abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:22:03 #126
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_120035021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:25 schreef birdy-x het volgende:
Een tijdje geleden ben ik onbedoeld vreemdgegaan. Ik had te veel gedronken en eindigde met iemand in bed.
Dat zal allemaal wel meevallen. :')
pi_120044428
Ik heb niet de intentie gehad om vreemd te gaan. In het restaurant waar we waren was ik al aangeschoten en toen we naar het hotel gingen hadden we nog wat wijntjes gedronken. Die laatste paar wijntjes had ik nooit moeten doen en hem vertrouwen ook niet. Maar heb het wel gedaan en nu heb ik veel spijt van dit. Ook naar mijn vriend toe. Omdat ik van hem hou wil ik het vertellen maar ben bang dat ik hem kwijt raak. En als ik dit andersom draai dan zou ik bij hem weg willen. Daar ben ik bang voor.

De tips niet vertellen weet ik niet of ik dat kan want ik heb er zelf veel problemen mee om zo te liegen en verbergen.
pi_120044492
Hoe bedoel je 'hotel'? Waarom waren jullie aanwezig in dat hotel?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 17:10:18 ]
pi_120044633
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef fathank het volgende:
Ik snap het probleem niet. Waarom zou seks iets exclusiefs moeten zijn voor 1 partner de rest van je leven. Seks is wat anders dan liefde..
Het moet niet, maar dan moet je het wel even van tevoren bespreken. Een open relatie is niet een vanzelfsprekend iets, daar moet men het met elkaar eens zijn. Gezien de reacties van TS is er geen sprake van zoiets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 17:14:18 ]
pi_120045092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef birdy-x het volgende:
De tips niet vertellen weet ik niet of ik dat kan want ik heb er zelf veel problemen mee om zo te liegen en verbergen.
Zie dat dan tenminste als een teken dat je niet zo egoïstisch bent dat je geen geweten hebt; je weet dat je een fout begaan hebt en door het niet te vertellen bedrieg je hem eigenlijk nog verder, logisch dat dat wringt, als hij dat bij jou zou doen zou je dat ook vreselijk vinden, toch?

Hoe wil je hier later op terug kunnen kijken? Dat je tegenover iemand die jou vertrouwt de moed had om eerlijk te zijn over een fout die je hebt gemaakt of dat je verder ging met liegen?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_120045321
Vertellen, jij gaat dit toch niet verborgen kunnen houden.. Jouw vriend gaat echt wel een keer merken dat er iets wringt lijkt me..

En wat is de relatie tussen die jongen en je vriend dan?
pi_120045362
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

Zie dat dan tenminste als een teken dat je niet zo egoïstisch bent dat je geen geweten hebt; je weet dat je een fout begaan hebt en door het niet te vertellen bedrieg je hem eigenlijk nog verder, logisch dat dat wringt, als hij dat bij jou zou doen zou je dat ook vreselijk vinden, toch?

Hoe wil je hier later op terug kunnen kijken? Dat je tegenover iemand die jou vertrouwt de moed had om eerlijk te zijn over een fout die je hebt gemaakt of dat je verder ging met liegen?
Dramaqueen :{w "Hoe wil je er later op terugkijken..." pffffff... Kom op zeg.

Je hebt een fout gemaakt en je kunt twee dingen doen.
1) Het vertellen, nog niet van je schuldgevoel af zijn en zonder relatie zitten.
2) Het niet vertellen, je schuldgevoel wegslikken en doorgaan met een leuk leven met je vriend.

of je gaat lekker melodramatisch doorpiekeren en je afvragen hoe je later wel niet op jezelf terug zult kijken, of je het wel kunt, of je je geweten wel aan de kant kunt zetten etc..., waardoor je zeker de rust niet zult vinden... Tijd om een keuze te maken.
pi_120046084
kun je jezelf recht in je ogen kijken als je het niet vertelt? ja? dan niet vertellen.
pi_120048300
Blabla, lekker makkelijk om alcohol als reden te gebruiken. Je bent een slet en ik hoop dat je vriend er achter komt en je verlaat.

oO<
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_120049310
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dramaqueen :{w "Hoe wil je er later op terugkijken..." pffffff... Kom op zeg.

Je hebt een fout gemaakt en je kunt twee dingen doen.
1) Het vertellen, nog niet van je schuldgevoel af zijn en zonder relatie zitten.
2) Het niet vertellen, je schuldgevoel wegslikken en doorgaan met een leuk leven met je vriend.

of je gaat lekker melodramatisch doorpiekeren en je afvragen hoe je later wel niet op jezelf terug zult kijken, of je het wel kunt, of je je geweten wel aan de kant kunt zetten etc..., waardoor je zeker de rust niet zult vinden... Tijd om een keuze te maken.
Alles zolang je maar niet hoeft stil te zijn bij waarom je doet wat je doet, toch?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:31:14 #136
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_120049697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef birdy-x het volgende:
Ik heb niet de intentie gehad om vreemd te gaan. In het restaurant waar we waren was ik al aangeschoten en toen we naar het hotel gingen hadden we nog wat wijntjes gedronken. Die laatste paar wijntjes had ik nooit moeten doen en hem vertrouwen ook niet. Maar heb het wel gedaan en nu heb ik veel spijt van dit. Ook naar mijn vriend toe. Omdat ik van hem hou wil ik het vertellen maar ben bang dat ik hem kwijt raak. En als ik dit andersom draai dan zou ik bij hem weg willen. Daar ben ik bang voor.

Je kan ook even stoppen met er een big deal van te maken (en de schuld bij die vent leggen) en verder gaan met je leven. Er was een avond teveel gedronken en er gebeurde het een en ander wat wellicht niet had moeten gebeuren. Deed je dit omdat je diep van binnen ontevreden was over de relatie? Nee, maar puur omdat je lam was. Moet je daarvoor een relatiecrisis op gang brengen? Nee, die tijd kan je wel beter besteden.

Alleen als je zeker weet dat je vriend er links of rechtsom sowieso wel achter gaat komen kan je hem beter voor zijn. Maar als dit niet aan de orde is dan heeft niemand er wat mee te winnen als je er zelf een probleem van gaat lopen maken. Problemen zijn er in deze wereld namelijk al meer dan genoeg.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_120049852
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
Hoe bedoel je 'hotel'? Waarom waren jullie aanwezig in dat hotel?
We bleven slapen omdat we ver van huis waren. Was voor werk.
pi_120049928
Doe sowieso een SOA-test voordat je vriend het op een vreemde manier te weten krijgt.
pi_120050047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:20 schreef Canillas het volgende:

[..]

Alles zolang je maar niet hoeft stil te zijn bij waarom je doet wat je doet, toch?
Stil staan bij wat je gedaan hebt kan je prima alleen, toch?
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:40:36 #140
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_120050085
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:34 schreef birdy-x het volgende:

[..]

We bleven slapen omdat we ver van huis waren. Was voor werk.
Samen op één hotelkamer? Heb dat nog nooit ergens bij zakenreizen gezien...
Don't let my username fool you...
pi_120050137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef Canillas het volgende:

[..]

De waarheid vertellen bedoel je ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

Je kan ook even stoppen met er een big deal van te maken (en de schuld bij die vent leggen) en verder gaan met je leven. Er was een avond teveel gedronken en er gebeurde het een en ander wat wellicht niet had moeten gebeuren. Deed je dit omdat je diep van binnen ontevreden was over de relatie? Nee, maar puur omdat je lam was. Moet je daarvoor een relatiecrisis op gang brengen? Nee, die tijd kan je wel beter besteden.

Alleen als je zeker weet dat je vriend er links of rechtsom sowieso wel achter gaat komen kan je hem beter voor zijn. Maar als dit niet aan de orde is dan heeft niemand er wat mee te winnen als je er zelf een probleem van gaat lopen maken. Problemen zijn er in deze wereld namelijk al meer dan genoeg.
Maar iets in me zegt dat ik dit moet opbiechten aan hem. Het komt niet uit dat ik vreemdgegaan ben en wil hem ook niet kwetsen maar weet niet of ik er zelf mee kan blijven rondlopen.
pi_120050387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:40 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Samen op één hotelkamer? Heb dat nog nooit ergens bij zakenreizen gezien...
We hadden kamers naast elkaar. Normaal delen we echt geen kamer.
pi_120050421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:41 schreef birdy-x het volgende:
De waarheid vertellen bedoel je ?
Ja, zou je zelf dit bedrog er nog eens bij willen hebben als het omgekeerd was?

Wat vind je belangrijker; liegen om jezelf voor de consequenties buiten schot te houden of eerlijk zijn?
quote:
Maar iets in me zegt dat ik dit moet opbiechten aan hem. Het komt niet uit dat ik vreemdgegaan ben en wil hem ook niet kwetsen maar weet niet of ik er zelf mee kan blijven rondlopen.
Ja, dat is je geweten, luister ernaar.
pi_120050497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 09:25 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Nee maar dat soort dingen gebeuren hoor. Écht!

[ afbeelding ]
Hahaha _O- Idd, sex hebben/vreemdgaan doe je niet 'per ongeluk' . Ook niet wanneer je dronken bent. :{w
pi_120050529
:D
pi_120050718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:50 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Hahaha _O- Idd, sex hebben/vreemdgaan doe je niet 'per ongeluk' . Ook niet wanneer je dronken bent. :{w
Precies.

Onbewust schuilde gewoon een lekker makkelijk sletje in TS. :Y

Ontopic: Hij verteld het anders wel aan je vriendje. :Y

De vraag is, hoe was het?

Trouwens, voor een verzetje kan je me altijd een berichtje sturen.. ik zal niks doorvertellen O-)
pi_120050737
Heel eerlijk , ik vind je verhaal niet kloppen je bent dronken ja , maar je bent schijnbaar bewust genoeg om mee te gaan naar die andere kamer.
Ja en dan is het heel makkelijk ik was dronken en oh van de situatie is misbruik gemaakt .
Neem een beetje verantwoordelijkheid zeg , vreemdgaan doe je samen en doe je toch wel degelijk bewust. Het is toch niet dat je dronken bent en spontaan vergeet dat je een vriend hebt .

Tuurlijk fouten maken kan maar neem ook de verantwoordelijkheid voor je fouten en probeer het niet in een heel laf verhaaltje te maken
pi_120050774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:48 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ja, zou je zelf dit bedrog er nog eens bij willen hebben als het omgekeerd was?

Wat vind je belangrijker; liegen om jezelf voor de consequenties buiten schot te houden of eerlijk zijn?

[..]

Ja, dat is je geweten, luister ernaar.
Als ik het zou weten dan zou ik de relatie beindigen daarom ben ik ook zo bang. En nu met de kerstdagen als het uitkomt dan weet iedereen wie en wat ik gedaan heb. Ook nog eens moet ik ze allemaal 3 dagen lang zien.
pi_120050833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef birdy-x het volgende:

[..]

Als ik het zou weten dan zou ik de relatie beindigen daarom ben ik ook zo bang. En nu met de kerstdagen als het uitkomt dan weet iedereen wie en wat ik gedaan heb. Ook nog eens moet ik ze allemaal 3 dagen lang zien.
Dus niemand mag weten dat je een dame van plezier bent?

Daar is niks mis mee, mannen vinden dat wel leuk voor een avond ;)
pi_120050845
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:55 schreef birdy-x het volgende:
Het alternatief is blijven liegen, zit dat je lekker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')