abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120099864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is dat typisch een geval van internetspeculaties die door herhaling waarheid worden, puur gebaseerd op het feit dat hij aan het fietsen was toen hij besloot te gaan joyriden, en waarschijnlijk aan het fietsen was toen hij Marianne tegenkwam.
Nope, hij heeft dat verklaard bij de rechter. Zal vanmiddag even het artikel hier posten.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_120099880
Toen die drie jongens die grensrechter doodschopten en bleek dat het iig om twee Marokkanen ging, werd daarbij hun religie betrokken.
Kun je dat bij deze man ook doen, vroeg ik me af, wetende dat hij wrs gereformeerd is?
Indien niet zo, waarom niet?
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 09:00:11 #203
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120099913
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:55 schreef Ryan3 het volgende:
Toen die drie jongens die grensrechter doodschopten en bleek dat het iig om twee Marokkanen ging, werd daarbij hun religie betrokken.
Kun je dat bij deze man ook doen, vroeg ik me af, wetende dat hij wrs gereformeerd is?
Indien niet zo, waarom niet?
Matig dit...
pi_120099921
Ik heb dit topic ff doorgelezen, maar er staan zoveel onwaarheden in of net anders dan de waarheid omdat iedereen onzorgvuldig van elkaar overneemt. Het is tenenkrommend om te lezen.
pi_120099936
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:00 schreef N.icka het volgende:

[..]

Matig dit...
Het moge als bekend verondersteld staan dat de steil gereformeerde denominatie heel wat gefrustreerde mannenbroeders aflevert.
I´m back.
pi_120099968
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het moge als bekend verondersteld staan dat de steil gereformeerde denominatie heel wat gefrustreerde mannenbroeders aflevert.
toch gek dan dat er zo weinig steil gereformeerden in de gevangenis zitten
pi_120099987
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

toch gek dan dat er zo weinig steil gereformeerden in de gevangenis zitten
Dat weet ik niet, is dat zo?
Heb je daar cijfers over?
Bijv. over hoeveel gereformeerden betrokken zijn bij zedendelicten?
Of blijft het allemaal binnen de gemeenschap? Of binnen het gezin?
I´m back.
pi_120100010
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, is dat zo?
Heb je daar cijfers over?
Bijv. over hoeveel gereformeerden betrokken zijn bij zedendelicten?
Of blijft het allemaal binnen de gemeenschap? Of binnen het gezin?
tuurlijk zijn daar cijfers over. Doe effe niet zo achterbaks
pi_120100049
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

tuurlijk zijn daar cijfers over. Doe effe niet zo achterbaks
Jij stelt, dus dan... kom jij met de cijfers.
Kijk dat de religie betrokken wordt bij de misdaad van die drie ventjes in Almere, zou je kunnen billijken.
Maar waarom dan niet bij een misdaad zoals van Jasper S.? Waarom wordt daar zijn religie niet bij betrokken? De mindset van moslims en gereformeerden is identiek, op paar verschillen na.
Hoe kunnen mensen die diepgelovig zijn dit soort dingen doen? Hoe kun je dat rechtvaardigen?
I´m back.
pi_120100068
ik hoef helemaal niks te rechtvaardigen hoor. Ik ben Jasper S. niet namelijk.
pi_120100076
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:21 schreef computergirl het volgende:
ik hoef helemaal niks te rechtvaardigen hoor. Ik ben Jasper S. niet namelijk.
Jij niet, maar die gelovigen...
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 09:28:00 #212
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120100104
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij niet, maar die gelovigen...
Zeur niet zo man . Jemig.
pi_120100109
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:36 schreef Ryan3 het volgende:

Normale mensentaal op Boublog?
Die Bou is ook gestoord. Tegensprekers worden van de site gedonderd en IP-nummers worden op de website gezet. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering een keer gevraagd haar een brief te sturen. Toen heeft ze snel een brief teruggestuurd met het bericht Oh, sorry, sorry en snel het IP-nummer verwijderd.

Camilleri heeft Wim Dankbaar ook hoog zitten. Weten zij veel. ;(
pi_120100130
De mindset van moslims en gereformeerden is volgens mij helemaal niet identiek.
Ik denk dat de gereformeerde achtergrond van Jasper S. een rol gespeeld heeft in de keuze om zich met de DNa test te laten pakken en de onmiddelijke bekentenis aan zijn advocaat.
pi_120100165
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zeur niet zo man . Jemig.
Door verdrongen lust gedreven mannenbroeders, die, als ze een eindje gaan fietsen om de thuis-stress een beetje te ontlopen, een meisje van 16 verkrachten, wurgen en de keel doorsnijden... er zou zo maar een correlatie kunnen bestaan.
Zelfde als moslim jochies de hele dag krijgen te horen dat ze door hun geloof superieur zijn tov de directe ongelovige of minderwaardig gelovige gemeenschap en dus als hen iets niet zint er hun hand niet voor omdraaien grof geweld te gebruiken...

Overigens de after the fact vraag is altijd, zijn dit wel echte gelovigen. Maar ja, dat is after the fact en daardoor een drogredenering in the trant van "no true scotshman".
Zij zeggen bwvs gelovigen te zijn en zijn dus gelovigen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2012 09:51:23 ]
I´m back.
pi_120100170
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Die Bou is ook gestoord. Tegensprekers worden van de site gedonderd en IP-nummers worden op de website gezet. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering een keer gevraagd haar een brief te sturen. Toen heeft ze snel een brief teruggestuurd met het bericht Oh, sorry, sorry en snel het IP-nummer verwijderd.

Camilleri heeft Wim Dankbaar ook hoog zitten. Weten zij veel. ;(
Het zal onbekendheid zijn, want wat ik in het linkje lees is niet al te best...
I´m back.
pi_120100541
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zal onbekendheid zijn, want wat ik in het linkje lees is niet al te best...
Camilleri bestaat nog maar een paar jaar. De meeste mensen die bij Bou, Kat en Dankbaar posten zijn ooit op de website van Maurice de Hond begonnen en dus al veel langer bezig. Pas als je de groep echt gaat volgen en wilt weten wie het zijn ontdek je uit wat voor mensen de groep bestaat.

Een voorbeeldje: Jacqueline, de vrouw van Louis Hagemann verzorgde ooit Bou's website.
http://stevenbrownsblog.w(...)ann-toch-onschuldig/

Of ze dat nu nog doet, weet ik niet. Zo zijn er nog veel meer criminelen die, sinds de veroordeling van Maurice de Hond, hun toevlucht zoeken bij Bou, Micha Kat en (sinds Dankbaar zijn interessegebied heeft uitgebreid) Wim Dankbaar.

Misschien komt Camilleri er ooit achter. :D
pi_120100594
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:07 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Camilleri bestaat nog maar een paar jaar. De meeste mensen die bij Bou, Kat en Dankbaar posten zijn ooit op de website van Maurice de Hond begonnen en dus al veel langer bezig. Pas als je de groep echt gaat volgen en wilt weten wie het zijn ontdek je uit wat voor mensen de groep bestaat.

Een voorbeeldje: Jacqueline, de vrouw van Louis Hagemann verzorgde ooit Bou's website.
http://stevenbrownsblog.w(...)ann-toch-onschuldig/

Of ze dat nu nog doet, weet ik niet. Zo zijn er nog veel meer criminelen die, sinds de veroordeling van Maurice de Hond, hun toevlucht zoeken bij Bou, Micha Kat en (sinds Dankbaar zijn interessegebied heeft uitgebreid) Wim Dankbaar.

Misschien komt Camilleri er ooit achter. :D
Interessante informatie, zoals ik eerder schreef moet je die eigenlijk in een apart topic gooien.
Ik ben helaas te weinig online om de boel helemaal in extenso te kunnen volgen. Ik begrijp ook niet alle verbanden, want heb toen ten tijde van de Deventermoordzaak ook al niet alles gevolgd.

Echter waar ik wel langzamerhand van overtuigd ben is dat voor deze groep mensen het doek is gevallen.
Ben nog wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen in verband met de Demminkcomplotten, maar ik verwacht dat ook daarover het doek gaat vallen, idem Poot c.s.
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 10:18:06 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120100647
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Ryan3 het volgende:

Echter waar ik wel langzamerhand van overtuigd ben is dat voor deze groep mensen het doek is gevallen.

Die loonies houden dat doek met man, macht en waanzin op. In alles wordt bewijs gevonden van hun waanzinnige grote gelijk.
Een Vlug die, na door Kat telefonisch lastig te worden gevallen, zegt aangifte te gaan doen? Overduidelijk bewijs van het feit dat hij onder een hoedje speelt met het OM en dus (...) ook onomstotelijk bewijs van het feit (...) dat boer Jasper onschuldig is.
In hun hersenspinsels draaien ze alles zodat het precies past in die verwarde geesten. Blind voor elke logica. Ik blijf het bizar en daardoor boeiend vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120100674
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die loonies houden dat doek met man, macht en waanzin op. In alles wordt bewijs gevonden van hun waanzinnige grote gelijk.
Een Vlug die, na door Kat telefonisch lastig te worden gevallen, zegt aangifte te gaan doen? Overduidelijk bewijs van het feit dat hij onder een hoedje speelt met het OM en dus (...) ook onomstotelijk bewijs van het feit (...) dat boer Jasper onschuldig is.
In hun hersenspinsels draaien ze alles zodat het precies past in die verwarde geesten. Blind voor elke logica. Ik blijf het bizar en daardoor boeiend vinden.
Ze maken steeds gekkere bokkensprongen. Kat telt, nu hij op maandag 10 december naar de rechtbank moet, de dagen naar 21-12-2012 af... Ik bedoel... hè.
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 10:23:01 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120100700
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef Ryan3 het volgende:

Ze maken steeds gekkere bokkensprongen. Kat telt, nu hij op maandag 10 december naar de rechtbank moet, de dagen naar 21-12-2012 af... Ik bedoel... hè.
En mensen maar manen om geld te storten ...
Zijn advocaat is trouwens ziek, dus de zitting is vier tot zes weken uitgesteld. Je zou bijna aan satanisme aan de kant van Kat gaan denken :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120100751
quote:
9s.gif Op zondag 9 december 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

En mensen maar manen om geld te storten ...
Zijn advocaat is trouwens ziek, dus de zitting is vier tot zes weken uitgesteld. Je zou bijna aan satanisme aan de kant van Kat gaan denken :+ .
O, briljant idee van die advocaat, want dan wordt de zitting verdaagd naar een dag na 21-12-2012....
Nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand zich nog serieus gaat interesseren voor wat Kat, Dankbaar en noem ze allemaal maar op ventileren, over Marianne Vaatstra en om het even welke zaak die zij aankaarten of aangekaart hebben.
Tenzij ze net zover weg zijn, en dat zijn er, toegegeven, nog wel wat. Ook hier op FOK!.
I´m back.
pi_120101082
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:30 schreef computergirl het volgende:
De mindset van moslims en gereformeerden is volgens mij helemaal niet identiek.
Ik denk dat de gereformeerde achtergrond van Jasper S. een rol gespeeld heeft in de keuze om zich met de DNa test te laten pakken en de onmiddelijke bekentenis aan zijn advocaat.
Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was? :D Als hij hiermee had kunnen wegkomen dan had hij dat heus gedaan, anders zwijg je niet 13 jaar. Anders zwijg je niet als andere mensen hiervoor worden opgepakt. Wat wil je precies hiermee over gereformeerden zeggen dan? Dat ze dingen net zo lang verzwijgen tot de waarheid boven komt en hun bekentenis een open deur intrappen is geworden?

Verder ben ik altijd tegen generalisaties. Eén individu uit een groep en zelfs niet een paar is niet tekenend voor de hele groep. En dat geld, ten overvloede gezegd eigenlijk, ook voor moslims.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120101186
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was? :D Als hij hiermee had kunnen wegkomen dan had hij dat heus gedaan, anders zwijg je niet 13 jaar. Anders zwijg je niet als andere mensen hiervoor worden opgepakt. Wat wil je precies hiermee over gereformeerden zeggen dan? Dat ze dingen net zo lang verzwijgen tot de waarheid boven komt en hun bekentenis een open deur intrappen is geworden?

Verder ben ik altijd tegen generalisaties. Eén individu uit een groep en zelfs niet een paar is niet tekenend voor de hele groep. En dat geld, ten overvloede gezegd eigenlijk, ook voor moslims.
Ja, maar dat religie bij die drie ventjes die die grensrechter hebben doodgetrapt een rol speelde, staat voor bijna vast. Er is ook wel een punt voor te maken, want de Islam is gewoon een superioriteitsleer imho.
Maar als dat zo is - wat dus niet met zekerheid gesteld kan worden, maar het zou kunnen - waarom kun je bij deze streng gereformeerde heer die deze daden heeft geplaagd dan niet de religie betrekken? Dat is de vraag.
Iedereen kent de verhalen van de in het donker knijpende katjes van de gereformeerden, één en al seksuele frustratie.
Frustratie en mogelijkheid, maken de crimineel.
I´m back.
pi_120101189
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was?
DNA afname was niet verplicht. Het was zijn keuze om zich uiteindelijk op die manier te laten pakken.
pi_120101254
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:59 schreef computergirl het volgende:

DNA afname was niet verplicht. Het was zijn keuze om zich uiteindelijk op die manier te laten pakken.
Familie ging wel. En daar was het onderzoek op gericht, om de dader via familie te vinden. Ze gingen er niet eens van uit dat de dader op zou komen dagen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120101304
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Familie ging wel. En daar was het onderzoek op gericht, om de dader via familie te vinden. Ze gingen er niet eens van uit dat de dader op zou komen dagen.
zijn familie ging toch niet? Vader te oud, zoon te jong
pi_120101307
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:58 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, maar dat religie bij die drie ventjes die die grensrechter hebben doodgetrapt een rol speelde, staat voor bijna vast. Er is ook wel een punt voor te maken, want de Islam is gewoon een superioriteitsleer imho.
Maar als dat zo is - wat dus niet met zekerheid gesteld kan worden, maar het zou kunnen - waarom kun je bij deze streng gereformeerde heer die deze daden heeft geplaagd dan niet de religie betrekken? Dat is de vraag.
Iedereen kent de verhalen van de in het donker knijpende katjes van de gereformeerden, één en al seksuele frustratie.
Frustratie en mogelijkheid, maken de crimineel.
Je mag islam een superioriteitsleer noemen, maar dan zou ik gereformeerd eerder een onderdanigheidsleer noemen. Onderdanig en nederig naar God en hoe je je leven leidt. Ik ken best veel gereformeerden (artikel 31 kerk tegenover het huis waar ik ben opgegroeid en de halve straat was gereformeerd), maar ze voldoen niet aan jouw beschrijving eerlijk gezegd. Ik ken de verhalen, maar absoluut niet uit de praktijk.
pi_120101319
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:

Zijn zoon is anders wel gegaan. En het hoefde geen directe familie te zijn hè, voor dit onderzoek. Ooms, neven, broers...allemaal goed genoeg.
  zondag 9 december 2012 @ 11:07:05 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120101327
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

De familie S. woont al meer dan 200 jaar in Oudwoude, er zullen dus sowieso matches zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 9 december 2012 @ 11:07:47 #231
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_120101336
Het net sloot zich. Ik ben er van overtuigd, dat hij anders nooit uit zichzelf zou hebben bekend. Of misschien heel laf op zijn sterfbed of zo.

Hoe zou dat zijn geweest toen zijn dochter zelf 16 jaar was? Zou hij elke dag gehoopt hebben dat er niet nog zo'n gestoorde gek als hijzelf in de buurt rond zou lopen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_120101361
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je mag islam een superioriteitsleer noemen, maar dan zou ik gereformeerd eerder een onderdanigheidsleer noemen. Onderdanig en nederig naar God en hoe je je leven leidt. Ik ken best veel gereformeerden (artikel 31 kerk tegenover het huis waar ik ben opgegroeid en de halve straat was gereformeerd), maar ze voldoen niet aan jouw beschrijving eerlijk gezegd. Ik ken de verhalen, maar absoluut niet uit de praktijk.
Maar ze zijn toch blij, die gereformeerden, omdat zij echte gelovigen zijn en hun God zorgt voor alles wat ze nodig hebben, ongelijk bij andere schepselen?
Dat soort verhalen vertellen echte moslims ook hoor.
Ik zei al de verschillen zijn de naam voor God, dat is bij de moslims Allah, maar Allah weten...
Puur superioriteit, idem bij gereformeerden, en daarom glimlachen ze ook altijd, want ze zijn blij, J. Christus is voor hen al gestorven...
Hoe kun je anders 13 jaar je mond houden over zoiets?
I´m back.
pi_120101429
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:07 schreef livelink het volgende:
Het net sloot zich. Ik ben er van overtuigd, dat hij anders nooit uit zichzelf zou hebben bekend. Of misschien heel laf op zijn sterfbed of zo.
Dat dus.

En dan zeggen dat zijn gereformeerde achtergrond een rol zou hebben gespeeld bij zijn deelname aan het onderzoek :N Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, want hij was er maar wat graag echt mee weg gekomen. Eigenlijk verbaasde me het dat hij gereformeerd was. Ik denk dat er een beest in veel mensen schuilt, maar van een gereformeerd man had ik juist verwacht dat die binnen zeer korte tijd zichzelf zou aangeven ivm zonde, boetedoening en god's oordeel.

Ryan, ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet op je tekst over gereformeerden. Misschien ervaar jij die mensen op die manier, ik namelijk helemaal niet. Glimlachen, ja vast, maar volgens mij niet omdat ze zich superieur voelen, maar omdat ze blij zijn te leven in god's genade. Die zekerheid is vast fijn, maar ik denk zelf niet dat dat ze superieure gevoelens geeft juist omdat ze weten hoe inferieur de mens zelf is. In de bijbel staat zelfs dat ieder mens slecht/vol zonde is en dat je je nederig dient op te stellen, ook naar je medemens.
pi_120101484
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ryan, ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet op je tekst over gereformeerden. Misschien ervaar jij die mensen op die manier, ik namelijk helemaal niet. Glimlachen, ja vast, maar volgens mij niet omdat ze zich superieur voelen, maar omdat ze blij zijn te leven in god's genade. Die zekerheid is vast fijn, maar ik denk zelf niet dat dat ze superieure gevoelens geeft juist omdat ze weten hoe inferieur de mens zelf is. In de bijbel staat zelfs dat ieder mens slecht/vol zonde is en dat je je nederig dient op te stellen, ook naar je medemens.
Kom op zeg, wil je ontkennen dat ze slechts in meewarigheid kijken naar mensen die niet hetzelfde geloof hebben, laat staan geen geloof hebben? Serieus?
En ja, het idee van inferioriteit tav die God komt voort uit een vorm van kruiperigheid, want je moet je plaatsje wel verdienen, ook als zogenaamd echte gelovige, want er zijn maar weinig plaatsjes, en dus ga je populair gezegd bruinwerken... Nu nog zal die Jasper S. wel denken dat-ie opgenomen gaat worden in het koninkrijk Gods, denk ik...
Het is net als die mannekes in die vliegtuigen van 9/11.
I´m back.
pi_120101538
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
Kom op zeg, wil je ontkennen dat ze slechts in meewarigheid kijken naar mensen die niet hetzelfde geloof hebben, laat staan geen geloof hebben? Serieus?
En ja, het idee van inferioriteit tav die God komt voort uit een vorm van kruiperigheid, want je moet je plaatsje wel verdienen, ook als zogenaamd echte gelovige, want er zijn maar weinig plaatsjes, en dus ga je populair gezegd bruinwerken...
Ik heb nooit het gevoel gehad dat gereformeerden (of andere gelovigen) zich superieur tov mij voelden. Meewarig is misschien zelfs een beter woord, want ik heb wel meegemaakt dat ze uiterst bezorgd tegen mij, de niet gelovige spraken. Oprecht, niet met een superieure ondertoon. Maar misschien zijn mijn persoonlijke ervaringen niet tekenend voor de groep als geheel. Of misschien heb jij een andere beeldvorming in je hoofd gebaseerd op jouw ervaringen. Ik zeg alleen maar hoe ik het zie.
pi_120101562
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
Nu nog zal die Jasper S. wel denken dat-ie opgenomen gaat worden in het koninkrijk Gods, denk ik...
Het is net als die mannekes in die vliegtuigen van 9/11.
Dwaling van veel gelovigen. Als ze maar hard genoeg bidden en zeggen tegen god dat ze spijt hebben... Amerikaanse gevangenissen zitten stampvol fanatieke Christenen. Die vast niet zo fanatiek waren toen ze hun misdrijf begingen.
pi_120101649
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dwaling van veel gelovigen. Als ze maar hard genoeg bidden en zeggen tegen god dat ze spijt hebben... Amerikaanse gevangenissen zitten stampvol fanatieke Christenen. Die vast niet zo fanatiek waren toen ze hun misdrijf begingen.
Is gewoon logisch bezien één grote puinhoop die gelovigen... en dat is met deze man ook zo. Verondersteld dat-ie het gedaan heeft. En ja, in de hele equation speelt, net zo goed als bij die drie moslim ventjes, de religie een rol.
En ja, mijn ervaringen zijn idd wel van dien aard dat gelovigen hun geloof gebruiken als een superioriteitsleer. En dat kan dan zoals bij gereformeerden zijn van veel doem en ach en wee, maar het is suprioriteit binnen hun context, omdat zij de uitverkorenen aan de zijde van God zijn aan het einde der tijden en wij ongelovigen (ofwel kafirs) niet.
Je moet je natuurlijk wel inleven in hun gekte, vermits je ze een klein beetje probeert te begrijpen.

Overigens alleen al omdat het een gelovige is, zou hij TBS moeten krijgen wmb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2012 11:36:13 ]
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 11:40:15 #238
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_120101794
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
Ja laten we vooral het geloof van een verdachte betrekken bij het bepalen van de straf.

Maareh.. misschien een idee om die gelovigen-discussie ergens anders voort te zetten?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_120101850
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jezus! _O-
...
  zondag 9 december 2012 @ 11:46:03 #240
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_120101899
quote:
11s.gif Op zondag 9 december 2012 11:43 schreef sacha het volgende:

[..]

Jezus! _O-
psies, je hoeft niet gelovig te zijn om er idiote ideeën op na te houden...... :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_120101952
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 11:40 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Ja laten we vooral het geloof van een verdachte betrekken bij het bepalen van de straf.

Maareh.. misschien een idee om die gelovigen-discussie ergens anders voort te zetten?
Nee, hoor waarom?
Als de eerste de beste moslim iemand dood trapt heeft zijn geloof het gedaan.
Ik denk dat bij deze man en bij de misdaad en bij het 13 jaar verzwijgen van die misdaad zijn geloof ook een rol heeft gespeeld.

En puur op eigen titel, dus los van enige straf-eis, denk ik dat gelovigen sws TBS moeten hebben... ;). Om het even extreem uit te drukken. Laat staan als ze zoiets doen en er 13 jaar over zwijgen, dan zien dat het net om hen wordt gespannen en dan zich gewonnen geven... en beetje de aardige gelovige hannes uithangen.

Geloof heeft hiermee alles te maken.
I´m back.
pi_120101995
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
Als de eerste de beste moslim iemand dood trapt heeft zijn geloof het gedaan.

Cultuur, niet geloof
  zondag 9 december 2012 @ 11:52:48 #243
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_120102034
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 11:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor waarom?
Omdat het geen ene fuck te maken heeft met de zaak of gereformeerden glimlachen omdat ze net als elk mens wel eens glimlachen of omdat ze zich superieur voelen. :')

Die man heeft de titel 'gereformeerde' gekregen door omwonenden of de media of weetikwat. Misschien omdat hij naar de kerk ging, misschien omdat zijn kinderen gedoopt zijn, misschien omdat hij zelf zei gereformeerd of christen te zijn.
Maar maakt hem dat ook? Iemand die 13 jaar lang een moord verzwijgt kan ook prima doen alsof hij gereformeerd is omdat zijn omgeving dat van hem verlangt.
We zullen zien, zei de blinde.
  zondag 9 december 2012 @ 13:29:11 #244
103012 Nies
Die hekse
pi_120104783
Mi heeft Jasper S. al die jaren 'gewacht' om de schade voor zijn eigen gezin zoveel mogelijk te beperken. Was het ook het enige dat hij nog kón doen.
Had hij zichzelf destijds wel aangegeven dan had zijn vrouw daar mooi alleen gestaan met twee relatief nog jonge kinderen en 2 à 300 koeien die op knappen stonden.
De kinderen zijn nu het huis uit, willen de boerderij niet overnemen en zijn vrouw kan nu zelf de keuze maken om iemand voor hulp in te huren of de boerderij te verkopen.
Gezien het verloop vanaf het moment dat Jasper van zijn bed is gelicht voor die DNA-match denk ik dat ze daar de vrije hand in krijgt, maar dat is een gevoelsmatige aanname.
Damage control. Het leven van de familie Vaatstra was al volledig naar de knoppen, had hij zijn vrouw 13 jaar terug dan ook alles alleen moeten laten opknappen? Menselijkerwijs kan ik het me wel indenken dat hij pas nu zijn mond opendoet...

Vwb dat DNA-onderzoek betwijfel ik nog steeds of ze zonder zijn eigen afname bij hem waren uitgekomen. Of Jasper of zijn vader was geadopteerd, dan loopt dat DNA ineens heel anders.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_120105481
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef Nies het volgende:
Mi heeft Jasper S. al die jaren 'gewacht' om de schade voor zijn eigen gezin zoveel mogelijk te beperken. Was het ook het enige dat hij nog kón doen.
Had hij zichzelf destijds wel aangegeven dan had zijn vrouw daar mooi alleen gestaan met twee relatief nog jonge kinderen en 2 à 300 koeien die op knappen stonden.
De kinderen zijn nu het huis uit, willen de boerderij niet overnemen en zijn vrouw kan nu zelf de keuze maken om iemand voor hulp in te huren of de boerderij te verkopen.
Gezien het verloop vanaf het moment dat Jasper van zijn bed is gelicht voor die DNA-match denk ik dat ze daar de vrije hand in krijgt, maar dat is een gevoelsmatige aanname.
Damage control. Het leven van de familie Vaatstra was al volledig naar de knoppen, had hij zijn vrouw 13 jaar terug dan ook alles alleen moeten laten opknappen? Menselijkerwijs kan ik het me wel indenken dat hij pas nu zijn mond opendoet...

Vwb dat DNA-onderzoek betwijfel ik nog steeds of ze zonder zijn eigen afname bij hem waren uitgekomen. Of Jasper of zijn vader was geadopteerd, dan loopt dat DNA ineens heel anders.
Tsja, qua opvoeding voor zijn eigen kinderen is het misschien iets beter. Maar daartegenover staat natuurlijk wel dat hun eigen vader blijkbaar niet te vertrouwen is, of in ieder geval een groot geheim kan dragen. En blijkbaar schijnheilig mee kan lullen om het geheim te behouden. Ik denk dat ze daardoor wel voor de rest van hun leven vertrouwensissues door kunnen krijgen. Dus het lijkt een tijdelijke oplossing maar het zorgt ook weer voor andere problemen.

Daarnaast is het natuurlijk 1 ding om een vermoord kind te hebben maar het wordt alsmaar erger naarmate de moordenaar (en motief) jarenlang onbekend blijven.
pi_120105562
Als het hele DNA-gebeuren er niet was had hij waarschijnlijk nog steeds gezwegen.
  zondag 9 december 2012 @ 13:58:23 #247
103012 Nies
Die hekse
pi_120105744
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:51 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Tsja, qua opvoeding voor zijn eigen kinderen is het misschien iets beter. Maar daartegenover staat natuurlijk wel dat hun eigen vader blijkbaar niet te vertrouwen is, of in ieder geval een groot geheim kan dragen. En blijkbaar schijnheilig mee kan lullen om het geheim te behouden. Ik denk dat ze daardoor wel voor de rest van hun leven vertrouwensissues door kunnen krijgen. Dus het lijkt een tijdelijke oplossing maar het zorgt ook weer voor andere problemen.

Daarnaast is het natuurlijk 1 ding om een vermoord kind te hebben maar het wordt alsmaar erger naarmate de moordenaar (en motief) jarenlang onbekend blijven.
De kinderen zijn nu op het oog stabiele jong volwassenen (waarvan 1 met zijn eigen ICT-bedrijfje) en hebben niet met dit issue hoeven te kampen tijdens hun puberteit, ik denk dat het wel wat scheelt al zullen ze hier vast een beste tik van krijgen.
Gelukkig(!) worden mevrouw S en de kinderen zo goed mogelijk geholpen door familie, vrienden en buren.

Dat de familie Vaatstra Marianne op een dergelijk gruwelijke wijze is kwijtgeraakt is en blijft intens verdrietig, en ja, hij had zichzelf direct moeten aangegeven, en het had eigenlijk helemaal niet moeten gebeuren!
pi_120106110
wat is erger,
als jong kind geen vader meer hebben omdat hij in het gevang zit en daar mee dealen en opgroeien
of
als jong volwassen kind erachter komen dat je vader behalve een kindermoordenaar ook nog een narcistische leugenaar is :?
...
  zondag 9 december 2012 @ 14:10:02 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120106183
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2012 14:08 schreef sacha het volgende:
wat is erger,
als jong kind geen vader meer hebben omdat hij in het gevang zit en daar mee dealen en opgroeien
of
als jong volwassen kind erachter komen dat je vader behalve een kindermoordenaar ook nog een narcistische leugenaar is :?
Omdat hij een narcist(ische leugenaar) is, zal hij zelf altijd het eerste kiezen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120106846
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:29 schreef Nies het volgende:
wat ik begreep uit de verklaringen van het OM, zijn er directe familieleden van Japer betrokken geweest in de dna afname, ze zijn al op diverse wortels van de stamboom gestuit van. dus ze waren zeker bij hem uitgekomen, alleen had het langer geduurd voor ze alles weg gesnoeid hadden van de familieboom en bij het resterende takje aan de stamboom waren uitgekomen.
had hij dan alsnog geweigerd, als laatste van de familielijn, terwijl de match oploopt van 20%, naar steeds dichter bij de 100, dan was de druk van buitenaf zo groot geworden, dat hij alsnog wel gekraakt zou zijn.
maar gezien zijn drang om te bekennen, gelijk al bij het dna afname moment en later moest zijn advocaat hem aan de mond snoeren omdat Jasper alles direct op tafel wilde gooien, was Jasper wel gezwicht voor de justitiële en maatschappelijke druk, geen twijfel mogelijk
pi_120106964
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:29 schreef Alleskids het volgende:

[..]

wat ik begreep uit de verklaringen van het OM, zijn er directe familieleden van Japer betrokken geweest in de dna afname, dus ze waren zeker bij hem uitgekomen, alleen had het langer geduurd voor ze alles weg gesnoeid hadden van de familieboom en bij het resterende takje aan de stamboom waren uitgekomen.
had hij dan alsnog geweigerd, als laatste van de familielijn, terwijl de match oploopt van 20%, naar steeds dichter bij de 100, dan was de druk van buitenaf zo groot geworden, dat hij alsnog wel gekraakt zou zijn.
maar gezien zijn drang om te bekennen, gelijk al bij het dna afname moment en later moest zijn advocaat hem aan de mond snoeren omdat Jasper alles direct op tafel wilde gooien, was Jasper wel gezwicht voor de justitiële en maatschappelijke druk, geen twijfel mogelijk
Ze zaten al in de familielijn toen ze plotseling de 100% match tegenkwamen. De NFI heeft niet de beschikking over de namen bij de DNA profielen. NFI gaf bij de politie aan dat ze in de familie zaten en de Politie heeft daarbij aangegeven welke profielen ze verder moesten onderzoeken.
pi_120107161
ze hadden al gauw wortels te pakken, dus ze wisten in welk deel van het bos te moesten zoeken, al gauw hadden ze de juiste stamboom te pakken... en ineens had 1 van de laboranten de juiste tak in handen. die heeft van verbazing de collega's erbij gehaald, omdat ze dacht dat ze droomde.

had Jasper zich niet zelf gemeld, wat sociaal opgevallen was, dan had de Politie vanzelf bij de familie uitgekomen, en alle anderen weg gestreept, tot ze bij 1 iemand, die zich ondanks een oproep, niet gemeld had. een grotere schijnwerper had zich niet op zijn voordeur gericht kunnen zijn
  zondag 9 december 2012 @ 14:40:11 #253
103012 Nies
Die hekse
pi_120107241
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 14:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat hij een narcist(ische leugenaar) is, zal hij zelf altijd het eerste kiezen ;)
Ik denk dat je dan het tweede bedoelt?
  zondag 9 december 2012 @ 16:00:36 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120110089
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2012 14:40 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan het tweede bedoelt?
De vraag was wat erger is, hij zal het eerste dus erger vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 9 december 2012 @ 17:18:26 #255
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_120113411
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:36 schreef Ryan3 het volgende:

Normale mensentaal op Boublog?
Ik waag ook dat te betwijfelen:

[..]

Boublog (Boudine Berkenbosch) biedt de gekte van Micha Kat, maar zonder het geschuimbek, de scheldpartijen en de laster van Micha Kat. Bovendien heeft Boudineke, anders dan Kat, belangstelling voor politiek. Ze verdedigt b.v. president Assad van Syrië en meent dat de opstand tegen zijn regiem een Westers complot is.
Normale mensentaal zou ik het niet noemen, maar Bou's taalgebruik is wel verzorgder dan dat van nepjournalist Kat. Ik kan me voorstellen dat iemand die één keer op Boublog is wezen kijken de indruk krijgt dat we hier met een redelijk denkend mens te maken hebben, maar die indruk is niet juist.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_120120200
wat ik interessant vind om te weten is of Jasper S. meegelopen heeft in de stille tocht(en) voor Marianne Vaatstra :)
...
pi_120120695
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:10 schreef sacha het volgende:
wat ik interessant vind om te weten is of Jasper S. meegelopen heeft in de stille tocht(en) voor Marianne Vaatstra :)
Dat zou wel bruut zijn ! :o maar het zou zo maar kunnen -O-
pi_120122588
Ik ben ook benieuwd of hij die aflevering van peter r de vries gezien heeft, dat het iemand uit de buurt moest zijn. Ik vraag mij af of hij daar bang van werd, ze komen dichterbij
  zondag 9 december 2012 @ 21:00:32 #259
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_120123089
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik ben ook benieuwd of hij die aflevering van peter r de vries gezien heeft, dat het iemand uit de buurt moest zijn. Ik vraag mij af of hij daar bang van werd, ze komen dichterbij
Voor de meeste mensen zou de stress haast ondraaglijk zijn geweest, lijkt me.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_120123569
Dat de familie nu opeens een verklaring heeft voor zijn interesse in deze gruwelijke moordzaak, hij wilde alle afleveringen over de moordzaak zien, bij wijze van spreken dan, om verwarring te voorkomen

[ Bericht 15% gewijzigd door utrecht1970 op 10-12-2012 20:55:39 ]
pi_120123837
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Ja ik vraag mij ook af hoe hij daar mee om is gegaan, en wat er door hem heen ging toen het OM 2 jaar na de moord besloot om geen grootschalig DNA onderzoek te houden.
pi_120123958
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:12 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja ik vraag mij ook af hoe hij daar mee om is gegaan, en wat er door hem heen ging toen het OM 2 jaar na de moord besloot om geen grootschalig DNA onderzoek te houden.
hieperdepiep boera, en snel een rondje fietsen :+
...
pi_120124805
Zou hij met meer onopgeloste zaken in buurt in verband gebracht worden (als die er zijn)
  zondag 9 december 2012 @ 21:59:54 #264
103012 Nies
Die hekse
pi_120127268
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat de familie nu opeens een verklaring heeft voor zijn interesse in deze gruwelijke moordzaak, hij wilde alle afleveringen over de moordzaak zien
Hè?
pi_120127528
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2012 21:59 schreef Nies het volgende:

[..]

Hè?
Bij wijze van dan he
  zondag 9 december 2012 @ 23:17:39 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120132161
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 22:03 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Bij wijze van dan he
Ah okay, ik dacht al even dat we ergens een verklaring van de familie over z'n gedrag hadden gemist.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 10 december 2012 @ 14:40:38 #267
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_120149234
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:25 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou hij met meer onopgeloste zaken in buurt in verband gebracht worden (als die er zijn)
In de stad Groningen zijn in de jaren 90 meerdere prostituees vermoord. Het merendeel is nog onopgelost geloof ik.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 10 december 2012 @ 14:54:52 #268
103012 Nies
Die hekse
pi_120149651
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

In de stad Groningen zijn in de jaren 90 meerdere prostituees vermoord. Het merendeel is nog onopgelost geloof ik.
Als die zoveel zouden lijken op de moord op Marianne was daar al wel een duidelijk verband gelegd.
En was dat vast nu ook wel naar buiten gekomen.
En daarbij ook nog. Ze hebben DNA van Jasper, das nu heel makkelijk na te gaan of hij daar iets mee te maken heeft. Gezien wat we er over hebben gehoord, neuh.
pi_120150987
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

mwach, een flink aantal wel hoor. je weet dat we in nederland verschillende seriemoordenaars actief gehad hebben?

http://pasteurella.blogsp(...)en-in-nederland.html
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_120155471
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef simmu het volgende:

[..]

mwach, een flink aantal wel hoor. je weet dat we in nederland verschillende seriemoordenaars actief gehad hebben?

Zo, dat zijn toch heel wat meisjes en vrouwen in de loop der jaren.
pi_120164070
quote:
15s.gif Op maandag 10 december 2012 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

Zo, dat zijn toch heel wat meisjes en vrouwen in de loop der jaren.
Nou, inderdaad zeg :o Gevaarlijk beroep -O-
  maandag 10 december 2012 @ 20:31:32 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120164336
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef simmu het volgende:

[..]

Die namen! :o Sorry, het is helemaal niet grappig of leuk, maar het zijn van die enorme cliché-namen dat ik er toch even om moest lachen. Dronken Jet en Magere Josje. :')
  maandag 10 december 2012 @ 20:34:59 #273
28033 Pek
je moet wat
pi_120164569
Het bordeel van Manke Miep op de Oudezijds, wie kent het niet O+
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_120165589
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, inderdaad zeg :o Gevaarlijk beroep -O-
Gelukkig heeft de komst van de condoom veel verbeterd :P
  maandag 10 december 2012 @ 20:49:16 #275
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_120165635
Er lopen kennelijk nog meer gestressde Jaspertjes rond in Nederland :X
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  maandag 10 december 2012 @ 20:50:38 #276
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_120165732
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat de familie nu opeens een verklaring heeft voor zijn interesse in deze gruwelijke moordzaak, hij wilde alle afleveringen over de moordzaak zien
Dat werd in de regio sowieso wel veel gevolgd, dus zo opvallend zou dat niet zijn.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_120165900
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Dat werd in de regio sowieso wel veel gevolgd, dus zo opvallend zou dat niet zijn.
Nee maar het zou nu wel een andere lading hebben
pi_120165905
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:50 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Is een verzinsel van utrecht1970 hoor
pi_120209094
Het zou mij niet verbazen als het zo was
pi_120605523
alle dna-donoren hebben vandaag een brief van het Om gekregen, waarin hun bedankt worden voor hun medewerking,
en dat alle afgegeven dna inmiddels vernietigd is. de helft van de dna monsters is trouwens nooit onderzocht, omdat halverwege al het dna van Jasper S werd gevonden. alle gegevens zijn uit de computers gehaald en de dna monsters zijn in de verbrandingsoven gegaan
  vrijdag 21 december 2012 @ 18:15:18 #281
78918 SeLang
Black swans matter
pi_120605628
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:11 schreef Alleskids het volgende:
alle gegevens zijn uit de computers gehaald
Binnenkort op Wikileaks
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_120605820
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:15 schreef SeLang het volgende:

[..]

Binnenkort op Wikileaks
leuk voor later
PAPA, PAPPA, je staat op internet...
pi_120613075
ben benieuwd of er nog nieuws komt binnenkort
gedetailleerde bekentenis ofzo
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:14:53 #284
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120619178
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:14 schreef JohnDDD het volgende:
ben benieuwd of er nog nieuws komt binnenkort
gedetailleerde bekentenis ofzo
Tijdens rechtzaak sowieso, lijkt me?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_120620437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:21 schreef Alleskids het volgende:

[..]

leuk voor later
PAPA, PAPPA, je staat op internet...
Ik heb er niet zoveel moeite mee als mijn DNA-profiel ergens online staat. :P Betwijfel of iemand er wat mee kan. :D Sowieso zijn er geen namen aan gehangen, enkel nummers.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:45:45 #286
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_120620597
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel moeite mee als mijn DNA-profiel ergens online staat. :P Betwijfel of iemand er wat mee kan. :D Sowieso zijn er geen namen aan gehangen, enkel nummers.
Stuur Jasper even een kaartje :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_120708889
De koeien zijn inmiddels verkocht.
pi_120713304
Waar gaan ze van leven dan? En wat moet je op zo'n boerderij zonder beesten? :P
pi_120713442
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:24 schreef Isegrim het volgende:
Waar gaan ze van leven dan? En wat moet je op zo'n boerderij zonder beesten? :P
een bijstanduitkering?
pi_120713449
Goed mogelijk dat zijn vrouw gewoon een baan had, in de melkveehouderij zijn echt geen gouden bergen te verdienen. Zoon en dochter zien overname niet zitten, dan kun je het beter meteen maar verkopen. Dieren moeten toch blijven eten en verzorgd worden, kost alleen maar geld.
know'm sayin?
word? word.
pi_120715233
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:29 schreef alors het volgende:
Goed mogelijk dat zijn vrouw gewoon een baan had, in de melkveehouderij zijn echt geen gouden bergen te verdienen. Zoon en dochter zien overname niet zitten, dan kun je het beter meteen maar verkopen. Dieren moeten toch blijven eten en verzorgd worden, kost alleen maar geld.
Ik ken geen enkel boerengezin waarin de vrouw een aparte baan heeft. :P

Als het goed is, leveren die koeien geld op, dat is een beetje het idee. :P Maar kan me voorstellen dat mevrouw S. het niet kan opbrengen om het melkveebedrijf voort te zetten.

Kun je van een bijstandsuitkering een boerderij betalen? Maar misschien kost die boerderij niet veel aangezien 'ie al erg lang in handen van de familie is.
pi_120715406
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kun je van een bijstandsuitkering een boerderij betalen? Maar misschien kost die boerderij niet veel aangezien 'ie al erg lang in handen van de familie is.
Voor je bijstand ontvangt zal je hem moeten verkopen en "opeten"
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_120715475
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Oh ja, dat is ook nog eens zo.
pi_120715732
Misschien kopen ze zo ook wel even tijd om het bedrijf van de hand te kunnen doen en iets nieuws te vinden. Denk ook niet dat ze de boerderij aanhouden, of ze moeten de stallen apart kwijt kunnen raken. Lijkt me niet waarschijnlijk.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 24 december 2012 @ 14:45:41 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120718157
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 13:24 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Moet het wel je eigendom zijn, want wat niet van jou is kun je niet verkopen en opeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_120718409
Boerderijen zijn soms ook eigendom van een boerencoöperatie en dan is er een soort huurconstructie.
pi_120718907
Ze zeiden toch dat de boerderij al jaren in de familie zat? Hij kan hoogstens op papier nog van zijn ouders zijn dan lijkt me.
know'm sayin?
word? word.
pi_120730967
Tragisch hoor voor dat gezin. Zo leefde je nog een 'normaal' leven. Boerderij, kinderen, braaf naar de kerk. En zo zit je man ineens in de gevangenis, bekent dat hij een verkrachter en moordenaar is, hele land weet er van. Die vrouw is eigenlijk in een klap alles kwijt..........

Ik vraag me af hoe die man zich daarbij voelt.....
Een moord op je geweten, een gezin van dochter en zus beroofd, en nu je eigen gezin totaal in de ellende gestort.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_120779457
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:42 schreef Injetta het volgende:
Tragisch hoor voor dat gezin. Zo leefde je nog een 'normaal' leven. Boerderij, kinderen, braaf naar de kerk. En zo zit je man ineens in de gevangenis, bekent dat hij een verkrachter en moordenaar is, hele land weet er van. Die vrouw is eigenlijk in een klap alles kwijt..........

Ik vraag me af hoe die man zich daarbij voelt.....
Een moord op je geweten, een gezin van dochter en zus beroofd, en nu je eigen gezin totaal in de ellende gestort.
Achteraf komt de spijt, maar op het moment zelf neem je (blijkbaar) de afweging dat het wel een doodzonde waard is.
Wraak of geilheid zijn soms ontembare drijfveren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nieuwschierig op 26-12-2012 13:17:16 ]
Wie dit leest is gek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')