begon aan te raken. En ik liet het toe maar voelde alsof ik geen keuze had.

Je was gewoon geil en wilde keihard geneukt worden, is dat wat je bedoeld?
pi_120051892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:18 schreef Life2.0 het volgende:
je bent ook gewoon een makkelijk sletje, wees daar eerlijk over
TS is bang dat ze op de bangalijst komt _O-
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:24:01 #166
206580 Luxuria
pi_120052110
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:09 schreef birdy-x het volgende:
Hij is niet echt van mijn leeftijd.
Hoe oud is hij en ben jij?
pi_120052116
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Je was gewoon geil en wilde keihard geneukt worden, is dat wat je bedoeld?
Ze bedoeld dat ze waarschijnlijk de verkrachtingskaart gaat spelen om zelf maar niet als sletje we worden neergezet :Y
pi_120052379
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Hoe oud is hij en ben jij?
ik 24 en hij meer dan dubbel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ze bedoeld dat ze waarschijnlijk de verkrachtingskaart gaat spelen om zelf maar niet als sletje we worden neergezet :Y
Ik zeg niet dat ik verkracht ben maar hij heeft wel misbruikt gemaakt van mijn vertrouwen.
pi_120052426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:30 schreef birdy-x het volgende:
zeg niet dat ik verkracht ben maar hij heeft wel misbruikt gemaakt van mijn vertrouwen.
:') :') :')

Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120052458
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit is zooooo min!
pi_120052475
quote:

[..]

ik 24 en hij meer dan dubbel.

[..]

Ik zeg niet dat ik verkracht ben maar hij heeft wel misbruikt gemaakt van mijn vertrouwen.
JIj hebt misbruikt gemaakt van het vertrouwen van je vriend.

Hoelang heb je al een relatie dan? Woon je al samen etc.?
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:33:51 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120052539
quote:

Flikker toch op. Je was er zelf bij en draagt zelf verantwoordelijkheid over je eigen daden.
Treurig gezwets over misbruik.
pi_120052768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

JIj hebt misbruikt gemaakt van het vertrouwen van je vriend.

Hoelang heb je al een relatie dan? Woon je al samen etc.?
2 jaar hebben we en wonen niet samen hij op zichzelf en ik thuis nog.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:11 schreef quirina het volgende:
Ga je het hem na de kerstdagen vertellen?
Voor de kerstdagen is kut, na de kerstdagen misschien nog kutter omdat ik het dan nog langer verzwegen heb.
pi_120052779
Sjonge jonge jonge gaat die lekker , eerst is het ik wil het vertellen want oh ik kan er niet mee leven want oh ik moet zo eerlijk zijn, vervolgens blijkt meer dat het een bekende van je vriend is en ben je heel bang dat je reputatie geschend word oh ze zouden toch eens weten wie .

Volgens mij geef je meer om jezelf dan om je vriend , want ik heb je werkelijk hier niet eens af zien vragen wat het met je vriend zou doen.

En het zielige slachtoffertje uithangen kom op zeg.
pi_120052792
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Flikker toch op. Je was er zelf bij en draagt zelf verantwoordelijkheid over je eigen daden.
Treurig gezwets over misbruik.
Ik had te veel gedronken.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:39:57 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120052819
Maar blij om te lezen dat je motieven zuiver blijven.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:40:47 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120052870
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef birdy-x het volgende:

Boo fucking hoo. Ook dat heb je zelf in de hand gehad.
Jij hebt misbruik van alcohol gemaakt om je baas te neuken.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:41:09 #178
206580 Luxuria
pi_120052888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Ja en? :')
pi_120052909
oh ja ik was dronken dus zijn piemel was in ene keer in mijn vagina... Ik haat het als dat gebeurd
pi_120053053
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Boo fucking hoo. Ook dat heb je zelf in de hand gehad.
Jij hebt misbruik van alcohol gemaakt om je baas te neuken.
Nee hij heeft mijn vertrouwen gebroken door misbruik te maken dat ik dronken was en ik hem vertrouwde ook omdat hij een gezin heeft.
pi_120053145
Zij had teveel gedronken en hij heeft daar misbruik van gemaakt..
Tja..
Ik weet niet of dat een goed excuus is.
Of je vriend maakt het uit, of je vriend geeft die vent een paar hoeken op z'n bakkes.( of erger ..en dat zie je vaak genoeg in de krant)
Hoe dan ook het zal drama worden.
pi_120053159
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Nee hij heeft mijn vertrouwen gebroken door misbruik te maken dat ik dronken was en ik hem vertrouwde ook omdat hij een gezin heeft.
Maar hoe vond je het?

Tevens zie ik hier mogelijkheden om hem te chanteren?
pi_120053163
En nog beter je bent vreemdgegaan met iemand die een gezien en kinderen had , en daar kwam je die avond toevallig achter .
Maar ach gossie possie wat erg dat je allemaal overkomen is.
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:46:44 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120053168
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:44 schreef birdy-x het volgende:

Jij was erbij. Jij hebt zelf gedronken. Jij wist dat hij getrouwd was en hebt hem toch geneukt.
Homewrecker, jij. Beetje misbruik maken van alcohol om een eerlijke huisvader te neuken.

Bij nader inzien vind ik toch dat je het je vriend moet vertellen. Gewoon omdat je een suffe, domme doos bent die deze vriend niet verdient.
pi_120053256
Oh hij heeft een gezin? Nou dan is het toch makkelijker met ontkennen enzo?
Als hij wat verklapt verklap jij het aan z'n vrouw.
Easypeasy..
Fijne feestdagen!
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:55:06 #186
365601 VVDer
Excuus=makkelijk
pi_120053610
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij was erbij. Jij hebt zelf gedronken. Jij wist dat hij getrouwd was en hebt hem toch geneukt.
Homewrecker, jij. Beetje misbruik maken van alcohol om een eerlijke huisvader te neuken.

Bij nader inzien vind ik toch dat je het je vriend moet vertellen. Gewoon omdat je een suffe, domme doos bent die deze vriend niet verdient.
Ik ben het voor het eerst met je eens.

Voor die vriend vind ik ook dat ze het moet zeggen omdat hij inderdaad beter kan krijgen dan iemand die in een excuus schulp klimt. Afschuiven op misbruik terwijl je er zelf bij was. Er moet heel wat gebeuren voordat je sex hebt. Heel raar

Maar je moet het niet vertellen om van je rot gevoel af te komen. Je hebt het gedaan en het is het probleem van TS
Verantwoordelijkheid is voor veel mensen onbekend.
pi_120054181
Ik ga bijna denken dat TS een troll is :')
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_120054439
is dat even een topicwending. :D
pi_120054470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
is dat even een topicwending. :D
Had je niet gedacht he , hierbij is dynastie niets
pi_120054583
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

TS is even op haar plaats gezet.

Fijn dat ik daar aan hebben kunnen bijdragen.

Sluts gonna be sluts.
pi_120054907
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:11 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ts heeft teveel soaps gekeken inderdaad. :')
pi_120055129
Dit soort topics stemmen mij altijd zo droevig :( Dat dit kan! Ga je toch wel nadenken over wat je eigen speciale manipulatieve hoer achter je rug allemaal flikt. Gelukkig ben ik relatieloos... alhoewel ik me nu toch afvraag waar die exen van me wel niet toe in staat waren. Kut TS. Jij bent mij geen reactie waard. Ik wacht wel op t topic van je aankomende ex waar hij """"per ongeluk"""" diverse kiekjes met ons zal delen.
pi_120055215
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben ook om. Vertellen en je laten dumpen. Hard en het liefst tijdens het kerstdiner en plein public
pi_120055336
En wees s heel eerlijk: vond je t lekker ?
Als een vrouw seks heeft wil ze t gewoon. Dat "ik werd gebruikt"-verhaal gaat al een eeuw niet meer op, daar we hebben geleerd dat vrouwen ook autonome wezens zijn.
pi_120055400
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:23 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik ben ook om. Vertellen en je laten dumpen. Hard en het liefst tijdens het kerstdiner en plein public
Om die vriend ook ff goed te vernederen ? :')
Of dat ie later op zon moment uitmaakt ?
pi_120055513
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Om die vriend ook ff goed te vernederen ? :')
Of dat ie later op zon moment uitmaakt ?
dat laatste uiteraard. Tussen het voor- en hoofdgerecht het speciale menu: revenge, a dish best served cold.
pi_120055628
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Nee maar dat soort dingen gebeuren hoor. Écht!

[ afbeelding ]
Haha, leuk :D
pi_120055652
Ik denk overigens dat TS het volgende gaat doen: komende weken zichzelf loswrikken van gevoelens voor dr vriend, opzoek naar n ander en hem dan dumpen omdat "ze geen gevoelens meer voor m heeft." Hoeft ze m niks te vertellen, wordt ze niet gedumpt en niemand hoeft te weten wat voor n slet ze is.
Eind goed, al goed

in haar hoofdje

:'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')